Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 935 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 072 923 letöltés

2 aktív felhasználó
956 egyedi látogató
3 416 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
szocsr(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Mokota(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hawercsabi

Ajánlott oldalak

Letöltések

Nem értem miért eszik sokat!
evo126  2009-03-23
Sziasztok!

2008.okt.01. ekkor vettem a Fusion-t.
Előtte Kia Rióm volt ami sajnos megtört 2,5 évesen. Beszámolták kicsikémet, (nagyon szerettem). Váltottam márkát modellt köbcentit nem, maradt 1,4 benzines ezis.
Röviden: Tök jó autó, szeretem (Fresh plusz)
A lényeg:
A Kia-t ütöttem vágtam persze csak 5000km után.
átlagfogyasztása 6,8-7liter volt ehhez tartozott 150-160km/h átlagtempó városközt
városban intenzív gyorsulások
rally edelényben
szombat esti gyorsulások
Kazincbarcika-Balatonszepezd pályán közel 200 végig akkor evett 8-8,2-öt.
szóval jó gyors kocsika volt.

szépen bejárattam a fruzsit is.
Átlagban 8,5-9,5litert eszik ehhez tartozó átlagtempóm nevetségesen alacsony 90-100km/h.
de inkább csak épphogy 90.
egyszerüen nem merem nyomni neki mert lezabálja a hajamat is. Ha ugy használnám mint a kiámat szerintem simán megenne 12 litert vagy mégtöbbet.

egyszerüen nem értem miért van ez.
oké, hogy dobozszerüen áramvonalas de akkor sem kéne ennyivel többet fogyasztania, én ugy érzem.

röviden: erötlen nem megy és sokat fogyaszt, plusz ez a elektromos gázpedál.... hát főbe kéne löni aki ezt kitalálta ez egyszerüen ürülék.
miért nem lehet bowdenes????

szóval ez a két problémám van vele
fogyasztás és a gázpedál.

ha valaki tudna segiteni miként szorithatnám lejjebb a fogyasztást nagyon hálás lennék neki
Mert szeretem ezt a kiskocsit, de nembírom lassan tankolni.

köszönöm elöre is.

üdv mindenkinek Gabi

Hozzászólások

#41  2009-09-24 15:11 Guszti
KEDVEZMÉNYT????? dehogy!!! én kocsit kaptam a kedvezményhez amit viszont jó drágán vettem :D
válasz T-Tomi (#39) üzenetére

#40  2009-09-18 08:20 dudicukrasztrollface
aha!egy hasonlóan lökött klubtárs!keblemre

#39  2009-09-16 21:56 T-TomiDon Tom
Köszönöm,de ezek tények...... :-)
Egyébként én is újonnan vettem,de nekem,csak 500e HUF volt az autó tokkal-vonóval.Nagyon sok kedvezményt kaptam arra,hogy ez az 5.-ik Fordom,az eladó majdnem olyan idős volt mint én,továbbá nagyot köszöntek a gyerekek amikor beléptek a szalonba,az eladó kedvenc színű ruhája volt a kislányom babáján,neki is volt akkora lába ,mint a fiamnak,az én feleségem is NŐ,sőt,mindkettőnknek szombaton volt az esküvője.További kedvezményeket kaptam arra,hogy az Ő unokatestvérének a szomszédja,ugyanannak az üzlethálózatnak az aktív vásárlója,mint amibe majd én is rendszeresen fogok vásárolni,ha az elkövetkezendő második ötéves tervben megépül a majdnem 300Km-re levő Nyíregyházán.
Ezekből tevődött össze ez a kis kedvezmény.
Elmondhatom,hogy elégedett és boldog tulajdonosa vagyok immár lassan 4 éve egy Fusionnak,így már érthető miért nem sokallottam az árát. Ugye Ti is kaptatok valami kedvezményt? :-)
válasz akos1979 (#38) üzenetére

#38  2009-09-16 20:45 akos1979
Eccsém ezt megkönnyeztem! A cukrász se volt rossz de ez...
válasz T-Tomi (#36) üzenetére

#37  2009-09-15 07:43 szitu
Üzenet Péternek!

Ha úgy vezetsz ahogy leírtad, akkor sokat is fog fogyasztani.

válasz Péter (#35) üzenetére

#36  2009-09-14 18:29 T-TomiDon Tom
Én eddig egyszer tankoltam amikor megvettem(4 év,55e Km),az egérmozi szerint kb. karácsony körül kell tankoltam,ha "így fogy".... :-)
Nagyon büdös már a 230 HUF-os gázolaj,olyan penész szaga van... :-)
válasz dudicukrasz (#32) üzenetére

#35  2009-09-14 14:47 Péter
Sajnos az enyém is sokat eszik 8-10 litert, ami leginkább a rövid utak és a légkondi rovására írható. Egyben és kettőben hamar fel kell váltani, városban csak háromban, ötös csak az autópályára jó, vagy ha 90 felett megyek. Nő a fogyasztás a fűtéssel és a szellőztető működtetésével is. Egyébként típushiba a lambda szonda eltömődése, de elég drága a cseréje. Néha ki kell égetni a rendszert, rövid távon hármasban ötezerig és utána jobban megy. A légellenállás nem a legjobb, ablakot nem szabad lehúzni és a sárvédő gumik is megfogják a kocsit. És mégvalami. Nem mindegy, hogy az Alföldön laksz, vagy Zala megyében...

#34  2009-09-14 07:28 Guszti
Csak nem mindegy mennyit mész vele, mert igaz amennyivel drágább, azt csak sok km után hozza vissza az olcsóbb üzemanyag. Már ha olcsóbb, mert a közelmúltban méár ez is megdőlt egyszer kétszer. Egyre jobban közelít egymáshoz a diesel és a benzin ára.
A szervízköltség tulképpen azonos, de a diesel motor szerintem érzékenyebb. Elég ha egyszer betankolsz egy nem megfelelő tisztaságú gázolajat és vége a poralsztócsúcsoknak, a csere pedig drága dolog. Ez a kockázat mindíg megvan a dieselnél és elég ha egyszer összejön egy ilyen baki az autó élete során máris elviszi az összes pénzt amit az üzemanyagon spóroltál.
No persze a benzinessel is rá lehet fázni kétségtelen, pl. ha a benzines autódba dieselt tankol az asszonypajtás :) igaz fordítva sem jobb.
válasz akos1979 (#28) üzenetére

#33  2009-09-13 23:10 Absinth
Kia Rio 1.4 EX Safety

hengerek/szelepek száma S4/16
lökettérfogat 1399 ccm
furat x löket 75,5 x 78,1 mm
max. teljesítmény 70 kW (97 LE) 6000/min
max. nyomaték 125 Nm (4700/min)
hajtás, erőátvitel elsőkerék-hajtás, ötfokozatú manuális váltó

hosszúság 4240 mm
szélesség 1695 mm
magasság 1470 mm
tengelytáv 2500 mm
fordulókör 10 m
gumiabroncs 185/65 R14
csomagtér (VDA) 390 l
üzemanyagtank 45 l
saját tömeg 1064 kg

gyorsulás 0-100 km/h 12,3 s
max. sebesség 177 km/h

CO2 kibocsátás 147 g/km (Euro 4)
fogyasztás városban 7,9 l/100 km
országúton 5,2 l/100 km
vegyes használatban 6,2 l/100 km
tesztút hossza 370 km
tesztfogyasztás 8,6 l


Hát én ezt találtam a Rióról. A Fusion adatait tudjuk ugye. Nem verseny autó, arra ott a *uzuki *wift. Aki 200al megy ne csodálkozzon, hogy összetörik előbb-utóbb, inkább előbb(2,5év).
Nekem volt egy régi('91es) Micu Lancerem 1.5ös, tényleg szerettem ha újra gyártották volna azt vettem volna. Nem értem a kolléga miért nem vett Riót újra. Egyébként az átlag fogyim 7.0-8.0 között van, vegyes, főleg városi használat mellett, de volt már 7 alatt is. Lábfüggő! Általában betartom a sebesség határokat, de szeretem nyomni neki ha már bemelegedett. Bocs a bő lét :D

#32  2009-09-13 17:41 dudicukrasztrollface
hogy csináljátok?nekem 236 volt eddig a legtöbb,és a fogyi is 4 liter fölé kúszott!valami baja lehet megnézetem.
válasz akos1979 (#31) üzenetére

#31  2009-09-13 15:20 akos1979
pedig minden szavam igaz. ha a kia rio átlagsebessége!!! 150-160 és 200 az utazója akkor nincs min csodálkoznod. a te autód is megy ennyivel. gondolkozz csak...én is láttam
válasz pori (#29) üzenetére

#30  2009-09-12 19:55 rakman
Ugye, érted a viccet?

"ha lassabban megyek nem merem teletankolni mert termeli a gázolajat és kifolyik a tankból"

#29  2009-09-12 19:51 pori
"Nekem 1,4-es dízelem van. 240-nel szoktam vele menni " ???????????? 240 ????? ha ha ha

#28  2009-09-12 13:28 akos1979
Nekem 1,4-es dízelem van. 240-nel szoktam vele menni az autópályán akkor 3,8-at fogyaszt ha lassabban megyek nem merem teletankolni mert termeli a gázolajat és kifolyik a tankból. Amúgy szerintem a dízel fenntartása kb ugyan annyi mint benzinesé. Kevesebbet eszik de drágább megvenni, a szervizköltsége kb ugyan annyi.

#27  2009-09-11 10:01 Guszti
Hmmmmm, pedig én meg azt hittem eddig, hogy "turbo"bácsinak turbodiesele van :))
válasz turbobacsi (#26) üzenetére

#26  2009-09-11 09:49 turbobacsi
"Ha meg valakinek szubjektív okokból egyik vagy másik tetszik akkor úgyis azt veszi, ha megteheti." <--- pontosan, nekem túúúúl katakolós-zörgős a dízel
válasz Guszti (#25) üzenetére

#25  2009-09-11 09:47 Guszti
Sosem értettem, miért kell ezen vitázni. A dolog egyszerű, ha objektíven közelíted meg és számol az ember. Dizel csak akkor éri meg ha sokat megy vele az ember. Ha egy évbe 10ekm-t autózol a diesel nagy ráfizetés benzinest kell venni. Ha egy évben mész 60-80-100 ekm-t akkor már megéri a diesel.

A meghibásodás terén mindkettőnek megvannak a maga gyengéi, bár nekem (és a FORD szervízes barátomnak)az a véleményem, hogy a dieselekkel sokkal több a gond.

Ha meg valakinek szubjektív okokból egyik vagy másik tetszik akkor úgyis azt veszi, ha megteheti.
válasz Tamy (#24) üzenetére

#24  2009-09-11 08:19 Tamy
Igazad van, már lóerő szerint számolnak.
Elnézést a tudatlanságért.
De nekem olcsóbbnak tűnik a benyás fenntartása, ha 10 évet számolok átlagként.
Bár vitatkozni, csatázni nincs értelme, mindenki a saját meggyőződése szerint választ-választott. Nekünk nincs problémánk a benzinessel, de a gázolajos kocsikkal sem volt.
Lehet hogy mi fogtuk ki, de a Kia csereautót kivéve nem volt kiemelkedő meghibásodás, nem evett irreálisan sokat egyik sem!
Ezért szoktam inkább tartózkodni mikor benzines-diesel csata van, mert már mindkét csoportot kipróbáltuk, mindkét oldalnak vannak előnyei, gyengéi, ki mire használja, olyat választ.
válasz T-Tomi (#17) üzenetére

#23  2009-09-11 08:12 Guszti
Sziasztok!
Korábban már írtam ide, de úgy látom újra feléledt ez a téma :)
Nekem semmi gondom nincs a gázpedállal, igaz ha menni akarok a sebességváltót is használom :) Visszarakom 3-asba gáz és ugrik mint atomanti.
Szerintem a Fruzsi kasznijához, az 1,4 motor kevés, lehet hogy ezért érzed lomhának, az enyém 1,6-os és nagyon meg vagyok vele elégedve.

Az enyém 1,6-os motorral 7,0-7,5 körül eszik pedig megyek vele rendesen. 90-100-as tempó mellett nem ehet egy kocsi 9,5-öt csak ha valami nem Ok, szerintem.

Augusztusban lementünk Békéscsabára meg vissza, a Balaton mellől. 1 nap alatt tettük meg az utat ami kb. 800 km volt. M7-M0-M5 no meg a többi ahol nincs autópálya. Két fő volt a kocsiban összesen és nappal ment a légkondi. Az odafele úton (légkondival) átlagban 7,5-öt, visszafele (légkondi nélkül) 6,5-öt evett meg a kicsike. Igaz visszafele lassabb tempóval jöttem, mert éjjel nem lehet száguldozni. Mikor reggel felértem az M7-esre kihúzattam rendesen, bekapcsolt légkondival és két emberrel 170-ig nyomtam neki, ment volna még tovább a kicsike, de nem mertem többet nyomni neki. Majd legközelebb azért ha egyedül leszek kipróbálom mennyit bír.

Nem hiszem, hogy erre bárki azt mondhatná hogy rossz autó és szerintem a Rio sem tud többet.

#22  2009-09-11 06:58 pori
Hát nekem is 8,5 körül eszik ,de a fordulatszám is gyakran 4000 :)
Rövid váltó hátránya .

#21  2009-09-11 06:51 dudicukrasztrollface
csak mérgi lett hogy azt mondták kuka a benzines.haverok vagyunk egy "család" ne vitázzunk,ráadásul ilyen hülyeségeken.magyarok vagyunk akik sajnos alapvetően,elmennek a másik mellett,nincs idejük csak magukkal foglalkozni.ilyenek vagyunk,ilyenné tett a társadalom.nem biztos hogy a mi hibánk.viszont nem kell sok ahhoz hogy összetartsunk csak kell egy zászló,aminek égisze alatt tömörülhetünk és máris olyan barátságok köttetnek amiket soha nem felejtünk el.én friss hús vagyok itt de ilyesmit láttam a köszegi talin.olyan érzésem volt itt mindenki száz éve ismeri egymást és ahhoz képest hogy fusionklub vagyunk,az autókról kevés szó esett,nem ez volt a fő téma hisz annyi más dolog van a világon és ez így van jól.nem tudom érthető e mit próbálok itt vázolni.na ez most elég demagód duma lett de reggel van ilyenek jutottak esembe.a lényeg:ne vitázzatok mert szétcsapok!/egyébként a benzines jobb!/...........ezt nem tudtam kihagyni
válasz T-Tomi (#20) üzenetére

#20  2009-09-10 22:05 T-TomiDon Tom
Csak nem értem miért írta Tamy,hogy kedvezőbb a benzines súlyadója.
válasz dudicukrasz (#18) üzenetére

#19  2009-09-10 22:05 JFR001
bocs nem akartam senkit megbántani én dízeles vagyok hy
válasz Tamy (#16) üzenetére

#18  2009-09-10 21:30 dudicukrasztrollface
Szerkesztve:   2009-09-10 22:04
ne hasonlítsuk össze a két motortípust,más kategória mindkettö.az egyik jó,a másik meg még jobb

#17  2009-09-10 21:07 T-TomiDon Tom
Az miért volna kedvezőbb?Nem lóerő adó van?
Az olajkályha csak 68LE, a benzines 80 valamennyi.(Bocs,hogy nem tudom a lóerőtöket!)

#16  2009-09-10 20:59 Tamy
Fura, hogy a mi kukánk is annyit eszik, mint Gyurka Olajkályhája és a súlyadó is kedvezőbb... :)
válasz JFR001 (#15) üzenetére

#15  2009-09-10 20:35 JFR001
csak tdci motor ér valamit, a benzines kuka hy
válasz gyurka75 (#11) üzenetére

#14  2009-03-26 19:32 zebco330
Szerkesztve:   2009-03-26 19:42
Normál használat mellett 100km/h körül 150-200km távolságok megtételével elég szép eredményeket lehet elérni a kicsikével.1.4b:)
Szerintem 120km/h felett már a szélzaj is zavaró :( - de nem az a feletti tempóra készült.
Én nagyon elégedett vagyok vele. Aki meg száguldani akar vegyen Rió-t:-0.


#13  2009-03-25 18:27 Nagy Milán János
Szerkesztve:   2009-03-25 18:32
Már bocsi de neked olyan Rió-d volt,mint amilyen Skodája az egyik ismerősömnek van.A világ legjobb autója,megyen 200-al mint a szél,5-6 litertől nem fogyaszt többet.Ja és mindezt 1.4-es 75 lovas motorral,aminek katalógus adat alapján 170 a végsebessége,és 15.5 a gyorsulása 100-ra.Persze ő is vezetett már Fusiont,és köbdöste is rendesen.Persze az nem a sajátja volt ugye.....Egyébként nekem is 1.4 Fresh a gép és én nem panaszkodok,mert az előző autóm egy kis ezres volt,5 literes fogyasztással,és normális használat mellet a Fruzsival is kijövök 6.5 ből.Az tény ha hajtom(vagy kétszer már muszáj volt sietni)akkor nekem is 8 körül csócsált.

#12  2009-03-25 07:30 Guszti
Szia!
Mielőtt megvettem a fruzsimat átnéztem az infókat a neten, a FORD oldalámn és kipróbáltam pár tesztautót. Az általad leírt gondok miatt (lomha) vettem 1,6-os benzinest. Ugrik ha odalépek neki, nagyon kezes jószág. Semmi gondom nincs a gázpedállal, igaz ha menni akarok a sebességváltót is használom :)
Visszarakom 3-asba gáz és ugrik mint atomanti.
Szerintem a Fruzsi kasznijához kell ez a motor, az 1,4 motor kevés hozzá.

A fogyasztásoddal kapcsolatban pedig azt tanácsololm vidd szervízbe az autót sürgősen, mert valami nem OK nálad. Az enyém 1,6-os motorral 7,0 körül eszik pedig megyek vele rendesen. 90-100-as tempó mellett nem ehet egy kocsi 9,5-öt csak ha valami nem Ok, szerintem.


#11  2009-03-24 21:13 gyurka75
Szerkesztve:   2009-03-24 21:16
Szia evo126,

Úgy látom, hogy nem igazán hisznek neked a klub tagjai, de mi igazából segíteni szeretnénk.

Volt nekem is már egy-két autóm köztük egy 525 24V BMW is, jól tudom, hogy a sebességmérő mutatója és a benzinszint mutatója mintha össze lenne kötve. Én is nyomtam neki rendesen és 200 körül simán nyelte a 13-15 litert is. A sebességért sajnos benzint kell áldozni.

Én egy 1,6TDCi-t hajtok és kiegyensúlyozott vezetés mellett 4,8-5 literrel el tudok járni.

Javasolom, hogy ha a fogyasztást soknak tartod, akkor vidd el egy márkaszervizbe vagy egy injektoroshoz (ha nem garis) és nézesd át rendesen.

Üdv.
Gyurka75


#10  2009-03-24 19:48 Benvik
Ez izgalmas!
A fizika törvényeit átírni,az nem semmi!
Mész 200-at,amit kötve hiszek,és alig fogyaszt egy pár litert...
Baszni is meg szűznek maradni nem lehet!!!

#9  2009-03-24 15:06 dzs76
Hát nekem volt egy trabim.... Az milyen jó volt! "Gyorsulása kitűnő, útfekvése kifogástalan..." (Ez az eredeti készikönyv szerint.) Nem is evett szinte semmit...

Félre a tréfát... Tisztelt EVO126. Remélem elolvastad az előttem szólókat. Én már nem akarok újat mondani, mert nincs sok értelme,m nekem egyébként is "kályhám" van. De: ültem már benzines autókban, olyanban is aminek volt fogyi mérője. Sőt van egy pár ismerősön, akik versenyszerűen rallyznak. Egyik sem tudná ezekkel a paraméterekkel ezt a fogyasztást produkálni. Lehet, hogy a KIA feltalálta az absolute minimális fogyasztású mocit? Gazdaggá tennék vele az ázsiai térséget...
Gondold át légyszíves a leírtakat.
Ha a Fruzsit akarod leszólni, akkor rossz helyen jársz. Ha segítséget kérsz akkor tartsd be a hozzászólásban leírtakat.
Egyébként a fogyasztással még sok más helyen is foglalkozunk a fusionklub.hu-n. Javaslom a keresőt.
Üdv!

#8  2009-03-24 12:16 bitovi
Talán el kellene gondolkozni azon!
Az előző autódból, a leírtak alapján kihoztál ennyit és olyan vezetési stílussal, akkor gondolom nem a Te hibádból törted meg a KIA-t 2,5 évesen.
Talán előtte vegyél egy Trabit, akkor utána bármilyen autót értékelni fogsz és nem kihajtani a lelkét.
Javaslat vidd vissza, hogy ránézzenek a számítógéppel. Néhány tagnak is ugyanez a problémája nézz utána.
Kérdezz tőlük, hogy mire jutottak, mi a véleményük, mert gondolom Ők már kitaposták előtted az ösvényt.
Lehetséges csak beállítási probléma

#7  2009-03-24 11:48 Tamy
Mi is vezettünk egy Kia Rio-t, de nem volt ilyen élménydús a kapcsolatunk. Ha raktunk bele ezt-azt(6 mázsa dinnye, és a hozzávalók), megmozdulni sem volt kedve, nem hogy 7-et fogyasztani! Vissza is vittük, hogy kérünk egy AUTÓT is végre, mert 13-at eszik, és a lámpánál tolni kell. Fruzsiban is vittem komplett piacot, (zöldség, répa, krumpli, alma...) és 8 fölé nem ment a fogyasztása, pedig siettem is. Nem lehet összehasonlítani, mert nincs egy csoportban a kettő.
Ha pályát használok is, ott sem megyek gps szerint 120-nál többet, és nem kell a szemeimet a földről szedni tankolás után.

#6  2009-03-24 11:00 -zoli-
Sztem a Fruzsit is beszámolják egy új Rio-ba szó nélkül.
Az egy takarékos versenyautó.

-zoli-

#5  2009-03-24 09:16 brutus20
Én elhiszem, hogy megfutotta az óra szerinti 200-at (ha a 97 lovas verzióról van szó), de az a valóságban 180 körül lehetett. ( a gyári vége 177, szóval ez stimmelne is).
A fogyasztást viszont még most sem hiszem el...

#4  2009-03-24 09:03 turbobacsi
egyszer kipróbáltam az M7-esen tartósan mentem pár km-t 150-el, ekkor mutatotta a fogyasztásmérő 9-10l-között, aztán 130-nál már csak 7,5-öt: ennyit számít a fordulat és a légellenállás: ugyhogy nem éri meg sietni, elöbb el kell indulni pár perccel....

#3  2009-03-24 08:51 pistiapufőnök
Konkrétan fizikai képtelenség azzal az 1.4-es Rioval 200 km/h-t elérni is, nemhogy tartani. Ha pedig még képes is lenne rá (nem az), akkor is lehetetlen, hogy közben 8 litert egyen 95-ös oktánszámú benzinből.
Mellesleg elég sokat járok a magyar pályákon (M1, M3, M7), de ott még a 750i BMW-k sem tartanak 200-as átlagot, nemhogy egy 1.4-es autó. A pálya kialakítása nem teszi lehetővé.

#2  2009-03-24 08:46 brutus20
Nekünk szintén 1.4 benzines és az átlagfogyi 6,5-7 liter, de volt már 6,3 is.

Alapvetően ahhoz, hogy neked is hasonló eredményeket produkáljon próbálj meg a vezetési technikádon változtatni. Pl. sokat használom a motorféket, ha látom, hogy előttem piros a lámpa, akkor szépen leszállok a gázról, ja és a legfontossab nem versenyzek a lámpánál (na jó, illetve nagyon ritkán).
Egyébként 2000 és 3500 között használom a kocsit, fontos az alsó határ is, mert alatta csak szenved a gép.

Ui.: olyan használattal, amit a Kia-val műveltél, szerintem mindegyik benzines kocsi bekapja a 10 litert, úgyhogy ezen ne csodálkozz! Plusz még azt sem hiszem, hogy a Kia ilyen körülmények között 7 litert evett, ez kizárt...

#1  2009-03-24 07:42 turbobacsi
azt nem értem miért nem vettél versenyautót...

"ha valaki tudna segiteni miként szorithatnám lejjebb a fogyasztás" <--- tarts be a szabályokat!!!

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók