Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 935 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 070 524 letöltés

2 aktív felhasználó
679 egyedi látogató
1 779 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
szocsr(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Mokota(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hawercsabi

Ajánlott oldalak

Letöltések

A motorhiba jelző világít
szajlai  2010-01-04
Az autó gyorsításnál 1800-2300-as fordulatnál rángat, és a motorhiba jelző kigyullad.A szervizben azt mondták hogy a gyújtótrafó lehet, de mivel a visszajelző nem világít folyamatosan,ezért azt mondták hogy akkor vigyem vissza ha világít.

Hozzászólások

#56  2016-01-04 11:07 csipi87
Nekem 1.4 tdci-m van és ki akarom takarítani a fojtószelepet. Kérdésem az lenne, hogy le kell szedni a légszűrőházat?
Köszi!
válasz danidoki (#38) üzenetére

#55  2012-07-03 21:23 szita721031
Eddig a legolcsóbb relét a Cromax-ban találtam 3763Ft.
A cserét megoldom én, csak kódolvasás kell hogy bizti ez-e a hiba.
válasz Szaszi (#54) üzenetére

#54  2012-07-03 16:35 Szaszi
Azt elfelejtettem még leírni, hogy a hibakód kiolvasás , relé csere munkadij 5546ft, a relé pedig 3326ft volt.
válasz szita721031 (#53) üzenetére

#53  2012-07-02 22:33 szita721031
Köszi majd viszem magammal, hátha így olcsóbb lessz.
válasz Szaszi (#52) üzenetére

#52  2012-07-02 21:54 Szaszi
Szia! Nekem meg van amit kinyomtattak a szervizben hibakód kiolvasáskor az izzítórelé meghibásodására.
válasz szita721031 (#51) üzenetére

#51  2012-07-01 21:59 szita721031
Segitség kellene!
Ha valaki tudja az "izzitás-izzitórelé hiba" kódját kérem írja meg.
Megint többször előjön (nem mindíg)
Próbálok egy olcsó kódolvasót keresni.
Ha valaki tud Pécs, Mohács, Pécsvárad körzetében olcsót kérem jelezze.
Előre is köszi.

#50  2012-05-13 08:38 Szaszi
Szia ! Nálam csak -6 körül szokott izzítani, de akkor is csak ha tartósan kint áll, és jól visszahűl. Ott van az aksi mögött a fekete dobozban a relé , jól gondolod.
válasz szita721031 (#49) üzenetére

#49  2012-05-13 06:45 szita721031
Kérdésem lenne hozzáértőkhöz. Az izzitórelé hol található (1.4TDCI). Az én tippem az aksi mögötti fekete dobozban lévőre esett (csak 1-kell?). És még az a kérdésem hogy +4 cesius felett izzit-e mert nem jelzi ki mégis izzitórelé hibát találtak. (az enyém inkább -4-alatt jelzi az izzitást)

#48  2012-05-09 16:21 Szaszi
Szia! Nálam ugyanez volt. Esős időben gyulladt ki (olaszban kifogtam felhőszakadásokat) a sárga felkiáltó jel. Izzító relé lett cserélve, azóta olyan nagy esőkben nem voltam, hogy ismét jelzett volna.Nálam az esőelvezető az első szélvédőnél nem tömít rendesen , látom , hogy becsöpög a víz a motortérbe. Valószínű ez miatt zárlatosodott le .
válasz szita721031 (#47) üzenetére

#47  2012-05-09 13:15 szita721031
Megvolt a szervíz. Izzitás-izzitórelé probléma (mondták ők). Letesztelték a relét jó, letesztelték az izzitógyertyákat jók. Azt mondták valószínü érintkezési probléma volt megtisztították az érintkezőket. "Ha újra előjön tudjuk hol keressük." Mindezt 7700Ft-ért (ez ám a rablás)
Legközelebb keresek egy olcsó kódolvasót. Megkérdezem itt a honlapon hogy tudja-e valaki a kód jelentését. És segítséget kérek a jav.-hoz. Az izzitórelét se tudom hogy hol van.
válasz szita721031 (#46) üzenetére

#46  2012-05-08 20:30 szita721031
Rákérdezek a szervízben mert ott cserélték és a gépkönyvbe is gyári alkatrésznek írták.
Én már valami beázásra vagy áthúzásra (elektromos) gondolok mert vasárnap este jött elő ,már esett hétfőn egész nap esett és egész nap villogott. Ma nem esett és egyszer sem jelzett. Holnap viszem, majd írom hogy mi volt.
válasz lipu (#45) üzenetére

#45  2012-05-08 16:29 lipumár nem a mester
Nekem akkor jött elő ez a jelenség amikor utángyártott gázolajszűrő volt rajta
válasz szita721031 (#44) üzenetére

#44  2012-05-08 06:19 szita721031
Már megint előjött a hajtáslánc hiba (sárga fogaskerék felkiáltójellel) Már egyszer írtam hogy indítás után langyos motornál 3x-felvillan. Tel. a szervízbe azt mondták hogy sokaknak előjött váltsak benzinkutat. El is tűnt a hiba. Most indítás után kb fél percel kezd el villogni és csak akkor hagyja abba ha újraindítok. Holnap megyek kódolvasásra. Remélem nem lesz drága mert erősen le vagyok égve.(1.4TDCI)

#43  2012-02-21 22:46 Szaszu
esetleg gázolajszűrő csere? (csak tipp)
a hibakódot nem tudom.
válasz szita721031 (#42) üzenetére

#42  2012-02-21 21:15 szita721031
Segitséget kérnék! Langyos motornál (csak langyosnál) beindulás után háromszor felvillan a hajtáslánc hiba lámpa.(nem mindig csak néha) Ha valaki tudja a hiba okát kérem írja meg. És még az lenne a kérdésem hogy igaz-e hogy 24-óráig őrzi meg a memória a hibakódot? Ja 1,4 TDCI-m van. Előre is köszi.

#41  2012-02-19 20:44 danidoki
Tudom, hogy ez a pillangószelep, én a mocsokra írtam hogy ezt tisztítottam ki belőle.

Magát a pillangószelepet egyébként teljesen felesleges kivenni, így is jól hozzáférhető, mondjuk nem szalámi ujjaim vannak
válasz Z.Boy (#40) üzenetére

#40  2012-02-19 19:34 Z.Boy
Ez AZ!
Akkor jól emlékeztem 3 csavar fogja. Igaza van Dudinak jobb lett volna kikapni az egészet,A pillangószelep pereme a lényeg,Hogy ott tiszta legyen. Van benne egy motor ami hajtja. Ha kifordítottad a pillangószelepet és megpucováltad akkor nem lesz baja. Elég erős rugó van benne ,nekem már becsípte az ujjam...

#39  2012-02-19 14:27 dudicukrasztrollface
mondjuk egyszerűbb lett volna ha kiszereled az egészet,de így is spóroltál egy nyolcvanast kb.szervizben rögtön cserélni akarták volna.

#38  2012-02-19 12:36 danidoki
Szerkesztve:   2012-02-19 12:37
Szóval én ezt tisztítottam ki:


válasz danidoki (#37) üzenetére

#37  2012-02-08 23:10 danidoki
Szia Zboy!

A cserét mindenképpen el akarom kerülni, már csak azért is, mert olvastam múltkor , hogy ugyan cserét javasoltak, de a kartercső volt kilukadva (egyik topictársnál).
Holnap kiolvassuk a hibakódot, így legalább be tudjuk azonosítani, hogy a rendszer mely részével kapcsolatban nem tetszik neki valami. A pillangószelep környékét mindenképpen tisztítjuk, természetesen nem áram alatt :))

Sutika véleménye azért érdekelt volna, mert neki ugyanez volt, mint Nekem. Hideg idő, gázelvétel után - teljesen váratlanul - hibajelzés. Ő mondjuk megjavult, de nem tudom, hogy tartósan. Mert ha i, az jó jel :)

Megjegyzem, ez mondjuk rohadtul nem tetszik a Fordban. A hiba súlyosságához arányaiban sem mérhetően súlyos következmény fűz ( elveszi a motorerőt, vészprogramba megy. Pld.: falsch levegőnél NEM szabadna ilyen súlyos vészprogramot beiktatni. Ez egyszerűen balesetveszélyes és megengedhetetlen, ilyen helyzetbe nem lehet hozni az autóban ülőket. (előzésnél elmegy az erő vagy autópályán egyszer csak elveszi a fordulatot...)

#36  2012-02-08 13:10 Z.Boy
Szerkesztve:   2012-02-08 13:11
Ha tényleg dzsuvás a fojtószelep,akkor érdemes kiszerelni az egészet. És úgy kipucolni zsíroldó sprayvel. 3-vagy 4 db csavar fogja.Mi a szerelőhaverommal ketten csináltuk. Ha gondolod,és pesti Vagy ,megadom a számát,hivatkozz rám ,és pár 1000,forintért megcsinálja. Nagyon rendes,és készséges srác.Fusionjuk ,van nekik,is és ráadásul Amerikai kocsikat csinál szerel,és FORD FAN))) Ma csinálok képeket nála és felteszem majd.
Cserélni ne cseréltesd ki,nem 2 forint ,először válaszd az egyszerűbb megoldást. és ha az nem működik akkor márkaszerviz.. Ne legyél a pénztárcád ellensége.. Ez csak jó tanács.
válasz danidoki (#33) üzenetére

#35  2012-02-08 09:35 danidoki
Köszi. :D A hibakód miatt úgyis ez lesz (nekem nincs csatim és szoftverem Fruzsihoz), meg aztán valóban ezzel a típussal "most ismerkedem".
Volt amelyikbe még állófűtést is én szereltem be, de az nem Fruzsi volt. ;)
válasz dudicukrasz (#34) üzenetére

#34  2012-02-07 22:09 dudicukrasztrollface
te inkább vidd szerelőhöz szerintem.ott kicserélik neked.
válasz danidoki (#31) üzenetére

#33  2012-02-07 21:47 danidoki
De akkor magát a folytószelepházat nem kell levennem, csak a rámenő műanyag csövet. Ahogy nézem, egy roppantósbilincs fogja rá a házra. Nekem semmilyen rángatás, alapjárat probléma vagy egyéb ilyen nincsen, váratlanul kigyullad és akkor az ismert vészüzemmód.Ahogy Sutikának volt. A szerelő ismerősével is szívesen beszélnék.
válasz Z.Boy (#32) üzenetére

#32  2012-02-07 18:32 Z.Boy
Bár" én nem sutika vagyok...
De.Le kell venni a pillangó szelep tisztításhoz a levegőszűrő műanyag házát,hogy hozzáférj. Zsíroldó Spray-vel kel kimosni alaposan. Visszacsavarozni,és ennyi. Az elektromos csatlakozókat én befújtam WD-40-el mikor visszatettük a szerelősráccal..
A motor-hibajelző lámpa világítása,az első gyújtásnál eltűnt.

#31  2012-02-07 17:47 danidoki
Sutikától érdeklődnék, hogy végül véglegesen eltűnt a pillangószelep-tisztítást követően a motorhibát jelző lámpa kigyulladása? Üzenetet írtam Neked, de lehet, hogy ez nem jutott el, ezért írtam ide. Köszi!!
válasz sutika (#20) üzenetére

#30  2010-06-25 20:02 Tamy
Belőled ki is néztem volna, ha a mosótartályba tankolsz...
válasz T-Tomi (#26) üzenetére

#29  2010-06-25 19:29 ferikenyhAutótörő
Szerkesztve:   2010-06-25 19:33
Én rendszertelenül, de szoktam tankolni

link


A linken megtekintheted hogy mennyit, de általában 10-30 % közötti mértékben keverve a 95-öshöz! jobban megy, mivel oktánszámnövelő is, kicsit többet eszik, olyan 0, 1- 0, 2 literrel.

Ízlések és pofonok!
válasz ttszabi75 (#28) üzenetére

#28  2010-06-25 18:56 ttszabi75
köszi srácok

tényleg a benzin volt a hibás vagyis az etanol egy "kedves "barátom tisztán telenyomta etanolal.kicsit meghigitottam akksisarut 5 percre levettem.most már minden ok.de begurulok egy szervizbe ha utamba esik.És még egy kérdés mi a véleményetek az etanolrol.megéri jo a verdának?

#27  2010-06-24 21:43 ferikenyhAutótörő
a nem megfelelő 95 - 85 keverék miatt leheett! nekem is előferdült! a 85 -ös oktánszámnövelő max 20%-ban, utánna már csak többletköltség
válasz ttszabi75 (#22) üzenetére

#26  2010-06-24 21:29 T-TomiDon Tom
Nem jó helyre tankoltad,azért tiltakozott....
válasz Tamy (#25) üzenetére

#25  2010-06-24 16:36 Tamy
Nekem szeszkó tankolás után világított a szekér(1.4 benya). Ahogy rendes anyag került a tankba, megszünt a hibajelzés is!

#24  2010-06-24 14:26 magaboa csapat fotósa
Mit tankoltál bele?

#23  2010-06-24 13:17 Z.Boy
Én erre azt tudnám javasolni,hogy lehet még szerencséd is van ,hogy nem alszik ki a lámpa. R-go a hibád fennáll.Ha elaludna a lámpa lehet a hibakód is eltűnik, de én úgy tudom 24H -ig megőrzi a computer... Tehát ha közel vagy egy fordszervízhez dugasd fel egy szervízlaptopra,és elvileg ki kell,hogy dobja a hibakódot amiért így szívat a Focusod...
Így elöljáróban ennyit tudnék javasolni..

#22  2010-06-24 12:10 ttszabi75
sziasztok

1,4 fokámban ma világitani kezdett a motorhibajelzö.kb 2 napig nehezen indult be de aztán minden ok.Ma meleg motornál lámpa kigyul de semmi rángatás szépen gurul.de az a fránya lámpa csak villágit.ki tud segiteni?

#21  2010-01-29 11:17 Z.Boy
Nagyon Szívesen !
Örültem ,hogy megjavult,és hogy tudtomon kívül segíthettem!))

#20  2010-01-28 13:08 sutika
Sziasztok!

Tegnap előtt megtörtént a pillangószelep tisztítása ami összesen 40 perc volt kávézással együtt! Azóta (kopp, kopp, kopp) csodálatos az alapjárat, megszűnt a hibajelzés szóval nagyon jó.
KÖSZÖNÖM SZÉPEN A TANÁCSOT NAGYON HASZNOSNAK BIZONYULT!!!
Viszont ha valaki nekiáll hasonló tevékenységnek, arra figyelni kell, hogy a tengelyen lévő karikát - ami nyit-csuk - nem szabad megmozdítani, mert akkor a szerelő srác szerint elállítja az elektronikát.
MÉG EGYSZER KÖSZI, üdv Mindenkinek.
válasz Z.Boy (#17) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#19  2010-01-25 16:41 sutika
Sziasztok!

Beszéltem egy autószerelő haverral, azt mondta, holnap kipucolja a pillangó szelepet. A fejleményekről írok majd, addig is köszi.

#18  2010-01-25 12:34 szitu
Én valami érintkezési problémára gondolok.
Nekem a fényszóró magasság állítóm szórakozott, hol teljesen lefelé világított, hol rendesen és nem nagyon sikerült rendszert találni benne, hogy mikor jó és mikor rossz.
A megoldás a világításkapcsoló panelján kellett két három forrasztást újra melegíteni és csodák csodájára meggyógyult a szerkezet.

#17  2010-01-25 09:48 Z.Boy
Én javasolnék 1 pillangó/ fojtószelep ház tisztítást. 1 ötlet.
válasz sutika (#16) üzenetére

#16  2010-01-25 09:34 sutika
Sziasztok!

Ismét itt a hideg és ismét előjött a motorhiba jelző. A szervíz tanácstalan (háromszor voltam), a kocsi nem rángat, csak amikor leveszem a gázról a lábam, akkor szokta jelezni a motorhibát. Nem csinálja állandóan, elég véletlen szerű a dolog. A reggeli idulás után (alapjárat rendben, nincs ingadozás) többször is előfordul, meleg motornál kevésbé, de szokta akkor is csinálni. Hibakód nincs. Amikor +5 fok fölé emelkedik a hőmérséklet, akkor van, hogy napokig semmi, csak amikor hidegebb az idő.
Adjatok valami tanácsot, nagyon megköszönném.

Sziasztok!

#15  2010-01-17 15:24 Priest
Hol van a szerviz, mi a neve, elérhetőségek?
válasz szajlai (#14) üzenetére

#14  2010-01-16 17:02 szajlai
Sikerült a hibát megtalálni,elvittem egy falusi szervizbe. Ahol a hiba olvasó laptop menet közben olvasta ki a hibát.Így nem kellett megvárnom hogy a hiba jelző folyamatosan világítson.A gyújtótrafót kellett kicserélni, gyári Boscht találtunk 15000ft-ért.A végösszeg 19000ft lett(diagnosztika:3000,szerelés:1000). Ez igen barátságos ár ahhoz viszonyítva hogy Gyöngyösön a Ford szervizben a diagnosztikáért 10-25000ft,trafóért 25-30000ft-t kértek volna.

#13  2010-01-09 21:54 pori
vedd ki az izzót, akkor nem látod hogy világít :)

Nincs ötletem

#12  2010-01-08 14:10 Z.Boy
Juj tényleg)) szánom-bánom. Most már emlékszem .. Thanks-thanks
válasz magabo (#10) üzenetére

#11  2010-01-08 09:50 sutika
Sajnos a hibakódoknál semmi (NONE). Próbáltam már úgy is, hogy indulásnál bekapcsolom a funkciót és úgy megyek, hogy a hibakódnál áll a kijelző. Ekkor sem jelez semmit, sajnos. Már nem tudom mitévő legyek, bár most, hogy melegebb az idő már 3 napja nem jött elő a hibajelzés.

#10  2010-01-08 08:00 magaboa csapat fotósa
Vazze, te se sűrűn olvasod az oldalt. 10 napja
írtam hogy kell.
109. hozászolás.
válasz Z.Boy (#9) üzenetére

#9  2010-01-08 00:11 Z.Boy
Kösz Klubtársam... Azt hogy csináljam?? Ha elmondod kapsz egy télifagyit))))
válasz magabo (#8) üzenetére

#8  2010-01-07 23:46 magaboa csapat fotósa
Megtudod nézni a hibakódot teszt üzemodban.
válasz Z.Boy (#7) üzenetére

#7  2010-01-07 16:41 Z.Boy
Akkor viszont ha a fed computered/ ami nekem nincs/ kiírja akkor benne kellene lenni az agyában szerintem... lehet hogy talji-kolléga gyújtótrafós dolga lesz a megoldás??? HM?? nem tudom??
esetleg más szervíz a közelben?? hátha másképp állnak a dologhoz ,és kifoghatsz egy jobban hozzáértőt is?....
válasz sutika (#6) üzenetére

#6  2010-01-07 09:58 sutika
Szia!

A fogaskerék lámpa, benne a felkiáltójellel, és a fedcomp kiíírja, hogy olvassam el a kézikönyvet, motorhiba (engine fault)
válasz Z.Boy (#3) üzenetére

#5  2010-01-06 17:11 tajli
Sziasztok!

Nekem is volt már ilyen hibám. Kigyorsításnál rángatott a kocsi és egy idő után a sárga motor jel is kigyulladt. A gyújtótrafó volt rossz (csere9
válasz klarky (#4) üzenetére

#4  2010-01-06 10:10 klarky
Nekem egyszer felvillant a sárga fogaskerék gurulás közben. Azonnal megálltam egy buszmegállóban, leállítottam, pár másodperc után beindítottam és eltűnt. Azóta (kopp-kopp-kopp) nem jelentkezett....

#3  2010-01-06 08:56 Z.Boy
Melyik lámpa világít neked?? a sárga csőalakú,vagy a fogaskerék felkiáltójellel??
Mert az egyik ismerősöm fusionja ugyan ezt produkálja mint a tied.Azt mondták a szervízben hogy lehet váltó túlmelegedés
/ amit kélünk mert hidegen is csinálja/,vagy fojtószelep...
A szervízes srác azt mondta ,hogy egy félautomata váltós fusionnál ilyen estnél tapasztaltak gondot ,és ott kiméregették ,és valami kábelszakadás volt a gond. Amit leírtál ugyan az mint nála...Nyomja a gázt és meg sem nyekken-újraindítja és megy,és tök rendszertelenül.
Az hogy nem reagál a gázpedálra ott szerintem az elektronika tilt le ,hogy nehogy szétgyilkold,de mindenesetre fura ,hogy nem jegyez meg hibakódot,elvileg 24h keresztül tárolja...Mi sem értjük a gondot.Szervízben voltunk együtt de lebetegedett az összes szerelő a Váci úti Fordszalonban ,így jövő héten megy az ismerősöm.
válasz sutika (#2) üzenetére

#2  2010-01-05 12:49 sutika
Sziasztok!

Nálam is előfordult hasonló (motorhiba jelző elkezd világítani), de inkább akkor, amikor lassítok, motorfék, vagy üresben. A dolog érdekessége, hogy rendszertelenül teszi, de van, hogy 1 óra alatt 3-szor is.. Hibakódot nem ment el. (Már kétszer voltam szervízben ez ügyben) Ott, és akkor nem jött elő. Viszont nálam, amikor menet közben ezt csinálja, leállítom a motort egy pillanatra, újraindítom, és megyek tovább jelzés nélkül, mintha mi sem történt volna.
Amikor a előjön a jelzés, utána hiába nyomom a gázt nem megy, csak épphogy gurul az autó. A hibajelenség során sem rángatás, sem alapjárat ingadozás nincs. A szervízben is értetlenül állnak a jelenség előtt, nem látnak hibakódot, és nem is hallottak még ilyen esetről.
Ha valaki tud valami okosságot, kérem ossza meg itt.
Köszi előre is, sziasztok!

#1  2010-01-04 13:45 csscs
A saját tapasztalatomat írom le. Nem vagyok szerelő így eltekintek a szakszavaktól. Saját és céges kocsinak is ford-ot használok így elő fordulok márka szervizben,és volt alkalmam szerelőkkel beszélgetni.
" Van kicsi,közepes és nagy hiba.
kicsi hiba mikor a lámpa felgyullad de a motor rendezi magát és megy tovább. ezt az esetet naplózza az elektronika és kész. Műhelyben kiolvasható de hibajelenséget nem tapasztal a vezető.
közepes hiba: mikor villog a lámpa vagy sárgán világit folyamatosan. elektronika naplóz és a motor teljesítményt leszabályozza hogy még óvatosan haza vagy a műhelybe tudjál menni.
Itt konkrétan jelzi a hibát az elektronika.
nagy hiba: pirosan világít a lámpa, lazán letiltja a motort és csak vontatás vagy szállítással mozgatható az autó. Az elektronika itt is ír mindent.
Ebből gondolom én,hogy a hibát kiolvasták az autóból (azért mondta hogy a trafó szerencsétlenkedik) de a jelenség nem folyamatos volt ezért nem kísérletezett az autóval.
Tudom ez téged nem vigasztal mert egyszer csak leáll alattad az autó biztos mérges leszel. De állítólag ez a fordoknál
így működik. Remélem nem bántottalak meg a hozzászólásommal de a konkrét kérdésre én sem tudom a választ.

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók