Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 924 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 478 hozzászólás
15 910 668 letöltés

4 aktív felhasználó
1 034 egyedi látogató
2 363 letöltés
  az elmúlt 24 órában

34 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
pgp69(> 60 perce)
nagyisti8(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
oszitibi@gmail.(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
szabo fruszian

Ajánlott oldalak

Letöltések

Menet közben leáll
dudicukrasztrollface  2009-10-20
Szerkesztve: 2009-10-23
már másodszor állt le menet közben.kiír valami read vagy mit oszt annyi.újra lehet indítani rögtön.akkor csinálja ha ötödikben megyek alacsony fordulatszámon,lassan/kb 40/a tamy múltkor akart tisztogatni valamit az övén,de nem emlékszem mit talán nekem is az a baj,hogy az koszos.mondjon erre valaki valamit.sajnálkozáson és szervizen kívül.

Hozzászólások

#67  2016-01-11 13:04 csipi87
Szerkesztve:   2016-01-11 21:32
Én is gondolkozom rajta,de még nem csináltam, azonban találtam egy videót:
megnézhető

Itt pedig vásárolható

Bárkinek bálymilyen tapasztalata ezügyben?
2008-as 1.4 tdci EURO 4-es emisszió, elvileg elektromos EGR.

válasz atesz155 (#61) üzenetére

#66  2015-02-14 14:50 frici69
Kb. 2 hónapja volt,hogy késő este melóból hazafelé leszabályzott 30Km/h-ra az autó,fogaskerék ikon be. P061D-60 és P2176-E0 hibakódot írt ki a kínai OBD. Másnap reggel pöccre indult! Mivel olvastam itt a fórumon erről a folytószelep tisztításról egyből nekiláttam. Azóta lekopogjam nem produkálta ezt a hibát.Ezúton is a fórumtársaknak akik ezt a megoldást megosztották.
 1 tagnak  tetszik

#65  2015-02-13 14:59 atesz155
Mi a pontos hibakód? MAP, MAF, IAT szenzorok tisztítása is hasznos lehet, bajt nem okozol vele. EGR szelepet meg ki kell takarítani, utána meg ledugózni.
válasz zdoman (#63) üzenetére

#64  2015-02-12 10:19 pori
EGR szelep takarítás biztos ráfér ,de nekem benzines van . Sajna nem tudok segíteni .

#63  2015-02-12 08:14 zdoman
Sziasztok!

2004-es 1,4 tdci diesel fusion, a napokban EAC fail villogott többször a műszerfalon. Az autó indul, megy, nem erőtlen, de elég ijesztő, hogy bármikor bedobja..
Végigolvastam ezt a kapcsolódó topikot, de ha jól láttam mindenkinek leginkább a benzinessel volt problémája.. Van valakinek valami ötlete/tapasztalata, hogy mit szedjek le és pucoljak ki? Ezen a dieselen is van fojtószelep? Mármint tudom hogy sok modern dízelen van, de hogy ezen is van e azt nem tudom.. Esetleg az EGR-t szedjem le? Tanult szakmámat tekintve autószerelő vagyok, de nulla tapasztalatom van ilyen autókkal..

#62  2014-09-10 10:01 BatkiZs
És nyugtass meg, hogy ezt a sok-sok km-t injektor/nagynyomású pumpa/kettős tömegű lendkerék stb. vagy bármilyen nagyobb összeget kívánó beavatkozás nélkül tetted meg, amihez a motorháztetőt fel kéne nyitni!

Amúgy az EGR szelepet a motor hátulján fent a kormányfelöli oldalán találod közel az üa. szűrőhöz.
válasz szekelyzs (#58) üzenetére

#61  2014-09-07 15:00 atesz155
Dugózott már le valaki innen EGR szelepet? Jól jönne egy előre elkészített blind, hogy ne kelljen a tömítés alapján gyártatni egy újat.
Úgy döntöttem, hogy nem etetem tovább az autó motorját a saját kipufogó gázával meg korommal. Le fogom szerelni a szívósort, kitisztítom (szerintem eléggé sok lehet már benne a korom lerakódás) és a művelet után már csak friss levegőt fog szívni a moci.
Találtam róla egy érdekes cikket hasznos infókkal, nagyon dicsérik az átalakítás utáni eredményeket, érdemes elolvasni, hasznos lehet



EGR szelep ledugózás

#60  2014-07-27 11:59 szekelyzs
Szerkesztve:   2014-07-27 12:27
Megnéztem, kár, hogy nem tudok oroszul. Sejtésem van a helyéről de nem vagyok biztos.
válasz pori (#59) üzenetére

#59  2014-07-26 22:59 pori
Nekem benzines a vasam ,de találtam orosz oldalt ahol vannak képek .Azt megnézted ?

#58  2014-07-26 19:54 szekelyzs
Diesel, 1,4 tdci
válasz pori (#57) üzenetére

#57  2014-07-26 18:21 pori
Benzines vagy disel a vasad
válasz szekelyzs (#56) üzenetére

#56  2014-07-26 16:17 szekelyzs
Sziasztok!

Az enyém már 10 éves 267e kilométerrel és most sikerült a fenti problémát produkálnia. Azt hiszem egy szavam sem lehet:) Próbáltam az általatok leírtak szerint eljárni viszont a 2004-ben gyártott motor nem olyan mint a képeken. Tudnátok abban segíteni, hogy ebben az évjáratban hol található ez a bizonyos szelep?


#55  2014-04-12 10:34 atesz155
úgy szétkapta, mint foxi a lábtörlőt :) :)
Bár igaza van, ha már egyszer hozzáfogott, akkor rendesen meg kell csinálni, hogy a következő 200 ezret is hibajelzés nélkül tegye meg :)
Nekem is meg kéne már csinálnom...
válasz szita721031 (#54) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#54  2014-04-11 20:38 szita721031
Köszi az összes cumót, Még erőt gyüjtök hozzá mert úgy látom ha mindent ki akarok pucolni az nem kis munka. Vagy megvárom amíg kijelzi a hibát és akkor muszáj nekiállnom. Még egyszer köszi!
válasz pori (#53) üzenetére

#53  2014-04-11 06:52 pori
Szerkesztve:   2014-04-11 11:14
Hát abban nem tudok segíteni ,de ott más a történet.
Kolleginámnak van e Disel opel neki is volt probléma vele.Valaki kitakarította és le blindelte ,ha jól olvastuk a neten még gyártanak hozzá blindeket is.
EGR szelepről van szó ugye , nálatok ? Kipufogógáz visszavezetés a probléma ?






Szerintem azt sem egy nagy történet kitakarítani.
Valamelyik a kettő közül a tied.


Orosz fusion oldal , képekkel illusztrálva.
Itt is van


Remélem valamit kiveszel belőle és tudtam segíteni.
Ahogy a képeket nézem , hát nem kicsi meló ha mindent ki szeretnél tisztítani.
válasz szita721031 (#52) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#52  2014-04-10 21:17 szita721031
Köszönjük a képeket. Már csak 1.4 TDCI-ről kérnénk valakitől hogy nekiálhassak. Előre is köszi.
válasz pori (#51) üzenetére

#51  2014-04-10 17:52 pori
Én is kitakarítottam ,mert a fed comp hibakódot adott róla .Én semmi rendellenes működést nem éreztem .




 1 tagnak  tetszik

#50  2012-09-14 13:13 kecskemétfusion
Bocs azt hittem a TDCI elég szóval Disel nem benzines a miénk

#49  2012-09-13 20:32 Joebácsialkatrészbótos
Nincs olyan, a szívótorokban a folytószelep után van egy szivócsőnyomás érzékelő.
válasz Moki111 (#48) üzenetére

#48  2012-09-13 13:41 Moki111
Légtömegmérő van a benzinesben is? Azt hogy lehet kipucolni (márha van)?
válasz kecskemétfusion (#47) üzenetére

#47  2012-09-12 21:40 kecskemétfusion
Szóval először is mindenkinek meg szeretném köszönni hogy ennyi tippet ide halmoztatok. Mi sajnos már 80 ezer forintot dobtunk ki különböző szervizekre hibaleolvasás ez-az rossz stb... Nálunk is folyamatosan villogott a hajtás hibajelző lámpa (sárga fogaskerék). A pillangó szelep és a légtömegmérő kitakarítása után úgy néz ki, hogy megszűnt a hibajelzés. Nálunk is ugrált szaggatott a motor. Autó típusa: Ford Fusion 1.4 TDCI, évjárat: 2007. Az egész művelet valóban maximum 40 percet vesz igénybe.

#46  2012-06-17 14:40 dudicukrasztrollface
a teljesen szétszedés kb 25 másodperccel tart tovább mint a "befújás".sok szabadidőt nem fecsérelt volna el a szerelőd.
válasz péter60 (#45) üzenetére

#45  2012-06-17 11:03 péter60
Köszönöm a válaszod, ez megnyugtató mivel az én szerelőm is azt mondta, hogy nem kell szétszedni teljesen, elég tisztító spray-vel tisztítani.
Péter.
válasz turbobacsi (#44) üzenetére

#44  2012-06-15 20:43 turbobacsi
azóta semmi gond! pöccre indul, stabil az alapjárat, jó a gázreakció
válasz péter60 (#43) üzenetére

#43  2012-06-15 12:18 péter60
Szerkesztve:   2012-06-15 12:20
Szeretnélek megkérni, hogy több mint egy hónapos tapasztalatodról egy két mondatott írj. Bevált-e a befújós módszer vagy mégis szét kellet szedni. Napok óta tapasztalom én is hogy indítás után nagyon ingadozik az alapjárat, és elindulás után is rángat egy kicsit.
Péter.
válasz turbobacsi (#42) üzenetére

#42  2012-05-23 13:07 turbobacsi
annyira retkes azért nemvolt ám: a pillangószelet külsö kerülete, ott ahol a csövel érintkezik; ott volt vmi kis trutymó, elégett, remélem... (annyi koszmó a benzinben is van)
válasz byo (#41) üzenetére

#41  2012-05-23 13:03 byo
"spraj befúj"
Ezzel csak annyi a bajom hogy a retket így akkor a rendszerben elégeted, és annak alapból nem jó, persze lehet sokat nem árt, de mégis.
válasz turbobacsi (#38) üzenetére

#40  2012-04-11 08:01 turbobacsi
5év, 80ekm, 1.4B
válasz Priest (#39) üzenetére

#39  2012-04-11 07:48 Priest
Biztos mindenki tudja, csak én nem... milyen autóról van szó, hány éves, mennyi benne km?

#38  2012-04-10 17:50 turbobacsi
na ma elért a baj:
reggel: nem indult a gép, csak 6.-ra.
Délután melóhelyen: pöccre indult DE: egyből sárga fogaskerék, piros lámpa, valami üzenet hogy nézzek bele a gépkönyvbe, engine baj...
Elindultam, de 1500 fölé nem engedett forgatni, lépésben csorogtam a városban, aztán megálltam. Leállit, fél perc, elindit, egyből indult és meg is javult, simán hazajöttem.
Egyből autószerelő haver: hibakiolvasás: semmi.
Folytószelep állása: 6% (alapjáraton)
Na akkor tisztítás: betallóztam kedvenc fórumoldalam, mutatom a srácnak hogy kell (kiszerel stb.). Hát nem úgy csinálta. Cső levesz (és tényleg retkes volt) -> szeleptisztító spraj befúj (különböző fordulaton) majd kész. kb. 5 perc cakkpakk. Remélem megoldottuk a problémát.
Amúgy gyanús is volt, hogy már régóta a szokásosnál magasabb a fogyasztásom. Na ezt is tesztelem majd.
És otthon vettem fel tiszta alsógatyát....


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04
 
dudicukrasz 2023-12-13 16:50
 
dzso80 2023-12-13 12:18
 
dudicukrasz 2023-12-13 10:47

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-03-13 20:30
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12
 
Bakker24  2023-10-27 21:56

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók