Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 930 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 029 520 letöltés

2 aktív felhasználó
1 072 egyedi látogató
2 641 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
szita721031(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
dvdkergeto(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
dvdkergeto

Ajánlott oldalak

Letöltések

Kihulló utastéri kapaszkodók
Nagy Milán János  2010-02-16
Nem tudom kinek milyen tapasztalata van a fusi minőségével kapcsolatban,de nekem minél többet használom,annál jobban keseredik meg vele kapcsolatban a szám íze!Az én gépem most márciusban lesz két éves,de azt kell mondanom a 20 éves Peugeot-om nem zörgött úgy mint ez!Tudom a mai autókat nem az örökké valóságnak építik,de én legalább 10-12 évre terveztem vele a vásárláskor.Most legutóbb pld a hátsó kapaszkodó pattant ki a helyéről normál(kapaszkodás)közben.Megnéztem nem csavaros a rögzítése mint a régi autóknál,hanem már ez is acél"bolhával" van felfogatva.Élve a gyanúperrel megnéztem a másikat is és persze,hogy az is kijár a helyéről!Most kérdem én a tisztelt konstruktőr urak(hölgyek?)csak díszitésnek rakták ezt a rég fontos funkciót betöltő dolgot????Majd arra azért kiváncsi leszek nyáron is ki fog-e járni mert akkor ezt a hibát még nem észleltem.Lehet a nagy hideg és a hőtágulás miatt engedett meg?

Hozzászólások

#13  2010-02-22 19:31 dudicukrasztrollface
nekem nem hullik!talin megnézheted a rögzítési technikát
válasz Nagy Milán János (#12) üzenetére

#12  2010-02-22 16:34 Nagy Milán János
A régebbi fusiból nem hullanak a kapaszkodók?Meg kellene nézni azok hogyan vannak rögzítve!Hátha át lehet venni azt a "fejlesztést"!

#11  2010-02-21 00:23 dudicukrasztrollface
lehet bőröztetni az egész kocsit kígyóbőrből már kijön olcsón kb 800ezer.de van bálnapéniszbőrből is mint a ruszki hammerban.
válasz Nagy Milán János (#10) üzenetére

#10  2010-02-20 20:04 Nagy Milán János
Szerkesztve:   2010-02-20 20:09
A kapaszkodó nekem is kezd hámlani,ez tipikus ford betegség.Végül teljesen eltünik az a leheletnyi gumi amit a komfort miatt "rágőzöltek".Ide a boltokban kapható kormányvédőből akarok fabrikálni,a lukacsos bőrszerű kötözős fajtából.Már ha szereti majd az egyenes formát a körív helyet.A kapaszkodóval is kezdek majd valamit,ha itt nem lesz rá ötlet.....Hogy őszinte legyek nekem a frissítés előtti külseje jobban tetszik!

#9  2010-02-20 18:20 Tamy
Azért nem állat módjára tettem mindezt!
A fémbolhák szépen a helyükre mentek, de a tartásuk...
Az a kapaszkodó, ahol az ajtót csukod be, igenis lehámlott! A fa, amit odaaplikáltam, nem szép, de esetleg szálkás lesz, nem hámlik le a gumi. Mire kitavaszodik, a végleges markolat is elkészül. Ilyenkor télen inkább téli álmot alszok...
válasz magabo (#7) üzenetére

#8  2010-02-20 01:02 dudicukrasztrollface
én mint a klub rangidős példányának tulajdonosa állíthatom hogy nem is tudom mi hámlik?

#7  2010-02-19 21:32 magaboa csapat fotósa
Van olyan amit megrángatsz és nem marad a kezedben? :D
Hát a frissítés előttinél nincs ilyen hámlás.
válasz Tamy (#6) üzenetére

#6  2010-02-19 21:22 Tamy
De teljesen igazad van!
Nekem például a csomagtér ajtaja nyikorgott feszt, de kapott egy tubus gumiám pasztát, és kussol végre :)
A hátsó ablak rendszeresen lemászik, de nem baj, legalább szellőzik. A vezető oldali ajtóról lehámlott a kapaszkodó, de mérgemben csináltam egyet fából. Az nem hámlik :)
Ma, mikor hazaértem a munkából, megrángattam a majrévasat. Bakker! a kezembe maradt :(
Bevágtam az ülés alá, holnap nappal, világosnál keresek rá valami aplikációs módszert. Ha sikerül valamit kiokoskodni, lefotózom, leírom!
Tamy
válasz Nagy Milán János (#5) üzenetére

#5  2010-02-19 10:14 Nagy Milán János
Nem,azt hiszem egy kicsit félreértettük egymást.Alapból nem panaszkodok én a gépre mert nagyjából tisztában vagyok azzal,hogy más márkáknál milyen problémák vannak,de azért az bosszant és elgondolkodtatott ,hogy jó 10-20 éves autókban mennyivel jobb összeszerelési és anyagminőség figyelhető meg.Különben amikor vettem a frusit akkor több helyen is utána néztem,kérdeztem(használt autó katalógus,total car, más frusival járó emberek),hogy mire számítsak.A futóműre például rengeteg dicséretet halottam olvastam.A választásnál az utastér mérete is nagyon tetszett és sokat számitott.De a kapaszkodót azért is írtam le,mert kíváncsi voltam valaki más is találkozott-e ezzel a hibával és hogyan oldotta azt meg.Elvégre erre(is) való ez a kluboldal!Nem?

#4  2010-02-19 08:32 Tamy
Minden Autó típusnak megvan a maga gyenge pontja. A Fruzsinál ez mint tapasztalod, a belső tér egyes 'nem fontos' elemeinek kevesebb időráfordítással készített darabjai. De azok a dolgok, melyek az alap mobilitáshoz szükségesek, időt állóbbak, és ha belegondolsz, egy részük otthon is elvégezhető, ha esetleg meghibásodna. Ha van egy kicsi műszaki vénád, nem fog nyugodni hagyni az, hogy kijár a majrévas! Nem vagyok hanyag ember, de még 1x sem volt megmozdítva az ijesztő akasztó, mióta a kocsink megvan. Van viszonyítási alapunk is, mivel a Cica 206 műszerfala 3e km után szinte az ölünkbe esett, A G astránk jobban szerette az olajat, mint a benzint, Dejavue-t meg tolni kellett, ha 2 főnél többen ültek benne, és nem lejtőn lefelé akartam indulni. A példából 2 autó 3 milla felett volt újonan, és rövid időn belül kereskedésben, vagy csereautóként végezte mind. A fruzsi fényévekkel kiszámíthatóbb! Ha össze akarod hasonlítani a hibákat, olvass bele pár hasonló kategóriájú autómárka klubboldalába. pl: Mazda 6, pedig nem is egy súlycsoport, máig nincs megfejtése annak, hogy miért kezd el kopogni az olajkályha, ha a szoftvert a szervizben frissítik.
válasz Nagy Milán János (#2) üzenetére

#3  2010-02-18 23:25 dudicukrasztrollface
más márkáknak is megvan a maga nyűgje,bár ez mondjuk minket klubban nem vígasztal,tudom.ezt a műanyag dologgal meg kell békélni.tudok olyan márkát aminek sokkal komolyabb bajai vannak sokkal több pénzért.motor,elktronika.a fruzsinál ez a rész rendben van hálistennek.én évente kétszer szoktam elhagyni a műanyagléceket az oldaláról de megoldottam házibarkáccsal.

#2  2010-02-18 15:19 Nagy Milán János
Jó de akkor mire fizettem én 3.5 milliót ki????
válasz dudicukrasz (#1) üzenetére

#1  2010-02-16 23:39 dudicukrasztrollface
ne törődj vele ez bizony ilyen gagyi anygból készült.viszont az igazsághoz hozzátartozik hogy nem is 12évre terveznek vele.annyira csak mi tervezünk a magyar átlagember.én most törtem el az ablakmosó tartály kupakját a motortérben.ilyet valszínű sehol nem kapni,viszont ez a típusú szar anyag rideg lessz a hidegben és törik mint a ropi.nem baj raktam bele gumi borosüvegdugót.velünk ne basszon ki ez a nagy autókonszern!


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók