Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 927 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 983 111 letöltés

3 aktív felhasználó
1 117 egyedi látogató
5 504 letöltés
  az elmúlt 24 órában

26 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
pelia(56 perce)
Big64(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
mikepapa911

Ajánlott oldalak

Letöltések

Fusion vs. Ranger
kboross  2009-03-22
Szerkesztve: 2009-03-24
Sajnálatos módon összetört Fusionról írok, mely hírben az a "vigasztaló", hogy én a másik autót vezettem, azaz munkaidőben, céges Rangerrel közlekedtem.
A Fusion "felkért keringőre", nem elegáns, ám annál inkább erőszakos módon...
Itt az eredmény:

Lásd: 1.kép

Nem kifejezetten örültem volna, ha a saját autómmal történik ez meg.
Ez a spontán törésteszt szépen mutatja, hogy milyen jó a gyűrődési zóna hatékonysága.

Lásd 2.kép

Az anyósülés melletti ajtó is tökéletesen nyílik, az eleje azonban lehangoló, persze a benn ülőket nagyszerűen megvédte az autó. Légzsák a szélvédőt benyomta, a levegő belül eléggé "puskaporos" volt...
ABS nem működött benne (a kerékcsapágyakat nem szakember cserélte állítólag), a "kolléga" eléggé sietett, lassan araszoló hosszú sort szeretett volna lendületből lenyomni. Nem sikerült neki és időben sem ért oda...
A Rangeren látható sérülésekről is álljon itt egy fotó.

Lásd 3.kép

(Egyik szemem sír, a másik nevet... )


(Köszönöm a szerkesztő javításait, én is így szerettem volna... :-))


Hozzászólások

#16  2009-03-26 22:57 kboross
;-)
válasz Benvik (#10) üzenetére

#15  2009-03-26 22:56 kboross
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a legnagyobb energia a Ranger hátsó kerekére hatott, az kapta be a legnagyobb részét, de ettől még a szervíz szerint mozgóképes maradt (a javítás még folyamatban van). A lemezei egyébként nagyon vékonyak, első sárvédőre rákönyököltem, és már attól behorpadt...
válasz Guszti (#8) üzenetére

#14  2009-03-26 22:52 kboross
Természetesen...
válasz Benvik (#7) üzenetére

#13  2009-03-26 20:57 zebco330
Pont most néztem én is, gondoltam beszúrom.:(
válasz magabo (#12) üzenetére

#12  2009-03-26 20:28 magaboa csapat fotósa
Fusion vs. Audi

#11  2009-03-25 21:23 pistiapufőnök
Egészen addig biztonságos az alvázkeretes autó (Ranger), amíg egy másik autóval ütközik, aminek van energiaelnyelő része (Fruzsi). Ha két alvázkeretes találkozik, neadjisten egy masszív betonfal jön szembe, akkor sokkal súlyosabb sérüléseket szerez benne az ember, mint egy programozott gyűrődőzónás önhordó karosszériásban. Mindez úgy 80 kmh-ig érvényes. Felette egykutya.

#10  2009-03-25 20:22 Benvik
Ja és nem hiszem,hogy a fruzsi csak azon a kis felületen érintkezett a rangerrel ami látszik,hisz a fruszi fél eleje törött!
Vagy a ranger fényezése is ilyen erős???
válasz Benvik (#9) üzenetére

#9  2009-03-25 20:19 Benvik
Nem egyforma a két anyag,az tuti!
Az önhoró,és az alvázkeretes gép közt van eltérés egy "picike"
Az alvázkeretes alváza vagy 5 mm-es acéllemez,az önhordó meg max 1mm-es.
Az tény ,hogy a fruzska jól összetört,de nem az ő hibája. Ha máshol találja el a rangert,akkor más a szitú.

#8  2009-03-25 07:41 Guszti
Azért ez akkor is durva egy kicsit. OK az energiaelnyelés meg stb. De az eszem áll meg a fruszi totálkáros a rangeren meg egy kis karcolás. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy ennek az energiaelnyelő kaszni csak az oka, gyanús nekem, hogy a két autó lemezei között is van némi minőségbeli különbség.

Az előző autóm új Swift volt, egy kisebb baleset után (nem vett benne részt másik autó) mi is sértetlenül szálltunk ki belőle az igaz, de a két légzsák és az eleje miatt gazdasági totálkárt állapított meg a biztosító. az utána következő hercehurcát az ellenségemnek se kívánom.

Szóval az OK, hogy védjen meg a kocsi minket, de nem hiszem hogy pl ennél a balesetnél a rangerben ülőknek bármi baja lett volna, és azért nem baj az sem, ha az autó egyben marad.

#7  2009-03-24 19:51 Benvik
A két autó nem egy súlycsoport.
válasz kboross (#6) üzenetére

#6  2009-03-24 09:18 kboross
Egyet értek veled, mindazonáltal én és utasom is (Rangerben ülve!) sértetlenül úsztuk meg az esetet...
válasz Benvik (#4) üzenetére

#5  2009-03-24 09:16 kboross
Így van, bár első hallásra sokan engem hoztak volna ki hibásnak...
válasz pori (#1) üzenetére

#4  2009-03-23 20:35 Benvik
Bizony nem jó,ha nincsenek energiaelnyelő zónák,mert hiába nem törik nagyon össze az autó,attól még a belső szerveim igencsak leszakadnak a helyükröl....Inkább az autó!
válasz Nagy Milán János (#2) üzenetére

#3  2009-03-23 20:34 turbobacsi
itt a pont....

#2  2009-03-23 19:49 Nagy Milán János
Láttam 1 töréstesztet,Renault Espace és Land Rover frontális.A Renault tört össze,de nagyon,a Land Rover nem igazán.DE!!!A dummi-k(tesztbábuk)érzékelője azt mutatta,hogy míg a Renault-ban ülők megúszták muinimálís sérülésekkel,addig a Rover-ben ülők súlyos életveszélyes sérüléseket szenvedtek!!!Ez a különbség alvázas terepjáró és biztonsági önhordós kocsiszekrényű autó között.

#1  2009-03-23 13:41 pori
Szerkesztve:   2009-03-23 13:46
Szia
Nem is tudom hogy mit írjak
Fusion jól vizsgázott az biztos .Jó hogy sérülés nélkül megúszták :)
Úgy értelmezem hogy a fusion ment bele a
Rangerbe,tehát nem te voltál a híbás. :)
Kár azért a szép Fusionért :(


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók