Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 927 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 964 395 letöltés

2 aktív felhasználó
1 055 egyedi látogató
3 906 letöltés
  az elmúlt 24 órában

27 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
szvori00(> 60 perce)
Leetábornok(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
mikepapa911

Ajánlott oldalak

Letöltések

KlubTag Leszek, de Durashift EST tesztvezetés miért nincs?
affordaford  2008-01-14
Szerkesztve: 2008-01-16
Kedves Fusion tulajok,

Ugy dötöttem, klubbtag leszek, és én is veszek egy ilyen verdát. Remélem tényleg 10 hét alatt meglesz, és nem kell majdnem 6 honapot várnom, mint ahogy a forumban olvastam errefelé.
Én amúgy szeretem, ha nem kell annyit pedálozni mint egy biciklin, ezért mellőzni fogom a kuplungot; Durashift EST automata váltós modellt választottam! Remélem be fog válni.

Nem tudom, hogy vegyek-e légkondit, mert nyáron nem szeretem a túl-klimatizált helyeket. Ha a normál szellőzőrendszer 30 fok alatt tudja tartani a kocsi belső hőmérsékletét, az már elviselhető légkondi nélkül is. Mi a tapasztalatotok?

Hozzászólások

#33  2008-12-28 16:07 Jomika
Nos, 3 éves múlt és 38 ekm-t tettünk meg az 1,4 Tdci Durashift EST-vel. Hiba eddig a "szokványos" injektor tömítés csere volt.
A váltó hibátlanul működik és nagyon szeretjük !
Figyelni kell, hogy csak lenyomott fék mellett kapcsoljuk a váltót !(Egyébként nem vált !!)
válasz péter60 (#32) üzenetére

#32  2008-12-28 15:00 péter60
Sajnos én csak automata váltóval tudom vezetni a gépkocsit, melyet nagy várakozás után december 19-én át is vehettem.De sajnos azóta is problémám van Fusion 1,4i DuraShift váltójával.Sajnos szinte képtelen vagyok hátramenetet kapcsolni.Szinte minden alkalommal csak többszöri előremenet kapcsolás, és kisebb megindulást követő ujjab próbálkozások után sikerül. Hétfőn keresem a szervíztet viszont érdekelne, hogy volt-e valakinek hasonló problémája, és ha igen mi volt a megoldás??!!Várom válaszotokat, további szép ünnepeket és Boldog Új Évet.
Péter

#31  2008-08-14 08:57 dunaip
Sziasztok, találtam egy linket, talán kapcsolódik ide egy kicsit:

http://www.transaurus.hu/catalog/index .php?cmstpl=page_news.tpl&tplconf= Tempomat.page_news.tpl.conf.0&menu ID=001004002

Univerzális tempomat, és van fusionba is.
nekem per pilla nincs rá pénzem, de idő kérdése, és szerltetek majd be :)




#30  2008-02-19 06:14 T-TomiDon Tom
Kb. 90eHUF, három értéket lehet előre beállítani rajta,amit én néztem legalább is.
válasz pistiapu (#29) üzenetére

#29  2008-02-18 22:34 pistiapufőnök
Először is gratula a kocsihoz!
Másrészről az én autómban sem a márkaszervíz által javasolt riasztó van. Ennek oka, hogy ez többet tud, ráadásul olcsóbb is. Éééés a szervíz szerelte be, még az átvétel előtt. Így vállaltak csak garanciát a kocsira. A riasztóra nem, de arra van amúgy is. Ráadásul annyiért szerelték be, mintha a riasztós rakta volna be. Biztosan megszenvedtek vele, ráadásul nem is sikerült rendesen megcsinálniuk.
Átvétel után első utam a riasztóshoz vezetett, aki rendberakta azt, amit a szervíz elbarmolt. Persze így maradt a garancia is. Szánalmasak voltak. :)

A tempomatról viszont írhatnál bővebben, mert én is kacérkodom a gondolattal, de egyelőre még nem mertem belevágni.
válasz affordaford (#28) üzenetére

#28  2008-02-18 22:09 affordaford
Ma megrendeltem a Fruzsit!
Kifizettem a tagságidij-előleget :)

A szervizesektől megkérdeztem, hogy ha a rablásgátlós riasztót és a tempomatot ők szerelik majd be, akkor a garancia megmarad-e. A válasz az volt, hogy ha ford-jóváhagyott riasztót raknak be, akkor megmarad a garancia. Viszont nincs jóváhagyott rablásgátlós tipus, sem tempomat.

Most megint van min sirnom...

#27  2008-02-04 18:01 affordaford
Megvolt a tesztvezetés.
A Durashift EST a legjobb automata/félautomata válto ami csak kapható.
Mindig a megfelelő fokozatba kapcsol.
Jol reagál a gázadásra, padlózásnál visszavált 1-2 fokozatot és 6000-ig pörget.
Városban egyenletesen 50-el haladva 4-esbe kapcsol, és 5 litert fogyaszt 100-on.
És amit nem is vártam, de nagyon hasznos:
automata üzemmódban is lehet előre hátra váltani szekvenciálisan, nem kell előtte félautomatára kapcsolni.
Aki nem próbálta még, az nem tudja mit hagy ki...

#26  2008-01-17 19:35 pistiapufőnök
Nabasszus! Akkor rosszul tudtam. De legalább van megoldás. :)
válasz affordaford (#25) üzenetére

#25  2008-01-17 12:36 affordaford
Mégiscsak sirok megint. A Fikuszba nem tesznek Durashift EST-váltót, csak régimódi autómatát (+350 000ért)...
A Fiestába viszont van Durashift EST (+250 000ért) most azt igérte a szalon, hogy ilyen tesztautojuk akad valahol.
válasz pistiapu (#24) üzenetére

#24  2008-01-17 08:44 pistiapufőnök
Tippet nagyon szívesen! :-)

Tudja az ég, nekem tetszik a Focus is, csak nincs rá szükségem. A tempomat meg a hátsó elektromos ablak kellene, de a mérete már nem. :-D
válasz affordaford (#23) üzenetére

#23  2008-01-17 08:23 affordaford
Kedves Pistiapu!

Köszi a tippet, megyek és bérelek.

A Ford Fikusz, a Fruzsi nagy testvére, kicsit drábább, jobb felszereltséggel (2 zónás légkondi, tempomat) de csunyább megjelenéssel. Igazam van?
válasz pistiapu (#21) üzenetére

#22  2008-01-16 22:31 steinbacher
Nekünk 5 hónapra jött meg a kocsi dízel+Durashift. Tesztvezetés erre a típusra nekem sem jött össze, nem rendeli a márkaképviselő, szerintem eladhatatlannak gondolják, automata Fruzsi? Engem is le akart beszélni a kereskedő az automata nőknek való amerikai hülyeség. A szervízvezetővel is beszéltem, ő magának is el tudta volna képzeli ezt a kombinációt, azt mondta jó választás. Internetről gyűjtöttem infót róla,egy angol teszt direkt erről a váltóról ír (Junkfer-nek át is küldtem, ha még megvan neki, kérdd meg hogy továbbítsa, nekem már nincs)
Aztán fejest ugrottam, szeretjük azóta is. Kézzel már nem váltok(+-), tökéletesen megfelelő az automatikus üzemmód, talán én később raknám vissza 1-be. Ha kirobbanva akarok indul (pl. útkereszteződésben) intenzívebb gázadásra is fél másodperccel később reagál, talán ez az egyedüli hátránya. Fogyasztás több vidékkel 6,5-ről 5,5-re ment vissza (6000km). Nagyon ajánlom nyugodt vezetési stílushoz :)

#21  2008-01-16 22:21 pistiapufőnök
A Linkre kattintva találsz egy céget, akiknek van automata Focusuk 1.6-os motorral. Ahogy tudom, abba is ugyanazt a Durashift EST-t szerelik, mint a Fruzsiba.
Napi 10000-ért kipróbálhatod. Korlátlan használattal. :-DDD
Ezek után nem ér sírni. :-P

Telephely:
AUTOGLOBAL Rent a Car
1191 Bp., Üllői út 206.
valamint
Budapest - Ferihegy Repülőtér
válasz affordaford (#20) üzenetére

#20  2008-01-16 20:46 affordaford
Kedves Junkfer!

Irigylem a bizalmadat, hogy olyan tipust vásárolsz, amit nem próbáltál ki előtte.
Ráadásul egy uj koncepcióju automata váltóval. Én pesszimistán állok hozzá, és látok egy kis esélyt arra, hogy a Durashif EST nem válik be. Smucig módon nem szánok rá 3 millát, hogy kipróbáljam.
Ha lehetne bérelni cégtől vagy magánszemélytől ilyen Fruzsit, nem haboznék kiadni rá pár 10 ezrest...
Azért én naivan elvárnám, hogy legalább egy ilyen tesztautót tartson a Ford a kis országunkban. Sajnos a Nissan a Qashquai -al pont ugyan ezt csinálja. Lehet hogy azért, nehogy valaki a tesztvezetés után kiábránduljon?!
válasz junkfer (#19) üzenetére

#19  2008-01-16 16:22 junkfer
Szia!
Mi is ilyen verdát veszünk (durashift), és én is ki szerettem volna próbálni az automatát, jelentkeztem is tesztvezetésre, de nem hívtak azóta sem (2007 október november), úgyhogy ez jelent valamit. Ha gondolod és ráérsz várni akkor tudok beszámolót írni remélem!! február végével bezárólag...

#18  2008-01-16 13:48 pistiapufőnök
Vaaaaaaagy, próbálj meg bérelni egyet, hátha van ilyen valamelyik Rent-A-Car cégnél!
válasz pistiapu (#17) üzenetére

#17  2008-01-16 13:48 pistiapufőnök
A közelmúltban volt alkalmam 350 km erejéig vezetni egy robotizált manuális váltóval szerelt SMARTot. Először nem tudtam, hogy tud teljesen automata lenni, szóval kéziként használtam, persze magától kuplungolt.
Kicsit nagy a reakcióideje teljesen automatán, de kéziként elég jól használható. A legnagyobb előnye a dugóban araszolásnál jön ki, a legrosszabb pedig elindulni vele, mert jobban meg kell pörgetni a motort, hogy fogjon a kuplung, mintha saját magam csinálnám.
Összességében élveztem, de nem bánom, hogy manuálist vettem.
Tesztvezetés? Passz! Írj egy köremailt a szalonoknak!
válasz affordaford (#16) üzenetére

#16  2008-01-16 08:24 affordaford
Szerkesztve:   2008-01-16 20:59
Tény, hogy kuplung és manuális váltó nélkül nincs rally-feelingje a kocsinak.
Amikor automata váltós céges kocsival jöttem Békéscsabáról Budapestre, egyszer sem jutott eszembe, hogy most váltanék vagy pedáloznék... És ha egyszer mégis hiányozna, arra ott a félautomata üzemmód.
Én a ruháimat is automata mosogépben mosom, és nem érdekel, hogy mikor öblit és mikor centrifugál :)

Az automata váltóval az a nagy szivás, hogy nem lehet tesztvezetésen kipróbálni, mivel nincs ilyen tesztautója a kereskedőknek.
(Telefonon hivogatom őket, de csak leráznak azzal az igérettel, hogy majd visszahivnak)
Én nem vagyok hajlandó kipróbálás nélkül megvenni a kocsit, ezért lehet hogy mégsem leszek itt klubbtag. Várom Durashift EST tulajdonosok véleményét, hogy hol sikerült teszvezetniük!

#15  2008-01-15 21:01 pori
Vegyél légkondit !Ne gondolkozz rajta.

#14  2008-01-15 20:10 T-TomiDon Tom
Igazad van,klima nélkül, gyáron autopáján, dugoban "nagyon"GÁÁÁÁÁÁÁÁZZZZZZZZZZ!!!!!!
válasz Ego (#12) üzenetére

#13  2008-01-15 20:02 Zolika
Csak ajánlani tudom a légkondit.A digitális annyibol jobb, hogy a beállított höfokot tartja a kocsiba.Nekem is ez van és bejött.
Az automata válto pedig megszokás dolga.Ez a fajta az,aminél van kézi váltási funkció is.Én is gondolkoztam rajta,de tul drága lett volna.
Remélem minnél elöbb meglesz a kocsid.Sok tizezer balesetmentes kilométert kívánok hozzá.

#12  2008-01-15 19:49 Ego
Hali

Nem tom mia jó az automata váltoban.
Egyik haverom Mercijében az van, de nekem nem tetszik.
Nem lehet benne érezni a pacikat :D
A klimával kapcsolatban pedig szerintem klima nélkül nem lehet megélni gyáron az autopáján dugoba.
A váltohoz viszatérve szeretek "biciklizni" és én döntöm el medig pörög a motor nem szabájozza le az automatika.
Ha ojanom van 5500-nál váltok.
De akor nagyon ideges vok és taposom a pedált.

#11  2008-01-15 15:24 horeee
Hát én nem szeretem az automatát...
Automata módban összevissza állítgatja hogy hova fújjon, milyen ventillátor fordulatszámmal, stb...
Persze, ott is lehet szabályozni ezeket, de akkor meg olyan mintha manuális lenne, csak tekergetés helyett nyomkodni kell...

Ízlések és pofonok. Én szeretem kézben tartani a gyeplőt. :) Többek között ezért útálom az automata váltót is.
válasz affordaford (#8) üzenetére

#10  2008-01-15 11:18 pistiapufőnök
Az szerintem mindent elmond, hogy a következő autómban is automata légkondit fogok venni. Persze, hogy megéri! :-)

#9  2008-01-15 10:31 turbobacsi
én spec. régen rühelltem állandóan tekergetni: vagy melegem volt, vagy fáztam...megérte azt a 70e pénzt (automata klima+fed. computer)

#8  2008-01-15 10:15 affordaford
Ok, meggyőztetek, veszek klimát.
Megéri +50 0000 Ft-ért az automatikus, vagy a manuális majdnem ugyan annyira jo?
Tudom, hogy az automatán egy adott hőfokot tudok beállitani, a manuálisan meg a piros és a kék között valami átmenetet, de a végeredmény szempontjából mindegy, vagy nem?

#7  2008-01-15 08:31 -zoli-
Vegyél bele.
1. hamarabb meglesz (ambiente v. trend durashift váltóval, mire ezt Kölnben legyártják...)
2. 5 év múlva klíma nélkül eladni...
3. nem kell full hidegre állítani aklímát
4. ha csak kicsit húzod le az ablakot nem mozog a levegő, ellenben baromi hangos...

#6  2008-01-15 08:05 horeee
Ott a pont.

#5  2008-01-15 00:07 capa
Ha nyáron napon áll a gép utána meg városban közlekedsz vele (ergo lassan) nincs az a (új) kocsi, hiábafólia és társai amiben 30 fok alatt lesz a hőmérséklet.

#4  2008-01-14 21:59 s3int
Csak csatlakozni tudok a hozzászóláshoz.
Halgass pistiapu-ra.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók