Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 936 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 084 925 letöltés

0 aktív felhasználó
877 egyedi látogató
3 068 letöltés
  az elmúlt 24 órában

26 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
Lali-bá(> 60 perce)
Hpetya(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szocsr(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Lali-bá

Ajánlott oldalak

Letöltések

RECESSZIÓ
sapkaur  2009-01-24
Szerkesztve: 2009-02-14
Sajnos a melóhely váltásom után havi jövedelmem eléggé megcsappant,és sajnos mivel felkúszott a kezdeti 33.000. es törlesztőm 45.000-re így át kell variáltatnom a változó kamatot,Lombard hitelre.. Ma az EURO 287 volt a soroksári Auchanban:( Meg Magyarországon is!!!!!Ami Persze magával rántja a svájci Frankunkat is!!Már aki ilyet csenget.....
Ti , NEM semmi.. Jól indul a 2009!!

Hozzászólások

#110  2012-01-28 16:38 csokiPizza King
Igen, amikor még az volt a gond, hogy 287 lett az Euro. Ma meg már mekkorát csodálkozunk ellenkező előjellel, hogy 293.

#109  2009-02-28 12:43 magaboa csapat fotósa
"javallott mindenkinek, aki megfáradt a gürcölő, pénzhajhászó élettől. Hogy tudd, miről van most szó.... "
Felíratott kapcsoljátok be (CC)

#108  2009-02-26 13:36 AgentOrange
A béremelés nem kötelezően jár, a bért köteles felülvizsgálni évente a munkáltató, aztán eldönti, hogy ad-e vagy sem, indokolnia nem kell. Túlórát pedig elrendelhet az adott túlórakeretig.
A mi cégünknél is túlóráznak a soron, megugrottak a megrendelések.
válasz mayeye (#107) üzenetére

#107  2009-02-25 20:33 mayeyeAbszint pusztító
A helyedben örülnék neki h kevesebb. :)
Nekem folyamatosan emelkedik.Kíváncsi vagyok h most 200 fölött volt a frank mennyi lesz megint.
A 40.000 nem szeretném elérni a 24.000 kezdőről.

Más: mostanában a híreket nézve csodálkozok kicsit h máshonnan folyamatosan rúgnak ki embereket, leállnak a gyárak, mi meg 4. hete szombaton is gyártjuk a központi zárakat. Nesse nekem Recesszió!!! Persze a béremelésről hallgatnak mondván h nincs munka de akkor kérdem én h mi a .....nak járunk túlórázni????
Na mindegy ez nekem magas. Tényleg ügyvéd nincs esetleg a Kedves tagok között aki ismeri a Munka Törvény Könyvét-ét???? Mert nekem kicsit szabálytalannak tűnik egy két intézkedés...
válasz Nagy Milán János (#106) üzenetére

#106  2009-02-24 19:27 Nagy Milán János
Hmmm.Valaki mondja már meg,hogy a gazdasági válság,és a fixre vállalt törlesztő ellenére,most miért kaptam majd ezer forintal kevesebb törlesztésről csekket?!Ja és mindezt úgy,hogy az egyenleg szerint -25000rel vagyok elmaradva?

#105  2009-02-22 17:24 Scuderia
Igaza van, csak kár, h megvalósíthatatlan. :-(
válasz Nagy Milán János (#104) üzenetére

#104  2009-02-22 17:06 Nagy Milán János
Apám szerint felelős kormány kellene az ország élire.Úgy gondolja ha valamit a honatyák elb....nának fizessenek is meg érte.Álomvilágban él az öreg.....
válasz Scuderia (#103) üzenetére

#103  2009-02-22 12:15 Scuderia
Én a teljes vagyonukat elkoboznám, még amit más nevére is írattak. Aztán keressen becsületes állást, bérből és fizetésből próbáljon megélni. Ugyan így tennék a banktulajdonosok esetében is.
válasz losika81 (#100) üzenetére

#102  2009-02-21 20:19 ugrinsubi
"Senki sem bújhat el a válság elől!" -szólt a miniszterelnök, majd, hogy szavainak nyomatékot adjon, gyorsan elköltött 234 eFt-ot...:(

#101  2009-02-21 08:20 brigi
Ha olyan éves jövedelmem lenne, mint Feri papának, akkor nyugodtan lecsökkenthetnék a fizetésem a minimálbérre. Majd jobban takarékoskodnék a 114 millióból.....

#100  2009-02-20 21:57 losika81
Nagyon humánusak a bankok és mélyen átérzik az eladósodott társadalom problémáit, ezért is emeltek kamatot, az amúgy is jól megemelkedett gyenge forint miatti törlesztőkön. Az már más kérdés, hogy miért is volt a forint olyan erős idén és tavaly nyáron, talán kicsit mesterséges volt, mert nem hiszem, hogy a magyar gazdaság olyan erős volt. Áh nem is folytatom tovább, mert ölni tudnék olyan dühös vagyok, a politikusok összes bérét lecsökkenteném minimálbérre, érezzék át az egészet.
válasz pori (#99) üzenetére

#99  2009-02-20 12:56 pori
sziasztok
2007 szeptemberben vettem a vasat
chf alapú kölcsön SANTANDER-nél
32 000 Ft törlesztővel indult
most 50 000 Ft-rol jött csekk
Megkérdeztem ha forintra váltanám a kölcsönöm akkor ? Nem tolódna ki a futamidő és most akkor
70 000 ft lenne . Most 8 % a kamat , de a Ft-nál 15 % lenne .
Mi van akkor ha szeretnék haladékot kérni ?
Lehet 3 hónapot ,de akkor a futamidő nem tolódik hanem a 4. hónapban az előző 3 hónapot
egy összegben kell kifizetni !

Úgyhogy marad ami van :(

#98  2009-02-18 21:49 T-TomiDon Tom
A Nemzeti Színház kerítése megrongálódik a javításra pályázatot írnak ki.Van 3 jelentkező:amerikai,német és persze magyar.
Jön az amerikai,felméri a terepet és mondja az ajánlatát.
-Igazgató úr,én 90e HUF-ért megcsinálom.
-Hogy jött ki az összeg?-kérdezi az igazgató.
-40e az anyag,40e a munkadíj,10e a haszon.
Jön a német,nagyon sokat méreget és megteszi az ajánlatot:
-70e HUF-ért megcsinálom!
-Hogy számolta ki?-kérdi ismét a diri.
-30e az anyag,30e a munkadíj,10e a haszon.
Jön a magyar,ránéz a kerítésre és már teszi is az ajánlatot.
-270e HUF-ért megcsinálom igazgató úr!
Az igazgatónak tátva marad a szája és döbbenten kérdi a magyart,hogyan számolt.
-Igazgató úr adok magának 100e-t,nekem marad 100e,a melót meg megcsináltatjuk a némettel.
Erre az igazgató:
-Gratulálok, megnyerte a pályázatot!

Ez bizony a magyar valóság....
válasz Nagy Milán János (#93) üzenetére

#97  2009-02-18 21:47 brigi
Jól fogalmaztál, erőlködni azt lehet vele-főleg 60km távolságba-, másra nem jó!:) Illetve mégis, az óvodába csípték a dolgot,hogy kilószám ehették a gyerekek a szőlőt!Legalább ennyi jó van benne!
válasz T-Tomi (#95) üzenetére

#96  2009-02-18 21:42 brigi
A mienk is fix részletes, de mi nem kaptunk ilyen levelet:(
válasz eltibi (#94) üzenetére

#95  2009-02-18 21:32 T-TomiDon Tom
Apám is erőlködik még a szőlővel "munka" mellett(kőműves).Nem nagyon megy a tolongás az építőiparban.
válasz brigi (#92) üzenetére

#94  2009-02-18 19:54 eltibi
Azért ma meghökkentem egy kicsit!

Megérkezett a havi törlesztőrészletet tartalmazó csekk egy levéllel egyetemben. (120 hó, CHF alapon fix. törlesztőrészlet, közel 33 e ft/hó), aminek lényege:

"T. Ügyfelünk....A pénzpiaci válság számunkra is negatív hatásainak ellenére a kamatcsökkentést átadjuk ügyfeleinknek ahogyan az a közöttünk érvényben lévő szerződés és üzletszabályzatnak megfelel,...,február 1. hatállyal csökkentjük a gépjármű finanszírozásának kamatlábát.."

Ennek eredményeképpen a korábbi fix. 33 e ft-os törlesztőrészletem 29 e ft-ra módosult, ami nem semmi dolog ilyen vérzivataros időkben.

Ha másért nem, ezért már érdemes volt ma felkelni!

#93  2009-02-18 18:41 Nagy Milán János
Lehet ez magyar mentalitás!!Van egy viccem és ilyenkor el szoktam sütni,szerintem tuti:Lucifer ellenőrzést tart a pokolban egy főőrdög kíséretében.Egy üsthöz érve felháborodik,miért nem őrzi senki,így mind szétfutnak a rossz lelkek!!??Azt mondja az ördög,nem mert ez mind rossz német lélek,kiírtuk.hogy ne szállj ki az üstből.A németek az írott szóból értenek.Lucifer megnyugszik,de a másik üstnél már sokallja a szígort,mert itt meg egy géppuskás ördög áll.Mondja az ördög:ez mind rossz orosz lélek,ezek csak a géppuskából értenek!A harmadik üstnél Lucifer tombolni kezd,mert se tábla se ördög.Mondja erre az ördög:nyugi főnök itt senki sem fog megszökni,mert ebben az üstben csupa magyar lélek senyved.Ezek meg olyanok,ha egy ki akar mászni a többi visszahúzza!!!!
válasz Nagy Milán János (#91) üzenetére

#92  2009-02-18 18:20 brigi
Ezzel tökéletesen egyet értek! Az okosak, (és pár kedves feldolgozó) gondoskodik egy-egy adott gazdasági terület tönkretételéről. És számomra hihetetlen, hogy nem a saját gazdagodásuk érdekébe teszik!
Nekünk van pár hektár szőlőnk, de csak "hobbinak" jó, pénzt keresni már nem lehet vele! Az állattartásba meg már rég belebukott a család!

#91  2009-02-18 18:01 Nagy Milán János
Szerkesztve:   2009-02-18 18:03
Igen nem éri meg termelni!!!De bár én soha nem voltam kisgazda(sem nagy)azt mondom ebben a kis országban olyan mezőgazdasági minőség volt(van?),hogy mikor az unióba léptünk a frankoknak összekoccant a bokájuk a félelemtől:úramísten a Magyarok élelmeitől mentsd meg a piacunk.Tudták milyen jó és tettek róla,hogy ne jelentsen konkurenciát.......persze nem csak a mezőgazdaság járt igy.Azokat a honatyákat kellene meghúzgálni akik ezt hagyták/akarták!!!
válasz T-Tomi (#90) üzenetére

#90  2009-02-18 17:50 T-TomiDon Tom
Ugyanakkor magasházban nem lehet konyhakertet fenntartani, állatot tartani. A piacon mindezt megvenni pedig nem pont annyiba kerül, mint megtermelni.

Erre vidéken az emberek többsége már belátta nem nagyon éri meg sem az állattartás,sem a veteményes.Régen hetente annyit sertést adtak le vágóhídra,mint amennyi most van a faluban(szinte).A konyhakert sem nagyon éri meg,mert amíg le tudod szedni a termést addig is kell valamit enni.Addig meg megveszik az emberek a Tesco és más hasonló üzletekben.A kertben dolgozni kell,van rizikó(jég,vihar,szárazság,rovarok,tár olás,adózás,stb).Ha mindent felszámol az ember ugyanott van,mintha megvette volna üzletben.
Az állatokkal is van nagyon sok probléma.Kell a hely az állatnak,takarmánynak,trágyának stb.Sajnos a falvak is egyre jobban elvárosiasodnak,egyre nehezebb az állattartás.
Kell a hely ahová az ember a húsokat le tudja fagyasztani.Ha lefagyasztottad,mire meg eszi az ember el telik 3-4-5 hónap (Tudom,régen is volt és mégis felnőttem).
Szóval nekünk is marad a piac.
Bocsánat,de én így látom és így oldjuk meg az élelmezést.
Már látom előre, sokan nem így látják.
Bocsika!!!!
válasz pistiapu (#74) üzenetére

#89  2009-02-18 13:06 pistiapufőnök
Borsodi származásom miatt van képem az ottani helyzetről, budapesti munkám miatt pedig a fővárosi dolgokról is.

Szerencsés vagyok, mert jól fizető munkám van, de heti szinten tekintek bele a társadalom peremére szorult mélyszegénység helyzetébe is.

Mondhatom, hogy mindenhol rosszabb, mint volt. Persze, ahol több a pénz, ott kevésbé fáj ugyanaz, illetve a legszegényebb rétegek esetében nem jelentős a változás. Eddig is rossz volt, most is az.

A válságot igazából az elbocsátottak és a nagyban eladósodottak érzik igazán. A többiek számára a válságról csak kommunikáció.

Az ország vízfejűségéről egyaránt tehet a történelmünk, és a döntéshozóink rövidlátása, de már vannak jelek a változásra. Pl Debrecen egyre inkább növi ki provinciális szerepét.

Ja és igen, ez a vízfejűség tehet róla, hogy Budapesten élek: máshol nem találok a képzettségemhez illő és anyagiakban is elfogadható munkát az országban.
válasz dzs76 (#88) üzenetére

#88  2009-02-18 12:51 dzs76
Érdekes! Bármerre járok CSAK ezt olvasom, hallgatom!
Nem kellene/lehetne vmit tenni? Ezen morfondírozom magamban sokat.
Egyébként: Én csak dolgozom Pesten, nem vok pesti. DE higgye el mindenki, hogy az ittenieknek is szar. Szüleim vidéken élnek, nekik is szar. Mindenkinek az, kivéve azokat, akik generálják, akiknek nem kellett svájci frank alapú hitelt felvenni, mert jóba voltak az OTP mindenkori urával, és megkapták, talán kamat nélkül, a hiteleiket. Most nem nyögnek csak mosolyognak mindazoknak a nyűgein, akiknek kellett a hitel és felvették, mert hittek a kormányon lévő uraknak, hogy innen már csak jobb lesz. Nem lett. Sőt. Nem vagyok benne biztos, hogy egyes "honATYÁINKnak" nem folyik a zsebükbe a MI HITELEINKBŐL pár forintnyi jutalék.
Igaza van az egyik előttem szólónak. Nem is szabad ezzel foglalkozni, mert nem tudunk tenni semmit!
(Mérgemben beleöntöttem a vizet a klaviatúrába...)

#87  2009-02-17 21:53 T-TomiDon Tom
Ha mégsem, jár a végkielégítés.
válasz Lucskos (#86) üzenetére

#86  2009-02-17 21:01 Lucskos
Ez a kivonulósdi engem is kiakaszt nem kicsit. Pénzt kapnak érte, meg támogatásokat (utazás, szállás..) oszt lelécelnek a büfébe. Befosás.
Arra gondoltam hogy parlamenti képviselő leszek:) Tisztára mint az egyetem.

Ha nem bírok felkelni nem megyek el. Ha megunom az előadást lelécelek. Ha nem tetszik az előadó akkor is. Ha nagyon sokat hőzöng a góré bemegyek nyomok egy gombot aztán megint lelépek.
Néha bemegyek felveszem a pénzt, ha keveslem azt mondom ebben a hónapban a Hiltonban laktam a stressz miatt és a sofőrös autóm is cserélném, számla az nincs de olyan fél miska/hó a kiadásom. Kifizetik!
Tudnám én ezt 4 évig csinálni simám:) Aztán megint beszavaztatom magam.
válasz novakzoltan (#72) üzenetére

#85  2009-02-17 20:53 Lucskos
Azé ez elég beteg!
válasz magabo (#60) üzenetére

#84  2009-02-17 20:43 zozi
Szerkesztve:   2009-02-18 17:42
Gyerekek hagyjuk ezt az egészet mert ezek mind leszarják a magunkfajta kisembert,teljesen mindegy hogy milyen lepedővel takaróznak. Csak azt lesik hogy tömjék még dagadtabbra a zsebüket a mi zsírunkon.Ezek csak arra mennek hogy az emberek egymásnak menjenek, meg hogy több éves barátságokat tegyenek tönkre a f...ságaikkal.egyszóval NO COMMENT
válasz T-Tomi (#83) üzenetére

#83  2009-02-17 20:25 T-TomiDon Tom
Ez nagyon új lehet, én most kaptam,a lényeg hasonló:

Mikor lesz jó világ,? Akkor lesz itt jó világ,ha az 5 nyelven beszélő rendőr felsegíti a munkában megfáradt cigányt a mágnesvasútra ,amin gazdag közalkalmazottak utaznak a korrupció miatt elítélt politikusokhoz beszélőre,és közben özv. Gyurcsányné bemegy börtönbe Kókához, hogy megkérdezte,ki lőtte le Demszkyt Orbán temetésén ...
válasz Szaszu (#80) üzenetére

#82  2009-02-17 19:50 magaboa csapat fotósa
Ez jó. :D

#81  2009-02-17 19:49 andrashodi
Szerkesztve:   2009-02-17 19:49
Ez így igaz! :-) / ;-(

#80  2009-02-17 19:18 Szaszu
Ezt most olvastam egy másik oldalon:

"Itt már csak akkor lesz jó világ, ha az öt nyelven beszélő MÁV kalauz, felsegíti a munkában megfáradt cigányt a mágnesvasútra, ahol dúsgazdag közalkalmazottak beszélgetnek a korrupció miatt elítélt politikusokról, és ahol özv. Gyurcsányné is utazik beszélőre a Kókához, a Draskovics és a Fodor cellatársához, hogy megkérdezze, nem tudják-e véletlenül ki lőtte le Demszkyt az Orbán temetésén."

Hmmmmm :-))

#79  2009-02-17 18:14 Nagy Milán János
Szerkesztve:   2009-02-17 18:18
Haverom nyáron lengyelekkel haverkodott össze.Saját bevallásuk szerint legalább kétszer annyit keresnek mint mi,két autót tartanak,ebből az egyik egy lakóbusz csak a nyaraláshoz!Egyébként gúnyosan mondták,hogy lengyel,szlovák felfele,magyar meg le a béka segge alá tart.Ök ezt érezték a viszonyokról!!!Ja már olvashattátok tőlem miszerint:Nyíregyháza Tesco-tól már Ukrajna kezdődik.Ez a mi(szabolcsiak)véleményünk a megítéltetésünkről!!!!!!!!
válasz Scuderia (#73) üzenetére

#78  2009-02-17 17:32 brigi
Na igen, Budapest, az Budapest! Mintha külön ország lenne a többi várostól. Még az is igaz lett, hogy minden út budára vezet. Nem tudok úgy eljutni az ország többi részébe autópályán, hogy ne kellene érintenem a fővárost.
Pedig ott is emberek laknak, de valahogy mégis mások. Ők a kiváltságosok!Csak tudnám miért!
És ezer bocsánat, ha van köztetek, aki ott lakik.Nem bántásnak szántam.
válasz Scuderia (#77) üzenetére

#77  2009-02-17 17:18 Scuderia
Azért egyes dolgokat olcsóbb megvenni, mint megtermelni, saját tapasztalat. Lehet pesten magasabbak az ingatlanárak, de:
- ott van megfelelő infrastruktúra
- nem csak munkahelyek, hanem kifejezetten jó munkahelyek is vannak
- remek a tömegközlekedés
- itt a környéken már az nagy dolognak számított, ha bármiféle juttatást kapott az ember a bérén kívül, de ma már állásajánlat is alig van
mindez köszönhető annak is, hogy budapest centrikus az ország. Van élet pesten kívül, de az a borzasztó, h sokkal rosszabb. És vannak nálunk önhibájukon kívül sokkal rosszabbul élő emberek. Jövőre választás, de kire szavazzak? Csupa hazug gazemberek jelöltetik magukat, azt se tudják mi az a nélkülözés, de egymással elvitatkoznak, mi lenne a jó az embereknek, ezzel elterelve a figyelmet arról, mennyit lopnak.

#76  2009-02-17 08:50 Zolika
Ez a baj!Már huszadjára nyomjak le a torkunkon ugyanazt a sz.rt!Ezután még kevesebbet fogunk keresni.Már így is 80-ról leesett 65-re.

#75  2009-02-17 08:24 pistiapufőnök
Szerkesztve:   2009-02-17 12:34
Azt meg nem is írtam, hogy konzekvensen 3 milliós adósávról beszélnek, miközben 2,2-re akarnak változtatni júliusban.

A 3 milliós határ "hozomra" van januártól. Addig persze rengeteg minden változhat (fog), amitől majd elfelejtődik az egész.

A kisebb sávhatárral pedig szinte senki nem jár jobban. Ja de! Úgy hívják, hogy a Költségvetés bevételi oldala.

Még annyi, hogy tudom, hogy az emberek harapnak a magas jövedelmekért, de a mostani 18-36%-os rendszer valójában 18-36-40%-os, köszönhető a különadónak. Ezt kicsivel 7 millió éves bruttó felett szedik. Kicsit utánaszámoltam, éves bruttó 15 millió felett már megéri a változás, de alatt nem. Ismertek olyat, aki 15 felett keres? Egyet biztosan, ő az országgyűlési képviselőtök.

#74  2009-02-17 08:16 pistiapufőnök
Szerkesztve:   2009-02-17 08:18
Ne felejtsük el, hogy Budapesten és vonzáskörzetében egy "cseppet" magasabb ingatlanárakkal kell számolni. Azon sem lennék meglepve, ha az óvoda-iskola sem működne náluk állami alapon (nincs férőhely). Egy alapítványi megoldás pedig sokszorosa a megszokottnak. Ugyanakkor magasházban nem lehet konyhakertet fenntartani, állatot tartani. A piacon mindezt megvenni pedig nem pont annyiba kerül, mint megtermelni.

Másrészt megvezet a videó, mert szóba sem került az a figyelemre sem méltó tény, hogy a családi pótlék után is adóznak ezentúl, ráadásul a felső kulccsal. Itt még nincs is vége a sornak, hiszen jövedéki adóemelés, természetbeli juttatások adóztatása stb.

#73  2009-02-17 08:06 Scuderia
Óh édes Istenem, hogy tudom sajnálni szegény magyar embereket! Nettó 300.000 Ft-ot keresnek ketten, és ebből élnek négyen. Ráadásul ha így változik az adórendszer, 10.000-el többet is visznek haza nettóban. Nálunk ötünk havi összjövedelme 300.000 Ft, és élünk belőle. Ráadásul vannak nálunk rosszabbul élő személyek, akiknek néhány tízezer forintos nyugdíjból kell megélniük, annak ellenére, hogy némelyikük becsületesen végigdolgozta az életét. Már nem csak a politikusok veszik hülyére az embereket, hanem a média is. Havi nettó 200.000-ért befognám a számat és örülnék, hogy van még álláshelyem amiért igen tisztességesen fizetnek. Elegem van már.

novakzoltan: na meg azért, h a Te érdekeidet képviseljék, a Te javadért járjanak el, de nem teszik, mert nincsenek ott. Egyébként egyet értek veled.

#72  2009-02-16 22:24 novakzoltan
Jó ez a válság, meet minden megoldható vele, még az is, amit egyébként is meg kellene tennünk, de nem mertük eddig, és most itt az alkalom...

Ez jellemző a munkahelyeken, gazdasági területeken (saját tapasztalat sajna)

Bekapcsolom a TV-t, (én barom) és pont az Országgyűlési közvetítés megy. Mondom belenézek, ha már itt vagyok... 2 percig bírtam. Kretén banda, akik a szavakkal játszanak, egymás gondolataiból próbálnak olvasni, és kiforgatva az elmondott szavakat osztják egymásnak az észt. Játszanak a parlamentben, mint a fiam az oviban. És ezektől várjuk, hogy megoldást találjanak a válságra????

Nem vagyok FerkóFAN, sőt nagyon nem vagyok az, de elgurul a gyógyszerem akkor, amikor a nagyrabecsült (általam is a parlamentbe jutatott) FIDESZ-es köcsögök tiltakozásképpen a miniszterelnök beszéde előtt kivonulnak a teremből. Bazzeg nem azért van ott, hogy kivonuljon, hanem hogy hallgassa meg, gondolja át, és ÉRDEMBEN szóljon hozzá.

Én sem tehetem meg egy vezetői értekezleten, hogy kivonuljak, mert nekem nem kellene többet visszamennem....

A másik oldalon kíváncsi lennék, hogy a nyáron mesterségesen gerjesztett forint erősödés, és az előre jelzett gazdasági visszaesés tudatában hány "honatya" és "honatya-közeli" szedte és szedi meg magát csupán árfolyamkülönbözet miatt, és hány előbb említett "féreg" lesz, aki szarért hugyért felvásárolja tőlünk a lakásainkat és autóinkat, amiket nem tudunk tovább törleszteni...

Mi persze csak nézünk majd bután, és elkeseredetten, mert tehetetlenek leszünk...

Véleményem szerint azoknak az embereknek, akik döntéshozó poszton vannak, a SAJÁT érdekeik nem engedik, hogy az ORSZÁG ÉRDEKEIVEL foglalkozzanak....

Sajnálom magunkat, és tudom, hogy legközelebb nem teszem a voksomat egyetlen jelenlegi politikai erő négyzetébe sem. Megcsömömllöttem ezektől. Ha nem lesz altarnatíva, akkor üresen hagyom a lapot, vagy kihasználom az alkalmat, hogy üzenetemet eljuttassam a köz felé a szavazólapra írt kis esszé formájában... ami persze sohasem kerül ki a szavazókörből, de legalább a szavazatszámlálóknak lesz egy kis derültségre ok, amikor éjfél után harmadszor is átszámoltatják velük a szavazatokat, mert mégmindig nem a FERKÓ lesz a befutó helyen...

Bocs, ha kicsit hosszú lett, de elgurult a gyógyszer...

novz

#71  2009-02-16 21:54 T-TomiDon Tom
Nekem nem kellett hozzá segítség... :-(
válasz turbobacsi (#68) üzenetére

#70  2009-02-16 19:50 brigi
Köszi!:))))
válasz turbobacsi (#66) üzenetére

#69  2009-02-16 19:43 pistiapufőnök
Ilyennel elvből sem töltöm a drága időmet. ;-)
válasz T-Tomi (#67) üzenetére

#68  2009-02-16 19:43 turbobacsi
láttam: közben 1000-el STRESS.EXE-ztem!!!

#67  2009-02-16 19:28 T-TomiDon Tom
Láttátok?Feri megmagyarázta a bizonyítványt(legalábbis próbálta).

#66  2009-02-16 19:26 turbobacsi
Brigi, te akartad! válogass: http://www.gumicsizma.hu/programok.htm l
válasz brigi (#65) üzenetére

#65  2009-02-16 19:19 brigi
Na jó, ettól kész vagyok!:)
Újabb hasonló ötletek?
válasz turbobacsi (#62) üzenetére

#64  2009-02-16 17:35 turbobacsi
söt: ha raksz le bogarakat, utána azokat a kalapáccsal szét lehet....ööö...kalapálni!
válasz Szaszu (#63) üzenetére

#63  2009-02-16 17:04 Szaszu
Jesszus. ez két utolsó kapcsolódó link egyszerűen fenomenális!!! Nagyon-nagyon köszönöm! Nem térek magamhoz. És hogy még váltogatni is lehet a fegyvernemeket, ez csúcs!!!! Köszi :-)))

#62  2009-02-16 15:32 turbobacsi
nekem ez a kedvencem, he felhuznak...
http://csigay2k.web.elte.hu/letoltes/e gyeb/stress.exe

#61  2009-02-16 15:30 brigi
Jó, hogy téged az ilyesmi megnyugtat! :-)

#60  2009-02-16 15:18 magaboa csapat fotósa
Meg jött a törlesztörészlet csak 3000Ft lett több mint gondoltam. 57k helyet 60k lett.
De itt van egy kis nyugtató.

#59  2009-02-15 20:22 T-TomiDon Tom
A sláger rádióba küldte be valaki a következő SMS-t:

-Hallottátok?Megszűnik az APEH!
- ????????????????
-Most küldte a levelet: UTOLSÓ FELSZÓLÍTÁS!!!!

:-)
válasz Nagy Milán János (#58) üzenetére

#58  2009-02-15 18:43 Nagy Milán János
Amíg van munkahely addig még jó,mert van fizu,ha a munkaidő csökkentés miatt kevesebb is.Tudja az ember a rezsijét,hitelét törleszteni.Bár a gatyamadzagot összébb kell kötni.Én az autót 10 évre vettem fel,(nem bírtam az asszonnyal,hogy 8-tól semmiképp sem legyen több)de "áldom" az eszem azért mert fixre írattam a havi törlesztőt!Igy havonta 31200ft-al ürül a kassza.Persze tudom,hogy a "végén" rosszul fog esni a fenmaradó összeg,vagy a hosszabbodó futamidő(ha továbbra is negatív marad a forint/jen arány),de bizakodok,csak hosszú az a tiz év,hátha erősődni fog a gazdaság.............vagy csődbe megy......Na király!Közben mondja itt mellettem a tv,hogy emelik a nyugdíj korhatárt,és adót, valamint megadóztatják az étkezési utalványt,üdülési csekket és még a jó ég tudja mit!!!!!!!!

#57  2009-02-15 12:07 Zolika
Hát ez a baj ebbe az országba!Mindenkinek csak a szája jár de nem csinál semmit!Most jön a fekete leves,megint egy kis adóemelés és járulékemelés!Persze mert a kisember mindent lenyel!csak azt nem tudom meddig?Nekem már a t.köm is tele van az egész kormánnyal!Itt a legjobb példa:APEH jutalomosztás.Ha ilyen rosszul áll az ország,akkor miért nem lehetett az a pénzt is megspórolni?
Persze tudom mi nem értünk hozzá!És ők?Na mindegy egy kicsit megint felment bennem a pumpa.Kevés a munka és a pénz!Talán ezen kéne dolgoznia a kedves MSZP-SZDSZ-MDF-FIDESZ emberkéknek!Nem ócsárolni a másikat hanem tényleg együtt csinálni valami olyat amitől az ország egy kicsit lábra állna!

#56  2009-02-14 23:40 brigi
Nekünk is frank alapúnk van, bár a mienk fix havi,így most "csak" a negyedéves egyenlegértesítőn idegeskedünk, hogy a 10évből, lassan 11 lesz-illetve már 2éves az autó, de lassan ott tartunk, mintha nem is fizettük volna eddig!:) Viszont a havi kiadásunk legalább ebbe nem változott még(amíg valamit ki nem találnak erre is).
De ha változtatnak,azt is elviseli a drága magyar ember, hisz mit nekünk pár munkahely(amit találni nem lehet)+ a mezőgazdaság(ami 'olyan kifizetődő')!!!!



#55  2009-02-14 21:43 affordaford
Szerkesztve:   2009-02-14 22:06
Svájci frank alapú hitel?!

A hitel folyositása forintban történik, és a törlesztése is. Felvetődik, hogy mi a köze az egésznek a svájci frankhoz?!
Szerintem a válasz az, hogy a bankok igy tudtak csábító konstrukciókat eladni rengeteg ügyfélnek, akik amúgy nem vettek volna fel ekkora összeget ekkora futamidőre.
Persze a bankban tudták, hogy a CHF nem fog 140-150 között maradni sokáig. Ezért a szerződések arra épültek, hogy árfolyamváltozáskor a törlesztőrészlet is azonnal emelkedjen. Persze az árfolyamot nem a bank határozza meg, hanem külső tényezők. A bankban csak örülnek, amikor az akciós törleszőrészlet másfélszereséről vagy duplájáról küldhetnek ki csekket.
Le merném fogadni, hogy a behajtott lóvét eszük ágában sincsen 200 Ft-os frank-ra váltani...
Lényeg hogy mindannyian nyakig el legyünk adósodva, így többet nyelünk a munkahelyen.
Nem látok arra reményt, hogy bármelyik parlamenti párt ezen javítani akarna.
Amugy majd kíváncsi leszek, hogyan fognak 1 millió lefoglalt lakást és 2 millió lefoglalt kocsit elárverezni 10 millió BAR-listás munkanélkülinek diáknak és nyugdijjasnak, de az nevet, aki utojára nevet.

Mindennek ellenére, amikor a Fruzsi volánja mögött ülök, csak az jut eszembe: baromi jó választás volt ez a verda!

#54  2009-02-14 21:22 pistiapufőnök
Nekem 11-e a fordulónap. Szerinted? ;-)
válasz mester76 (#53) üzenetére

#53  2009-02-14 17:11 mester76
Ahogy írtam is nekünk a 12-e a hónapforduló.Egy pici erősödésnek indult a nemzeti valutánk pár nappal előtte.12-én meg erős gyengülésnek indult.Hát mérges voltam nem kicsit,nagyon.De meg csináltuk!!!!!!Csináljuk meg!!!! Fizessük be!!!Köszönjük Feri!!!

#52  2009-02-13 20:32 T-TomiDon Tom
Megcsináltuk......
Köszi Feri,szerintem Ő örül ennek az árfolyamnak,hiszen a kamionjai hordják ki a gabonát olaszba,Euróért.
Gratula...
válasz dzs76 (#51) üzenetére

#51  2009-02-13 13:35 dzs76
Pistiapu mindig fel tudsz vidítani...
válasz pistiapu (#50) üzenetére

#50  2009-02-12 18:08 pistiapufőnök
Annak szólván, aki nem követi napi szinten az árfolyamokat, az EUR ma megint belenyalt a 300-ba és 200 felett a CHF. :(

#49  2009-02-12 18:07 pistiapufőnök
Miért, mennyi az amennyiért minimum felkelsz?
válasz klarky (#48) üzenetére

#48  2009-02-12 15:32 klarky
70-90 ezerrel kevesebbet?

Te jó ég, mivel foglalkoztál korábban?

Én sem akarok siránkozni, de ha tőlem elvennének 90 ezret, hát akkor akár fel se kelljek reggel...
válasz sapkaur (#47) üzenetére

#47  2009-02-11 22:55 sapkaur
Hát basszus Nálam sem jobb...( És tényleg nem sirdogálok..... Mert találtam, hamar munkát,de havi 70-90 ezerrel kapok itt kevesebbet. Át kell értékeljek ezt-azt.... És akkor a családi problémákról nem is mesélek... Na mind1 talán a talin megosztom..
válasz T-Tomi (#46) üzenetére

#46  2009-02-11 19:00 T-TomiDon Tom
A mai nap bejelentették,hogy továbbra is napi 2 órával kevesebbet dolgozunk,viszont a péntek is szabad lesz.Mondanom sem kell nem volt őszinte a mosolyom.Lassan csak fél hónapot dolgozunk...
Megcsináltuk.......
Bele sem merek gondolni mennyivel kevesebbet hozok haza!
válasz pistiapu (#45) üzenetére

#45  2009-02-08 22:06 pistiapufőnök
Most nyugaton sem jó, csak jobb egy kicsivel, mint itt. De ha marad a totojázás (marad), akkor ott idővel jobb lesz, itt meg rosszabb. :(
válasz T-Tomi (#41) üzenetére

#44  2009-02-07 08:15 magaboa csapat fotósa
Nálunk is az van de szerintem már régóta, folyamatos műszak, 7 napot dolgozol 2 pihensz ez van három műszakban 8 órában. A 4. műszakban 4 nap meló 8-tól 4-ig és 6 napot pihensz.
válasz sapkaur (#43) üzenetére

#43  2009-02-07 06:39 sapkaur
Szerkesztve:   2009-02-07 06:40
Nem mondod?? Milyen 4,meg milyen 5 műszakos munkarend?? Ilyet még az életben nem hallottam?? Ezt nem vágom ..
Ez azt jelenti,hogy 6,illetve 5,5 órás munkaidők??????????? Állami cég a Magyar Állam Vasutak,nem holmi sarki 100 -as bolt bakker...
Hát ha ott ilyet megtesznek,és ilyen papírokat íratnak alá a melósokkal,akkor máshol mi van??
válasz Nagy Milán János (#40) üzenetére

#42  2009-02-07 06:32 sapkaur
Szerkesztve:   2009-02-07 06:44
Háát Tomi. El kell keserítselek..
Éjjel éppen nyomtattuk a NÉPSZABADSÁG-ot ,és ott olvastam hogy Spanyolországból KŐKEMÉNYEN zavarják haza a vendégmunkásokat is,egy ott szereplő cikk szerint, Itthon legkevesebb 580.000 munkanélküli van ,egy 2008-decemberi felmérés alapján. Zalaegerszegen 1 elektronikai cég most vált meg közel 400 dolgozótol a napokban,és a kölcsönzött 1000! fő munkaerőre sem tud igényt tartani.,..
Én már annak is örülök ha nem kell a kocsit visszaadni a Banknak!! Nem viccelek...
Múlt héten átrakattam a hitelemiet Fix törlesztőre,bejárok melózni ,próbálok másodállás után nézni és akkor a többit nem is sorolom!!
ÉLJEN 2009!!!!!! FUCK!!! lehet kicsit negatív Vagyok de ,remélem lesz jobb is...

#41  2009-02-06 19:38 T-TomiDon Tom
Én azt nézem melyik országban kérjünk menekült státuszt...Menjünk nyugatra...
GO West!
A kapitánynak illik rajta maradni a süllyedő hajón, főleg ha miatta süllyed....
Én már csak tudom... :-(
válasz sapkaur (#39) üzenetére

#40  2009-02-06 18:44 Nagy Milán János
Vasútnál dolgozok,elvileg(azt mondják)ez egy biztos cég,de nálunk is a munkaidő csökkentésével próbálnak spórolni,illetve munkahelyet megtartani.A 4 műszakos rend helyet először az 5 műszakost akarták,de végül úgy szól(-t ha ezt a verziót mindenki aláírja) a megállapodás,hogy minden dolgozó 1-1 hetet otthon marad,ez igazolt távollétnek fog számítani,és ez alatt az idő alatt az alapbérét fogja kapni minden nemű pótlék nélkül.

#39  2009-02-06 14:44 sapkaur
Háát skacok!!! Én nem tudom mi lesz ebben az országban!!!??
Mindenhol mindenkinél ilyen lehengoló a helyzet.....A vége az lesz ha találsz valami plusz másodálást/ hangsúlyozom HA /,mert azt is nehéz, akkor meg a család nem látja az ember fiát((

#38  2009-02-06 09:00 Zolika
Sajnos mindenhol ez van!Nálunk is 7 napos munkaszünet lesz.Ebből 2 már ledolgoztunk 2 szombaton,a maradék 5 az sajnos fizetetlen.Ezt meg nekünk nem kompenzálja a cég 13.havi fizetéssel,pedig mi is nagyon keveset keresünk.

#37  2009-02-06 08:55 losika81
tubobácsi

én mint közszolga az elvonásokkal, most annyit keresek kb. mint 4-5 éve, hát ha ez normális akkor biztos a törvény csak a közszolgákra van. Nem akarok indiszkrét lenni, hogy egy zrt nél mennyi a kereseted, de az se normális, hogy az átlag közmunkás (egészségügy, tanár, rendőr) átlag fizetése netto 100 alatt van. Jó persze lehet jönni a legfelsőbb beosztásokkal, de a többség nem az. Ja a törvények ránk vonatkozása. Ahol én dolgozom, un. végeken, semmi túlóra fizetés, semmi technikai feltétel, persze legalább annyi pozitív most ebben a helyzetben, hogy legalább van. Nem dolgoztam még civilszférában, tudom nehéz, sok barátom dolgozik multiknál, de ők is tudják, hogy a mi oldalunk is kemény. Ja és az un. 13. havival volt a bérünk kicsit kompenzálva, azt is félig meddig elvették, pedig nem egy nagy összeg volt. Itt nincsennek prémiumok és kafatéria rendszer.

na üdv.
talit mikor szerveztek? egyszer már el kellene mennem, csak sosincs időm :)
válasz turbobacsi (#36) üzenetére

#36  2009-02-06 07:14 turbobacsi
a "törvény" max. a közszolgákra van, csóró maszek cégekre ez nem vonatkozik: mi zRt vagyunk, halvány emlékem sincs mikor volt emelés (csökkenés az volt, de nem a cég csinálta, hanem az adózás miatt, b+) pedig még szaxervezetünk is van!
válasz mayeye (#35) üzenetére

#35  2009-02-05 23:25 mayeyeAbszint pusztító
Nah, nálunk is vannak jó hírek:
valami időbankos szarban fogunk dolgozni ami annyit jelent, hogy mivel most túlóra lesz szombaton bejövünk de most nem fizetik ki csak 3 hónap múlva!!!!!

Elvileg az a lényeg hogy 3 hónapig lehet mínuszt meg túlórát csinálni és a 3. hónap végén lesz elszámolás. Tehát ha megint leállunk 2 hétre akkor azt 80%-ban állja a cég a napokat,ami jó mert nem kell a szabit vagy fizetetlent kérni, de ha pl túlóra jön ki a 3. hó végéig az csak sima napnak fog számítani ergo NO PÓTLÉK MEG SEMMI!!!! Most a februári fizum is jó lesz van most 1 túlórám és lesz is még 2 biztos, de pénz az nem lesz. Mintha olyan hosszú lenne amúgy is ez a hónap. Ennyit erről meg a válságról.


Ui.: egy kérdés,csinálhatja azt a cég, hogy nem ad fizuemelést? Nekem úgy rémlik, hogy van erre vmi törvény. De javítsatok ki ha tévedek.
válasz sapkaur (#32) üzenetére

#34  2009-02-05 21:35 turbobacsi
nálunk ma pedzegették meg (meg nem erősitett forrásból) hogy heti 4napot fogunk dolgozni..Igaz nem nagyon értem hogy fogom a több munkámat (mi volt tavaj), kevesebb nap alatt elvégezni, de mind1..már alig várom, legalább többet alhatok, stb....

#33  2009-02-05 21:30 Tamy
Nálunk is járt a mikulás.
Hozott évi 1-1 hónap fizetés nélküli szabit, de mi mondjuk meg, hogy mikor legyen(záros kereteken belül)
Hmmm akkor melyik ujjamat harapjam?

#32  2009-02-04 06:30 sapkaur
T-Tomi

Ezt nemértem?? Mi az hogy 2 órával kevesebett??
Ez22 nappal számolva is 44 óra!!!
ez brutál?? Ki találta ezt ki,mikor közölték?? Munkaügyis van nálatok?? Az mit mondott??
válasz T-Tomi (#29) üzenetére

#31  2009-02-03 18:36 pistiapufőnök
Nem akarok vészmadár lenni, de lesz ez még rosszabb is, mielőtt javulna. Ha javul egyáltalán.

#30  2009-02-02 21:32 mayeyeAbszint pusztító
Én pont ma számolgattam utána.
Kb. 2 év fizetés után vagyok pont ott mintha el se kezdtem volna a törlesztést.
2.5 millió hitelt vettem fel a kicsikémre és a mai napon jött csekkel ha befizetem 2.556.725 FT-ot kéne lecsengetnem ha ki akarnám fizetni a tartozásom.
Kérdem én akkor mi a *@%§-nak fizettem több mint 2 évet????? Csak 6xor emeltek jegybanki alapkamatot vagy mit, és nem is beszélek a svájciak nemzeti valutaárfolyamáról. Jah és megint 37 ezer a törlesztőm a 26 helyett.
válasz pistiapu (#27) üzenetére

#29  2009-02-02 18:50 T-TomiDon Tom
Nálunk is dübörög a gazdaság,a mai naptól 2 órával kevesebbet dolgozunk naponta.Ez hóvégén majdnem fedezné a havi törlesztőmet.
Erősen gondolkodom,hogy mit is csináljak ezután!
SZÉP VOLT FIÚK!

#28  2009-02-02 18:45 turbobacsi
ma jött levél az Életút nevü önkéntés nyugdíjpénztártól, a feleség egyenlege röviden:
2008 nyitó: 300e ft
befizetés (cég+magán): 50e ft
nettó hozam: -48e ft
2008 záró: 302e ft

(ha bankba tettem volna a pénz lekötve többet hozott volna!!!)

NO COMMENT!!!!

#27  2009-02-02 18:00 pistiapufőnök
Érdemes előszedni a papírokat, és kiszámolni, hogy mennyivel is tartozik jelenleg az ember a banknak. Én pl a jelenlegi árfolyamon pont annyival tartozom, mint tavaly ilyenkor, csak közben fizettem egy évig a törlesztést. Na ez a méreg, nem a cián.
válasz losika81 (#26) üzenetére

#26  2009-02-02 17:38 losika81
A legutolsó csekkem 55.000 Ft, ja és 36 ezerrel kezdtem, már csak 8 év van hátra a 3 milliós fiestából, és muszály munkába járáshoz, ez a fasza ország. A CIB-et kérdeztem, áttudják tenni fixesre, de akkor a futamidő fog változni, hát jelen helyzetben lehet emellett döntök, még ha a bank jár jól akkor is, ezt már nem lehet fizetni.

#25  2009-01-31 15:35 sapkaur
Hogyne A csillagos éég!
Feri megmondta!! Ezt elkúrtuk,hazudtunk,reggel,délben,este !!
Ennyire??
Bár a rovat nem a politizálás céljából indult ,de széljegyzetként megenlíteném,ha holnap Új Kormányt kellene választani,hogy őszinte legyek nem tudnám hová tegyem azt az " X " -et....(
Idiótákból ,szájhős szájkaratésokból van elég,megélhetési politikusokból is, Ott van ez az ORBÁN féle egyszemélyes királyság. RÁJUK??? akkor kire??
válasz pistiapu (#23) üzenetére

#24  2009-01-30 23:38 T-TomiDon Tom
KÖSZI feri!Remélem azok is örülnek akik rá szavaztak!!!!!!!!!!!!!!!!!

#23  2009-01-30 13:26 pistiapufőnök
299 az EUR, 201 a CHF. Van még hová...

#22  2009-01-27 16:46 andrashodi
Nekünk fix+negyedéves elszámolású az árfolyamkülömbözet, ami eddig 0 volt, de legutóbb +40K. Persze mi nem ezzel a negyedéves elszámolósdival kértük, de a drága kerekseggű a szalonban félretájékoztatott, mert később utánanézve kiderült, hogy a Lombardnál nincs is (gondolom nem is volt soha) havi árfolyamkülmbözet elszámolású hitelkostrukció. Na végülis mindegy is, hiszen ígyis-úgyis benyeljük, csak valahogy szebben hangzik, hogy havi 5-10K-val nehezebb az élet, mint negyedévente egy plussz törlesztőrészlettel... Most gondolkodom én is a fixen, de kiváncsi leszek, hogy a szerződésmódosításért mennyit rónak fel nekem, illetve, hogy most mennyire jönne ki a fix havi részlet a meghatározásnál.
Mindenesetre a kis fiestán eladásánál csak árfolyamváltozás címén pár nap utalási csúszás alatt majd 50ezer lett még felirva tartozásnak a lekért záráshoz képest. Azt hittem, hogy leülök, mikor rájöttem. Csak már akkor ültem...
Hát ez van. Reménykedjünk márka- és devizatársak!

#21  2009-01-26 20:42 mester76
Szerkesztve:   2009-01-26 20:52
Nekem a K&H mindig az aktuális hónap 12-ik napján lévő közép árfolyamával számol.Ha ünnepnapra esik akkor + - 1 nap.Persze itt is előfordul hogy pont a legrosszabb stádiumban van a nemzeti valutánk.
válasz mayeye (#7) üzenetére

#20  2009-01-26 14:54 sapkaur
EZ így van!!! Bár ma is tanultam valamit!! Én nem is számoltam ,hogy hányan vagyunk STYLE-osok... Elnézést mindenki Fusionos!!!!!
EGY CSALÁD))
válasz turbobacsi (#17) üzenetére

#19  2009-01-26 13:17 Guszti
Már nem csak mi az autónk gyártója is nyakig ül az adósságban. Az alábbi hírt az indexen találtam:


Kiderült, hogy miért nem kért állami gyorssegélyt a Ford, szemben a GM-mel és a Chryslerrel: már évekkel ezelőtt totálisan eladósodott.

Alan Mulally, a cég vezérigazgatója elmondta, hogy már 2006-ban felvettek 23 milliárd dollár hitelt, biztosítékként pedig a teljes vállalatot ajánlották mindenestül. Még a Ford logó is elveszhet, ha a cég fizetésképtelenné válik. Ugyanakkor valószínű, hogy ezzel még mindig a Ford járt a legjobban a detroiti autógyárak közül. Egyelőre nem szenved pénzhiányban, tartalékai egyelőre bőven fedezik a veszteségeit. A GM és a Chrysler viszont már hiába kér a bankoktól kölcsönt, nem kap, így egyenesen a két cég működőképessége függ az állami hitelektől.

Ami a jövőbeli lehetőségeket illeti, Mulally egyelőre derűlátó. Azt reméli, Barack Obama gazdaságélénkítő terve az autógyártásra is jó hatással lesz, így az idén akár 12,5 millió autót is eladhatnak az Egyesült Államokban, annak ellenére, hogy a jelenlegi eladási szint éves szinten legfeljebb 10,1 millió autó értékesítését tenné lehetővé. "Bízom benne, hogy az év második felétől elkezd javulni a helyzet" - mondta az igazgató, bár nem tudni, hogy a kötelező kincstári optimizmuson kívül mire alapozza a feltételezést.

#18  2009-01-26 10:03 pistiapufőnök
Melyik banknál van a hiteled? Csak, mert nekem MKB, ott pedig fordulónap van, azaz minden hónap ugyanazon napjának árfolya határozza meg az ahavi törlesztőrészletet. Mármint én fixet fizetek, de a mögöttes elszámoláshoz szükséges árfolyam így számítódik.

#17  2009-01-25 21:02 turbobacsi
...és imádjuk minda4en!
válasz sapkaur (#15) üzenetére

#16  2009-01-25 21:01 sapkaur
Naplót ,a TV2 -n Néztétek?? AZ Azurák Csabával egy emeleten lakom, a kameramannja 1 emelettel feljebb,és Én még csak nem is tudtam ,hogy hol forgatnak...... Ha tudom kérek pár hasznos infót a törlesztőkkelkapcsolatban:(......BASSZ ZZZZZZZZZ

#15  2009-01-25 20:58 sapkaur
Jól Van na:) Nem azért mondtam KOMA! Csak egy vicces szófordulatnak szántam:)
Amúgy pedig örülök,hogy Te ,és picinyke családod is egy olyan fruzsiban csücsül mint jómagam:)
Halál a Kormányra!!!!:)
válasz turbobacsi (#11) üzenetére

#14  2009-01-25 19:02 ferikenyhAutótörő
japánjen alapnál nálunk is fix havi-n van, de eddig szépen nőtt az én javamra a dolog, de sajnos 2 alkalom alatt elvitte a válság, sőt már 1 havival át is lépte! :(
válasz Zolika (#12) üzenetére

#13  2009-01-25 18:34 turbobacsi
ööö: nem az lehet hogy a futamidöd fog nöni?

#12  2009-01-25 18:21 Zolika
Nekem is Japán Jen alapú a hitelem,de eddig nem emelkedett semmit!Majd meglátjuk,de reménykedünk hogy nem is fog!

#11  2009-01-25 15:43 turbobacsi
szerencsénk volt: örököltünk (fél évvel a hitelfelvétel után...)
válasz sapkaur (#10) üzenetére

#10  2009-01-25 09:54 sapkaur
HÁÁT!! Akinek sikerült az ÉLET:)))))
válasz turbobacsi (#9) üzenetére

#9  2009-01-25 07:55 turbobacsi
nekem is "szerencsém" van: nincs hitelem :-)
válasz Viktor (#8) üzenetére

#8  2009-01-25 07:35 Viktor
Most nekünk is "szerencsénk" van. Mi is havi fixre kötöttük meg, így marad a havi 30.000ft. ( de meddig ? )

#7  2009-01-24 15:02 mayeyeAbszint pusztító
Nekem anno 2 éve 25680 Ft volt a törlesztőm, persze svájci frank alapon. De mostanság már ~37000 Ft is volt. A másik kocsimon meg a 33000 helyett múltkor ~48000 Ft jött ki, ami szintén CHF-es.
Persze a bankok mindig a legmagasabb árfolyamon számolnak,hiába alacsony egy hónapban és ha csak egyszer is megy fel kicsit mindjárt azon kalkulálnak.Nesze nekem akciós hitel. Még jó hogy kicsit több mint 35% kezdővel hoztam el a kocsit, így még bírja a tárcám egy darabig az inflációt. :-)

#6  2009-01-24 14:06 zsolti bá'
Amikor felvettem, akkor gyenge volt a magyar királyi valuta(180ft/1CHF) úgyhogy annyira még nem vészes a dolog. Az alap törlesztőm 29500 ft lenne, most fizetek 33000 forintot.

#5  2009-01-24 11:51 magaboa csapat fotósa
Nekem eddig 40.000 kőrül volt most felment 48.000 legutoljára 52.000 -ről jött a csekk svájci frank alapú. De legalább idén decemberben lejár a 3 év.

#4  2009-01-24 11:18 sapkaur
Szerkesztve:   2009-01-24 11:18
Természetesen ,Engem az a cél vezérelt,hogy a 72 hónap ,72 hónaplegyen ,és így konkrétan tudom a futamidő végét!! Hát Ez a megoldás látszik nálam is a helyénvalónak ,amit Ti a kezdet kezdetén kötöttetek!!
De még mindíg jobb EZ!! Van egy új kollégám a nyomdában . A Két fruzsi tökéletes ikerpár amivel bejárunk melózni). Csak Őt rábeszélte valami FASZ!/már bocs/ A JEN alapu hitelre... 37200 -rólfelment Neki 56.000-re!!!!! Azért ez elég combos:( Ő most tetette át Havi fix-re
válasz pistiapu (#1) üzenetére

#3  2009-01-24 09:28 Tamy
Mi előrelátóan úgy kötöttük havi fixre a hitelt, hogy az árfolyamváltozást futamidő csökkentéssel-növeléssel kompenzálja a bank, a törlesztő fix marad.

#2  2009-01-24 01:31 mester76
Ezt megszívtuk nem kicsit,nagyon.Most 9.000ft-val fizetek többet mint 2007-ben.Amikor nagyon erős volt a forintunk akkor max 3.800ft-al fizettem kevesebbet a meg szokotnál.CHF alapú hitelem lassan de biztosan szaporodik,de optimista vagyok és lesz ez még jobb is.

#1  2009-01-24 01:10 pistiapufőnök
Én anno havi fixre kértem a CHF alapú hitelt. Így akkor is ennyit fizettem, amikor kevesebbet kellett volna, meg most is, mikor többet. Bár azért szerintem senki nem örül annak, hogy ilyen remek gazdasági helyzetbe hoztak minket.

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók