Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
16 004 130 letöltés

2 aktív felhasználó
1 067 egyedi látogató
10 611 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina

Ajánlott oldalak

Letöltések

Téli gumik
kosapeter  2008-10-20
Szia mindenki!

Most, hogy közeleg a téligumi szezon gondoltam megosztom veletek néhány gondolatom.

Először is a téligumi kiválasztása:
(ami ugye nem egyszerü feladat) :)
Megaztán itt van ugye, hogy milyen méret legyen?
Sokan sokmindent mondanak, de azért vannak alap igazságok!
Télen ugyebár a nyáritól eltérő méretet célszerű választani.
Miért is? Puszta fizika. Minél keskenyebb a gumi, annál könnyebben halad a hóban! :) (Ezt mondják a gumisok! :) )
Egyébként csak a rally versenyeket kell megnézni! Ott is "virsli"gumikat használnak. (Ők már csak tudják, hogy hogyan kell télen közlekedni! :) )

Ráadásul (ugye mindenki tudja!) 7 celsius alatt célszerű felrakatni!

Félretéve a tréfát!

Jómagam több variáció közül választottam:
- Dunlop Wintersport 3D
- Nokian W
- Hankook W440 Icebear.

Az idei év egyik legjobbnak kikiáltott téligumija a Hankook W440 Icebear. Több teszten is jó eredményeket ért el. (mint azt néhányan már kifejtették előttem is)
Azt ugyan nem mondják sehol, hogy a magyarországon gyártott, vagy a kóreait tesztelik-e.
Azt már csak kisbetűvel jegyzem meg, hogy a Ford hivatalos téligumija is ez!

A Dunlop-ot "másodmárkának" mondják, és a minősége sem a régi.
A Nokian gumikat ugyebár a finnek nevéhez kötik, csak azt nem lehet tudni, hogy hol és kik készítik! Mertha az nézzük, hogy északon vannak, azt gondolnánk Ők tudnak a legjobban téligumit készíteni. (és itt jön a...) DE, vajon hol készül?
Ezidáig nem sikerült kiderítenem! :(

Aki eddig nem vette meg, annak tudom és merem ajánlani a www.gumihaz.hu weboldalt.
Mostanság a Hankook W440 - 185/65 R15 méretű gumi 11390.- jó magyar forintért megkapható náluk!
A 195/60 R15 méret pedig 14526.-

Köszönöm a lehetőséget erre a kis szösszenetre! :)

Jó böngészést és sok balesetmenteset kívánok minden kedves sorstársnak!

Hozzászólások

#46  2010-12-04 20:19 Zolar
A drágábbra is ezt írják...LOL
válasz andrashodi (#44) üzenetére

#45  2010-12-03 15:46 Z.Boy
Én is sok kocsin látok KORMORAN-t . De ha összetévesztem ,hanem... Én csak TESCO-ban láttam eddig...
Ezt még meg sem néztem soha ,hogy kik gyártják...
Ahhoz Én is csatlakozom,ha elvileg az ember normálisan vezet,nem lámpától-Lámpáig állatkodik' ,meg "Vagánykodik" akkor szerintem is teljesen jó lehet az egyszerűbb márka. Itt az összetétel a lényeg.. Persze nem egy MICHELIN ALPIN.... Addig ér a lábunk
,ameddig ér a takarónk...

Tehát azt mondod,nem gagyi tényleg,mert már én is kacérkodtam a gondolattal,hogy lecserélem az enyémet...
Megmondom Őszintén,hogy Nekem KLEBER Krisalp-om van.. És nem vagyok tőle elsülve...

#44  2010-12-02 23:10 andrashodi
Na, ráleltem, igaz beleírták, hogy gazdaságos, de hát ez nem feltétlenül pejoratív jelző:
Amit a(z) Kormoran márkáról tudni kell:
A Kormoran 1995 óta a Michelin csoporthoz tartozó gazdaságos abroncsmárka. Biztonságos és professzionális gyártástechnikával gyártott abroncs. Mintázatai megfelelő tapadást biztosítanak nyári és téli útviszonyok között egyaránt, kiváló ár-érték arány mellett.
válasz andrashodi (#43) üzenetére

#43  2010-12-02 23:07 andrashodi
Szerkesztve:   2010-12-02 23:08
Csatlakozom én is a Kormorant pártolókhoz, igaz még a fiestánkra vettük annó a snowpro-t, de teljesen meg voltunk vele elégedve, a mintázata és a kopása tök jó volt, mindemellett barátságos volt az ára is. És nem keverendő a tescos gazdaságossal, vmelyik nagy gyártó (talán michelin) által felvásárolt üzem (lengyel vagy cseh) gyártja, nem gagyi kínai.
Persze ez is csak szubjektív...
válasz dzso (#41) üzenetére

#42  2010-10-14 19:15 Benvik
Vezetek hát,dunakesziről budaörsre.... Gondolhatod mennyi balfasz van.Napi kétszer bizton félreránva satuzni kell!
válasz Z.Boy (#40) üzenetére

#41  2010-10-14 10:38 dzso
Alapjánan véve egyetértek azzal amit leírtál, azzal az egy kiegészítéssel, hogy nekem meglepően pozitív tapasztalatom van a Kormoránnal. Amikor vettem a verdát teljesen új Kormoran szett volt rajta, és úgy kopás mint megbízhatóság terén eddig teljesen pozitív.
Amúgy szerintem standard használat mellett nincs nagyon érezhető különbség a 15 ezres és a 40 ezres gumik között, az csak extrém körülmények között jön ki igazán.
válasz Z.Boy (#34) üzenetére

#40  2010-10-14 09:20 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-10-14 09:21
Ész nélkül. Te is vezetsz pesten gondolom,és látod te is.Index nélkül kivágnak eléd, kivillognak a szélső sávból 70-es táblánál úgy hogy 70-nel megyek. Látja a barom állat hogy áll a sor de tolja mint az ökör. a tesco parkolóban tegnap ott drifftelt' a kocsik között a 22 éves suhanc/ hogy tudtam volna pofán verni/.kanyarodósávból előrepofátlankodik,és ismét index nélkül berántja eléd a kocsi orrát úgy hogy te már nem érsz át a zöldön ő elhúz te meg állsz a pirosban. Napiszinten előfordul.
Engem nagyon nem izgat,mert nyomom a dudát meg Qrva anyázok,ez nem is jelenti azt hogy balf@sz vagyok .csak vigyázok arra ami az enyém és megdolgozom érte,és nem kevés kiadás havi szinten...
Sorolhatnám sorokon keresztül.
Akinek nem inge....
én meg este megyek és hajnalban érek haza)))
Nálam is érthető...))
válasz Benvik (#38) üzenetére

#39  2010-10-13 20:56 Benvik
Máskülönben én hajnalba elmegyek és csak este térek haza. Így talán érthető a télire váltás.

#38  2010-10-13 20:54 Benvik
Persze,hogy elég.... De Te ésszel vezetsz,és más hogy vezet???

#37  2010-10-13 18:44 turbobacsi
ez igy ebben a formában nem igaz
válasz dudicukrasz (#36) üzenetére

#36  2010-10-13 18:01 dudicukrasztrollface
vredestein snowtrac.a többi gagyi.

#35  2010-10-13 09:40 turbobacsi
teljes mértékben egyetértek a szösszeneteddel...

#34  2010-10-13 07:48 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-10-13 08:34
Én sajnos csak péntekre kaptam időpontot((,a gumisnál,ki szoktam centíroztatni is minden nyár .és tél előtt, mindkét garnitúrát,vagy legalábbis megnyuvásképp' átnézetem.
Idén mindenki korábban kezdi,nem a megszokott ,"November első hetében".
Szerintem ha az ember ésszel vezet jó majdhogynem bármilyen gumi. Nekem KLEBER krisalp HP2 van.Nagyon ettől sem vagyok elsülve de nekem megfelel.A garázsból úgy csúszok vissza mint a huzat télen))) ha nem lendületből állok ki..! Jégen meg teljesen mindegy ,mégha 60.000-ért is veszi darabját bárki,arra csak a szögesgumi jó)) De Barum,Matador,Semperit, vagy Norauto-s saját márkás ugyan olyan jó. Ok ha vészfékezés van akkor itt jön a minőség kérdése...
De azért ilyen Tesco-s Kormoran,Trayal,és más egyéb No name gumikat meggondolnék...
válasz pori (#33) üzenetére

#33  2010-10-13 07:29 pori
Szerkesztve:   2010-10-13 07:31
Téli papucsok fent vannak
nekem is
Michelin Alpin A3 195/60/R15

#32  2010-10-13 07:15 turbobacsi
7végén énis felpakolom: előrejelzés

#31  2010-10-13 06:38 Zolar
Egyről azért ne feledkezz meg, nem csak a nappali hőmérsékletből áll a nap. Reggelente 1-2 fok van, itt Pécs környékén a lejjebb fekvő helyeken akár lehet 0, -1 is.Inkább korcsolyázzak nyári gumival?
válasz Volán Peti (#30) üzenetére

#30  2010-10-13 02:46 Volán Peti
Teljesen felesleges még a téli gumi. A nappali hőrmérséklet tartósan nincs 7 fok alatt... 15 fokokban semmi értelme, csak feleslegesen kopik.

#29  2010-10-12 20:46 Benvik
Sziasztok!

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Nekem is már fent van a téli gumma,csak nekem ug7-es. Ez lesz a negyedik éve.Amikor megvettem majd 8 mili volt a profilmélysége , ami most hét. Évi 30 ezer futás mellett ezek az abroncsok 45 ezret gurultak. Én bízom ezekben a gumikban,és számomra ez a legfontosabb! Teljes mértékben teljesíti a téli autózáshoz szükséges tapadást mind hóban ,mind vizes úton! De felhívom mindenki figyelmét,hogy ne keresse a tökéletest,mert mindenki számára más az!

#28  2010-10-12 20:14 szlevi
Üdv mindenkinek.

Nekem már 3 téli szezont lehúzott a Michelin Alpin A3 195/60/R15
Most is azokon gurulok a hétvége óta.
Én meg vagyok elégedve vele.
Kopás szempontjából egész jó. Nálam az évek fogják a cserét indokolni nem a mintázat hiánya, pedig pakolom bele a km-et rendesen. Pályán rendszerint 130/140km/h. A kátyúkat is elég jól tűri:)

#27  2010-10-12 19:35 Zolar
Szerkesztve:   2010-10-12 19:35
Megtörtént a téli abroncs vásárlása. Michelin Alpin A4 185/65/R15-re esett a választásom [17400 FT./darab áron]. Több gyártó/forgalmazó is akciózik, lenti link alatt megtaláljátok, érdemes megnézni...

http://www.vajdagumi.hu/termekek
válasz Zolar (#26) üzenetére

#26  2010-08-04 21:21 Zolar
Continental ContiWinerContact TS830-al van valakinek tapasztalata? Több helyen állították, a Goodyear UG7+-nél is jobb.....?

#25  2010-08-01 20:07 Zolar
Ha körül nézel, most is vannak akciós téli abroncsok. Én az a típus vagyok, hogy akkor veszem meg, amikor van rá pénz. Ha ez augusztusra esik, akkor akkor...
De október-november magasságában biztosan akcióznak jóval több helyen, mint most.
válasz Z.Boy (#24) üzenetére

#24  2010-08-01 10:44 Z.Boy
Ebben tényleg igazad van,ha tényleg lehet találni ennyiért ,felsőbb kategóriásat ,pláne téliguminál tényleg nem mindegy. Nekem Kleber Krisalp HP2, és hogy Őszinte legyek marhára nem vagyok tőle elsülve.Jó presze idén télen 20cm -es fagyott hóban padkáról fel-leállva ne várjak csodát,de akkor is((
Ott füstölt a hóban a kerék nem egyszer(( . Meg a hava garázsfelhajtón úgy csúsztam vissza mint annak a rendje)))
De fagyott felületen lehet akár milyen gumim.De lehet ,hogy majd ha kopni kezdenek a gumijaim ,nyár vége felé kezdek nézelődni akkor lehet olcsóbb. Én mostanában nem nézegettem mikor akciózzák az abroncsokat jobban???
válasz Zolar (#23) üzenetére

#23  2010-07-31 15:58 Zolar
Én is sajnálom, akkor épp 5 éves volt a Barum, amit Én már nem neveznék abroncsnak, 5 éves budget gumi.
Véleményem szerint nem az abroncson kell spórolni, nyilván a vásárlást a pénztárca szabja meg, de amikor akciósan [185/65 R15] ~12000 a Barum, és ~15000 egy prémium abroncs [Bridgestone-Goodyear-Pirelli], azért az ember elgondolkozik, hogy ha lebontja mondjuk 3 évre a használatot, akkor árban nem sok a különbség, amikor az életed függhet tőle, azt nem lehet megfizetni + 3-5000 forintért...
Én azt mondom, a prémiumot kell venni! Nyilván nem mindenki gondolkodik így, de nekem ez fontos. Vállalati autóval havi 2-4000 kilométert teszek meg, és bizony érezhető a Barum-Bridgestone között a különbség..
válasz Z.Boy (#22) üzenetére

#22  2010-07-31 15:43 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-07-31 15:50
MATADOR-BARUM-SEMPERIT
Ezek teljesen megfelelnek))
Soha semmi bajom nem volt velük...
Ja és ami a lényeg,ha télen lekátyúzod és ledurran a felnidről akkor olcsón pótolható.
Taxis haverok MONDEO-ra MATADOR-t tesznek.....
Nem reklám de ha ők egész nap ezen a gumin gurulnak,akkor csak tudják mi éri meg ,és mi nem..

Nekem még a gyári gumim HANKOOK,szerintem még ez is elfogadható minőség elfogadható áron.

Nem akartam belevauuu-zni csak gondoltam megóvom a pénztárcátokat))

Az árokbaborulást sajnálom tényleg a BARUM-al ,de az sok mindentől függhet,nem feltétlenül a gumi hibája.

Nekem volt kisebb autóm is mint a Fusion,és Matadoral télen kitapostam a lelkét sztrádán 160-al.../MP-58/
155/65/R15 volt....

#21  2010-07-31 10:28 Zolar
Igen, a vizes-latyakos mezőt nézem, nálunk télen ez az állapot van a legtöbbet...
válasz Benvik (#20) üzenetére

#20  2010-07-31 10:20 Benvik
Szia!

Konkrétat nem tudok a többi gummáról , de nem hiszem,hogy az eggyik sokkal rosszabb lenne a másikánál. Nekem hetesem van ,abszolult tökéletes,erre az autóra.Azt vedd meg,amelyik vizes úton télen jobb eredményt kapott,és még az ára is elfogadható.
Csak megjegyzem,hogy az autósok 90 %-a a gumija tudásának még a felét sem használja ki.
válasz Zolar (#19) üzenetére

#19  2010-07-31 09:26 Zolar
Az időjárást elnézve pár hónapon belül szükség lehet a téli abroncsra. Eddig a Goodyear UG7+-al szemeztem, de most feltűnt két 2009-es modell, ha esetleg valakinek van véleménye, megoszthatná. Tehát az "új áldozatok":

-Bridgestone Blizzak LM30 [ADAC 2009 különösen ajánlott]
-PIRELLI W190 Snowcontrol Serie II

#18  2010-05-27 21:05 Benvik
Okos döntés! Nekem is az van téliben,nagyon jó. De nyáriban van nála jobb. A gyári conti elég fos....
válasz Zolar (#14) üzenetére

#17  2010-05-27 19:50 dudicukrasztrollface
:-))))

#16  2010-05-27 15:28 Zolar
Ha vissza lehetne cserélni, akkor sem választanák másikat...:)
válasz dudicukrasz (#15) üzenetére

#15  2010-05-27 08:13 dudicukrasztrollface
persze hogy nem bántad meg hiszen nem lehet visszacserélni

#14  2010-05-27 06:26 Zolar
Elolvastam a cikket. Szerintem nem lehet kimondottan márkára korlátozni a gumiválsztást, de nyilván a prémium márkák közül kell választani (Good Year, Continental stb.).
Mivel Magyarországon télen a legtöbbet vizes az útfelület, és a balesetek nagy része ilyen (vizes) burkolaton keletkezik, ezért a legfontosabbnak az aquaplaning tulajdonságnak kell a legjobbnak lennie-szerintem.
Télre nekem is kell abroncsot vállalnom, az autóhoz adott ~5 éves Barum amúgy is egy tré gumi, sikerült is vele beleesnünk az árokba...
Az Én választásom a Good Year UG7+-re esett/esik, nyáriban is ezt a márkát választottam, és nem bántam meg!

#13  2009-02-13 09:01 brigi
Hát Kecskemét se maradt ki a csúszós útviszonyokból.
Reggel ha tükörbe akart valaki nézni, csak le kellett nézni az úttestre.
Nekünk Fulda téligumink van, és ma érezhető/látható volt a különbség a nyári és a téli gumik közt.
Egy helyen csúszott meg a kocsi(hozzátéve, hogy átmegyek az egész városon), míg az előttem sokáig haladó "mi autónk" néha majdnem elindulni se tudott egy-egy lámpánál,persze nyári gumival.
Szóval nekünk ez is tökéletes. A lényeg, hogy a kocsinak és nekünk ne legyen bajunk, ha ilyen idő is van!

#12  2008-11-02 09:33 krampusz
A gyári felniméret 6Jx15 4x108 csavarképpel. Alufelnit nem érdemes télire venni, mert nálunk kitartóan sózzák az utakat és ez megmarja az alufelni felületkezelését.
válasz burghart (#11) üzenetére

#11  2008-11-01 18:59 burghart
Sziasztok!

Segítsetek egy kérdésben!

Nem rég vettem 195/65 R15 téligumikat.
Erősen gondolkodok azon,h veszek felniket hozzájuk.
Kérdés,h milyet lehet vagy kell venni?
5.5x14 vagy 6x15 -öset.
Gondolom,h az utóbbit. (?)
Természetesen acélfelnire gondolok.
Alut nem merek a hazai útviszonyok miatt.
Tehát milyet érdemes és hol venni?
köszi

#10  2008-10-22 17:09 mozso
Szerkesztve:   2008-10-22 17:11
Hiába van ma 16fok, ha váratlanul holnap -2 (nappal) és hó :D... általában sokan nem készülnek fel a télre, pl KPM egyik évben sem ;) (max ha nem esik egyáltalán a hó.. :D)

Ma kinéztem magamnak Michelin Alpin A3-at, jöv7 kedden felrakatom (120EFT 4gumi+4lemezfelni)
válasz turbobacsi (#9) üzenetére

#9  2008-10-22 15:47 turbobacsi
akkor kell ha NAPI ÁTLAGBAN 7 foka alatt van
válasz krampusz (#8) üzenetére

#8  2008-10-22 15:40 krampusz
Ezt elmesélem. Kollégám pánikszerűen rohant ma a gumishoz (16C volt ma Szegeden, bár Nekem többnek tűnt), mert éjszaka 5 fok is lehet, és ugye akkor kell, a téli, ha 7 fok alá süllyed.
Az ÁÁÁÁÁllatja! De nem beszéltem le róla.:-)
válasz krampusz (#7) üzenetére

#7  2008-10-22 15:36 krampusz
Azt hiszem Te értettél félre, a Hankook gyár az überfaca, tökmindegy, mit gyártanak benne. Tőlem akár lisztet is őrölhetnének.:-))
A Good Year 2 éves, akkor tetszett, azóta millió új gumi van a piacon, úgyhogy akár s..r is lehet.
A kocsi súlyára és jellegére gondoltam magam is, amikor azt írtam, hogy fontos, milyen autón tesztelik.
válasz kosapeter (#5) üzenetére

#6  2008-10-21 21:11 s3int
Szia!

A link:

http://www.adac.de/Tests/Reifentests/W interreifen/195_65_R15T/default.asp?Co mponentID=229327&SourcePageID=8979 #

Természetesen a véleményem az általam használt méretre értettem (195/65 r15).

Érezni az iróniát, ezért bújtam én is inkább a netet vásárlás előtt.
Több helyen megkérdeztem gumisokat mi a véleményük a kérdéses méretről,mivel nem ez a javasolt váltóméret.Hát mondtak mindenfélét...
Nem bántam meg a választást.
Good Year UG7+ 195/65 r15.
Mérete szerint 1 cm-rel magasabb lett az autó, de semmit nem lehet érezni a viselkedésén.

Üdv:Laci
válasz kosapeter (#4) üzenetére

#5  2008-10-21 19:34 kosapeter
Azt hiszem egy kicsit félreértettél!

egyáltalán nem szóltam le a Dunaújvárosi gyárat és az ott dolgozó honfitársainkat! Mitöbb gratulálok nekik az elvégzett jó munkájuk miatt!

Az ADAC oldalán tesztelt gumi mérete 195/65 R15, de arról nem találtam semmit, hogy milyen autón tesztelték! Asszem nem Merkedesz vót! :)

A Good Year biztosan jó, ezt nem vitatom! Azt csak a pénztárca mérete akadályozza meg, hogy mindenki olyat vegyen! :( Aranyáron adják!
A Dunlop nyárban az igazi.

Arról nem is beszélek, hogy az autó tömege is nagyban befolyásolja a gumik tapadását.

Valóban nem kifejezetten havasak az itthoni utak. Inkább a jeges, letaposott, jégbordás utak a jellemzőek. Ez vonatkozik pestre és vidékre egyaránt! :(
válasz krampusz (#2) üzenetére

#4  2008-10-21 19:24 kosapeter
Szia Laci!

Azt gondolom, hogy valamit elnéztél, mert 195/65 R15 méretben tesztelték, az ADAC oldalán fent is van, kifejezetten jónak írják!

Remélem azért kiérezhető volt a z irónia a cikkem hangvételéből az általam említett "gumisok" megmosolyogtató kommentárjaival kapcsolatban.... :)

üdv: Pepe
válasz s3int (#1) üzenetére

#3  2008-10-21 10:53 szitu
Szerkesztve:   2008-10-21 10:55
Az én téli tapasztalataim szerint is inkább a száraz és nedves úton mutatott tulajdonságai alapján kell gumit választani. Hóban - még ha nem is olyan fürgék az úttisztítók - nem sokat kell autózni. Éppen ezért méretben szerintem nem célszerű a nyári abroncsméret alatti szélességűt válszatani. Persze az sem mindegy hol lakik az ember.

#2  2008-10-20 23:31 krampusz
Több részben is szeretnék hozzászólni.
1. Kikérem magamnak, jó kis gyár az a Hankook ott Dunaújvárosban, én már csak tudom magam csináltam.:-) Bár ez a gumi szempontjából konstans.
2. Próbálok a lényegre térni. Én a következő szisztémát választottam. ADAC és AutoBild teszt talán a leghasználhatóbb. Több méretben és autóval tesztelnek, szerencsés esetben ugyanezen méretben Fusion-nel. Mivel erre kicsi az esély marad valami hasonló. Hülyebiztosan úgy mondanám nem a Mercedes E55 AMG hátsó téli kerekének tesztadait kell nézegetni. Ezek után nem biztos, hogy a teszt alapján legjobb a legjobb. Szerintem az átlag magyar tél cirka 90 nap ebből 2 nap hó 40 eső vagy latyak, a lényeg sok víz, a maradék száraz hideg. A 90 napból fele 7 fok alatt nem ritka a magasabb hőmérséklet, persze kérdés ki hol lakik. Én azokat a szempontokat szoktam különvenni, amik nálunk többnyire igazak az én autóhasználati szokásaim mellett megállnak.
3. Saját tapasztalat. Dunlop SPWinter-em volt, Elég jól viselkedett hóban, jégen, de fakocka. Szóval funkcióját tekintve megbízható volt, a dolgát elvégezte és ennyi. Komfortot, kis futási zajt. ilyeneket nem kellett remélni tőle. Nokian finn, azok tudnak vmit a télről, bár Nekem sosem volt, de rosszat nem hallottam róla, pedig sokat eladtunk belőle. Állitólag brutál, de itt is érdemes megnézni a Fusion féle méretet, hogy mit tud. Hankookról semmi, én nem bízok benne, de én elvből utálom:-))
Végül. Én Good Year UG7-et vettem (Nyócat vazze, nígyet a tezsvíreknek, nígyet az autóra). Nekem bevált, de nem mondom, hogy tökéletes. Igaz ez két éve volt, azóta más gumik vannak a piacon.

#1  2008-10-20 20:59 s3int
Vigyázni kell a mikor melyik a legjobb jelzővel. Erősen függ a mérettől.
Nekem ez a méret van fent télen: 195/65 r15.
Ebben a méretben kifejezetten rosszul szerepel az említett Hankook gumi.
Mielőtt bárki megkérdezi, hogy miért 195:
Magyarországon én elsősorban hidegebb,lagyakos,kissé jeges télre számítok mint nagy havakra.

Üdv:Laci

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók