Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 930 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 026 870 letöltés

2 aktív felhasználó
1 083 egyedi látogató
3 222 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dvdkergeto(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
dvdkergeto

Ajánlott oldalak

Letöltések

Mire jó a vonóhorog!
szita721031  2013-08-22
Szerkesztve: 2013-08-22
Ma rájöttem hogy utánfutó vonszoláson kívül mire jó a vonóhorog! Állok mohácson a pirosnál, és a barom teherautós meglök hátulról. Egyből agyvérzés, mindjárt kiugrottam. Hál istennek a vonóhorog megfogta. Mindjárt alánéztem, hál istennek nem látszik probléma. Jó hogy lassan jött a barom. Tényleg megérte 45-ért felrakatni.

Hozzászólások

#42  2013-10-12 17:51 pori
Szerkesztve:   2013-10-13 03:38
válasz huzoro (#39) üzenetére

#41  2013-10-12 16:55 huzoro
Szerkesztve:   2013-10-12 17:04
[url=http://www.fusionklub.hu/picuploa d/large/149cc2a4fb8ddebf3fbff027b5fa25 96.jpg
válasz huzoro (#40) üzenetére

#40  2013-10-12 16:44 huzoro
Szerkesztve:   2013-10-12 17:01

#39  2013-10-12 16:33 huzoro
Végre vannak képek, de a Win8-al nem boldogulok.
válasz Szaszi (#17) üzenetére

#38  2013-09-10 20:41 huzoro
Lehet hogy engem átbasztak és a kocsim nem is Fusion!
A felrakott képekre a vonóhorgom rögzítése nem is hasonlít. Olvastam, hogy kíváncsi lennél rá, le is fotóztam, de beszart a telefonom. Holnapra igyekszem aksit tölteni a fényképezőgépemhez és küldök képeket. Nekem tényleg más!

#37  2013-09-01 22:09 Szaszi


Látszik, hogy a lamellák jól működnek mert nem ott szennyeződött az üreg, hanem más helyeken jut be a szennyeződés.

#36  2013-09-01 22:01 Szaszi
A páravíz kivezető nyílásokra gondolsz. Mert ha igen , akkor azok olyan kicsik , gondolom én , ha minden más hely tömítve van , akkor ott nem juthat be káros mennyiség . Ugyanez van a küszöböknél is. A lökhárító alatt lévő szellőzőknél az utastérben keletkező túlnyomás nyitja a lamellákat, nyitott állapotban a túlnyomás nem engedi be a szennyező anyagokat, ha lehajtod az ablakot akkor meg az utastérben keletkező vákum miatt záródni kéne a nyílásra a lamelláknak. A lámpánál én még nem néztem meg tüzetesen, hogy ott is bejuthat, de hát a hátsó ajtó guminak tömítenie kéne.
válasz pori (#35) üzenetére

#35  2013-09-01 03:34 pori
Mindent letömitek és mi lesz a lökhárító alatt lévő szellőző nyílással .
Szerintem a hátsó lámpa alá belülről kéne tenni valami tömítést és akkor ott sem jutna fel a gáz.
válasz Szaszi (#31) üzenetére

#34  2013-09-01 01:11 pori
Szerkesztve:   2013-09-01 01:12
Értem én mit mondasz ,de nem feltétlenül ez a lényeg .
Azt nem tudom hogy egyik horoggal lehet vontatni a másikkal meg csak akkor ha nagyobb motor van a kocsiba.
Ez itt a fejtörés
Engem csak annyiban érint hogy az a típusú horgom van amin ez a kitétel ."Az 1,25 és 1.3 8V model csak kerékpárszállító használatára alkalmas, vontatásra nem!"Nekem 1,4 16V -van tehát én vontathatok vele .Más mért nem ?
válasz magabo (#33) üzenetére

#33  2013-08-31 23:12 magaboa csapat fotósa
Szerkesztve:   2013-08-31 23:13
Szerintem azért nem lehet kis teljesítményűekkel vontatni hogy ne akadályozták a forgalmat. A teher autókon is bevezették már régebben hogy mekkora teljesítményél max hány tonnát vontathat. Ha vontathat egyáltalán.

#32  2013-08-31 21:21 szita721031
Az én márkaszervízemben azt nem tudták mennyi olaj kell bele. 4.5l-t raktak miután reklamáltam azt mondták mindíg ennyit szoktak. (3.8 a gyári adat)

#31  2013-08-31 19:39 Szaszi
Szerkesztve:   2013-08-31 19:42
Látszik , hogy ezeken a helyeken is szívja be a szennyeződéseket.

Az energia elnyelő kiszerelése után maradt furatokat is le kell tömíteni a hátfalon. Ezt is csak jóval később ragasztották le. Ere is azt mondták, hogy nem feladatuk a gyári furatok letömítése.Kérdeztem , hogy ki szerelte ki, az energia elnyelőt. Hát Ők. Akkor meg nekik kellene, benne van a vonóhorog felszerelési uatsításban. Ennyire nem tudják , hogy hogyan kell felszerelni a horgot, és ez egy Ford Márkaszerviz!

#30  2013-08-31 19:23 Szaszi
Azon a lyukon ahonnét te is fényképezted az üreg belsejét belógattam a fényképezőgépet.
válasz pori (#29) üzenetére

#29  2013-08-31 19:15 pori
Üregből hogy fényképezted ? Nincs rajta a lökhárító ?
válasz Szaszi (#27) üzenetére

#28  2013-08-31 19:12 pori
Mivel rozsdás mint a hét úristen ,ezért lefogom szerelni az egészet és lefestem ,de előtte majd teszek rá lökhárító tartót .
válasz Szaszi (#26) üzenetére

#27  2013-08-31 18:49 Szaszi
Szerkesztve:   2013-08-31 19:29

A hátfal felől leragasztva, az üregből fényképezve.

A vonóhorog kimenő fele , ahol kimegy a felfogató , rögzítő nyílásba.

Látszik , hogy mindenhova bejut a por, kipufogógáz, más szennyeződés is , ez az üreg végig egy légtér az utastérrel.

#26  2013-08-31 18:11 Szaszi
Szerkesztve:   2013-08-31 18:23
Igen , bejuthat még máshol is. Nekem a hátfal felől leragasztották szigetelő szalaggal, így hátul tömített lett.Így viszont még rosszabb lett , még jobban érződik a kipufogógáz. Gondolom amiket te is írsz,más hézagokon még jobban tudja a fars levegőt szívni. A kipufogó cső hosszabbítás nem megoldás. Nekem az is ki volt próbálva az általad leírt módon , és akkor is még rosszabb volt. Gondolom gyárilag megvan az tervezve, hogy milyen szögben fújja hátra a kipufogógázt, és ha a tömítetlenség nem lenne akkor nem jutna be. A Daewo Kalosomon is ugyan így alatta van a karosszériának a kipufogó cső vége , és még sincs egyáltalán kipufogógázszag az utastérben akármennyire hajtom le az ablakot. Ott tömítetlenséget nem találtam.Pedig az volt az első mikor megvettem , hogy körbenéztem , nehogy úgy járjak mint a Forddal. Úgy látszik a Fordnak is el kéne menni tanulni a Koreaiakhoz autót tervezni. Ja és még látszik a tiéden is , hogy az alsó rögzítőket nálad is kispórolták. Még szerencse , hogy idáig nem szakadt le senkinél sem.Azért mikor a levegő belekap feszíti is gondolom hátra.Itt egy kép amiről írok.
válasz pori (#23) üzenetére

#25  2013-08-31 00:45 pori
Nem tudom .Lehet hogy a motorfékhez lenne köze ?
Másra nem tudok gondolni , mi van ha ráfutó fékes utánfutód van ? Írni kéne a gyártó cégnek .
Nem hiszem hogy a horog nem bírja .
válasz szita721031 (#24) üzenetére

#24  2013-08-30 21:45 szita721031
Nekem is ugyanez van. Még a rozsda is stimmel. Nem tudom hogy miért nem lehet kis teljesítményüre rakni horgot, csak annyit tudok hogy a munkatársam Matízáról műszakin levetették mert már nem lehet rajta. (6-évig rajta lehetett!)
Mondjuk az enyém 68 lovas az 1.25-ös meg 75. Lehet hogy az enyémen se lehetne?

#23  2013-08-30 09:39 pori
Szerkesztve:   2013-08-30 16:16
Fényképek az enyémről .














Azért ez nem semmi , most hogy utánna olvastam !
Az 1,25 és 1.3 8V model csak kerékpárszállító használatára alkalmas, vontatásra nem!
Szerencse hogy 1,4 16V motor van a kocsiba.
Azért kiváncsi lennék ,hogy mért is nem ?

Most hogy kicsit megnéztem a dolgot .Más helyeken is bejut a kipufogó gáz ha akar .Látni a csomag térből a hátsó lökhárító oldalát és még az illesztésnél is bejuthat.







Megoldást abban látom ,hogy egy hajlított kipufogó véget felkel rakni .Olyan hosszút hogy a kipufogó vége egyenesesen kilógjon a kocsi alól.
 2 tagnak  tetszik

#22  2013-08-29 23:49 pori
Szerkesztve:   2013-08-30 00:02
Nekem a lökhárítót négy műanyag stift szerű dolog fogta fel .
Amikor reklomáltam hogy egy kicsit lóg , akkor kivették és szegecselték .
Ennek most nem örülök ,mert így kikel fúrni ha leveszem és meg is kell venni a műanyag rögzítőket ha vissza akarom tenni . Fényképet tehát csak aláhajolva tudok majd küldeni.

Ez a fajta jobb lett volna
válasz Szaszi (#21) üzenetére

#21  2013-08-29 23:05 Szaszi
Szerkesztve:   2013-08-29 23:11
Ez nagyon jó. Így egyértelműen látszik, hogy mit hibáznak a vonóhorog felszerelésnél. Nem véletlenül van bent az a betét. Az első szériáknál még valami üreges betét lehetet, azon persze , hogy át tudott csúszni a horog oldalsó tartója. Jól látszik még az energia elnyelő elem is , amit ki kell dobni a horog felszerelésekor. Azt igaz a gyári horognál is kiveszik, viszont egy kisebbett visszaraknak, ami tartozéka a gyári készletnek. Valamint, az autómnál még a lökhárítót sem rögzítették alul, ahol az energia elnyelőnél rögzítve van. Még szerencse, hogy idáig a légáramlat nem szakította le , mert csak az a 4db popszegecs fogja fel ( gyárilag popszegecselve van ).
válasz pori (#20) üzenetére

#20  2013-08-29 22:42 pori
Orosz oldal Fusion

#19  2013-08-29 21:01 Szaszi
Nem mindegyiknél van ez a betét.Néztem az S-max-ot, ha jól emlékszem, és ott úgy van kialakítva, hogy zárt a vonóhorog átvezető. Ott nem tud bejutni . Lehet , hogy ezeknél sem a szellőző alagúton megy át, gyárilag így van kialakítva, hogy ne kelljen a hátfalat vagdosni.
válasz pori (#18) üzenetére

#18  2013-08-29 20:24 pori
Szerkesztve:   2013-08-29 20:36
Keresek képeket ,sajátomról is lesznek holnap.
Mondeo
Focus

#17  2013-08-29 16:14 Szaszi
Szerkesztve:   2013-08-29 16:22
Szia! Ma jött a levél a Ford Központtól, az ügyvédjükön keresztül. Most már , hogy konstrukciós hibát írtak a szakértők legutoljára, Így már szeretnék megvizsgálni a kocsit.Azt írják nem volt lehetőségük a kocsi megvizsgálására. Amikor többször jeleztem nekik a hibát,kértem őket az átvizsgálásra, eltanácsoltak a bíróságra. Most meg már költséghatékonyságra hivatkoznak.Persze mert már több mint 700000ft felett van a perköltség, szakvélemények. A kártérítésről nem is beszélve , mert nem tudom használni a kocsit. Jelezni fogom a bíróságon , hogy másnak is rosszul van felszerelve. Nemsokára lesz a tárgyalás megint. "Huzoro" vonóhorgára lettem volna kíváncsi, hogy néz ki, milyen módon van felszerelve. Az orosz oldalt elküldhetnéd az email címemre ,szeretném megnézni. szaszi61@gmail.com
válasz pori (#16) üzenetére

#16  2013-08-27 21:31 pori
Igazad van ,de a horoghoz nem jár a betét gyárilag .Fordnak kellene beleszerelni ha már ezt a típust választották .Orosz oldalakon is vannak fényképek .
Sehova nem tették be .Majd rájönnek sajnos ők is .
Még nem volt időm fényképezni ,de ugyan az mint a tied.
Azért én tél előtt megcsinálom .Ha előbb tudom .....
2007 szeptemberi a vas.
válasz Szaszi (#15) üzenetére

#15  2013-08-27 21:18 Szaszi
Szia! Nekem is Bosal fix horog vent ( nem a levehető). A vonóhorog gyártó felé is jeleztem a problémát, de érdemi választ tőlük sem kaptam, ezt a fajta horgot már nem is gyártja, csak aminél egyben van az oldalsó tartó.Hosszas utánjárás után jöttem rá én is , hogy ezek így szabálytalanul vannak felszerelve. Én még garanciában jeleztem a márkaszerviz felé a problémát, de hát nem adtak nekem igazat, ezért kellett bírósághoz fordulnom. Nehogy már én barkácsoljam a 0 kilométeresen vásárolt autónál, 75000ft-ért felszerelt vonóhorgot. Valamint az egész szellőző rendszert ki kéne tisztítani.A mai napig sem ismerik el, hogy hibáztak,és a feléjük jelzett hibára vonatkozó igényemet.
válasz pori (#14) üzenetére

#14  2013-08-27 07:10 pori
Szerkesztve:   2013-08-27 07:19
Nekem Bosal horog van rajta /gyárilag/
Természetesen lefényképezem .
Nagyon nem esek pánikba ,ha nem tudok szerezni szivacsot. Leveszem a horgot ,aztán ki fújom purhabbal a csatornát .Utána meg visszateszem
Persze előtte keresztbe teszek műanyag csövet amin a levegő tud áramlani.
válasz Szaszi (#13) üzenetére

#13  2013-08-26 22:04 Szaszi
Szia! Hát bennem fel sem merült mikor 0 km-es korában a szalonnal felszereltettem. Ilyen hibáról előtte még nem halottam. Sok utána járás után már én is megtudtam , hogy van olyan aminél nem vágják ki a lökhárítót, de hasonló a felszerelése mint ennek ( lengyel horgok).Akkor meg még nem is volt nálunk tán forgalomban mikor nekem felrakták ezt.Az energia elnyelőt kiveszik itt is. Van viszont egy másik fajta is aminél szintén nincs kivágás, az energia elnyelő betét marad, de az alsó felfogatású, nem a gyár által javasolt helyen van rögzítve ( august horog).Annál viszont láttam olyat , hogy nem illeszkedik pontosan.Fényképezd már le, hogy a tiéd melyik fajta! Köszi előre is .
válasz huzoro (#10) üzenetére

#12  2013-08-26 21:52 Szaszi
Szia! A Cromaxnál nem tudták beszerezni.Hiába rendelnél is hozzá, ehhez a vonóhoroghoz nem jó. Nem fér el benne a vonóhorog oldalsó tartója, mivel látszik a képen , hogy két darabból áll, és túl vastag összecsavarozva.Nem marad falvastagsága a tömítésnek ha kivágod belőle a felesleget, A belső oldalon is tömítenie kellene. Nem tudod a helyére bepattintani . Esetleg a régebbi első szériákon kéne megnézni, hogy azoknál hogy oldották meg a letömítést. Ha majd tudok valamit evvel kapcsolatban itt úgy is megírom, mert az enyém még vizsgálgatni fogja újabb igazságügyi szakértő.
válasz pori (#11) üzenetére

#11  2013-08-26 21:41 pori
Szerkesztve:   2013-08-26 21:44
Na megnéztem .
Természetesen nekem is hiányzik a tömítés .
Hol tudom megrendelni ?


#10  2013-08-26 19:19 huzoro
Nekünk benzinesünk van. Ez az első horog amit nem én szereltem, meg fogom nézni, de semmi szag nincs a kocsiba. Talán az lehet az oka, hogy az enyém csak 19000 forintba került, nem 40000-50000-be mint nektek, nem vágtak semmit a lökhárítóból, nem ér semmihez, nem súrlódik. Ja, azért csináltattam szerelővel és vettem a gyártótól mert a Fusion a gyár szerint csak 900 kg össztömegü utánfutót vontathat, a lakókocsim 900 üresen, megengedett legnagyobb összsúlya 1200 kg, gyakorlatba max. 980 kg. A vonófejet 1500 kg-ra vizsgálták be, mivel több tipushoz is használják.A gyártó nekem a bevizsgálási értéket írta a műbizonylatra, a szerelőm pedig 1250 kg-ra vizsgáztatta. Igen, értelmes rendőr tudja, hogy az autók adattábláján szerepel a járműszerelvény és a jármű össztömege és ha kivonná egymásból nem ez jönne ki. -De ha nem kapott szolgálati számológépet? -És egyébként is, a Közlekedésfelügyelet írta be. Egyébként a vonóhorog a kissebb koccanásnál jó, a nagyobbnál több kárt okoz. A levehető horgot megvenni drága pénzért szerintem egy marhaság, azt arra találták ki, ha a rendszámtáblát takarná. Na most ti jöttök! Lehet hülyézni ahogy szoktatok.
 1 tagnak  tetszik

#9  2013-08-25 22:08 pori
Szerkesztve:   2013-08-26 07:35
Szia
Köszi holnap ellenőrzőm én is .
Találtam róla cikket "Furcsa olajszag az utastérben"
Nem olvastam mert ugye nekem benzines a vas .
válasz Szaszi (#8) üzenetére

#8  2013-08-25 22:00 Szaszi
Szia! Ha a lökhárítónál alánézel a kocsinak , és a vonóhorog oldalsó tartói ahogy a karosszérián áthaladnak ( szellőző rendszer alagút)a vonóhorog tartó csatornához, vagy felfogató, rögzítő sínhez, és ott a kezeddel be tudsz nyúlni is oldal irányba , akkor nálad is hiányzik ez a betét. A fényképeken jól látszik , hogy amelyik autónál fényképeztem ott is hiányzik.Remélem érthetően írtam. Ajánlom a többieknek is az ellenőrzését, hátha lesz rá majd valamilyen megoldás a hiba kiküszöbölésére.Lehet össze kell majd fogni, hogy ezt valamilyen módon orvosolják peren kívül. Szellőző rendszer kitisztítása, majd a vonóhorog szakszerű felszerelése. Addig is minél kevesebb kilómétert leengedett ablakokkal.
válasz pori (#5) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#7  2013-08-25 21:26 Szaszi
Szerkesztve:   2013-08-25 21:28
A hiányzó tömítő alkatrész.Ezen keresztül nem tudják átvezetni ezt az után gyártott horog oldal tartókat , és ezért dobják ki. Így viszont teljesen szabálytalan a felszerelés.

Jól látszik a képeken , hogy mennyire leszennyeződik a szellőző rendszer, pedig az ablak sohasem volt leengedve, mert akkor fejfájás , szédülés van az utastérben lévőknél.



Látszik a lekormolódott, porosodott szellőző járat. Tehát , ha a diesel autókba bejut, akkor a benzinesekbe is , csak ott más a kipufogógáz összetétel, és talán nincs annyira látható jele, nem festi meg annyira, valamint a szaghatás is kisebb. De attól még ugyanúgy belélegzik a rákkeltő anyagokat.Sokan nem is tudják , hogy esetleg mitől van allergiájuk, miért kell orvoshoz járniuk.Volt a tévében a múltkor egy teljesen azonos eset a "Rejtélyes betegségek" című műsorban. A hölgy két éve már orvoshoz járt a fejfájásaival, és kiderült, hogy az utastérbe kerülő kipufogógáz okozta. A később jelentkező porszagról nem is beszélve.
 1 tagnak  tetszik

#6  2013-08-24 08:34 Szaszi
Szerkesztve:   2013-08-24 08:46



Jól látszik, hogy ekkora rések maradnak a hátfalon, tehát ott tudja visszaszívni a kipufogógázokat, port, vagy más szennyeződéseket a szellőző rendszerbe, főleg lehajtott ablakoknál.Akár még rágcsálók is befészkelhetik magukat , ha valakinek több időt tölt szabadban az autója.A gyári vonóhorog felszerelési utasításban benne van ennek a tömítő elemnek a meglétére való figyelmeztetés, és annak helyes bepattintására. Eltávolítása nem megengedett! Ezeknél az után gyártott horgoknál viszont kiveszik , és nem pótolják.Ennyit a márkaszervizek munkájáról.Arra hivatkoznak , hogy megfelelő EU-s szabvánnyal rendelkezik. Igen lehet, hogy az első szériás modelleken még jó volt, ott más fajta volt a tömítés kialakítása, de a későbbieknél már nem alkalmazható így a vonóhorog felszerelés.
 1 tagnak  tetszik

#5  2013-08-24 05:17 pori
szia
Nekem benzines és semmi szag nincs a kocsiba ,csak az illatosítójé .Azért szeretném megnézni az enyémen amiről beszélsz .Pontossan hol hagytak ki, vagy vettek le alkatrészt a horog felhejezésekor ?
válasz Szaszi (#2) üzenetére

#4  2013-08-23 21:59 szita721031
Hál istennek a becsapódás elég kicsi volt. még a vonóhorog kupakja is túlélte repedés nélkül.
válasz Z.Boy (#3) üzenetére

#3  2013-08-23 10:52 Z.Boy
Szerkesztve:   2013-08-23 10:55
A vonóhorog az egy hasznos dolog.. Csak Ne felejtsd el,az hogy a lökhárítód nem sérült az egy pozitív dolog,de az ütközés energiáját valami elnyelte...Az pedig az alváz,vagy a hátfal.. Ez csak látszólag jó dolog,de nem tudni milyen erővel csattantak beléd.Ütközéskor mindig sérül valami sajnos.....,még ha szemmel nem is látható.
Minden esetben a hátsó autós a hibás. Ha nem kértél betétlapot imádkozz,hogy később ne legyen ebből gond,esetleg egy pótkerék alatti repedés,ami majd elkezd rohadni idővel......
 2 tagnak  tetszik

#2  2013-08-23 08:23 Szaszi
Szerkesztve:   2013-08-23 08:55
Sok vonóhorgos kocsit megnéztem már (Fusiont), és rosszul vannak felrakva a horgok.Nem a gyári előírásnak megfelelően vannak felszerelve. A horog felszerelésekor kihagynak egy fontos tömítő alkatrészt ( szerintük csak így tudják felrakni a horgot), így a hátfal felől nyitottá válik a szellőző rendszer, a lamellák (az utastérből a túlnyomást engedik ki) nem tudják ellátni a feladatukat.A lehajtott ablakoknál a lamelláknak le kéne zárniuk, hogy semmiféle szennyeződés , és kipufogógáz ne tudjon az utastérbe jutni a szellőző rendszeren.Még ha le is zárnak a lamellák az utastérben jelentkező vákuum hatására, a vonóhorog tartó melletti nyílásokon szívja be a levegőt. A szellőző rendszer tele megy porral , bejut a kipufogógáz,majd onnan az utastérbe.Az én kocsimon ezt nagyon érezni a biztonsági öv nyílásain kiáramló levegőben.Valamint látható jele még a küszöböknél a pára víz kivezetőnél jelentkező kormosodás.
A diesel kocsiknál nagyon érezhető is, hiszen ott a kén-dioxid, nitrogén -oxidok, erősen szúrós szagú gázok.Egészségre nagyon veszélyesek,a levegő páratartalmával savakká alakulnak ( kénsav, salétromsav). A gépkocsi belső részeinek korrodálódását is elősegíti. A koromtól, portól leszennyeződő szellőző rendszerben előbb utóbb por szag lesz. Annak ki tisztítása is eléggé költséges javítás lesz.

#1  2013-08-23 05:01 pori
Annak idején én pont ezért kértem rá ajándékba .
Szerencsére én csak vontatásra használtam eddig vagy háromszor .Nagyobb ütközéskor viszont nincs mi elnyelje az energiát .Szerencsétlenebb esetbe nagyobb lehet a kár.Csak ne legyen sose .Neked most jól jött :)

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók