Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 924 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 478 hozzászólás
15 910 187 letöltés

5 aktív felhasználó
920 egyedi látogató
2 502 letöltés
  az elmúlt 24 órában

34 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
pgp69(> 60 perce)
nagyisti8(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
oszitibi@gmail.(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
szabo fruszian

Ajánlott oldalak

Letöltések

Bioetanolos üzemre átalakítás E85power átalakító kittel!
pistiapufőnök  2010-06-28


Az E85power átalakító automatikusan kezeli a benzin/E85 üzemanyag bármilyen arányát, nem kell kapcsolni és állítani semmit.

A takarékosságot az automatikus eco üzemmód biztosítja, míg a sportos élményt az automata sport üzemmód.

Autója az átalakítás után nagyságrendekkel kevesebb károsanyagot fog kibocsájtani a bioetanollal, miközben a teljesítmény és a rugalmasság nő.



Az E85 105 oktános üzemanyag, jelenleg (2010.06.) 250 kúton tankolható átlagosan 240ft-ért az országban, de a kutak száma
folyamatosan bővül.

Felhasználás jellegétől és motorizáltságtól függően 2-4ft/km megtakarítást lehet elérni, míg a teljesítmény kb 6%-kal, a nyomaték pedig 9%-kal nő! Látogasson el honlapunkra, ahol bővebb információt talál az átalakítóról, és az átalakításról is.



A megtérülési kalkulátorral kiszámolható, mikor térül meg az átépítés, és évente mennyi spórolható az üzemanyagköltségből.

WWW.E85POWER.HU

Klubtagoknak 10% kedvezmény , melyet a www.e85power.hu weblapon történő megrendeléskor úgy tudnak érvényesíteni, hogy a flottanév mezőbe a Fusionklub nevet írják.

A klub visszaigazolása (megrendelő neve, lakhelye alapján) után kapható meg a kedvezmény. (pistiapu intézi)

A kedvezmény csak az internetes rendelésre vonatkozik!

Beszerelő partnerek listája az említett weboldalon megtalálható a megrendelés menüben.

Hozzászólások

#63  2010-11-10 07:20 byo
Én ha rák lennék és sörrel kínálnának tuti felkelnék :D.
válasz byo (#62) üzenetére

#62  2010-11-10 07:19 byo
A sör tuti rákkeltő.
válasz bundy5 (#61) üzenetére

#61  2010-11-09 22:23 bundy5pucér focista
Lehet ,hogy előtte ?
Nem tudom a végére mindig egybefolynak a történések.
Kis idővel már amúgy sem lehet meghatározni előtte v utána volt-e.

#60  2010-11-09 22:16 bundy5pucér focista
Ezért kell lefertőtleníteni utána egy kis pálinkával,whisky-vel,vodkával,......
válasz dudicukrasz (#56) üzenetére

#59  2010-11-08 14:03 byo
Kisebb repülőtereken is biztos van (vidéki kisvárosok).
válasz Z.Boy (#58) üzenetére

#58  2010-11-08 08:44 Z.Boy
Végigolvastam nagyjából....

Ma is tanultam!!
Ilyet honnan lehetne szerezni???
Egyetlen egy tippem van.
Összehaverkodni egy repülőgép szerelővel,és irány Ferihegy 1-2 . Ilyet tuti nem kapni kereskedelmi forgalomban(((
Meg nem tudom jó-e mindenfélét összekotyvasztani... De hát a te autód...
Nem azt mondom,hogy nem ér meg egy próbát esetleg... de amit annyira nem ismerek azzal nem kisérleteznék,lehet többet ártana mint használ...
válasz byo (#57) üzenetére

#57  2010-11-08 07:33 byo
Szerkesztve:   2010-11-08 08:38
http://www.mol.hu/repository/111088.pd f
válasz Z.Boy (#55) üzenetére

#56  2010-11-07 20:45 dudicukrasztrollface
a japánok kimutatták hogy a sör is rákkeltő

#55  2010-11-07 14:25 Z.Boy
Én nem tudom rákkeltő-e 1 traktor....))????
De azt megnéztem amiről írtál... Az A1 petrol első rákeresésre egy Amcsi cég... nem tudom milyen az adaléka...... de Google fordítóval Ezt dobta ki.... a gép...
válasz byo (#54) üzenetére

#54  2010-11-07 13:29 byo
Minden rákkeltő amiből sokat fogyasztunk, pl ha megeszel 2 traktort az is rákkeltő :D. (persze traktorból kevés is megárt)

Némely adalékban van A1 petro is, azt nem tudjátok hol lehetne olcsón beszerezni?
válasz Z.Boy (#52) üzenetére

#53  2010-11-06 21:46 dudicukrasztrollface
ééén?nemtom miről beszélsz!

#52  2010-11-06 21:23 Z.Boy
Általában az STP-k-és más típusú adalékok..... szelep,és befecskendező adalékai kerozint tartalmaznak.
Az Izopropil-t a nyomdaiparban is alkalmazzák az alkoholos nedvesítéshez,ott bevált.
Autóknál is tuti kipucol mindent... Ez egy rákkeltő hatású alkohol(((....
Dudikoma ne tetesd a lükét))) Te vegyész vagy ezt neked tudnod kell mi a jó és mi nem))

#51  2010-11-06 20:48 byo
Mérget nem vennék rá, alkalmanként érdemes kipróbálni, a boltokban kapható benzin adalékok is tartalmazzák általában.
válasz dudicukrasz (#50) üzenetére

#50  2010-11-05 19:09 dudicukrasztrollface
és nem káros a gépjárműre,hosszútávon?sok rosszat hallani,mindenki mindenfélét pancsolgat otthon.
válasz byo (#49) üzenetére

#49  2010-11-05 17:32 byo
Ez nem csodaszer.
A benzinhez adagolod és picit tisztítja rendszert, így ér el optimális működést, alacsonyabb fogyasztást, pici teljesítménynövelést alapból eredményezhet.
Gazdaságosabb mint adalékokat venni áruházakban.
Mindazonáltal megköti a vizet, szóval lassan szezonja van neki.
válasz dudicukrasz (#48) üzenetére

#48  2010-11-05 17:20 dudicukrasztrollface
én nem értek a vegyi anyagokhoz,ezt kell beletölteni benzin helyett?hol lehet ilyet kapni és mennyiért?
válasz byo (#46) üzenetére

#47  2010-11-05 09:02 byo
Szerkesztve:   2010-11-05 14:25
Minél véknyabb minél kisebb.
A gumigyártók gyártanak eco gumikat, nem olyan jó a tapadás de lassabban kopik, és kisebb a fogyasztás pl
http://www.autogumibolt.hu/autogumi/FU LDA/ECO%20CONTROL/index.html
válasz bundy5 (#45) üzenetére

#46  2010-11-05 09:00 byo
http://en.wikipedia.org/wiki/Isopropyl _alcohol
válasz dudicukrasz (#44) üzenetére

#45  2010-11-04 22:09 bundy5pucér focista
Neked mi az eco méret?
enyém 185/70/15"

Hogy economy gumi-e azt fejből nem tom csak azt, hogy téli.
Szerinted jó ?
válasz byo (#42) üzenetére

#44  2010-11-04 16:47 dudicukrasztrollface
mi az az ipa?
válasz byo (#43) üzenetére

#43  2010-11-04 07:45 byo
Egyébként gondolkodom az IPA-n, lehet 1 tank erejéig kipróbálom, télére előnyös lehet.

Fogyit úgy is lehet csökkenteni ha csökkented a hidegen járás idejét, szóval állófűtés.
válasz bundy5 (#40) üzenetére

#42  2010-11-04 07:42 byo
Biztonságosan csak a gumival tudsz játszani (eco méret, eco gumi)

Illetve ha elterjedne itthon is a folyékony gázbefecskendezés az jó lenne ide is.

#41  2010-11-03 21:44 dudicukrasztrollface
csak a benzin marad ne kisérletezgess,nincs más megoldás.

#40  2010-11-03 20:14 bundy5pucér focista
Neked van valami ötleted akkor arra mivel lehetne etetni egy 1.4-es benzines fusit költségkímélőn?
Vagy ezek szerint marad a benzin és kicsi talppal.
Idegesítő 70-80-as tempóval. :(
Esetleg van valami adalék...?

Szinte minden ötlet érdekel,csak megfizethető legyen.
válasz byo (#39) üzenetére

#39  2010-11-03 08:03 byo
A bioetanolal az a legnagyobb bajom hogy külföldről drágán hozzák a zöldséget, itthon meg nem termeljük meg mert mindenki bioetanolt gyárt. (anyagilag hosszútávon zsákutca)
válasz bundy5 (#37) üzenetére

#38  2010-11-03 08:01 byo
Bizonyára feltűnt hogy kell terv+engedély 20e hufért, szóval ha ezt lehet (ezt a típust átalakítani) akkor miért kell, pl opel astrára nem kell egyedi engedély!

Nekem volt pár gázos autóm, a fordot nem merném átalakítattni, sokat hallani a beégő szelepekről, és ugye a gyertya hézag sem átlagosan kicsi hanem nagy ami pont nem jó a gáznak, szóval én inkább lebeszélnél mindenkit a 1.4, 1.6 Ford motor gázosításáról (pár 100e lpgs kilóméterrel a hátam mögött).
válasz -zoli- (#31) üzenetére

#37  2010-11-02 23:02 bundy5pucér focista
Hello Mindenki!

Nem tudom h én indítottam -e be ismét ezt a gépezetet,de ha igen akkor ezer köszi mindenkinek!!!!
Sajnos én nem tudom megoldani a gázos működtetést az anyagi helyzetem miatt, mert az igazat megvallva (hogy éljek ezzel a közhellyel)csóróként 2-300e-ret nem tudnék sehogy sem össze kaparni erre.
Szerintem pár év múlva ki fog alakulni ez a bioetanolos rendszer."Persze hibák nélkül",és kétkedések nélkül is.
Úgy gondolom addig olvasok és érdeklődök tovább ezzel kapcsolatban, hátha találok valami pozitívat és azt majd tudatom veletek is.
Még egyszer köszi!

#36  2010-10-31 11:46 Z.Boy
Na ezt nem is tudtam??
Már kispórolják a pótkereket is??
Aztán veheti meg az új tulaj ha kell neki 20 meg 30 ezrekért felárasan opcióként... Ez már tényleg sz@rrágás meg lehúzás......
Én is kb ennyit megyek,sokat is gondolkozom ezen a fogyasztás csökkentés dolgon,de macerás a vizsgáztatás,mélygarázsba nem mehetsz le vele,ha meg van vele valami probléma márkaszervízből elhajtanak,hogy vidd oda ahol beletették a gázos kütyüt...Egyik ismerősöm is így járt.
Neki egy KIA SHUMA-ja van régebbi motorral,de állandóan gyújtásproblémái voltak,meg azt mondta ,hogy emiatt többször visszarobbant' a levegőszűrője is.Így kivetette belőle a cuccot..
válasz -zoli- (#35) üzenetére

#35  2010-10-31 06:40 -zoli-
Z.Boy

Ez csak egy álom...
Tankolási lehetőség lenne, évente 25000-30000 km-t autózok. Talán megtérülne 1-2 éven belül, de ezeknek "sok ezer" akadálya van
Az új fusionokat már csak gyorsjavitó szettel árulják.
-zoli-
válasz Z.Boy (#33) üzenetére

#34  2010-10-30 21:53 csokiPizza King
Sziasztok!

Néhány hónapja vezetem az átalakítóval felszerelt Fusion-unk fogyasztását. 100%-ban E85-el tankoljuk, 1,4-es motorral az átlagfogyasztása 9,5l. Környezetvédelem oltárán áldozzuk be a következőket:
1. jóval gyakrabban kell tankolni
2. hideg motornál tapasztaljuk, hogy hajlamos a lefulladásra
3. Üzemanyag árkülönbözete ellenére is gyakorlatilag ugyanannyiba van a fogyasztás

#33  2010-10-30 12:09 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-10-30 12:10
-zoli-
Ahogy olvastam a belinkelt válasz e-mailekből" nagyon sok a járulékos költség....
Van drágább,és olcsóbb is...
Mérlegeld,hogy megéri-e az átalakítás,mégy-e annyit éves szinten,hogy megtérüljön az ára,a benzin és a gáz közötti árkülönbség.... A másik,hogy van -e LPG gáz tankolási lehetőség a lakhelyedhez közel....,mert a gázból sokkal többet fogyaszt a kocsi.És kell a hely a gáz tartálynak is...ilyenkor a legjobb megoldás,a pótkerék helyére gázpalackot tenni......De akkor hova teszed a pótkereket???
250-300 km.enként kiürülhet a gáztartály.....

Persze tudom van deffekt spray... de akkor is jobb 1 pótkerék.

válasz -zoli- (#32) üzenetére

#32  2010-10-29 15:12 -zoli-
És egy másik:


Tisztelt Bondár Zoltán Úr!

Köszönettel vettük megkeresését autógáz szerelés ügyben.
Árajánlatunk az Ön autójára:


FORD FUSION

AC Stag-300 Plus rendszerrel, hengeres tartállyal: 190.000 Ft
AC Stag-300 Plus rendszerrel, pótkerék alakú tartállyal: 195.000 Ft

Zavoli AliseiN rendszerrel, hengeres tartállyal: 210.000 Ft
Zavoli AliseiN rendszerrel, pótkerék alakú tartállyal: 215.000 Ft



4 hengeres autók átalakítását egy napra vállaljuk.
Töltőnyílás elhelyezése a benzin töltőnyílás mellé (ha lehetséges): 6.000 Ft.

A fenti ár már tartalmazza a
- tervezést, engedélyeztetést, és az ehhez kapcsolódó illetéket
- ajándékként szintjelző beépítését

A rendszerek:

Ezek az autógáz rendszerek hasonló felépítésűek. Az injektorok a hengerekbe külön-külön injektálják be a hajtóanyagot. A nyitási időket mikroprocesszor alapú vezérlő egység szabályozza, amelynek beállítását számítógéppel végezzük.

Rólunk:
Vállalkozásunk a magyarországi hivatalos autógáz szerelés kezdete óta foglalkozik ezzel a tevékenységgel, a Zavoli, az AC STAG-300 é az Europegas rendszerek magyarországi importőre. Így lehetőségünk van a minőségi autógáz rendszereket elfogadható áron kínálni.

Elérhetőségeink, térkép:

Szervizünket Bács-Kiskun megye déli részén, Jánoshalmán találja: http://www.autogas-autogaz.hu/Autogas/ s/kapcsolat/

Autógáz alkatrészre, kiegészítőre van szüksége? Kérjük, látogassa meg webáruházunkat a http://www.autogas-autogaz.hu címen.



Tisztelettel:
Andris József
Ügyvezető
+36-30/915-68-20
Bácsgépker Autógáz


#31  2010-10-29 15:11 -zoli-
Lehet gázosítani:

Tisztelt Bondár Zoltán Úr!

Köszönettel vettük érdeklodését, melyben személygépkocsijának gázüzemure
való átalakitására kér árajánlatot, hengerenkénti befecskendezos
rendszerrel lehetséges ennek összege a következoképpen alakul:

- ZAVOLI Minoségi /olasz/ rendszerrel hengeres tartállyal 208.000,-Ft
70 literes tartály felett 213,000-Ft

- ZAVOLI Minoségi /olasz/ rendszerrel pótkerék tartállyal 213.000,-Ft
50 literes tartályig

Az árak tartalmazzák: alapanyagot, munkadijat, áfa-t.
Felárak
- szintjelzo 7.000,-Ft
- tankajtó mögé töltoszelep elhelyezés 10.000,-Ft
- terv + engedély 20.000,-Ft (Sajnos az említett autónál szükséges)



A beszerelést megelozoen szervizünket felkeresni sziveskedjék egyeztetés
illetve pontosítás végett

A beszerelés ketto munkanapot vesz igénybe, garancia egy év illetve
30.000km
A teljes dokumentáció átvétele után teljeköru muszakivizsgára be kell
mutatni az NKH-nál, amiben mi is tudunk segíteni, de azt a kiajánlott ár
nem tartalmazza.

Katavits Katalin
Irodavezető
Gázautó Centrum Kft.
Tel:06-1/286-0216
Fax:06-1/289-0866
Mobil:06-20/370-4429
katavits.katalin@gazautocentrum.hu
www.gazautocentrum.hu
válasz pori (#30) üzenetére

#30  2010-10-29 12:16 pori
Szerkesztve:   2010-10-29 12:58
szerintem az 1,4-nek felel meg
lehet hogy az én ismereteim hiányosak,de
2002-től nem csak 1,25 , 1,4 van ? közötte semmi
Nem tudom
válasz szitu (#29) üzenetére

#29  2010-10-29 10:34 szitu
Igen, de ott Fiesta 1,3 van.
A Fusion 1,4-es és 1,6-os motorja a Focusból való.
Tehát szerintem lehet gázosítani.
Viszont az autó használhatósága nagyban csökken a gáztartály miatt. Abban az esetben pedig ha a pótkerék helyére rakják, akkor többet leszel töltő állomáson mint úton.
válasz Z.Boy (#28) üzenetére

#28  2010-10-29 09:37 Z.Boy
Ahogy láttam( ott a Fiesta.. Tehát akkor elvileg nekünk nincs erre lehetőségünk...
De ahogy láttam inkább a nagyobb köbcentiseknek nem szerencsés.
válasz pori (#27) üzenetére

#27  2010-10-29 08:37 pori
Szerkesztve:   2010-10-29 08:47
Szia
Kicsit utána néztem a gáznak
Táblázat
válasz bundy5 (#26) üzenetére

#26  2010-10-26 17:04 bundy5pucér focista
Az oksi hogy a gáz jobb.Viszont arra nincs pénzem.
Mellesleg még kicsit félek is tőle,mert az asszonyom tölti bele a legtöbb km-t a háta mögött meg a gyerekkel
nem mernék belefogni egy ilyen verzióba.
Nálunk belefut az autó az éves 25-30e km-be és pont ezért gondolkodok az átalakításban.De nem tudom van-e alapja a rémhíreknek amiket az előzőben írtam.
válasz Volán Peti (#25) üzenetére

#25  2010-10-25 20:11 Volán Peti
A feles tankolásnak semmi értelmét nem láttam. Pont pár hete számoltam ki, tankolásonként valami 300 Ft körüli érték jönne ki... persze ez a számítás sem helytálló, mert a tényleges feles fogyasztásról nincsennek információm. A neten több helyen és itt leírtak alapján számoltam ki... átalakító nélkül szerintem semmi értelme. Akkor is inkább akkor jn vissza az ára, ha az ember megy is vele évi 20-25 ezret.

Én úgy vagyok vele, akkor inkább már gáz... jó azt tudom, hogy az 250-300 ezer az átalakítás, és a tartály elveszi a fél csomagtartót...
válasz bundy5 (#24) üzenetére

#24  2010-10-25 19:46 bundy5pucér focista
Üdv Mindenkinek!

Elolvasva azt a sok tapasztalatot meg véleményezést,most már tényleg fogalmam sincs arról,hogy érdemes-e ezt a típusú üzemanyagot használni.Hallottam sok kollégámtól meg ismerőstől,hogy Ők felesben tankolnak.
Ugyanakkor az egyikük most panaszkodott arról,hogy az opeljában (10-12 éves) az első hengerben lévő gyertyája kormos.A második csak fele annyira és az utolsó kettő tiszta.
Ez ettől a 1/2-es tankolástól van? Vagy attól ,hogy döglődik nála valami.Bevallva én félek ilyen dolgokat művelni az autónkkal mert most 3 és fél éves és még törlesztem pár évig.Nem szeretném ha az üzemanyag miatt tönkremenne.Ha pedig az átalakítások miatt télen 220V kell vagy nagy mértékben növekedő fogyasztással számolva ugyanoda jutok akkor meg nem értem az átalakítás lényegét.Hacsak a környezetvédelmet nem nézem alapul.
Szóval kérnék valakit aki ezt vázolná egy laikus számára is.
Előre is köszi!

#23  2010-07-17 20:39 csokiPizza King
van ilyen, Lucskost pont azért kérdezzük mert neki már évek óta gyűlnek a saját tapasztalatai. (Bár igaz nem a cikkindítóban szereplő, hanem a konkurenciáé)
válasz szitu (#22) üzenetére

#22  2010-07-17 14:27 szitu
Engem meg inkább azok tapasztalatai érdekelnének, akik belerakattak valamilyen etanolos kütyüt a gépbe.
Ha van ilyen, kérem ne kíméljenek bennünket.

#21  2010-07-17 00:10 Lucskos
MOtorblokk előfűtés?? Nem kell mert a kütyü megoldja a dúsítást, itt a többletfogyasztás java, az indításkor nagyobb mennyiség megy etanolból. Egyéb iránt csak úgy mint a benzinnél van különbség téli és nyári üzemanyag között
válasz Z.Boy (#8) üzenetére

#20  2010-07-17 00:06 Lucskos
Kiválasztés 2009 dec és követik, bár azt nem tudom mennyire szorosan.
válasz csoki (#7) üzenetére

#19  2010-07-17 00:05 Lucskos
MI az üzemanyagot teszteljük...
válasz Z.Boy (#6) üzenetére

#18  2010-06-30 17:44 dudicukrasztrollface
ne pattogj szürkehátterű!igyál valami etanoltartalmút!
válasz Z.Boy (#17) üzenetére

#17  2010-06-30 14:15 Z.Boy
Mély tisztelettel köszönöm az ismételt javítást,tudomásul is vettem. De mivel nem magára a szerkezetre értettem,hanem,a Kft-re aki forgalmazza ,ezért bátorkodtam most ismét jó "diákhoz" méltóan korrigálni főbenjáró bűnöm.
Ha esetleg ebben a hozzászólásomban is hibát vétettem akkor előre is elnézést.
Bár nem volt francia nevelőnőm,de a szüleim megtanították ,nem illik feleselni. .
Ígérem nem fogok rá reagálni,tiéd lehet az utolsó szó joga.
válasz pistiapu (#16) üzenetére

#16  2010-06-30 13:52 pistiapufőnök
Szerintem neki gyakorlatilag mindegy.
válasz Z.Boy (#15) üzenetére

#15  2010-06-30 11:28 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-06-30 11:29
Baloldalon lent. A legalsó....
Közvetlenül a látogatók felett....
Annak a levesébe....
válasz pistiapu (#14) üzenetére

#14  2010-06-30 11:17 pistiapufőnök
"Továbbá lehet belek@ptem más levesébe"

Lehet, bár nem igazán értem, hogy kiébe. Én csak a tárgyi tévedéseket és hiányos információkat próbáltam javítani - kiegészíteni, de én sem vagyok a téma szakértője.
válasz Z.Boy (#13) üzenetére

#13  2010-06-30 09:51 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-06-30 10:12
Ez az egész szituáció ahogy visszaolvasgatom az irományaim arra emlékeztet ,mint amikor az Általános suliban visszakaptam a röpdolgozatomat, "tanári" javítással alkalom adtán.

Tudod , sajnos "ez"már messze nem az etanolról szól....
Továbbá lehet belek@ptem más levesébe.../és így annak ez a jussa/
Meg ráadásul a nevem is "szürke háttérben" van....



Kár a "drága" felhasználófelületért ilyen parázs vitára...........
Inkább nem is reagálnék a továbbiakban/ persze ha nem sértődsz meg/ ,felesleges billentyűütögetésekkel.
Mindenki tud hozni érvet PRO és CONTRA...
Nem vagyok az a fülem-farkam behúzom gyerek típus,de ez a ki csinál bohócot kiből???
.............
válasz pistiapu (#11) üzenetére

#12  2010-06-29 19:59 pistiapufőnök
Van egy kedves ismerősöm Helsinkiben, akinek az előző Honda Civicjében és a mostani Mazda 3-asában egyaránt ott figyel az állófűtés. Pedig nem is etanolos kocsik.

#11  2010-06-29 19:57 pistiapufőnök
"A másik dolog az,hogy tisztában vagyok én is a svédországi klímaviszonyokkal,de elsősorban náluk elterjedt a dolog mivel a tömegközlekedésük szinte csak ilyen üzemanyagon alapul."

Nem látom kristálytisztán az összefüggést a tömegközlekedés alkoholos alapja és a bevásárlóközpontok parkolóiban lévő konnektor között. Egyébként a tény, hogy ezen alapul a tömegközlekedés, éppen azt mutatja, hogy még olyan hidegben is van létjogosultsága a dolognak.

Én egy nagy etanolos országot ismerek, az pedig Brazília. Gyakorlatilag függetlenek a kőolajtól. Persze ennek ára van.

"A Fordot nem Svédországban gyártják ,de mégis beletették ahogy ő elmesélte,és ez jelent valamit..."

Gondolom arra utalsz, hogy az állófűtést beletették. Ez konkrétan azt jelenti, hogy északon értékesítik az adott autót. Elárulom, hogy minden északi országba eladott autón rendelhető extra az állófűtés, amit jellemzően be is pipálnak a leendő tulajdonosok.

Persze ez nem is meglepő. Mindenki a klímához alkalmazkodik. Ugyanolyan törvényszerű ez, mint a nagyobb teljesítményű légkondícionáló a déli országokban. Ott az van az extralistán, és azt veszik meg. Délen persze nem Olaszországot kell érteni, hanem mondjuk Dubait.
válasz Z.Boy (#10) üzenetére

#10  2010-06-29 17:22 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-06-29 17:54
Csak mert bement egy figurához aki rendes volt vele és elmondott neki mindent amit tudni lehet az egészről az még nem jelent semmit!
A végén azt mondta neki az ember ,hogy ha akarja nagyon szívesen berendelnek neki egy ilyet ha a gatyáját rá akarja fizetni.Nem mindenki arra megy ,hogy lehúzzák a jóembereket.Én egy olyan embertől kérdeztem dolgokat történetesen a barátomtól aki nap mint nap ezzel foglakozik,és inkább neki hiszek mint bárki másnak. Amúgy pedig lennék én környezettudatos ha megérné....
Nincs kedve szerintem senkinek 4-5 millát kifizetni egy pénztárnál csakhogy egy E85 matrica virítson a csomagtérajtón. ezt sajnos igazolják az eladási számok is.
A másik dolog az,hogy tisztában vagyok én is a svédországi klímaviszonyokkal,de elsősorban náluk elterjedt a dolog mivel a tömegközlekedésük szinte csak ilyen üzemanyagon alapul.A Hidegindítás sajnos az egyik hátulütője az etanolnak,azt meg hogy mindenhol 220V van az egy dolog. A Fordot nem Svédországban gyártják ,de mégis beletették ahogy ő elmesélte,és ez jelent valamit...

Az általam belinkelt cikk "SVÉD példa" részénél utalás van a gyújtásjavító adalékra,ez visszavezethető a hidegindítási problémára...
Nem akartam én sem ünnep,sem pedig"üzletrontó",lenni,csak elmondja mindenki úgy a tapasztalatait,mint a véleményét dolgokról. Mi céges kocsin ,Ő a sajátjával próbálkozott...

Csúnya gondolatmenet, de okos ember más kárán tanul nem a sajátján.
Félre ne érts,az általad felvázolt lehetőség ,tök jó,és senki sem lüke ,hogy ne akarja csökkenteni a kiadásait,pláne holmi francos üzemanyagra költeni a munkával megkeresett pénzét.
De ha vannak apró kisebb hibák attól még ott vannak.
Csupán ennyi volt a célja annak,hogy megosztottam a barátom által elmondottakat.
http://www.greenfo.hu/kapcsolodo/kapcs olodo_item.php?table=hirek&azo nosito=16824&rovat=&PH PSESSID=460d48597944ef2c54f992fa262a2b 58
válasz pistiapu (#9) üzenetére

#9  2010-06-29 15:58 pistiapufőnök
"A Flexifuel Focus papramétereit akarta elkérni egy Ford márkakereskedésben,és ott közölte vele az értékesítő ,hogy közel 6 hónapig használt egy ilyen FOCUST ,és nem hogy benzinből,még E85 -ből is sokat fogyaszt!!"

Nem akarok neked ellentmondani, de az a normális, ha többet eszik a szeszből, mint benzinből.

"Ráadásul télen nagy hidegben be kell dugni a kocsit 220V-ba Etr igazolni tudom mivel egy kollégám járt ki Svédországba szerelni gépeket ,és ott minden parkolóba ki van vezetve a 220V- a bevásárlóközpontoknál. Tehát sajnos elő kell fűteni a Motorblokkot a hidegindítás előtt."

Ennek pedig semmi köze az etanolhoz. Arrafelé majdnem minden parkolóban van ilyen csatlakozó, illetve majdnem minden autóban van állófűtés. Egyszerűen sem ember, sem gép nem szereti a mínusz 30 fokokat télen.

#8  2010-06-29 14:27 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-06-29 14:50
Egy régi katonatársam autóvillamosságban nagyon jártas. Pont tegnap dumáztam vele,és akkor látom,hogy az anyósülésen ott figyel a laptop.
Kérdezem minek?? erre mondja ő is megvett egy ilyen E85 kütyüt. Menetközben állítgatja ,és finomítgatja a gyújtást,és minden paramétert..
Szerintem egy hét múlva be is tud számolni a fejleményiről.
Igaz ő egy régebbi fajta 2.000.-es Kombi FORD MONDEO-val jár. a fogyasztás emelkedést már ő is jelezte.


És aki elhiszi aki nem ez van.
A Flexifuel Focus papramétereit akarta elkérni egy Ford márkakereskedésben,és ott közölte vele az értékesítő ,hogy közel 6 hónapig használt egy ilyen FOCUST ,és nem hogy benzinből,még E85 -ből is sokat fogyaszt!!
Ráadásul télen nagy hidegben be kell dugni a kocsit 220V-ba
Etr igazolni tudom mivel egy kollégám járt ki Svédországba szerelni gépeket ,és ott minden parkolóba ki van vezetve a 220V- a bevásárlóközpontoknál.
Tehát sajnos elő kell fűteni a Motorblokkot a hidegindítás előtt.
1 szónak is 100 a vége ,megvárom mit mond a nyaralása után, de Ő azt mondta hogy most nagy távon Horvátországig kipróbálja ,és ha nem hozza a várt eredményt kiszedi..

Ő 44700forintért vásárolta meg a szerkezetet
Városban neki nem éri meg((
Most ment el a Csehekhez meg vissza. összesen 2000Ft-ot spórolt....
Ő kevergetés,úgynevezett "MIX"-elés nélül jár. Full etanolllal próbálkozik.
eddigi tapasztalata városban
10 literről, 13-14 literre ment fel a fogyasztás.Tehát amit efektíve megspórol árban azt visszatölti literbe'. Így néz ki a dolog. Állított már elősűrítési aránytól kezdve mindent ,de ahogy lejjebb állít valamit,feljebb megy a fogyi....

#7  2010-06-29 13:28 csokiPizza King
Kérdésem: mikor történt a kiválasztás és az átalakító fejlesztéseket követik-e a kutatók?
válasz Lucskos (#4) üzenetére

#6  2010-06-29 05:48 Z.Boy
Ok))
megkövetlek és bocsi'
Bennem csak ez maradt meg,hogy te ilyen helyen dolgozol.
De nem értem ,és elnézést a kérdésért. Ha ott tesztelitek miért kell pestre jönnöd szoftverezni??
válasz Lucskos (#5) üzenetére

#5  2010-06-28 23:15 Lucskos
"Lucskos ilyen cégnél melózik" Pontosítanám annál az egynél ami Magyarországon E85 üzemanyagot gyárt. Márkaneve Greenpower. Ahol van ott a pultnál szokott Hungranás szórólap is lenni ami gyakorlatilag egy ismertető. Szép képek meg minden....

http://www.hungrana.hu/index.php?pg=me nu_79

A képen a fejlécben a szeszüzem van, azaz a doboza és egy csinos kondenzátor ami kilóg az épületből
válasz Z.Boy (#1) üzenetére

#4  2010-06-28 23:10 Lucskos
Asszem ez a power-es dolog a ford által gyártott flexifuel-es motornak felel meg.
A kutatás fejlesztésünk a gyári görgős fékpadon töb típust is tesztelt átlakítóból és az eredmények alapján választották ki a tuningos verziót. Használt tesztautók: peugeot 307, suzuki svift, skoda octavia és ford fiesta volt.
MIndenki maga dönt persze. Nekem ez volt ingyé:)
válasz csoki (#2) üzenetére

#3  2010-06-28 23:05 Lucskos
MIvel új cikk ide írom. Nem ez az átalakítóm van hanem az e85tuning-os de mindegy. Szóval ma voltam a motorhiba jelzés miatt és a P0171-es hibát találtuk. Szegény üzemanyagot jelzett a lamda szonda. Mivel én etanollal mentem az átalakító nélkül ez lehet is. Aztán a tuningos csávóhoz mentem finomhangolásra. Tapasztalhatóan javultam, mert eddig meleg motorral nehezen indult most meg tuti. A fogyim kissé több volt a megfelelőnél ezen is állítottunk.
Egyéb iránt készséges és kedves szolgáltatást kaptam nagyon sok rugalmassággal. A srác és én is Pesten megdumáljuk a talit, laptop a kocsimra feldug parkolóban beállít szoftverfrissít, próbaút, hangolás búcsú. Matricát később küld mert amit kaptam az a tonic-on alig látszik.
Kérdezni lehet tőlem is.

#2  2010-06-28 15:59 csokiPizza King
Lucskos tapsztalati és informális információira én is nagyon kíváncsi vagyok.
Konkrétan gyakorlatilag eldöntöttem, hogy beszerelek valamilyen átalakítót az új (már éppen nem garis) szerzeménybe. Kicsit ingadozom még a típusán, de az E85POWER mindenképpen dobogós.

#1  2010-06-28 15:17 Z.Boy
Próbáltam használni a reklámcélból beillesztett oldal "megtérülési" kalkulátorát,hogy megéri -e?? de nem dobott ki semmit..
azaz egy Na/nincs adat infót kaptam.
Őszintén..

Te átalakítanád a verdád Etanolra??

akármilyen is a kocsi újabb vagy picit régebbi....,párszor még ki kell cseréltetni a benzinszűrőt,továbbá az üzemanyagcsövek nem tudni hogy reagálnak az alkoholra...
És hogy mikor fogadja el a kormány azt az átalakítót ,ami majd csökkentheti a "kötelező"
kiadásaimat... a besorolásom után.

Lucskos ilyen cégnél melózik.Remélem az ő infóit,és a cég referenciáit összevetve egy tisztább képet kaphatunk erről.

sokszor gondolkodtam én is ,hogy a sajátomba töltsem -e,de a kb 20-25%-os fogyasztásnövekedés,és az esetleges hibák még visszatartanak



1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04
 
dudicukrasz 2023-12-13 16:50
 
dzso80 2023-12-13 12:18
 
dudicukrasz 2023-12-13 10:47

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-03-13 20:30
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12
 
Bakker24  2023-10-27 21:56

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók