Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 924 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 478 hozzászólás
15 908 497 letöltés

6 aktív felhasználó
813 egyedi látogató
1 916 letöltés
  az elmúlt 24 órában

34 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
kertesz.sdor(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
pgp69(> 60 perce)
nagyisti8(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
oszitibi@gmail.(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
peterpan(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
szabo fruszian

Ajánlott oldalak

Letöltések

ATC Chiptuning, autódiagnosztika, szervíz
pistiapufőnök  2010-09-15
Szerkesztve: 2010-09-16


Cégünk hazánkban vezető, tipusfüggetlen chiptuningot kínál több, mint 15 éves tapasztalattal, egyéni igények szerint, dokumentált teljesítményméréssel gyári és módosított állapotban.

Motor-optimalizáló programunk megnyitja az utat az ügyfeleink számára, hogy saját igényeik szerint elképzelt és működő program irányítsa autójuk számítógépét, motorvezérlő rendszerét.

Lehetővé tesszük így, hogy egy adott gépkocsi eltérhessen az autógyárak tömegtermelésében kialakított középértékétől, és javuló hatékonyság mellett nagyobb teljesítményt és forgatónyomatékot legyen képes leadni a motor, megjavítva a gépkocsi menetdinamikáját.

Továbbá több, mint 15 éves gyakorlati szervíztapasztalattal látunk el márkától független, teljeskörű szervízszolgáltatást, minden elektromos rendszerre kiterjedő számítógépes hibakeresést, légkondicionálóval
kapcsolatos javításokat, műszaki vizsgáztatást, lakatos és fényezőpartnecégeinken keresztül szakszerű karosszériamunkákat és biztosítási ügyintézést.

Amennyiben vesz vagy elad gépkocsit, de természetesen ettől függetlenül is, állunk rendelkezésére áltlános állapotfelmérési szolgáltatásunkkal.

Kapcsolat
ATC TUNING Kft.
H-1103 Budapest,
Sibrik Miklós út 30/D
Tel.: +36 1 264-3344
info@atc.hu
www.atc.hu

A kedvezményt a mellékelt kupon felmutatásával vehető igénybe.

---------------------
Figyelem

Az ATC Tuning Kft felajánlott egy-egy Ford Fusion 1.4 TDCI és 1.6 TDCI tipusú autóhoz való ingyenes programmódosítást.

A felajánlott ajándékokat a jelentkezők között fogjuk kisorsolni. Kérek minden érdeklődőt, hogy a cikkhez tartozó hozzászólások között jelezze a sorsolásokon való részvételi szándékát! Fontos, hogy mindenki írja meg, hogy 1.4 vagy 1.6 TDCI-vel rendelkezik!

A jelentkezés határideje 2010. október 1. éjfél.

-------
A cég felhívása:
"Fontos, hogy a nyertes autó a tuningot megelőzően menjen el egy futóműbeállításra, ugyanis a teljesítménymérőpad acélgörgőin mindig sokkal érzékenyebben elhúznak az autók egy irányba, ha nincsen minden teljesen rendben a futóművet illetően. Sajnos a hozzánk ellátogató autók 50% ilyen szempontból hagy kívánalmat e téren. Ilyenkor is általában le lehet mérni az autót, de a minél pontosabb mérés egyik feltétele a jó futomű."

Hozzászólások

#109  2011-09-02 14:29 Priest
Idáig teljesen OK! Annyi volt, hogy az utóbbi időben csak a céges furgont használtam, de a nagy meleg miatt egy napra átültem a Fusion-ba (klíma...) és kicsit nehéz volt megszokni az elején, hogy ugrik, aztán még egy sávváltásnál annyira finomkodtam, hogy lefulladtam.... Mondtam is a nejemnek, ez az autó, már csak téged szeret... A fiamnak van egy céges 1,4-es tdci Fiestája, és amikor néha vezeti a Fruzsit, mindig megállapítja, hogy ez az igazi!
válasz Zolar (#108) üzenetére

#108  2011-09-01 18:25 Zolar
Most milyen az autód viselkedése?
válasz Priest (#106) üzenetére

#107  2011-02-28 17:11 kojak
Köszi!

#106  2011-02-17 21:02 Priest
Nekem kb 3 hónapja van és idáig szinte csak pozitív tapasztalatom van (1.4 tdci).
1. Nagyon könnyű megszokni
3. Sokkal élvezetesebb az autózás
4. A nagyobb nyomaték hegynek fölfelé kiiiirály!
5. Nem kell pörgetni a motort
-. Az élvezetnek ára van 5,5-6 l a fogyasztás, az ígért csökkenés, csak nagy önuralommal lehetséges.
-. Drága volt
válasz kojak (#105) üzenetére

#105  2011-02-15 18:45 kojak
Szeretném megkérdezni azokat, akiknek hosszabb ideje van már chiptuningos autója, hogy mik a tapasztalatok?

#104  2010-11-21 11:32 Priest
Biztos tudják a 90-et is, de az a véleményem, hogy kell a 100. Nem azért, mert mindíg kihasználom, hanem azért, ha egyszer jön egy hülye feléd, legyen tartalékod az életmentő manőverhez.
Egyébként a tuningolt motorhoz nagyon hozzászoktunk én is és az asszony is.
válasz kojak (#101) üzenetére

#103  2010-11-19 20:05 T-TomiDon Tom
Szerintem nem olcsóbb.
Hozd ki magadból a maximumot! :-)
Ha lúd legyen kövér....

#102  2010-11-19 19:05 lipumár nem a mester
Hidd el kell az a 100 ló!
Amúgy tudnak kevesebbet is.

#101  2010-11-19 18:42 kojak
Azt szeretném megkérdezni, hogy amennyiben nekem elég lenne kb. 90 paci, azt is tudják az ATC-s fiúk, vagy "csak" ezt a 100 lóerő körüli értéket? Hány napot kellett várnod a beavatkozásra?
válasz Priest (#77) üzenetére

#100  2010-11-14 07:31 ferikenyhAutótörő
csak szólj! nekem ismerősöm! már 3x váltottunk levelet!
válasz Hpetya (#99) üzenetére

#99  2010-11-14 05:12 HpetyaSzabotőr
Akkor megyek az ombudsmanhoz
válasz Joebácsi (#98) üzenetére

#98  2010-11-13 22:37 Joebácsialkatrészbótos
mondom én... DISZKRIMINÁCIÓ!!!
válasz pistiapu (#97) üzenetére

#97  2010-11-13 21:48 pistiapufőnök
Ja, simán kitiltanak. Rohadt moderátorok!
válasz Joebácsi (#96) üzenetére

#96  2010-11-13 10:48 Joebácsialkatrészbótos
ééééssss??????
legfeljebb kitiltanak innen...
válasz Hpetya (#95) üzenetére

#95  2010-11-12 20:44 HpetyaSzabotőr
Nem Superb hanem Tudor a neve.Régen is volt ilyen néven egy autójuk.Most már ne skodázzunk mert sok lesz belőle itt a fusion oldalon
válasz Joebácsi (#94) üzenetére

#94  2010-11-12 20:02 Joebácsialkatrészbótos
nemsemmi....
superb coupé???
válasz Hpetya (#93) üzenetére

#93  2010-11-12 19:58 HpetyaSzabotőr
Az csak 130 paci meg dieselAmúgy meg nem is kéne az új Fábris mert tiszta szuszi kinézetű.Most ERREspórolok.Mire összejön az ára addigra talán piacra is dobják
válasz dudicukrasz (#92) üzenetére

#92  2010-11-12 09:07 dudicukrasztrollface
vagy egy rs-t
válasz Hpetya (#91) üzenetére

#91  2010-11-12 05:29 HpetyaSzabotőr
Köszi nem élek vele Tudod jönne a gumikopás,többletfogyasztás,beégés a jelzőlámpánál stb.Ha majd száguldozni akarok akkor veszek 1,4es TSI motorosat.
válasz lipu (#90) üzenetére

#90  2010-11-12 05:10 lipumár nem a mester
Szerkesztve:   2010-11-12 09:49
Ismét kaptam levelet:

"had kérdezzem meg azt, hogy ki és miből gondolja azt, hogy egy
egykettes Fabiát nem érdemes tunigolni? Pont ahol ALIG van erő ott érdemes igazán!!!
El sem hinnéd, hogy mennyi benzinest csinálunk.
A honlapunkon egyébként fent is van az 1.2-es Fabia diagramja. Lehet a kollega meg sem nézte...?
FABIA 1.2 DIAGRAM
Ajánlom egyébként figyelmébe! 14% többlet szerintem magáért beszél! :-)"
válasz Hpetya (#89) üzenetére

#89  2010-11-11 18:30 HpetyaSzabotőr
Hát a Dákós tuningtáblázat nem ezt mutatja Nekem jó ez a 55Le 4,8as fogyival
válasz lipu (#88) üzenetére

#88  2010-11-11 18:09 lipumár nem a mester
Az ATC-től Kristóf ezt írta nekem email-ben.

"Kedves Lipu,

belekukkantottam a tuningos topicotokba, ahol olvastam Skodás Úr benzines Ford-Tuninghoz fűzött véleményezését.

Nos egy 1.6-os benzines autónál nem 4Le szokott kijönni, hanem átlagban annak a háromszorosa.
De van fent a Ford Chiptuning menüpont alatt is két benzines 1.6-os Ford Tuning Diagram.
Csináltunk benzines 1.8-as C-max-ot is ahol alul 30Nm! többletet eredményezett a módosítás!

Üdv,

Kristóf"
Ja! Válaszoltam neki hogy a"Skodás úrnak" tényleg skodája van,méghozzá 1.2-es erőgéppel.
válasz Hpetya (#87) üzenetére

#87  2010-11-05 22:13 HpetyaSzabotőr
Szerkesztve:   2010-11-05 22:18
Hát az a 4Le meg Nm pluszba az semmi.Subarut lehetne piszkálni.
válasz lipu (#84) üzenetére

#86  2010-11-05 21:46 dudicukrasztrollface
feljebb lehet húzni a benzinest is de nem érdemes
válasz gabesz24 (#81) üzenetére

#85  2010-11-05 20:59 Mortis
Ma voltam én is.
Nehezen jött össze az út,de megérte.
106.4LE,és 234.4 Nm lett a vége.

#84  2010-11-05 15:00 lipumár nem a mester
Szerkesztve:   2010-11-05 15:09
Csinálják a benzinest is!! Dáciások írták
válasz Hpetya (#82) üzenetére

#83  2010-11-05 14:24 gabesz24
Értem köszönöm! :)

#82  2010-11-05 10:27 HpetyaSzabotőr
Csak diesel tudtommal.Sima benzinest nem is érdemes piszkálni.

#81  2010-11-05 10:05 gabesz24
Ez az ATC Helyileg hol van? és egy ilyen folyamat beállítás menyibe van? Ja és Mindegy hogy Benzines vagy Diesel? Enyémre is ráférne :D Üdv!
válasz lipu (#61) üzenetére

#80  2010-11-05 06:10 lipumár nem a mester
Ez erősebb lett mint az enyém!!Így már lehet szeretni ezt a kocsit is!Vigyázz!! Agresszívvé tesz!
Gratulálok!!

#79  2010-11-05 05:31 magaboa csapat fotósa


A feltöltés az ment a szövegbe berakáshoz meg a Kép -re kell kattintani a listából majd a felugróablakba belemásolod a kép címét. Ugyan így van linknél is csak ott az első ablakba a nevet adod meg ami alatt megjelenik, a másodikba a címét amit akarsz hogy megjelenjen. Kicsit sokra sikeredet a leírás 5x egymás után.
válasz Priest (#78) üzenetére

#78  2010-11-04 23:42 Priest
A kép feltöltés úgy látszik nem megy. Valaki amúgy jól dedósan leírhatná hogy kell csinálni. Vagy ha már le van írva valahol akkor adjátok meg a linkjét.

#77  2010-11-04 23:38 Priest
Szerkesztve:   2010-11-05 14:25
Szerkesztve: pistiapu
---------------------

MEGTÖRTÉNT! Ahogy ígértem, beszámolok az ATC tuningról, pontosabban az 1,4 tdci motor optimalizálásról. Kezdem azzal, hogy a bejelentkezés az ATC-hez simán ment, de a gumishoz a futómű állítás miatt 2x kellett telefonálni, mert hölgy szerint a fiúk nem veszik fel a telefont (Ficsor Autóház, Fehér út). 2010. november 3-án 11-re volt időpontom a Ficsornál, kb fél órával korábban érkeztünk a nejemmel, az ideges futóműves kioktatott, hogy egy perccel sem tud 11 előtt fogadni, viszont egy negyedórát váratott. A futómű nagyjából jó volt, de mégis beállították a pontos értékekre. Ha érdekel valakit a régi-új értékek viszonya, a tesztlapot beszkennelem. Kb. 12-re értünk az ATC-hez, ami nem volt egyszerű, mert a Sibrik M. út 30/D nem egy létező házszám, az út szélén ilyet nem találtunk! A Sibrik Miklós utcában lévő Jisk áruház parkolóján átmenve, egy ipari terület épületében van az ATC. De nem volt probléma, mert telefonon udvariasan és rutinosan eligazítottak, hogy a nagy kémény lábához menjünk. Megbeszéltük a kívánságainkat (az autó inkább erősebb legyen, mint gyorsabb) és Kristóf válaszolt a kérdéseinkre:
Mikorra lesz kész = kb. 13 ó-ra,
Van e lehetőség a visszacsinálásra = 2 héten belül bármikor és akkor visszaadják a pénzt, kivéve a munkadíjat,
Mi van akkor, ha más probléma miatt felül kell írni a programot, és a mostani beállítások elvesznek pl frissítés = a módosítást bármikor ingyen visszatöltik, de csak azonos rendszámú autóba, csak a munkadíjat kell kifizetni.
A kocsit otthagytuk, a nejemnek sürgősen vásárolni kellett a Jisk-ben…. és mikor 13 órára visszajöttünk a kocsi már kész volt. Faggattuk a Kristófot milyen lett, de nem mondott semmit, csak annyit, hogy próbáljuk ki, és utána mindent megbeszélünk.
Beültünk a nejemmel és mentünk két nagy kört a környéken, az elsőt én vezettem, másodikat a nejem. Hát mit mondjak, ég és föld volt a különbség, nagyon harapós lett a kicsike! A nejem megugrasztotta és hegynek fölfele is nagyon rendesen gyorsult, tetszett neki is nagyon. Mikor visszajöttünk Kristóf elmondta, hogy a beállítás sikeres volt, de ha valami még nem olyan, mint vártuk, akkor állít rajta szívesen. Természetesen nem kértünk újabb állítást (inkább már mentünk volna….) Az irodában megkaptuk a mérési adatlapot és nagyot néztünk! A kicsike egy picit 100 ló felettire sikeredett!!!! A nyomaték 231,4 Nm lett, ami aztán tényleg nem semmi!!! A számla 77 eFt+ÁFA volt. Mondták, ha bármi probléma lenne, nyugodtan vigyük vissza a kocsit, segítenek. Tettek egy „ATC tuned” feliratot a kocsi fenekére, úgyhogy erről megismerhettek -meg természetesen- a Fusionklub matricáról.
Na és akkor nézzük, hogy mit jelentett az optimalizálás a gyakorlatban! Meg kellett szokni a kocsi viselkedését, de ez nagyon gyorsan ment. Azt tudom összességében mondani, hogy az elvégzett beállítással került összhangba igazán a motor és a váltó. Vagyis a kocsi alul is húz, nem kell pörgetni, hogy ereje legyen. Bármilyen emelkedőn lehet egymás után felfelé váltani, szinte mindegy milyen fordulatszámon. Jól és gyorsan reagál a gázpedálra, abszolút könnyű vele tolakodni a városban, sávot váltani, kilőni. Némi hátrány, vagy inkább figyelmeztetés: a nagy gyorsuláshoz nagy lassulás tartozik, vagyis az elején nagyon oda kell figyelni a fékezésre, mert hamar ott van az ember a másik kocsi fenekében. Az élvezkedés közben nagyon könnyű beleszaladni egy radarba (ha tud valaki ajánlani egy tuti radarjelző típust, azt megköszönöm..) Összegzésképpen: ezt a kocsit eleve ilyen motorbeállításokkal kellett volna forgalomba hozni. A továbbiakról még beszámolok.


válasz Priest (#69) üzenetére

#76  2010-10-30 00:23 dudicukrasztrollface
mit nyom le?haha 3 fekvőtámaszt max.vagy most még azt se.
válasz Joebácsi (#71) üzenetére

#75  2010-10-29 22:30 Z.Boy
Én is papis'vagyok,de azért kipróbálnék én is 1 ilyen tunning Diesel kocsit.
Az enyém sem egy versenygép,de nekem elég)))
És a kipufogót az ATC-ek csinálták a tunningnál- LIPU-??
Bár jártam volna Nyíregy' felé Én is... ))
Szaszu volt a második tesztpilóta))
válasz Szaszu (#74) üzenetére

#74  2010-10-29 21:12 Szaszu
No - kipróbáltam a Lipu verdát. Elég nagypapásan szoktam nyomni,nem vagyok egy tuning guru,de tény, hogy jócskán érezhető a különbség. Nem mondom, hogy 3-ban beleprésel az ülésbe egy gázföccsnél, de ami előzés nálam eltart 8-10 másodpercig, az a Lipuéval kb. 4-6 másodperc alatt megoldható. A duplakipufogó miatt a hangja is halkabb és mormolósabb lett. Egyszerűen odalépsz és könnyedén meglódul. Szóval király lett a gép.

#73  2010-10-29 19:26 Joebácsialkatrészbótos
válasz lipu (#72) üzenetére

#72  2010-10-29 19:18 lipumár nem a mester
Ja ja!!!

#71  2010-10-29 19:03 Joebácsialkatrészbótos
jóvanmán fater... mit fényezed itten annyira magadat meg a verdádat??? arra vágsz fel, hogy lenyomod a tunyingos 1.6-ost???
válasz lipu (#70) üzenetére

#70  2010-10-29 17:48 lipumár nem a mester
Legalább olyan jó legyen mint az enyém!!!!

#69  2010-10-29 16:32 Priest
Én nov 3-án viszem ATC tuningra, de előtte téligumizás és futómű állítás. Majd beszámolok.
válasz Mortis (#57) üzenetére

#68  2010-10-25 19:01 mayeyeAbszint pusztító
Én se a nyelvre gondoltam.
Habár nekem mindegy h angolul vagy kinaiul irkálja ki a hibakodokat. Lol
De vannak országok ahol nem olyan szar a rendszer hogy mindenki a legkisebb motorral vegyen kocsit h tudja fizetni.
Én "amolyan" szoftverre gondoltam: tegyük fel pl amcsiknál az 1.6-os motor 130 paci de nálunk ezt lebutitják 110-re mert igy jobban el lehet adni, mert kevesebb pl a kötelezö. Értsd nem használja ki a szoftver a motor teljesitményét csak max 70%-ban.
Egy hondás sráctol hallotam, hogy egy ugyanolyan motor külföldi szoftverét(komputerét) rakta be a sajátjába és jó pár pacival több lett a ménesben.

Remélem igy már értitek h mire gondolok.
válasz dudicukrasz (#67) üzenetére

#67  2010-10-24 21:08 dudicukrasztrollface
Szerkesztve:   2010-10-24 21:09
a fruzsid sem magyar.a szoftver sem,ergo nincs olyan hogy indiai vagy pakisztáni szoftver,csak szoftver van.de nem éri meg.kb 800ezer ft fű alatt a szoftveres otthoni állítgatási lehetőség.sztem nem éri meg.ja és ez csak a miénkre jó az egyhatosra,a többire ugyanennyi.kb.
válasz mayeye (#66) üzenetére

#66  2010-10-24 20:02 mayeyeAbszint pusztító
Remélem lesz még egy sorsolás és az benzinesre lesz,mert akkor beneveznék rá.
Kár h a benyásokat nem lehet jobban tuningolni.

Off

Azért azt nem értem h egy ugyanolyan motor egyik országban mért jobb mint nálunk? Lehet h nem pont a Fusion (inkább Focus?) valamelyik országban uazal a motorral 130 paci itthon meg csak 110. Ezt anno olvastam és nem pontosak a számok csak viszonyítás képpen irtam mert nem emlékszem.
Valaki hallot már ilyenröl? Meg lehet azt csinálni h pl egy német/francia szoftvert töltök a magyar Fruzsimra?
válasz lipu (#64) üzenetére

#65  2010-10-23 17:13 dudicukrasztrollface
ezeket magam intézem a kocsin,de azért kössz.

#64  2010-10-23 16:54 lipumár nem a mester
Szerkesztve:   2010-10-24 19:35
A benzineseken is tudnak elérni valamit.
Ezt az ATC-s küldte a dácsia klubbosok irták
1,6 benzin
válasz dudicukrasz (#63) üzenetére

#63  2010-10-23 16:39 dudicukrasztrollface
remélem hosszútávon is beválik majd,ez már korrekt le/kg arány,a gyári érték és menettulajdonságok nagyon hitványak,nemtom miért nem lehet alapból így kihozni a motorokat gyárilag.valami fonódás lehet a tuningcégek és a gyártók között talán.egy időben valószínüleg a klub legerősebb fruzsiját birtokoltam,de a benzineshez a látványos lóerőnövekedés nem jön be hosszútávon,a dízel erőforrások jobb "alanyok"ehhez a beavatkozáshoz.gratulálok a vashoz és huzd fel az ablakot száguldás közben meg ne fázz megint öreg!üdv....dudi

#62  2010-10-23 13:09 Benvik
Frissítéskor elveszik minden,mivel a komplett programot cserélik! Ha jó valami,akkor azt nem kell frissíteni!
válasz Priest (#60) üzenetére

#61  2010-10-23 12:28 lipumár nem a mester
A kiolvasás és a visszatöltés gyári csatlakozón keresztül történt,nem kellett szétszedni a gépet.
Nem lehet házilag visszaállítani.
Ha lenne valami probléma szivesen segítenek,de nincs,nem füstöl,nem torpan,nem gondolkodik,nem rángat,nincs hibakód,nem melegszik,talán egy kicsit halkabb a motor.
Előzéskor nem kell visszakapcsolni,70-ről úgy gyorsul 5.-be mint eddig 4-be.Van erő és nyomaték tartalék bőven.
Sokkal gyorsabban kell felfelé váltani,jobban pörög.
Az ATC szóbeli garanciát vállalt (én hiszek nekik,és bízok bennük)még így is hogy ingyen volt.
A szoftverfrissitést nem tudom meg fogom kérdezni.
Nincs szándékomba frissíttetni,nagyon jó ez így!!!!
Várom a további kérdéseket,és a jelentkezőket próbaútra.
Kérdezzétek Joe bácsit is.Próbálta.

#60  2010-10-23 11:01 Priest
Köszi a beszámolót, igazán érdekes volt! Néhány kérdésem lenne (aztán később lehet, hogy lesz még..):
1. Hogy történt a kiolvasás és a feltöltés, szét kellett kapni a gépet?
2. Van e visszaút, vagyis megkaptad e, az eredeti beállítást vmi adathordozón? Házilag vissza lehet e állítani mindent, vagy ehhez is az ATC kell (ha még lesz akkor is...).
3. Egy esetleges szoftverfrissítés felülírja majd a beállításokat?
4. Kaptál e valamilyen hivatalos papírokat, hogy mit csináltak a géppel? Létezik vmilyen garancia?
5. Volt e a módosítás óta hibaüzeneted, rángatás, füstölés, melegedés, indítási problémák?
6. Változott e a motorhang (halkabb, erősebb, keményebb, kattogós, stb.) a vezetőfülkében.
7. Előzéseknél érezhető e az erőtartalék?
8. A gázadás változott e? Gyorsabban reagál?

Egyenlőre ennyi jutott eszembe. A válaszokat előre is köszönöm! Jó autózást és biztos érkezést!
válasz lipu (#56) üzenetére

#59  2010-10-23 09:03 lipumár nem a mester
már közel állok hozzá
válasz Szaszu (#58) üzenetére

#58  2010-10-23 08:54 Szaszu
köszi a beszámolót.
még a végén megszereted a gépet

#57  2010-10-22 20:40 Mortis
Szerkesztve:   2010-10-22 20:41
Szép beszámoló volt.
Én 4-én viszem.
Ezek után nagyon kiváncsi leszek mit hoznak ki nekem.
Az 1.4 erösebb lett mint az 1.6. (90le 204nm) (gyári adat)

#56  2010-10-22 19:12 lipumár nem a mester
Szerkesztve:   2010-10-22 19:18
Na eljutottam idáig!Most írom le azt amire vártatok.
Beszámoló az ATC tuningról.

Miután megnyertem a felajánlott program módosítást egy kicsit vegyes érzelmekkel ugyan /1 hete tettem bele a boxot az autómba/ de felvettem a kapcsolatot a Kristóffal,leegyeztettük az időpontot,és a tennivalókat.(futóműállítás, box kiszerelés)
Kristóf azt igérte, hogy a boxot is beméri,de nem egyszerű a ki-beszerelése,ezért én itthon kiszereltem( rossz helyen van a rail csatlakozó).Indulás előtt mégis bedobtam az autóm kalaptartójára.Jó döntés volt!
Megérkeztünk a megbeszélt idő előtt pár percel.
Azonnal elkezdték az autó rögzitését,és az alapteljesítmény mérését. Megjegyzem első látásra megtetszett a műhely.Tisztaság ,rend,egy tuning trabant,és ami a legjobban tetszett,egy légfúvó,ami a teljesítmény méréskor a motorra fújja a levegőt (álló helyben max fordulaton járatják a motort terhelés mellet,és így van menetszél).Meglepődtem, amikor kiderült az alap teljesítmény 78Le (forgalmi szerint 68)
Ezután megmérték úgy hogy be lett kapcsolva a hidrogén generátor és a párásító is.
Ismét meglepődtem:semmi változás!!!!
Most jött a Box beszerelése.(én nem akartam,de Kristóf ragaszkodott hozzá,ha már Ő egyszer megígérte, akkor mérjük meg!!!! )Nem volt egyszerű,minden nagyun meleg volt a motortérben!
Először agyárilag beállítot boxal mérte (én még tekertem is rajta egy kicsit),ami kb.20-25%-ot ígért.
DE mérés után láttuk ez nem több mint 10%.
Ezek után felcsavartuk a boxot teljesen,majd ismét mérés következet.Az okos komputer 3200-nál letiltott még a motor is leállt./az egyik diagramon majd látszik/
Ezután a szerelő sráccal nekiálltam kiszedni a boxot,közben Kristóf elkezdte a program kiolvasását Kb 5perc volt,utána eltünt és ujjabb 10 perc elteltével visszajött és kezdte az átírt ,optimalizált program feltöltését.Még egy akkumulátor töltőt is rátettek,nehogy 12volt alá csökkenjen a feszültség mert akkor nem sikerülhet a programozás.
Ismét 5 perc várakozás (ilyenkor tanulja akódokat a porlasztó azt mondták)és ismételt teljesítmény mérés után Kristóf felnyitotta az ajtót és kiállt az autómmal.Benéztem a kijelzőre de teljesen sötét volt.
Megjegyzem egyik mérésnél sem lehettünk benn mert veszélyes!!
El kellet mennem kipróbálni anélkül hogy tudtam volna az eredményt, így nem befolyásolhat semmi.
Rövid 1-2 km-es próbaút után úgy szálltam ki a kocsiból hogy azt mondtam ez nem az én autóm!!Utána megmondták az eredményt: 96Le és 216.9 NmVégsebesség a 180-at alulró érte, de szerintem még ment volna ha adunk neki időt.
A fogyasztás is csökkent, úgy hogy közben nyomtam a gázt rendesen.( 20l=370km)
Mindent összevetve: az autó nagyon jó lett,az ATC-s tuning sokkal jobb mint a box,a Kristóf egy nagyszerü ember, és én is boldog vagyok.(Joe bácsi meg irigy mert szokta vezetni a fruzsit,és nagyon megy)
Ha bárki a Klubból erre jár szivesen odaadom egy próbára.


#55  2010-10-21 16:03 lipumár nem a mester
Az autóval semmi baj én vagyok x@rul.
Holnap megirom,ma kaptam meg a képeket
válasz Priest (#54) üzenetére

#54  2010-10-21 15:04 Priest
A beszámoló késik. Csak nincs vmi baj az autóval???? Vagy mégsem olyan jó az ATC-s tuning??
válasz lipu (#39) üzenetére

#53  2010-10-19 19:31 Benvik
Köszönöm!

Egy kérdés! Ha a fizika törvényeit nézzük,akkor valami sántít. A vízbontás energiát igényel.... Ha a generátor hatásfoka 80%, a belsőégésű motor dízel esetén 40%, hajtási veszteség 10%, a vízbontó hatásfoka??? stb,akkor mi van??? Hol van az energiamegmaradás??
Azt nem kétlem,hogy hasznos a dolog,sőt biztos vagyok benne,hogy az!!! De nem több a nyűg vele mint a haszon?
válasz lipu (#51) üzenetére

#52  2010-10-18 19:13 dudicukrasztrollface
tönkreteszed az inkubátort az állandó variálással.ejnye-ejnye

#51  2010-10-18 17:15 lipumár nem a mester
Szerkesztve:   2010-10-18 17:20
Nincs semmi titok!
Több mint 2 éve kísérletezek hidrogén generátorral vízből csinál hidrogént+oxigént ez be van vezetve a szívó torokba ++ most már benne van egy párásító is (Vízpárát csinál vízből) ++ van benne egy gázgyorsító dob++ nincs benne semmi fojtás ( nincs hátsó kipufogó sem)++ használok néhány üzemanyag adalékot, ami segíti vagy gyorsítja az égést ( aceton, xilol).Ezek nem csak úgy működnek amikor be vannak kapcsolva, hanem tisztán tartják a motor belső részét, és az üzemanyag rendszert is.Benzines autókban nagyon jól működik,DE az én dieselemben a komputer 3-4 hét után mindig megtanulta ezeket a kis átveréseket és mindent visszaállít eredeti állapotra (volt olyan hogy közel 1100 km-t mentem 1 tank gázolajjal). Mármint a fogyasztást állítja vissza, de a többlet energiával nem birt,és itt jön elő plusz lóerő.Szerintem ez az oka annak is,hogy az ATC-nél mérték azt amikor bekapcsoltam a hidrogént és a párásítót és nem volt többlet lóerő.
Ha bárki olvasni szeretne ezekről itt a link Én is itt kezdtem
http://www.water4gas-eu.com/
válasz Benvik (#50) üzenetére

#50  2010-10-17 18:13 Benvik
Köszönöm szépen! Várom Lipu magyarázatát a dologra,márt ha nem titok és van kedve beszélni róla!
Nem vagyok pszichológus....:-)
válasz Z.Boy (#48) üzenetére

#49  2010-10-17 15:57 pistiapufőnök
Még egy levél Kristóftól. Fontos dolgot boncolgat benne. Íme:

"Engedje meg nekem, hogy észrevételezzek valamit. A klasszikus chiptuning (programmódosítás) nem jelent külön elektronikát. Mi (és más chiptuner) az autó motorvezérlőjének saját programját olvassuk ki, majd ugyanaz kerül bele visszatöltésre módosított értékekkel. Pont ez az egész történet lényege. Tehát Lipu klubtársuk autójában sincsen általunk beszerelt plusz elektronika. (Az a box volt)."

"Sokan, mivel ez nyilván nem napi szintű kérdés, ezt nem tudják és ezért egy kalap álá veszik a tuningboxokat és a programmódosítást, holott alapvetően két teljesen más dologról van szó. A tuninbox forgalmazók pedig pont ezt hasznáják ki és megtévesztő módon chiptuningként árulják boxaikat, holott ez megtévesztés. Akit részletesebben érdekel a programmódosítás lényege az itt: http://www.atc.hu/chiptuning/amit-a-ch iptuningrol-tudni-kell- olvashat róla."

Amit a chiptuningról tudni kell

#48  2010-10-17 15:27 Z.Boy
Joe és Lipubácsi Nyiregyi' Nyilvánvaló,hogy segítenek 1másak. Azt viszont tudni kell "Lipubácsi-ról" hogy Ő egy igazi fejlesztőmérnök))),és beiktatott egy "Gázzal ellátott kis edényt"-ami javítja a diesel autók fogyasztását.

Nem tudom hogy-hogy működik kémialiag a diesel autóknál, a levegő adagolásnál,de ebben az Öreg" /Lipubá/ A nagy ÁSZ!

A kőszegi' találkozón mutatta,úgy a szakrajzokat, és, az adatokat.... de nem értettem a tanárbácsit'))
Lipunak bevált még a Tuning előtt is,akkor NKD is szerintem jól működne.
válasz Benvik (#47) üzenetére

#47  2010-10-17 14:40 Benvik
Miben egyedi? Talán úgy könnyebb lesz megérteni.
válasz Joebácsi (#46) üzenetére

#46  2010-10-17 14:21 Joebácsialkatrészbótos
Nem tuningboxos mérés volt a 78 le, hanem alap, amin megmondom őszintén, -és ezzel nem leszek egyedül-, hogy kissé meglepődtünk Lipuval amikor megláttuk az eredményt a kijelzőn...
Azt viszont tudni kell a Lipu autójáról, hogy kissé egyedi az üzemanyag + levegő keveréke...
válasz Benvik (#45) üzenetére

#45  2010-10-17 12:26 Benvik
Egy kérdés! Az 1.4 tdci 68le,ha jól tudom...Ha abból 96le lett,akkor az már nem 20 százalék... Vagy nem lett 96 ló. Vagy a tuningbox-os mérés volt a 78 ló???

#44  2010-10-17 09:55 dudicukrasztrollface
neem kivételesen nem irónikus volt a megjegyzésem,komolyan mondtam,a dízeleknél lehet látványosan beavatkozni,plussz elektronikával,sajnos a benzinesekkel kapcsolatban ez nem mondható el.talán az öreg is kezdi autónak érezni majd a fruzsiját ezek után.ennyi.
válasz pistiapu (#42) üzenetére

#43  2010-10-17 08:55 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-10-17 08:55
Őszintén szólva személy szerint szkeptikus voltam eddig.De ezt most végigolvasva megdőlt az előítéletem....! Mindíg kételkedtem benne,hogy hogyan lehet elérni teljesítmény növekedést,fogyasztás csökkenéssel. De lám' vannak kivételek.
Én mindig többet hallottam ,hogy ennyit meg annyit fogyaszt és jobban megy.De én is kb ezt a 100km/ 0,5 literes megtakarítást tartom reálisnak.
Meg így legalább hihetőbb,és igazabb a sztori,hogy maga a gyártó és beszerelő is nyilatkozik,és az elégedett tulajdonos is.
És hogy látja az ember a saját szemével a hivatalos tesztlapot.


#42  2010-10-17 08:47 pistiapufőnök
78 vs 96 LE. Azért az testvérek között is 18 LE. Az 23%-os javulás. Senki nem azt várta, hogy hirtelen negyed mérföldes gyorsulási versenyeket nyerő gép lesz.

Szerintem szép eredmény. A használhatóságról pedig majd Lipu beszámol.
válasz dudicukrasz (#40) üzenetére

#41  2010-10-17 08:42 pistiapufőnök
Szerkesztve:   2010-10-17 08:44
Levelet kaptam az ATC tuning kapcsolattartójától, Demény-Nagy Kristóftól:

"Kedves László,"

"köszönöm mégegyszer a lehetőséget, hogy ismeretlenül is bizalmat szavaztak cégünknek. Úgy vélem és az érintettek elmeséléséből, írásából bizonyára első kézből értesül majd arról, hogy sikerült, ha nem is jobban, de az ígéretemnek híven teljesíteni."

"Lipu klubtársuk nagy elővigyázatosságból már kiszerelt tuningboxal jött, ám kértem tőle, hogy egy próbára szereljük vissza, amiről blogomban már olvashatnak is:"

http://www.atc.hu/blog
"A Dacia Klubnak pont egy hete készítettem benzines tuningot, az egy bejegyzéssel lejjebb van, a weboldalukra, pedig www.daciaklub.hu talán már ma kikerül a beszámoló."

"A tuningbox gyenge szereplésével nekem személy szerint csak annyi a bajom, hogy drága pénzért árult szemfényvesztés, ami ráadásul károsítja is az autót. (Valahol a fogyasztó hatású "csodakapszulákkal" tudnám összehasonlítani.)"

"Lipu klubtársuk példáján döbbentem rá arra, hogyha valaki egy ilyen kütyüt megvásárol 40-70e Ft-ért, és ha ez érzésre is alig hoz valamit, akkor egyrészt elmegy az illető kedve további (más) tuningtól valamint, mivel a pénzét legtöbb esetben nem kapja vissza ezért nincs már kerete arra, hogy chiptuningra költhessen ismételten. Ezért felajánlom klubtársaiknak, akik már bizonyíthatóan rendelkeznek tuningboxxal, hogy ez év végéig (2010.dec.31.) ha nálunk csináltatnak chiptuningot, akkor egyszeri és egyedi akcióban 40%-os kedvezménnyel 66.000,- Ft & Áfa-ért megkapják ugyanazt a módosítást, amit Lipu klubtársuk is. A többi még nem tuningolt klubtársuknak, pedig 30%-os kedvezményt biztosítunk év végéig. Ez az 1.4TDCI esetében így 70.000,- Ft & ÁFA."

"A teljesítménymérés természetesen minden esetben benne van az árban. (Jelzem, hogy 0,5l / 100km üzemanyag-megtakarítás esetén 50.000 km alatt ez 80.000,- Ft megtakarítást jelent. A plusz dinamizmus pedig, ha nem is megfizethetetlen, de jelentős!)"

"Üdvözlettel,"

"Demény-Nagy Kristóf"

Összefoglalva:
* Lipu klubtársunk lecserélte a railboxát egy ATCs tuningra.
* Részleteket itt lehet olvasni a beavatkozásról.
* Nagyon elégedett vele. Már nagyon várom/várjuk azt az élménybeszálmolót.
* Kristóf újabb akciót hirdetett a FusionKlub számára:
ez év végéig a tuningboxos klubtársak 40% kedvezményt kapnak ATC tuningra, míg nem tuningolt autójú klubtársak 30%-ot.

Köszönjük a felajánlást!

Végezetül egy kép az eredményekről:

#40  2010-10-16 20:39 dudicukrasztrollface
fuu igazi erőgép lett.

#39  2010-10-16 12:48 lipumár nem a mester
Tegnap megcsinálták a tuningot az ATC-nél.
Röviden:96 le a mért teljesítmény.213Nm nyomaték.
Végsebesség 180km/h
+ Óriási élvezet lett a vezetése.
Jövő hét elején összeülünk Joe bácsival és bővebb írást + fényképeket közlünk + dokumentációt.

#38  2010-10-11 20:00 Mortis
Én csak jövő hónapban viszem.
Lakás szigetelés,meg festés van nálunk.
Novemberben meg úgyis megyek haza meglátogatni a családot. (Tatabányára)
Nagykanizsától meg egy kicsit messze van. (Ide nősültem)

#37  2010-10-09 08:51 Joebácsialkatrészbótos
van még egy klubtárs, akinek tuti 1.6tdci-je van, ő a CÁPA
hogy kinek van még NAGY olajkájhája, nemtom
válasz Mortis (#34) üzenetére

#36  2010-10-08 22:14 Mortis
Mik a tapasztalatok?

#35  2010-10-08 21:12 lipumár nem a mester
Szerkesztve:   2010-10-08 21:13
itt megnézheted hidrogén

#34  2010-10-08 20:49 Mortis
Köszi.
Végre valami jó is történik velem.
Egyedül lennnék csak 1.6-os?
A hidrogén generátor amúgy csinál?

#33  2010-10-08 18:09 lipumár nem a mester
A PT boxról csak annyit,hogy az ATC-s úriember nem ajánlja,de azt mondta hogy azt is megméri.Ma Joebácsi volt az én autómmal,azt mondta hogy úgy megy mint az övé(1.6 benzin chippelve), és nem füstöl.
Ha jó lesz az ATC-s tuning,(Biztos hogy jó) eladó lesz, Olcsóbban mint ahogy vettem a vaterán.
válasz Priest (#30) üzenetére

#32  2010-10-08 17:59 lipumár nem a mester
A mérőpad olyan mint a fékpad.
Nagy görgőket hajtanak meg a kerékkel, az van összekötve műszerekkel.
Fékmérést már csináltam, az első kerék a görgő indításakor el kezd sétálni, valószínüleg ezzel van kapcsolatban.
Mérik a végsebességet is, és azért egy rossz futóművel nem éppen kellemes érzés lehet.
Az enyémet ma beállították,nyugodt szivvel megyek a mérésre.
Majd leirok mindent.
válasz Z.Boy (#31) üzenetére

#31  2010-10-08 17:43 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-10-09 11:42
Ha oltári nagy marhaságot kérdezek kuncogjatok ,de a futóműállítás az miért kell egy Chiptuninghoz??
Van ilyen nyomatékmérő gép,vagy tesztpad,és más értéket mutat ha picit,minimális fokban eltér a futómű??
Tényleg nem vágom...
válasz lipu (#29) üzenetére

#30  2010-10-08 17:08 Priest
Addig a PT cuccról igazán írhatnál. Hol,hogyan,mennyiért, stb...
válasz lipu (#23) üzenetére

#29  2010-10-07 18:48 lipumár nem a mester
Ma felvettem a kapcsolatot az ATC-vel.Jövő héten péntek reggel viszem az autót,utána majd beszámolok.
Holnap megy futómű beállításra ahogy kérték(amúgy is érdemes átnézetni tél előtt).

#28  2010-10-05 17:58 lipumár nem a mester
Biz isten felrakom rá hogy RAKET
válasz Z.Boy (#26) üzenetére

#27  2010-10-05 17:38 lipumár nem a mester
Vagy az egyik vagy a másik.
Meg van még benne gázgyorsítódob,meg párásító,meg hidrogén generátor.
Az eredményekről természetesen beszámolok!
válasz dunaip (#25) üzenetére

#26  2010-10-05 16:29 Z.Boy
Gratulálok Én is!
Nem is Fusionod lesz hanem Rakétád)))))

Ford Fusion 14 TDCI-Raket))))))) az új fantázianév))
Van
Fusion+
STYLE
TREND
AMBIENTE
és most

RAKET))

#25  2010-10-05 08:32 dunaip
Szerkesztve:   2010-10-05 08:34
Én is gratulálok!

Ha jól értem, a tuningbox mellé még chiptuning is lesz? megduplázod a gyári adatokat :)

Azért kíváncsi vagyok a mért eredményekre.
Tedd fel majd légyszi!

#24  2010-10-04 20:43 Szaszu
Gratula Lipu
válasz pistiapu (#20) üzenetére

#23  2010-10-04 20:43 lipumár nem a mester
Bakker!! nagyon örülök
Csak úgy megsúgom az TDCI-s kollégágknak,holnap lesz egy hete,hogy betettem egy PT tuningboxot.
A külömbség kb.:mint amikor a kispolszki után megvettem az 1300cm3-es jettát.Szóval eddig csak lendkerekes autóm volt.

#22  2010-10-04 20:18 pistiapufőnök
Igyekeztünk a legkevésbé sem részrehajló módon sorsolni. Én felírtam a neveket és összegyűrtem a lapokat, majd a nejem ebből választott úgy, hogy addig fogalma sem volt róla, hogy mit csináltam.
válasz T-Tomi (#21) üzenetére

#21  2010-10-04 20:13 T-TomiDon Tom
Gratulálok,bár nem őszinte a mosolyom.......
Lipunak fel sem fog tűnni a tuning,mert annyi kütyü van az autójában.Másrészt,nem tudják majd hova berakni........... :-)

#20  2010-10-04 18:24 pistiapufőnök


Ebben a percben sorsolta ki a drága feleségem az 1.4-es kategóriában az öt jelentkező (lipu, TTomi, dunaip, Szaszu, totya1979) közül Liput.

Az 1.6-os ajándékra kizárólag Mortis jelentkezett, aki sorsolás nélkül vitte a díjat.

A nyerteseknek gratulálunk, a felajánlót értesítem az eredményekről. Kérem mindkettőtöket, hogy vegyétek fel a céggel a kapcsolatot, és hivatkozzatok a FusionKlub nyereményjátékára!

Köszönjük a jelentkezéseket!
válasz dunaip (#19) üzenetére

#19  2010-10-04 13:13 dunaip
Húú!!! már nagyon izgulok! Mikor lesz sorsolás?

#18  2010-09-26 13:40 totya1979
jelentkezek én is. :) 1.4 TDCI

#17  2010-09-16 21:47 Zolar
Köszi! Elolvastam...
válasz pistiapu (#16) üzenetére

#16  2010-09-16 21:25 pistiapufőnök
Részben le van írva ide, részben meg akkor derül ki, amikor fékpadon lemérik.
válasz Zolar (#15) üzenetére

#15  2010-09-16 21:08 Zolar
Azt nem lehet tudni, hogy az 1.4 TDCi-ből mit tudnak kihozni, illetve ennek mi az ára, veszélyei vannak?

#14  2010-09-16 19:42 Mortis
Jelentkezem. 1.6 TDCI

#13  2010-09-16 13:31 Szaszu
kapitány úr - jelentkezem! 1.4 Tdci

#12  2010-09-16 12:30 dunaip
Jelentkezek.
1,4 tdci

#11  2010-09-16 12:10 T-TomiDon Tom
Igen,jelentkezem. 1.4 olajkályha.
válasz pistiapu (#6) üzenetére

#10  2010-09-16 09:45 Joebácsialkatrészbótos
Nem akarlak letörni, de csak a TDCI-k vesznek részt a sorsoláson...
Olvasd el figyelmesebben a cikket!
válasz pori (#9) üzenetére

#9  2010-09-16 08:34 pori
szia
Szeretnék résztvenni a sorsolásban !!!
1,4 benzin :)

#8  2010-09-16 05:09 lipumár nem a mester
jelentkezek. 1.4tdci
válasz pistiapu (#7) üzenetére

#7  2010-09-15 22:15 pistiapufőnök
Újabb fejlemény van: az eddigi 1.4 TDCI mellé az ATC felajánlott egy 1.6 TDCI lehetőséget is, azaz két sorsolás lesz. Kérek minden jelentkezőt, hogy a motor méretét is adja meg a jelentkezéskor!

#6  2010-09-15 21:53 pistiapufőnök
Itt helyben. Jelentkezel?
válasz T-Tomi (#3) üzenetére

#5  2010-09-15 21:53 pistiapufőnök
Most ért ide:
"Elméleti akadálya nincsen. Viszont fontos tudni, hogy a PSA/Ford 1.6 TDCI 90LE-s verziójához többségben alig érdemes hozzányúlni, mivel átlagban "csak" 10% többlet érhető el, a zömében kicsi befecskendezők miatt. Az 1.6 TDCi 110LE-nél, már merőben más a helyzet."
válasz Mortis (#4) üzenetére

#4  2010-09-15 20:40 Mortis
Mi volt a válasz?

#3  2010-09-15 20:36 T-TomiDon Tom
Hol kell jelentkezni?

#2  2010-09-15 20:01 pistiapufőnök
Rákérdeztem.
válasz Mortis (#1) üzenetére

#1  2010-09-15 19:49 Mortis
De kár hogy nekem 1.6-os. :(
De ha meglehet velük oldani hogy a különbséget fizessem,akkor jelentkeznék a sorsolásra. :)

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04
 
dudicukrasz 2023-12-13 16:50
 
dzso80 2023-12-13 12:18
 
dudicukrasz 2023-12-13 10:47

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-03-13 20:30
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12
 
Bakker24  2023-10-27 21:56

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók