Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 927 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 954 861 letöltés

3 aktív felhasználó
802 egyedi látogató
4 848 letöltés
  az elmúlt 24 órában

28 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
szvori00(> 60 perce)
Leetábornok(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
mikepapa911

Ajánlott oldalak

Letöltések

E 85- ismét...
Z.Boy  2010-05-19
Szerkesztve: 2010-05-19
Ma a kezembe akadt egy mai NÉPSZABADSÁG,és ott találtam egy cikket a "KERÉKVILÁG"- mellékletben. Sok napilapot szoktam olvasgatni de eddig ez volt számomra a legérthetőbb az E 85-el ,előnyeivel,és hátrányival kapcsolatban.
Mindenre kitér:
-hideg illetve melegindítás
-átalakítás
-mely autógyárak gyártanak Flexifuel típusokat
-fogyasztási adatok
Akit érdekel,annak belinkeltem az újság honlapjáról a cikket.

Természetesen nem hiányozhat a cikkből a FORD! ))))

Hozzászólások

#22  2010-11-17 23:17 magaboa csapat fotósa
Szerkesztve:   2010-11-17 23:18
E85 fogyasztás igaz nem Fusion hanem Daewoo Racer 1.5 1/3 E85 2/3 B95, 6.6L 100km-en 302Ft-ra jön ki literenként. És ezt a fogyasztást tartja. Ja és semmi probléma nincs vele.

#21  2010-09-10 12:42 dudicukrasztrollface
ne pancsoljatok,nem szabad mindenféle vegyi anyaggal autózni.

#20  2010-09-06 08:22 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-09-06 08:25
Bocs a többiektől az elkanyarodásért ,azt hittem,hogy te is lapnyomdában... Csak mert egy haverom le szándékozik költözni Zalába és most sasol" körbe hol melózhatna...De akkor ha jól látom te íves nyomdában melózol.

Én meg ezen a gépen
Zajos,hangos,de én szeretem!)):

http://www.indavideo.hu/video/Wifag_of __370-2/



http://www.indavideo.hu/search/_V2lmYW c-_/page/1
válasz turbobacsi (#19) üzenetére

#19  2010-09-06 07:07 turbobacsi
dtp operátor vagyok, a nyomógépeink: KBA B0, 2db Heidi B1, 2 régi Planeta, KBA B2
válasz Z.Boy (#18) üzenetére

#18  2010-09-05 23:08 Z.Boy
Tényleg turbóóbácsi...
Te gépmester vagy kiadványszerkesztőként melózol????
Milyen ofszetgépek vannak nálatok??
válasz turbobacsi (#16) üzenetére

#17  2010-09-05 08:20 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-09-05 08:24
Én szinte minden,nap bringázom...
De nem azzal járok melóba)))
A lovak azok sokba kerülnek......(



#16  2010-09-05 08:12 turbobacsi
Szerkesztve:   2010-09-05 08:13
a jövö a biciglié XD (vagy visszatérünk a lóhoz...)
válasz Z.Boy (#15) üzenetére

#15  2010-09-05 06:02 Z.Boy
002.!

Z.boy írta........
Igen,mi is kipróbáltuk... és nem vált be sajnos(
Én csak az én,és a barátom tapasztalatait írtam le...
Ezek a száraz tények....
A Fémcsöcsövek az alkohol miatt vannak beépítve a rendszerbe....Szerintem...
Aki benzinest használ ,az használjon benzint, aki Dieselt,az használjon gázolajat....

A jövő az a Hibryd -eké....((

Lexus
Honda
Toyota
BMW

válasz 002 (#14) üzenetére

#14  2010-09-03 18:43 002
Sziasztok!! Én is túl vagyok a bioethanol korszakon! Röviden:Az autó magasabb arányban nem bírta el,azonnal jelzett a motorhiba jelzőlámpa.A kiolvasákor derült ki,hogy szegény keverék volt a hibajelzés okozója.Kb 70/30as arányban eltűrte,de a fogyasztás kb másfél literrel megugrott.A fogyasztásmérés pontatlanná vált.Már ami a még megtehető km re vonatkozik.Hidegen nehezen indult.Néha igaz ritkán de előfordult,hogy gyorsítás közben meg megtorpant.Fél év kisérlezetgetés után abbahagytam.Azóta hiteles a fogyasztásmérés,az üzemanyag fogyasztás visszaállt.Az egyéb problémák megszűntek....Való igaz ahogy egy előttem szóló írta,ez az autó nem erre van kitalálva.BENZIN VAGY GÁZOLAJ!!!!S az sem lehet véletlen,hogy a flexi fuel autóban minden cső amiben benzin van fém!!!Más a benzinszivattyú stb stb stb.Igaz az ára is sajnos más:((((

#13  2010-05-26 08:36 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-05-26 08:40
Persze tudom,mindig megnézem a számlát és le is ellenőrzöm,nem csak ezért ,hanem azért is ,mert minden tankolásnál,még ott a kúton kiszámolom a fogyasztást is.
De Én kihagyom az E85-özést.. Nem saját autón,de 4 -ed magammal kipróbáltuk,és nem jött be a várt eredmény. az alany 1 egy 1,4 es 2007-es Skoda Octavia volt. Azért ez mert ez is 1,4-es volt és ez is kb 80 Lóerős mint az általunk használt Fusion,és így jobban tudtunk viszonyítani.
Marad a benya', se spuri se mindenféle litty-lötty...
válasz pori (#12) üzenetére

#12  2010-05-26 08:14 pori
Szerkesztve:   2010-05-26 08:15
e85 öt most is keverik az üzemanyagba
egyszer nézd meg a blokkot rendesen .
Én gondolkodom rajta ,de az elektronika ára miatt csak 100 % ban szabad tankolni .mert igy akkor 15 0000 nél visszajön az ára .
azt is figyelembe véve hogy 20 % -al többet eszik .
válasz Z.Boy (#10) üzenetére

#11  2010-05-25 09:52 dudicukrasztrollface
igen igen ezt mondom

#10  2010-05-25 08:57 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-05-25 09:02
Erről beszélek!!!
Mi is rájöttünk. Vagy gyári E85-ös motorblokk,és elektronika,vagy csak benzin,vagy csak gázolaj..
Ennyi.
Bár csúnya dolog bevallom,de a cégnél a szállító gyerek lett megfűzve' ,hogy próbálgassuk ki ,hogy sikerül, és melyik arány a legjobb esetleg
50-50%
30-70%
70-30%
-ott kezdet javulni a dolog ahol több volt a benzin aránya..
Rengeteget megy a srác napiszinten a céges kocsival,és meg tudta mondani melyik aránynál lenne a legjobb a keverés,mivel hamar lekopaszt 1 tank üzemanyagot.

Ugyan azt produkálta,a dolog mint Tamyéknál.
Motorlámpa,meg hol indult,hol nem,meg dadogott" gyorsításoknál.
Nem erre van ez a kocsi kitalálva.
Arról nem is beszélve,ha elbaltáz bárki valamit,akkor meg lehet zsebbe nyúlni jó mélyen.
2 hétig kísérletezgettünk ,oszt' gyorsan le is állt vele a gyerek!
Marad a benzin Nálam is...
válasz dudicukrasz (#8) üzenetére

#9  2010-05-24 23:48 Tamy
Szerkesztve:   2010-05-24 23:48
Nekünk csak a motorhiba visszajelzőnk világított az etanol tankolása után nem sokkal. És míg volt az anyagból a tankban, el sem aludt.
Marad a benya. Nekünk.

#8  2010-05-24 23:04 dudicukrasztrollface
idefigyeljetek fiatalok.ne variáljatok ne kisérletezgessetek.a fusion benzinnel,vagy gázolajjal megy.csak tönkreteszitek.
válasz Z.Boy (#7) üzenetére

#7  2010-05-24 22:29 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-05-25 08:59
Srácok!
Olvasgatok itt-ott az etanolról,próbálgatjuk is hogy mi jó mi nem a kollégáinkal néha,de lassan belátjuk hogy vagy veszünk egy gyári Flexifuel Focust,vagy egy Gázreduktoros SKODA-t amit a gyár opcióként felajánl...
Én most ahogy olvasgatom a fogyasztásaitokat nekem szinte szavam nem lehet!
Tegnap-teletank-AVIAkút
álagfogyasztás--> 6,1 <--

Átlagban város,nem húzatva kb 2500 fordulat alatt már váltok, 70-nél nem megyek gyorsabban városban..
Országúton max 100... napi szinten 60-70 km
munkába -haza..
1,4 benzin
Szerintem a jövő az az lesz ,hogy lassan kezdik majd rávenni a jóembereket, hogy cseréljék le az autóikat etanolra,vagy hibridekere...
Már nem sok a készlet a földkéreg alatt max 30-50 év! /állítólag/
Az meg már @rvára nem sok...
válasz kosapeter (#6) üzenetére

#6  2010-05-24 21:19 kosapeter
A Ford valóban gyárt flexifuel-es autókat, de asszem, hogy csak a Focusból.

