Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 929 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 019 507 letöltés

5 aktív felhasználó
1 003 egyedi látogató
4 861 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
bandi1969

Ajánlott oldalak

Letöltések

Xenon Fusion-ba
kofy  2007-06-19
Szerkesztve: 2007-06-19
Valaki próbálta már xenonnal Fruzsit?

Xenon alatt nem az "1000Ft-os" xenongázzal töltött normál izzókat értem, hanem az 50-100eFt-os trafós, "valódi" xenon kiteket. Kérdésem igazán arra irányul, hogy nagyon szóródik-e a fény, vagy jól kijön a tompított fénycsóva.

Az okosok szerint ugyanis abba az autóba lutri betenni xenont, aminek a fényszóróját halogénhez tervezték (kivéve ha projektoros...)

Minden vélemény, tapasztalat stb. érdekelne.

Hozzászólások

#81  2011-11-30 20:38 Z.Boy
Huuuha Dudi...)) Szerinted Engem mennyire érdekel ,hogy megkaptam.. Pont Le@arom..))
válasz dudicukrasz (#80) üzenetére

#80  2011-11-29 23:26 dudicukrasztrollface
Ezt most megkaptad
válasz Z.Boy (#76) üzenetére

#79  2011-11-29 20:03 szitu
Pont ez az a hozzáállás ami miatt itt tartunk. Sajnos nem csak a közlekedésben.

#78  2011-11-27 22:13 pistiapufőnök
Erre ugye az a válasz, hogy attól, hogy más helytelenül cselekszik, neked még nem kötelező, maradhatsz rendes ember is. De az vesse az első követ, aki maga sosem vétkezett. Ráadásul újabban "menő" dolog szembemenni a szabályokkal. Sajnos. Azt hiszem, ez is az ellopott rendszerváltás miatt van. "Tetszettek volna forradalmat csinálni..." RIP A. J.

#77  2011-11-27 00:52 dudicukrasztrollface
nem kell hogy az legyen de fogadd el a kritikát akkor is ha nem tetszik.családban,vagyis klubban marad

#76  2011-11-26 22:11 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-26 22:12
Jaj... Dudi.Boy..))))))))))
Hagyjad már ezt a "szabatos" dumát..
Nem felel meg... És??

Más kopogó-le-fel ugráló lengéscsillapítókkal jár.. Fékhatásuk NULLA..
Más Fél fényszórókkal..,szanaszét rohadó küszöb lemezekkel.....
Olajtól füstölő kipufogókkal-ami le is van szakadva,és traktor hangot ad... Index nélkül járkálók, Rokkant kártyák BMW X6-osokban, ML- GL Mercikben, Audi A4-A6-A8 asokban..amikkel tele az Aréna pláza parkolója...
Nehogy már lelkiismeret furdalásom legyen Tesókám)))??
válasz dudicukrasz (#74) üzenetére

#75  2011-11-26 22:10 szitu
pistaapu kedvenc mondatai:

"Ha csak ködben kapcsolod, akkor nincs kifogás, arra való. Viszont sajnos sok embernek csak az agyában van köd, de az sűrű."


:-)


Egyébként az tetszik, hogy mindenki beindult. Egy nap alatt 26 hozzászólás! Gyerünk, ne maradjon bent semmi!

#74  2011-11-26 20:08 dudicukrasztrollface
Járműved nem felel meg a közlekedés szabályainak,allíthatod akárhová a magasságot,ezt próbálták sugallani.Ettől azért még szeretünk....

#73  2011-11-26 19:36 Z.Boy
Nem értem miért kell ilyen hülyeség miatt szabadkoznom.. Elmagyaráztam ,hogy lejjebb van állítva a fényszóróm.. De remélem utoljára.....Senki nem villog szembe..Lassan úgy érzem magam mintha,egyfolytában magyarázkodnom kéne nektek. Én használom a Xenont-mert szeretem.,a ködlámpát pedig,nem.
Tilos nem tilos van olyan vizsgahely ahol 5000ftért kiveszik és vissza is teszik.Ott helyben..Csak mert ilyen is van....
Már ha így "rövidrezártad" a témát, saját kérdésedre,hogy . Ennyi...
Ennyi.. Hiába is ollózod ki a hozzászólásomat... bizonyítékul..
válasz pistiapu (#67) üzenetére

#72  2011-11-26 19:18 magaboa csapat fotósa
A ködlámpa pont hogy nem szúrófény, hanem terítő. Szúrófényt tilos közúton használni.
válasz pistiapu (#68) üzenetére

#71  2011-11-26 18:46 lipumár nem a mester
És sokan nem tudják, hogy a gyári ködlámpákat is be kell állítani!!!!

#70  2011-11-26 18:41 turbobacsi
persze, csak ködben!

#69  2011-11-26 18:23 dudicukrasztrollface
kb ennyi..........

#68  2011-11-26 17:54 pistiapufőnök
"első ködlámpától mitől vakulnának meg? (nagyon alul van) egyáltalán nem zavaró, én pl. lyól látom az út állapotát: száraz, nedves, lyeges... (persze csak ködben kapcsolom be)"


Szúrófény. Az a dolga, hogy erősebben világítson, mint a tompított. Szerintem ettől vakít, meg attól, hogy megvakulok tőle. Ha csak ködben kapcsolod, akkor nincs kifogás, arra való. Viszont sajnos sok embernek csak az agyában van köd, de az sűrű.
válasz turbobacsi (#56) üzenetére

#67  2011-11-26 17:52 pistiapufőnök
"Azt megértem,hogy zavaró lehet szemből,a xenon,de hulla fáradtan 12 óra után hagy ne keljen már vakoskodnom"

Azt megértem, hogy 12 óra után hulla fáradt vagy, de attól még a szembejövőt nem kell elvakítani. Egyébként a helyzet baromi egyszerű. Tilos az utólagos xenon vizsga nélkül? Igen. Akkor ennyi.
válasz Z.Boy (#64) üzenetére

#66  2011-11-26 14:45 magaboa csapat fotósa
Halogénnél nincs trafó, a lámpa kibontása nélkül is kilehet cserélni az izzókat. A kékkel az a baj hogy esőbe elveszik a fénye, igaz a fényvisszaverős dolgok jobban láthatóak (aszfalt felfestés, táblák). Most 90% vagy 50% erősebb a fénye?

Z.Boy
Én nem a xenonra értetem hanem a ködlámpára, nekem is volt xenonom tudom milyen. Abban viszont igazad van hogy nem sűrűn kell a ködlámpa, egy pár kiegészítő fényszóróval többre megy az ember.
válasz Foglak (#65) üzenetére

#65  2011-11-26 13:58 Foglak
Helló!
Egy hónapja éget ki a bal első égő. Elmentem venni bele Cromax-nál ,ott kérdeztem,hogy van -e erősebb a gyári izzoknál! Adtak bele Halogen mega light ultrat. Neon fénye van kékes,olyan mint a Xenon és 90%al nagyobb a fénye,és a fényerő plusz 50%. Nagyon jó olyan erős és már tompitotba is közel olyan mint a távolsági. Ködbe is hatékony , a ködlámpa sehol sincs. A dobozba kettő van 60/55W H4-es 2690 ft-ba kerül. A piros dobozu.Mert van kék dobozu az gyengébb.
Semmit nem kell másat cserélni,trafo meg vezeték. . . Mert ugyan olyan az energia felvétele és nem nyirja ki a trafot.Én még vettem hozzá a helyzetjelző izzokat mert ,ha már szerelem akkor azt is cserélem.80 ft volt darabja. Amugy azok is elég feketék voltak. A komlett két lámpa bontással 40 perc alatt megvoltam.Szerintem kár kockáztatni a xenonnal,ez is nagyon jó.

#64  2011-11-26 04:14 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-26 04:15
Én így vezetek már jóideje".. és sosem volt ilyennel gondom.. Ha még egyszer autóm lenne nem is kellene bele ködlámpa. Én nagyon ritkán használom. Persze mindenkinek a saját megszokásai a döntőek.
Lassabban vezetek,és nem kapcsolom be a reflektort sem,mert akkor aztán tényleg "0" a látótávolság...
Azt is elmagyaráztam lentebb,hogy nem vagyok "lüke.." és lejjebb van állítva a gyári értéknél a fényszóró magasság...ennél többet nem tudok tenni.
Azt megértem,hogy zavaró lehet szemből,a xenon,de hulla fáradtan 12 óra után hagy ne keljen már vakoskodnom ,a korom sötétben.. Amit meg én nem kedvelek az az mikor szemből jönnek,és össze vissza állnak a fényszórók ,az egyik lent,a másik fent.és amíg el nem megy mellettem éjjel addig kifolyik a szemem.A rosszabbik ha a visszapillantóba nézem kilométereken át.. Most reggel például pont így jártam..Úgyhogy a sima H4-es izzó is lehet zavaró... Nem kicsit..
válasz magabo (#63) üzenetére

#63  2011-11-25 21:13 magaboa csapat fotósa
Nem értek veled egyet, párszor már voltam úgy hogy lekelet kapcsolnom a tompítottat mert nem láttam az utat a tompítót fénycsóvájától, csak ködlámpa égett így már lehetett látni igaz így is csak 30-cal tudtam menni. A gyári xenon is ugyan olyan zavaró bizonyos körülmények között, sőt a halogén is.
válasz Z.Boy (#57) üzenetére

#62  2011-11-25 18:57 Z.Boy
Dudi)
Mikor semmit nem látni bekapcsolom a ködlámpámat.
Első,hátsó..
Lelassítok. De ha mögöttem valaki arcoskodik" tőlem mehet 90-nel országúton "VAKON" letojom... Ha meg akar halni hát szíve rajta....

Lehet ,hogy furmányosan fogalmaztam,de a lényeg az,mikor városban valaki hátsó ködlámpát használ... Az tényleg zavaró...
Mert mikor mögé érek a piros lámpánál kifolyik tőle a szemem...
Én városban csak a sima fényszórót használom,és semmi ködlámpa... Városban amúgy is tilos a ködlámpa használata,csak ha a közúti viszonyok indokolják,akkor szabad használni...Nem hiányzik egy több 10.000-es bírság.. hajnalban.... / Tudom a "SUFNI"xenont sem szabadna használni.../.......--- ezt Dudinak üzenem)))
válasz dudicukrasz (#60) üzenetére

#61  2011-11-25 18:56 turbobacsi
tutti film :)
válasz Z.Boy (#59) üzenetére

#60  2011-11-25 18:41 dudicukrasztrollface
az első nem zavaró én csak azt mondtam hogy pampoghat érte a fakabát ha akar.ZÉBOLNYNAK üzenném hogy a második strófa valóban necces

#59  2011-11-25 18:36 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-25 18:42
Nincs ellentmondás. Én akkor kapcsolom be a ködlámpát, ha már tényleg "2"-ig nem látni... De ami a lényeg a hátsó ködlámpa......... Hogy engem lássanak hátulról. Viszont le is kapcsolom ahogy a városba érek!
Lelassítok ködben,mert nem szeretnék senkit hátulról telibevágni.
De itt egy RÉGI KEDVENC Videó..1986 -ból..
Kissé "Retro feeling".. de tök értelmesen elmond mindent... 2.00 percél kezd értelmezhetővé válni a videó...

#58  2011-11-25 17:58 turbobacsi
Szerkesztve:   2011-11-25 17:58
Zoli, a 2. bekezdésedben ellentmondást vélek felfedezni!

#57  2011-11-25 17:40 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-25 17:44
Srácok..
Én a legkomolyabban mondom. A ködlámpának a világon semmi értelme. Én szinte 100%-ban éjjel vezetek,és ami hasznos az a hátsó ködlámpa.. Az elsőt Én személy szerint a 6 év alatt 3-szor kapcsoltam be...
Az első ködlámpát az használja,akinek kidurrant mindkét tompított fényszóró izzója,vagy a SUZUKI SWIFT-es helyzetjelző+ködlámpa/kisebbségi komplexus/.. Vagy a Skoda OCTAVIA-sok..
Amitől falnak megyek az a legújabb...
"Kanyarfénynek" a kanyarodás irányának megfelelően.. világító ködfényszóró.. Fiat-ok,Mercedesek..-nél látom újabban..

A lényeg. "Tejföl"ködben nem megyek gyorsabban 50-nél. /ha nem tetszik .. megelőz,mert 1 életem van/Engem nem érdekel ki jön mögöttem.. a hátsó ködlámpát bekapcsolom,és ahogy beérek lakott területre,és feloszlik a köd mindent kikapcsolok...Csak a tompítottal megyek../Xenon/
Akinek meg világít a hátsó ködlámpája azt megölném,ha nem indokolt.. Kifolyik a szemem a 21W-os / vagy LED izzójától... Arról nem beszélve,hogy mikor félrenézek éjjel a Piros szín helyett a szemembe beleég a fényszórója kontúrja "ZÖLD" színben....

Próbáljátok ki.. Az előttetek levő autó piros izzóját lesitek,és után a zöldet láttok....)))

Én még most is azt mondom,hogy magyarországra,az útviszonyokhoz,és a vezetési morálhoz egy "ALAP Dacia Duster" illik..Lehet ütni vágni Kibír mindent,és nincs ködfényszórója sem elöl)
DACIA DUSTER

Volt lehetőségem is vezetni.. Full fapad,még az ablakot is kézzel tekertem,de semmi nem recsegett,ropogott.. Úgy ment át a Könyves Kálmán körúton a síneken,hogy meg sem kottyant neki!

#56  2011-11-25 15:16 turbobacsi
Szerkesztve:   2011-11-25 15:20
első ködlámpától mitől vakulnának meg? (nagyon alul van) egyáltalán nem zavaró, én pl. lyól látom az út állapotát: száraz, nedves, lyeges... (persze csak ködben kapcsolom be)
Tegnap lyöttem haza melóhejről: a szembelyövő kocsik 30%-ak égett az első ködlámpálya, teljesen rendben volt, aztán utolértem egy vadbarmot, aki nem kapcsolta le a hátsó vörösét, na az volt a zavaró!
válasz pistiapu (#55) üzenetére

#55  2011-11-25 14:51 pistiapufőnök
Lehet, hogy neked jó, de én pl látom a tompított fényt is, nem kell ködlámpával kiszúrni a szemem. Te sem látsz ködlámpával többet, a többiek is megvakulnak tőle. Mire is jó, hogy használod?
válasz turbobacsi (#54) üzenetére

#54  2011-11-25 14:10 turbobacsi
én az elsőt sokat használom (nekem is jó, engem is látnak szemből), a hátsót CSAK akkor, ha nincs mögöttem senki -> ezt sokan elfelejtik!
válasz szitu (#53) üzenetére

#53  2011-11-25 13:53 szitu
Mindkettőre. Bár az első nem annyira zavaró.
válasz turbobacsi (#50) üzenetére

#52  2011-11-25 12:51 magaboa csapat fotósa
Lehet rajt állítani.
válasz Priest (#46) üzenetére

#51  2011-11-25 12:46 dudicukrasztrollface
gondolom jobb dolga nem lévén,nekem az elsők világítottak,ezért suttogta a fülembe a "most mit csináljak magával" című jól bevált szöveget/amiből sejtheti azért a kispénzű átlagautós hogy talán megússza jelentősebb tintafogyasztás és tollkoptatás nélkül/ a héber rend őre.....őőőő izé akarom mondani a rend éber őre

#50  2011-11-25 11:42 turbobacsi
első v. hátsóra gondolsz?
válasz szitu (#49) üzenetére

#49  2011-11-25 11:30 szitu
És lakott területen ne kapcsoljon ködlámpát senki, amíg 5-10 méterre nem csökken a látótávolság, mert nagyon zavaró.

#48  2011-11-25 11:17 dudicukrasztrollface
sztem a ködlámpát csak ködben vagy korlátozott látási lehetőségek mellett használd,mert ha indokolatlanul kapcsolod be a sünök arra is ugranak.ez személyes tapasztalat

#47  2011-11-25 11:14 dudicukrasztrollface
ezt már elsütöttem és kitárgyaltuk,ne erőltesd
válasz szitu (#45) üzenetére

#46  2011-11-25 10:58 Priest
Teljesen egyetértek Dudival!!! Engem a hátul jövő xenoxos "kolléga" is tud baromira zavarni, mert az oldalsó tükrökből 1-1 nap világít a szemembe, úgyhogy -szégyenszemre- rendszerint lehúzódok és elengedem... Én is nagyon szeretek látni éjjel az úton, de csak a megnövelt fényteljesítményű H4 Osram-ot használom. Nem is villognak rám. Viszont a ködlámpa miatt rendszeresen kapok villogást. Ezt kell-e, lehet-e állítani? Nekem gyári beépítésű a ködlámpám.

#45  2011-11-24 21:34 szitu
Ha rajtam múlna, én géppuskatornyos Hummerral vadásznék az utólagos xenonos barátainkra. (célozni csak a lámpára szabad)

#44  2011-11-23 20:35 dudicukrasztrollface
Mondjuk a fusion is össze van törve de csak ígérgetésekeket kaptam a javításra eddig

#43  2011-11-23 13:21 Z.Boy
Na azért))
A harag rossz tanácsadó..
Az intelligencián múlik az,ha valaki hibázik,akkor tudjon elnézést kérni..
Ez nem kerül semmibe.
Én is így tettem...
válasz dudicukrasz (#42) üzenetére

#42  2011-11-23 12:11 dudicukrasztrollface
Nem az inkubátort ropogtattam meg és már megcsináltattam.Semmiféle harag nincs bennem feléd,régebben pont ugyanolyan voltam mint Te:-)))

#41  2011-11-23 11:47 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-23 12:01
Akkor Dudi.. !!
Én kérek elnézést Ezúton is..,hogy így történt az eset..
Nem tudtam ,hogy a kisfiatok is ott ült hátul.."RESPECT"!!
Mint Írtam én mindig figyelek a másikra is... soha nem volt még ebből problémám...
A lenti.. mondandómban is leírtam,hogy miként járok el..a fényszóró állításnál.A Suzukis,meg a Renault Thalia-s ---- tanárnők és hétvégi vezetők---- sajnos külön "FAJ"...Az egyiknek kisebbségi komplexusa van ,a másik meg simán H..lye.
Ha kell karosszériás szólj.. Itt van pesten,és szereti a Fordokat!! Olcsóbban is ki tudjuk hozatni vele.. Ismerős..

válasz dudicukrasz (#39) üzenetére

#40  2011-11-23 06:45 dudicukrasztrollface
Nem mellesleg az én "barátom" sem tudta hogy balesetet okozott,hisz továbbment nem is nézett hátra,csak pechére suzukival volt hamar megfogtam.
válasz Z.Boy (#36) üzenetére

#39  2011-11-23 06:41 dudicukrasztrollface
Majd ha a fiad halálra váltan remeg a hátsó ülésen mert egy suttyó a mókolt sufnixenonjával elvakított és ezért elkerülhetetlen szituációba kerültél,mert ő úgy gondolta hogy ettől jobban lát és ha csak egy két ember villog neki akkor minden oké ,akkor te sem fogsz óvatosabban beszélni a témáról.persze ezt nem kívánom és fiad sincs,de semmi mást nem mondhatok a témáról és nem is akarok.De sztem ezt te nem értheted....

#38  2011-11-22 21:57 Z.Boy
Pont erről beszélek.Tudom mivel jár....
válasz pori (#37) üzenetére

#37  2011-11-22 21:33 pori
Szia
Forgalmid fogja bánni ,ha elkapnak vele a sünök !!!!
Gyárilag nem xenonnal gyártották a kocsit . Hivatalosan átalakíttatási engedély kell . Meg ugye xenon lámpafoncsor , automatikus lámpamagasság állító , lámpa mosó.

#36  2011-11-22 21:12 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-22 22:02
Fogalmazhatnál óvatosabban is Cukrász..Én még sosem okoztam balesetet...
Mitől tört össze az autód?? a másik Xenonjától??
Hogy történt az eset??
Én sem szeretem az olyanokat akik nem figyelnek a másikra!!

válasz dudicukrasz (#35) üzenetére

#35  2011-11-22 20:58 dudicukrasztrollface
az összes utólag kókányolt xenonos legénynek feldugám a seggébe a lámpáját trafóstól mindenestől.egy is ilyen sufnituningos f@sz miatt van összetörve az autóm.én rögtön be is zúzatnám az autóját szép apró kockára.

#34  2011-11-22 17:03 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-22 17:07
A válaszom erre az ,hogy még örülhetsz hogy 6000 ért megúsztad...
Másnak lekaparják a rendszámról a matricát,megba@@ák 30.000ft! ra... és vizsgáztathatod újra a kocsidat 22.000 ért..
Nekem egy Siemens H4 bi xenonom van..
35W-os... nem 55W,mint a normál izzó..
Eddig kiszolgált.. de 6-8 havonta kidurran a fejegység..Ez sajnos FORD betegség mivel az egyik oldalon nagyobb a feszültség..rengeteg Focust-és Mondeót látni Fél/Fényszóróval furikázni.

Én vizsga előtt kivetettem..-Aztán vissza is tetettem..

Amikor szemben világít az Ökör" ,mert más szót nem tudok rá mondani.. eszébe sem jut lejjebb állítatni a fényszórót,ha már ilyen dolgot vásárol a kocsijába.
Nekem nem nagyon villogtak vissza még/csak néha/ hiába nincs szintező autómatikám...Mert én mindig az alaptól lefelé állíttatom a fényszórót.

A büntetés kivédésére van egy módszer de ez csak a "dumádon" múlik.
Én már dumáltam ki "véletlen" Stop Táblát is,ami 50.000 ft,és 4 büntetőpont....
Mindig tarts a csomagtartóban 2db h4-es izzót.

Nekem nem lett levágva/elblankolva a H4-es foglalat,így ha kidurran a xenon ,akkor csak beleteszem a sima izzót és megyek tovább. A Xenon Gyújtótrafóját így ki tudod kerülni...
A rendőrnek a cimbim azt mondta próbaúton van,és már cseréli is át ebben a pillanatban!!!!!!!!!

Neki 2x bejött!!
Nem volt sem KPM,sem bírság..

válasz tompika01 (#31) üzenetére

#33  2011-11-22 15:28 pistiapufőnök
"mi a jobb látni és észre venni v.mit az úton, vagy halálra gázolni"


ezzel szemben

Mi a jobb? Látni és az úton maradni vagy szembejövő xenon által elvakítva lehajtani az útról? Látni és nem gázolni halálra senkit vagy szembe-xenon által elvakulva gázolni halálra valakit az út szélén?

Értem én, hogy remek dolog látni, de annak is oka van, hogy nem közlekedünk folyamatosan távolsági fénnyel.

#32  2011-11-22 10:28 hkarcsii
Szerkesztve:   2011-11-22 10:29
Egészen addig egyet is értenék Veled Tompika01, amíg nem jön velem szembe egy ilyen utólagos Xenon-os emberke, és vakít, azért mert belerakott két bőröndöt a csomagtartóba... És sajnos naponta fordul elő ilyesmi. Szóval lehet, hogy nem hülyeség az automata fényszóró állítás az ilyen autókba.

#31  2011-11-22 10:06 tompika01
Hello mindenkinek

Ezelőtt 3 hónappal vettem a kocsiba bi-xenont és nem csak az égőt hanem a hozzá tartozó technikával . Ezzel csak az a baj hogy a buzeráns rendőrök itt m.országon nem szeretik pedig ku..va jó az a bajuk vele hogy nincs lámpamosó,automata magasság állító és magába a lámpa búrába HC/R van belenyomva nem pedig HD/R és meg is büntettek 6 rongyra de a KPM-es el is veszi a forgalmit !!!!! Itthon sajnos minden tiltott ami jó dolog és amikor megkérdeztem a rendőrt mi a jobb látni és észre venni v.mit az úton, vagy halálra gázolni de erre a kérdésre nem igazán kaptam választ :( Én szeretném hivatalossá tenni de nem a fusion-hoz nem lehet ilyen lámpát beszerezni de ha tudja valaki akkor irja meg ide. Előre is köszönöm szépen és remélem én is segitettem a döntésetekben .

#30  2007-10-13 11:09 brutus20
Ezt most találtam egy honlapon:

"Műszaki vizsgán elfogadják az átalakított lámpát?

Nincs olyan jogszabály jelenleg Magyarországon érvényben, amely tiltaná az utólagos xenonlámpa beszerelését! Törvényileg a manuális fényszórómagasság állítás a kötelező. Viszont a hazai szabályozatlan háttér miatt azt ajánljuk, hogy a műszaki vizsgára való előkészítés során cseréljék vissza a gyári halogén izzóra a xenont. Ehhez az elektronikát sem kell eltávolítania, csak az izzókat cserélje ki, mely pár percet vesz csak igénybe. Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy a xenonnagyker.hu minden terméke eredeti és megfelel az előírt európai szabványnak. A termékeink ISO9001/2000 minőségbiztosítási követelményeknek megfelel, E24 valamint CE megfelelőségi jelöléssel van ellátva. Minden magyarországi és EU-s szabványnak valamint előírásnak eleget tesznek. Termékeink és szolgáltatásaink az előre megadott minőséget és tudásszintet tartalmazzák."

válasz Joebácsi (#29) üzenetére

#29  2007-10-12 17:15 Joebácsialkatrészbótos
Pontosan úgy van ez a xenonos dolog, hogy csak akkor lehet ilyan világítás a kocsidban, ha van MAGASNYOMÁSÚ(!!) Fényszórómosód, és autómatikus fényszórómagasság állítód, amit csak a gyárban lehet beszerelni...
A lényeg: Az utólagos xenon nem szabályos, elvileg büntethető, és műszakin sem megy át, csak ha áttolják...
válasz 532Péter (#27) üzenetére

#28  2007-10-11 19:11 brutus20
Én úgy tudom, hogy konkrétan nincs "utólagos xenon ellenes" jogszabály, de szerintem műszaki előtt ajánlatos visszacserélni a gyári cuccra,ha nincs ismerős a vizsgán. ( Ha meg van egy jó ismerős, akkor nem lesz baj...Pl.: egyik haverom kocsija fullra le van fóliázva, meg van a kocsin egy elég hangos sportdob is, de +10 ezerért és az ismerőse közbenjárása hatására áttolták a műszakin az autót...)

#27  2007-10-11 18:11 532Péter
Lenne nekem is egy kérdésem!
Én úgy tudom, hogy xenonnal csak úgy vizsgázik le az autó, ha van benne fényszórómosó! Erről mit tudtok?

#26  2007-10-10 18:00 zozi
Na köt már a gipsz????????
válasz Joebácsi (#25) üzenetére

#25  2007-10-10 17:56 Joebácsialkatrészbótos
Szerkesztve:   2007-10-10 17:58
Az enyém volt, de már más testben él tovább...
válasz capa (#23) üzenetére

#24  2007-10-10 17:54 zozi
hello
Közös ismrősünk joebácsi által sikerült hozzájutnom és a két h4-es lett cserélve.

#23  2007-10-10 11:22 capa
Mennyiért sikerült ezt prezentálnod és mely izzókat cseélted?
válasz zozi (#21) üzenetére

#22  2007-10-09 15:39 ferikenyhAutótörő
Gratula Zozi!
Akkor ha egy fénycsóvát látok száguldozni Nyíregy utcáin és mögötte a sötétség, akkor az biztos Te vagy, vagy eljjött a Világ Vége , itt az Armageddon és jönnek az üstökösök!

#21  2007-10-09 14:44 zozi
Hello
Jelentem a múlt héten sikerült nekem is hozzájutnom egy xenon készlethez,fácánok vigyázzanak.

#20  2007-07-23 12:59 ferikenyhAutótörő
JOE BÁ'

Hogy tudnám megtekinteni a járgányod?
Szívesen vennék pár jó ötletet és tanácsot, ha nem gond.

válasz Joebácsi (#17) üzenetére

#19  2007-07-05 21:14 zozi
Ma megvizitáltam joebácsi kocsiján a xenon pilácsokat nnaggyonn durva, a ködlámpa ehhez képest egy rossz mécses. Ja és a gyertyák tényleg sokat javítanak az agilitáson.így el tudom képzelni hogy 4 személlyel körbehu...zta azt az opelt.
válasz zozi (#18) üzenetére

#18  2007-06-29 21:42 zozi
Azt tudom hogy Nyíregyházán vagy te is, de hol tudunk összeszaladni.

#17  2007-06-29 21:28 Joebácsialkatrészbótos
Nyíregyháza és környéke.
Ahogy néztem a térképen te is itt vagy..
válasz zozi (#16) üzenetére

#16  2007-06-29 18:46 zozi
Szia

Hol lehetne hamarabb élőben megtekinteni helyileg a fényszóróidat mint a találkozó?
válasz Joebácsi (#15) üzenetére

#15  2007-06-27 23:41 Joebácsialkatrészbótos
Szia!

A BI-XENONNÁL van fénykürt, de megint más dolog, hogy ezzel lehet a leghamarabb kinyírni az izzót...
Ha sima H4-et teszel akkor is van, de szXrt sem érsz vele a villogáson kívül, mivel nem a fókuszpontban van az izzó..
Nem olyan egyenletes a vetítési képe mint egy gyári xenonnak, itt-ott picivel halványabb (tényleg minimális), de a fényerő ugyebár 3szoros a halogénhoz képest, és én "eltekintek" ettől a pici negatívumtól, merthogy sokkal jobban látok vele, legyen akármilyen az időjárás. Na és messzebb..

Ha jössz a Talira megnézed...

Üdv
válasz kofy (#14) üzenetére

#14  2007-06-27 20:31 kofy
Úgy tudom:
-Ha bi-xenont teszel bele, akkor nincs fénykürt.
-Ha nem, csak "sima" H4-et, akkor pedig a távfény "normál", de cserébe van fénykürt.
Igaz?
Szórt fény van, vagy szabályos a fénycsóva képe?
válasz Joebácsi (#13) üzenetére

#13  2007-06-23 01:08 Joebácsialkatrészbótos
Szerkesztve:   2007-06-23 01:16
Magabo!

Gyárt ez tuti, láttam a szettet.
De ha nem hiszed nézd meg a linket...
Már kb 4-5hónapja van a piacon.

Ami a linkben van ár, abból tudok kedvezményt intézni, kb 10-15 százalékot. Ha többeket érdekel akkor ez feljebb is mehet.

Szeva
válasz magabo (#12) üzenetére

#12  2007-06-22 19:52 magaboa csapat fotósa
Nézd meg a linket Capa első hozzászolásában. Ott azt írják hogy a Siemens nemgyárt utólagos kiteket.
válasz Joebácsi (#10) üzenetére

#11  2007-06-22 19:03 zozi
Köszi pont ma egyfüst alatt ajánlottak is egy garnitúrát, csak most előbb fólia van tervben.

#10  2007-06-22 18:57 Joebácsialkatrészbótos
Ez igaz, csak a BI a jó..
Az ára annyira nem veszélyes..
Már lehet kapni siemens szettet 1 év garival 60EFt körül...
válasz zozi (#9) üzenetére

#9  2007-06-22 18:51 zozi
Ma hallottam az eggyik ismerősömtől, hogy a h4-es fényszóróval szerelt gépekbe csak a bi-xenon az igazán jó.Igaz az ára is "jó".

#8  2007-06-20 21:10 Joebácsialkatrészbótos
Hali!
Nekem BI-XENON van a kicsikében, és meg vagyok vele elégedve...

#7  2007-06-20 08:00 -zoli-
Szerkesztve:   2007-06-20 08:12
Tudtommal a sima xenoon lámpatestben két izzó van egy tompított és egy országúti. A bixenonban egy izzóval oldják meg a két fénycsóva alakot. Egy mozgatható árnyékoló lemezzel az izzó előtt.

-zoli-
válasz Viktor (#6) üzenetére

#6  2007-06-20 07:21 Viktor
Ahan értem már.
Amúgy mi a külömbség (ha van) a Bixenon és a sima xenon izzó között?
válasz Szaszu (#5) üzenetére

#5  2007-06-19 20:21 Szaszu
Szerkesztve:   2007-06-19 20:23
Jól emlékszel - ő az aki nem netezik. Közös barátunk pedig kedvezményt biztosít klubtagoknak.
válasz Viktor (#4) üzenetére

#4  2007-06-19 18:17 Viktor
Hát ezek szerint akkor nem jól emlékszem a névre (a Kedvezmények klubtagoknak kategóriából gondoltam), de ha jól emlékszem akkor a talin valakinek volt xenon lámpa beépítve, vagy rosszul emlékszem rá?

#3  2007-06-19 17:44 Szaszu
Sajna Szaszunak nem telik rá, pedig nagyon szeretne :-((
Viszont ismerek olyat akinek van, csak ő meg nem netezik. Összehozhatlak vele...
válasz Viktor (#2) üzenetére

#2  2007-06-19 16:16 Viktor
Ha jól emlékszem Szaszunak az van kocsiban. Tőle kérdezd majd esetleg meg.

#1  2007-06-19 12:20 capa
Az alábbi linken sok hasznos infót találsz.

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók