Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 931 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 032 944 letöltés
5 aktív felhasználó
1 072 egyedi látogató
2 973 letöltés
az elmúlt 24 órában
24 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
Gabiatti023(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
dvdkergeto(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
Gabiatti023
Ajánlott oldalak
Letöltések
Elektromos rendszer
Priest 2006-12-26
Priest
2006-07-17 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
Az oldal támogatója
59 cikk
207 hozzászólás
2020-09-07 14:36 kor járt itt utoljára
Születésnap: december 02
Üzenetet írok neki
státusz: tag
Az oldal támogatója
59 cikk
207 hozzászólás
2020-09-07 14:36 kor járt itt utoljára
Születésnap: december 02
Üzenetet írok neki
A Totalcar-on olvastam az a mostani autók elektromos rendszeréről egy érdekes cikket, mindenkinek ajánlom, aki késztetést érez, hogy ezt azt birizgáljon a kocsin.
Következtetéseim:
1. Rendkívül bonyolult az elektronikus rendszer, melyet számítógép irányít, annak előnyeivel és hibáival együtt. Tehát a reboot nem a világvége, lehet, hogy egy adatot nem tudott értelmezni szegény. (ld. cikkben: fék-gáz együtt)
2. Az elektronikus rendszerbe belenyúlni csak megfelelő ismeret birtokában szabad. Vége a "kilámpázom és bekötöm" időnek.
3. A chiptuninggal is óvatos lennék. A szoftveren történő igazítás 100-150 eFt-ban van, de a következményekért senki nem vállal felelősséget.
4. Mi lesz, ha az autó -és vele az elektronika- megöregszik? Mindenki tudja, milyen egy 5-6 éves badsectoros PC-vel dolgozni.
5. Ha új autót veszek, elsőrendű szempont lesz az elektronika jósága és időtállósága.
6. Az autóvillamosság részére új aranykor jön, mikor ez a rengeteg elektronikus vezérlésű autó öregedni kezd és küldözgeti a hibakódokat, vagy egyszerűen leáll. (Fiatalok, most kell befektetni az autóvillamosságba!!!)
Következtetéseim:
1. Rendkívül bonyolult az elektronikus rendszer, melyet számítógép irányít, annak előnyeivel és hibáival együtt. Tehát a reboot nem a világvége, lehet, hogy egy adatot nem tudott értelmezni szegény. (ld. cikkben: fék-gáz együtt)
2. Az elektronikus rendszerbe belenyúlni csak megfelelő ismeret birtokában szabad. Vége a "kilámpázom és bekötöm" időnek.
3. A chiptuninggal is óvatos lennék. A szoftveren történő igazítás 100-150 eFt-ban van, de a következményekért senki nem vállal felelősséget.
4. Mi lesz, ha az autó -és vele az elektronika- megöregszik? Mindenki tudja, milyen egy 5-6 éves badsectoros PC-vel dolgozni.
5. Ha új autót veszek, elsőrendű szempont lesz az elektronika jósága és időtállósága.
6. Az autóvillamosság részére új aranykor jön, mikor ez a rengeteg elektronikus vezérlésű autó öregedni kezd és küldözgeti a hibakódokat, vagy egyszerűen leáll. (Fiatalok, most kell befektetni az autóvillamosságba!!!)
Hozzászólások
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
péter60 2024-04-07 21:33
dzso80 2024-04-07 20:13
péter60 2024-04-07 14:48
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
Hpetya 2023-12-24 05:22
ferikenyh 2023-12-14 15:31
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
ferikenyh 2023-12-14 14:53
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
dzso80 2023-12-13 17:04
Friss cikkek
Friss hozzászólások
bandi1969 2024-05-01 08:58
mikepapa911 2024-04-02 10:28
sagrath 2024-03-31 15:21
dzso80 2024-03-19 20:59
Ateg 2024-03-14 17:21
dzso80 2024-02-28 19:48
dzso80 2024-02-28 19:05
Csomesz 2024-01-13 10:06
dzso80 2024-01-08 22:46
dzso80 2024-01-06 16:04
Kedvezmény
Látogatók