Voltam bent egy márkaszervizben és Ők határozottan lebeszéltek az E85-ről,
mivel:
-alkohol származék, és így kicsapja a vizet az üzemanyagból, ami károsítja a benzinpumpát,
- agresszívebb, mint a benzin ezért az gumicsöveket is hajlamos tönkretenni.

Cserélni szokták a benzincsövet fémre.
Az átalakítás 30-60 ezer Ft között van. A drágábbik fajtánál a hengerfejbe egy fűtő berendezést szerelnek, ez megakadályozza a hidegben az alkohol kicsapódását...

#5  2010-05-24 16:17 magaboa csapat fotósa
De viszont megy is.
válasz -zoli- (#4) üzenetére

#4  2010-05-24 15:57 -zoli-
Az első 1000 km után ajánlott cserélni.
Én már a második tank 50% E85 tankolásnál tartok, nem vettem észre kirívó dolgot. A fogyasztás eddig 6,5 volt most 7,1. Viszont szegény komputer nem tud mit kezdeni a helyzettel, múltkor kb 12 km-t tettem meg még megtehető 0 km kijelzésnél.
Hosszútávú autópálya tempó még nem volt, így a szegény keverék jelenséggel nem találkoztam.

-zoli-
válasz csoki (#3) üzenetére

#3  2010-05-24 14:37 csokiPizza King
Sziasztok!
nekem nagyon szúrja a szemem az a rész, hogy "ezer kilométer után ajánlatos lecserélni az üzemanyagszűrőt". 2-3.000 Ft-os alkatrészről van szó egy kis munkadíjjal az már önmagában elvitte az árkülönbözetet az üzemanyagnál. Vagy csak elírás volt az 1.000 km-kénti csereszükséglet?

#2  2010-05-24 09:07 Z.Boy
Én még azért várok vele amíg jobban beépül a köztudatba...Csak nézelődöm alkalom adtán..)
De mivel én napi 60-70 km megyek azért gondolkodom a dolgon erősen.Mivel 10-20% fogyasztás növekedést okoz nem tudom megéri-e,de hosszútávon biztos.A hidegindítás is bajos kissé,amerre melózom olyan rohadt hideg van a Duna mellett télen hajnalban ,hogy az ajtó is befagy...A cikkben beigazolódott az a baj amit múltkor kipróbáltunk egy céges kocsival...Ez a "SZEGÉNYKEVERÉK" amivel a lamdaszonda ,meg az adagolás nem tud mit kezdeni..(( Fele felében tankoltuk,és úgy dadogott" a kocsi tőle /Skoda Oktavia/ mintha szét akarna esni..)) Ezért kell az Etanolt nagyobb nyomással juttatni az égéstérbe,mert hiába alkoholszármazékkal van dolgunk,kisebb az oktánszáma,és adott égéshez több "nafta" kell.
Ezt a terméket ami az átalakításhoz kell 2 magyar villamosmérnök is gyártja már..

fent beteszem az etanol-kutak térképét amit gyorsan találtam...
válasz Titi (#1) üzenetére

#1  2010-05-24 08:53 Titi
Z.Boy! Hozzád hasonlóan magam is egyre inkább érdeklődöm az alternatív üzemanyagok adta lehetőségekről. Az autógázról lemondtam, mert két év, mire megtérül (10.000 km/év mellett). Viszont az E85 bioetanol 9-11 hónapos megtérülést eredményezne még ennyi éves futás esetén is.
Kérdés az, hogy az átalaítás mennyibe kerülne a Fusionba, és az mikor ből annyira a kúthálózat, hogy ne 23 km-t kelljen autózni a legközelebbi kútig?
Hát ezek a nyitott kérdések.
Egyébként a sógi is ford tulaj, írt is a ford márkaképviseletnek, hogy mennyibe kerül az E85 átalakítás. Azt a választ kapta, hogy jelentős költség, de érdeklődjön személyesen a legközelebbi márkaszervízben, ott megmondják.
Szerintem a "gyári" átalakításra ők nincsenek felkészülve.
Ha van valakinek valamilyen infója az árról, vagy a kúthálózat bővítéséről itt délen (MOhács), akkor ossza + velem is, köszi.
Ja igen!
Itt egy link, ha egy kis információ kell E85 ügyben



Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók