Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 932 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 056 797 letöltés

2 aktív felhasználó
872 egyedi látogató
3 202 letöltés
  az elmúlt 24 órában

23 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
jofo(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
ada79(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
kboross(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
Gabiatti023(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
ada79

Ajánlott oldalak

Letöltések

hibák
kenguru  2012-11-22
az egész egy nagy szar.2006-os 1.4 tdci ford fusion
hibák: egr szelep, üzemanyag cső, hátsó lengéscsilapító, elsőgumit nyalja, rángat, hátsó kerékcsapágy, vizcső. az alkatrész méreg drága.
km:140000
az egr szeleppel kapcsolatban: garancia idő alatt elromlott elvittem mátészálkára a zentai kereskedésbe hibát feltárták de mivel nem ott vásároltam a kocsit csak dij fizetés ellenében letvolna hajlandó kicserélni. mivel ő a más mocskával nem foglalkozik szavakat intézte még hozzám. megpanaszoltam, meghallgattak és ennyi. úgyhogy ennyit a fordról.

Hozzászólások

#45  2012-12-25 06:43 szita721031
Tisztában kell lenni az autó képességeivel, nem kell csücskös helyzetekbe belemenni és már nem is életveszélyes.
válasz dudicukrasz (#37) üzenetére

#44  2012-12-25 06:30 szita721031
Szerkesztve:   2012-12-25 06:35
Az enyém 1.4TDCI 3000-nél szinte megáll. Lehet hogy azért mert nem pörgetem. Nem is azért vettem hogy gyorsulási versenyeken induljak. A fogyasztás miatt vettem. (dacia logan mcv-lett volna ugyanez az ár csak többet evett)
válasz Öregtom (#41) üzenetére

#43  2012-12-24 19:52 Öregtom
Hát lehet hogy van olyan 1.4-es benzines ami tud menni... én olyanba még nem ültem.
Ami nagyon megy és amit szintén próbáltam, az az 1.2-es TSI benzines.
válasz turbobacsi (#42) üzenetére

#42  2012-12-24 15:00 turbobacsi
nagy fordulatszámon nagyon tud ám menni az 1.4B!

#41  2012-12-24 10:16 Öregtom
Ne haragudj, nem értelek. Ellent kell hogy mondjak. Nincs semmi gondom az előzéssel, klímával sem, és emelkedőn sem. Előtte 100 lovas Astrám volt, megkockáztatom hogy az 1.4-es TDCI közel olyan jól gyorsul (igaz hogy 150 körül elfogy az ereje, de az elég...)
2009-ben voltam tesztvezetésen az 1.4-es benzines Focussal, na az valami siralmas, az enyémhez képest egy lusta, tohonya dög.

#40  2012-12-20 22:46 szita721031
Szerkesztve:   2012-12-20 22:47
Ahová én jártam(!) nem engedtek be. Azt csináltak amit akartak, és azt is számláztak.
A mostani szervíz Bosch minősítésű és olcsóbb.(itt be is mehetek) A szervízkönyvet is vezetik.
válasz Jomika (#39) üzenetére

#39  2012-12-20 16:09 Jomika
Bocs,a késői reagálásért, de el voltam foglalva.
Tehát szerviz. Én úgy szoktam, hogy megveszem az olajat (formula3000-talán itt a legolcsóbb az egész országban, s nekem helyben van), 5W30-t, amely teljesíti a Ford előírásait (valamelyik vezető márka, akciós áron, eddig legtöbbször Mobil1 FE),megveszem az olajszűrőt, ha kell légszűrőt,gázolajszűrőt (40ekm !),pollenszűrőt-ebből már csak a normált,mert nem vettem észre különbséget a szenessel szemben, -inkább minden évben cserélem. Úgy 3-4 évente cseréltetek fékfolyadékot, amelyet szigorúan én vásárolok, hogy FRISSET kapjak, hiszen ennél a flakonban töltött évek is számítanak. Szeretek ott lenni a műveletek elvégzésénél- ha van időm.
Megjegyzem, majd minden évben vitatkoznom kell a szükséges motorolaj mennyiségén, 4l-t viszek, s ők keveslik, én meg könyörgök, ne töltsék bele mindet, kérek vissza 2 dl-t !(Volt, hogy beletöltötték mindet, olajszint a felső nívó fölé ment, szűrővel 1,4 TdCi 3,8 liter !)
Ezeket beviszem a márkaszervizbe és 1 óra munkadíjat szoktak számlázni, ez nekem megér egy pecsétet, valamint egy számlát!
Ha megnézitek a karbantartási ütemtervet, kb 10 év, vagy nagyon sok km után vannak kötelezően cserélendő cuccok ! (a kopó cuccokat most hagyjuk)
Szóval, én így csinálom, jelenleg 109ekm és 7,5 évnél tartok.
válasz szita721031 (#32) üzenetére

#38  2012-12-14 08:32 dudicukrasztrollface
Van fusion is,az ino céges,nincs 10millám opelt venni,ha lenne sem azt vennék
válasz szita721031 (#36) üzenetére

#37  2012-12-14 08:30 dudicukrasztrollface
Elavult és korszerűtlen motor,70ló nem elég másfél tonna mozgatásához ha ülnek benne 4en,rakd rá a klímát nyáron és próbálj meg előzni,ha olyan a szitu.Te is tudod.......persze építkezéshez jó
válasz Öregtom (#35) üzenetére

#36  2012-12-13 20:31 szita721031
Szerkesztve:   2012-12-13 20:37
Jó de neki Insigniája van! (nem Merivája)
Az se mindegy hogy mekkora az ufó.
A zsiguval végigcsináltam az építkezést. A motor jól bírta. Eredmény: Három kuplung.

#35  2012-12-13 20:04 Öregtom
Az 1.4TDCI gyenge? Öcsémnek 1,4-es benzines Merivája van. Azt mondja nem kéne neki dizelautó, de egy dolog van ami az enyémben tetszik neki: az ereje... Egy utánfutónyi cementet vitt építkezésre...
válasz dudicukrasz (#24) üzenetére

#34  2012-12-13 16:54 ferikenyhAutótörő
azt én is szoktam lesni...
válasz pistiapu (#33) üzenetére

#33  2012-12-13 11:02 pistiapufőnök
Persze, hogy néznek! Fél szemmel az adminisztrátor kiscsajt.
 4 tagnak  tetszik

#32  2012-12-12 21:12 szita721031
Szerinted az éves szervíznél néznek valamit?
Olajcsere, szűrők cseréje azt már fizethetsz is.
válasz Jomika (#30) üzenetére

#31  2012-12-12 08:51 brigi
A mienket is "elszúrhatták" volna ennyire

#30  2012-12-11 21:01 Jomika
Hát,.. én csak kapkodom a fejem !
2005 05 ,107 ekm 1,4 TdCi, az elején volt egyszer (!)tűzkarika csere, aztán minden évben a kötelező szervizek, most januárban kiakadtam egy vízcső-cserén azt mondták, kidörzsölödött!!!, hogynem lehet ezt egy éves szerviznél kiszúrni?
Aztán nyáron fékolaj fogyás- hálaisten csak csavarlazulás miatt volt. Ennyi. Még fékbetétcsere sem volt, pedig ez durashift autőmata (robotizált)
Lehet, hogy valamit elszúrtak ?!
 1 tagnak  tetszik

#29  2012-12-07 21:30 szita721031
Számításaim szerint kb 120-e Km alatt térül meg az olajkályha a benyáshoz képest (szervízköltségek nélkül).
Az ablakon /autópályáról/ beeső kb 2000 lityi féláron csak hab volt a tortán.
Különben is Peugeot motor, mit várunk tőle?
válasz dudicukrasz (#28) üzenetére

#28  2012-12-07 06:56 dudicukrasztrollface
Nyilván minden autónál van gyengébb,a potyagázolaj pedig nem jellemző,nyilván van olyan is.
válasz szita721031 (#26) üzenetére

#27  2012-12-07 06:54 dudicukrasztrollface
jaja,pont rád gondoltam..
válasz Szaszu (#25) üzenetére

#26  2012-12-06 21:10 szita721031
Ha nem csak kúton tankolsz hamarabb megtérül.
A gyengeségről meg csak annyit hogy próbálj ki egy tökéletes zöldkártyás gázos ladát.
Ha nem sietsz sehová tökéletesen megfelel.

#25  2012-12-06 19:28 Szaszu
nocsak. lassan átmegyünk Insignia klubba?
 1 tagnak  tetszik

#24  2012-12-06 16:12 dudicukrasztrollface
Egyetlenegy embert ismerek itt az oldalon aki ki is használja hogy dízelt vett,abban közel 300ezer van ,csak úgy éri meg ha mész vele a dízel,semmilyen más esetben nem,mert sosem hozza vissza az árát és ráadásul életveszélyesen gyenge is.Amit felsoroltál arra azt kell mondjam hogy 6év alatt bizony bakfitty tétel,kevesebbszer csak a suzuki hibásodik meg,de azt venni gusztus dolga.Az alkatrészárak nem drágábbak mint máshoz/renault,citroen,opel stb./kivéve a japán autókat mert azokhoz drágább.Saab-om volt én aztán tudom mia drága és mi nem,most opel insigniával járok itt is zsebbe kell nyúlni kőkeményen ha gond van.
válasz kenguru (#23) üzenetére

#23  2012-12-06 11:02 kenguru
tudnék mesélni a benzinesről is
válasz dudicukrasz (#22) üzenetére

#22  2012-12-03 14:20 dudicukrasztrollface
Sajnos elavult és korszerűtlen a technika sok hibával,gyenge teljesítménnyel.A benzinessel nincs ennyi nyafognivaló,bár én ritkán használom a fusiont.Dízelbe nem lett volna szabad fordot venni.

#21  2012-12-03 11:01 Öregtom
Így van... most cseréltettem... 82.000 km.
válasz szita721031 (#17) üzenetére

#20  2012-11-25 19:04 Szaszu
A bolt címe: Nyíregyháza, Szarvas u. 103. (Joe bácsi engedélyével)
Amúgy itt is elérheted közvetlenül.

válasz kenguru (#9) üzenetére

#19  2012-11-25 15:45 Szaszi
Igen menet közben villogott be a fogaskerék lámpa (izzítórelére, más hibakód nem volt).Egyszer mikor tovább világítva maradt, akkor a motor hang is megváltozott , biztos akkor szabályozott le a motor.
válasz szita721031 (#15) üzenetére

#18  2012-11-25 15:21 lipumár nem a mester
Azt azért tudni kell hogy én extrém eset vagyok!
A kocsim 68 ló helyett már kb 100 le.
Amúgy más autó típusok is elromlanak,és már nem az gyárt autóalkatrész aki a legjobbat gyártja, hanem aki a legolcsóbbat!!!
válasz Szaszi (#12) üzenetére

#17  2012-11-25 14:36 szita721031
Makrocar-nál üzanyagcső kézipumpával (1.4 TDCI) 37073Ft
válasz kenguru (#7) üzenetére

#16  2012-11-25 13:06 szita721031
Nem tudom hogy vákumos-e a fékrásegítő (a szakértők megmondják). Zsigunál lukas volt a vákumcső az adott furi hangot.
válasz Szaszi (#13) üzenetére

#15  2012-11-25 13:00 szita721031
Szerkesztve:   2012-11-25 13:02
Menet közben villant fel a hajtáslánc hiba?
Nekem csak meleg indításnál csinálta az izzitórelé problémánál.

#14  2012-11-25 11:19 Öregtom
Mondjuk az üzemanyag csőrendszerért én is sokallom, de a többi alkatrész baráti áron van hozzá. Nézd meg hogy egy Mazdához vagy Hondához mi mennyi.

#13  2012-11-25 09:23 Szaszi
Az autónál van egy másik hibajelenség is. Persze erre is messzi hazánktól lettem figyelmes.Autópálya , szép egyenletes tempo, aránylag csend,nem nagy forgalom , mert éjszaka kellős közepe, halkan szól a rádió. Valami síró hang. Később rájöttem , ha fékezek elhallgat. Majd parkolóban is hallom ha állóhelyzetben jár a motor, és szintén elhallgat ha rálépek a fékre.Ez már vagy másfél éve így van . Már kérdeztem ezt valahol , csak választ nem kaptam. Valakinek ötlete? Másnál nem jelentkezik?Lehet összefüggés a szervóval? . Egy ford tranzitos is azt mondja , nála is van ez a hang , és ugyanúgy elhallgat ha rálép a fékre.

#12  2012-11-25 08:59 Szaszi
Hát én is nagyon elbizonytalanodom ezek elolvasása után az autóval.Nyaranta szoktam úgy kb 3500km-es kirándulásokat szervezni.Tavaly végigjártam vele Szeged ,Garda tó, Genova felé az utat egészen le Monacoig. Elég hegyvidékes , szerpentines rész is volt( szeretek barangolni , a hegyek völgyek között, nem csak autópályán haladni) . Falukat is alig láttam a hegyvidékes részen, nemhogy autóműhelyt. Nem is tudom mit csináltam volna ha nálam ilyen hiba jön elő, mint Lipunál. Így is a frászt hozta rám amikor Jesoloból már hazafelé ( kb 900km hazáig) bejött a motorvezérlés hiba. Szakadó eső. Szerencsére a motor működött tovább , és csak időnként villant fel.Mire elértem egy szervizt, a hibajelenség nem jött elő.Persze ép szieszta volt , várni kellett volna legalább két órát, így hát jöttünk tovább. Utána már csak egyszer villant fel osztrákban , de gyorsan el is tűnt megint. Itthon lett aztán hibakódolvasás . Izzítórelé hiba.

#11  2012-11-25 08:22 ferikenyhAutótörő
Nem irigyellek, de tudod a beszerzés nagyon megy nektek, ahogy a szerelés is! :) Jó munkát, kevés ideget kivánok hozzá!
válasz lipu (#10) üzenetére

#10  2012-11-25 06:55 lipumár nem a mester
Tegnap engem is ért egy kis meglepetés!
Mentem Kemecsére,/ kb 30 km/ ott várt a testvérem a lónyai főcsatornán kishalazott, majd mentünk volna fáradt olajért egy ismerőséhez /azzal fűtök/.
Megérkezésemkor sem és előtte sem vettem észre semmit az autómon, de amikor el akartam indulni egy csattanást hallottam és az autó egy helyben maradt, aláfeküdve azt vettem észre hogy a féltengely a külső csuklónál a törött.
A tesóm hazahúzott, szétszedtem és kiderült hogy a külső féltengelycsukló összetört.
Útközben hívtam Joebácsit, és egy óra múlva már hozott is egy komplett bontott féltengelyt.KÖSZÖNÖM NEKI!!!!
Most megyek és összerakom ezt a xart!
 1 tagnak  tetszik

#9  2012-11-24 17:20 kenguru
kösz de már kicseréltettem a csövet 40000ft-ért
a joebácsi boltjának a cimét ha megadnát megköszönném.
válasz Szaszu (#8) üzenetére

#8  2012-11-23 20:53 Szaszu
ha valakinek szüksége van egy üzemanyagcsőre, az enyém ki lett cserélve egy újra, mert azt hitték az a hibás. Mentségükre legyen mondva, visszavették volna (Cromax 8.ker), de inkább benne hagyattam az újat -biztosra menve.
Ha valakit érdekel, 15.000-ért eladó.

#7  2012-11-23 18:26 kenguru
üzemanyag cső 40000ft. üzemanyag szűrő eredeti 13000ft
nekem drága
válasz Öregtom (#5) üzenetére

#6  2012-11-23 18:23 kenguru
újonnan let véve
válasz pistiapu (#4) üzenetére

#5  2012-11-23 12:58 Öregtom
Szerkesztve:   2012-11-23 13:02
Szintén 2006 1.4TDCI 82.000km.
Eddig porlasztó tömítés, akksi, izzók, vízcsövek, üzemanyag cső, csomagtér nyitó motor, hátsó rendszámtábla világítás.
A fékbetét kopást ne tekintsük hibának.
Sajnos jelenleg üzemképtelen, szervizben van. Az üremanyagcső már másodszor... Igaz hogy az első meghibásodásnál nem cserélték teljes hosszában.
Úgy érzem mindent megadok neki, igaz hogy többnyire városban hajtom, ami nem annyira kímélő üzemmód...

Ha garanciális akkor elvileg minden Ford szervizben meg kell hogy javítsák, a javítási díjat vasalják be a Fordon, ilyen nincs mint ami a topiknyitóban van írva.

Mi az ami ehhez drága? Én egyedül a csomagtartó motor árát éreztem irreálisnak. A többi egész elfogadható.

#4  2012-11-23 07:31 pistiapufőnök
Kenguru: újonnan vetted vagy sokadig tulaj vagy? Volt törve?

#3  2012-11-23 07:00 turbobacsi
ööö: 6 év, 88e km: a kötelező dolgokon kívül: a NAGY SEMMI! (egyszer nekem is lehet szerencsém?)
 2 tagnak  tetszik

#2  2012-11-23 01:21 brigi
A mienk 2007-es kiadás, 1.4 Tdci, jelenleg 117ezer km körül van benne.
Mielőtt felsorolnám, hogy hányszor volt szétszedve meg hányszor volt baja, lehet Pistiaput meg kellene kérdezni, hogy van-e elég tárhely az oldalon
No, a mienkbe már kétszer vagy háromszor volt tűzkarika cserélve. Kitört magától a hátsó szélvédő. Résolajcső szintén kétszer volt cserélve. Vízpumpa, szíjak, feszítők cseréje is megvolt. Fékbetéteket cseréltettem nemrég. A jobb első ajtónál rozsdásodik a küszöb, pedig nem azt az oldalt használjuk sűrűbben (javítófesték megvan, majd alkalom adtál pacsmagolom).
Rendszeresen van benne olaj és szűrők cserélve.
A sok idióta a hipereknél nekitolta már több helyen a bevásárlókocsit (ezért különösen mérges vagyok).
Rendszeresen kiégnek az égők, hol elől, hol hátul, hol jobb oldalon, hol bal oldalon.
Hát így az éjszaka közepén ennyi jut hirtelen eszembe...de biztos kihagytam valamit
Mindezen hibák/jelenségek ellenére IMÁDOM ezt az autót!!! Szoktam jobb és kevésbé márkás autókban is ülni, de egyenlőre nem cserélném le.
Csóró fizetésből elég ezt is fenntartani
Kenguru, fel a fejjel!!!
 1 tagnak  tetszik

#1  2012-11-22 20:25 Szaszu
jól kifogtad. - ámbár a 140e km-hez képest talán nem biztos, hogy annyira vészes ez a hiba mennyiség sem, feltételezve, hogy nem csak autópályán használod. (bár tény, hogy az enyémben egy százassal több van, és ennyi hiba nem volt rajta)

a garanciális szerviz pedig országos, tökmindegy hol vetted. (vagy talán európai) Megérdemelne egy fizetésmegvonásos büntit a szervízvezető.

az alkatrész drága? nem lehet, hogy rossz helyen vásárolsz?
 2 tagnak  tetszik

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók