Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 929 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 022 005 letöltés

4 aktív felhasználó
1 199 egyedi látogató
5 415 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
bandi1969(46 perce)
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
bandi1969

Ajánlott oldalak

Letöltések

Motorterhelésnél valami csörög...
Z.Boy  2010-04-09
Szevasztok.
Valaki tapasztalt olyat,hogy mikor például ráengedi a kuplungot lassan csúsztatja, és a motor vagy nem tudom mi elkezd csörögni halkan,mikor terhelést kap? Ugyan ez a helyzet ha üresben járó motornál,esetleg az ablakeemelő motort ütközésig nyomom ,itt is kap egy terhelést a motor és itt is hallható a csörgés.Továbbá váltás után gyorsításnál mikor alacsony fordulaton olyan 2000-es tartományban van. Mikor felpörög a motor abbahagyja ,de mikor terhelés alatt áll halkan csörög valami.
Ma elvittem egy szerelőhöz meghallgatott mindent ,még a vezérműszíj melletti műanyagot is levettük,és nem látszott hallatszott semmi.
Egy fórumon Ő is Én is olvastam,hogy esetleg vízpumpa lehet,de ezt a Fókusz klub-on írták ,és pont az 1,4 -es motorok szériájában...
Valakinek van ilyen tapasztalata esetleg??
Köszi.

Hozzászólások

#28  2012-10-13 03:29 Z.Boy
Frici.. Mint láttad-olvastad Én is így jártam...Szerintem ezzel már nem lesz gondod az biztos.. Sajnos széria-hibaként tüntetik fel mindenhol.... Joe,pedig biztos Jó cuccot küldött)) További sok sikert. Z.Boy
válasz frici69 (#27) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#27  2012-10-10 17:12 frici69
Vízpumpa teljesen tönkre ment.A szerelő azt mondta talán már golyók sincsenek benne.Én is megnéztem és tényleg marhára kotyogott a csapágy és már alig lehet forgatni.
Egypiszokkal cseréltettem a hosszbordásszíjakat és a vezérműszíjjat is .Ezuton is üzenném Joebácsinak,hogy jók lettek a cuccok...köszi! Nem várt kiadás de,legalább tudom,hogy ezek most újak.A tervezett első sárfogó gumi vétele így egyenlőre tolódik hacsak nem találok jó áron.
válasz frici69 (#26) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#26  2012-09-12 19:24 frici69
Vasárnap furcsa hangot (talán surlódó)hallottam az ékszíjjak felől.A hűtőfolyadék lement min. alá,feltöltöttem.Hétfőn újra hallottam ezt az érdekes hangot(30km). Folyadékszint láthatóan nem változott. Azóta nem volt alkalmam újra autózni majd a hétvégén.A gép 1.4 benyás, 6 éves ,65000Km-el.
Szerintetek mi lesz a bibi? Vízpumpa?

#25  2010-04-25 23:13 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-04-25 23:19
Az első tulaja vagyok,nem volt törött,
Még sohasem törtem meg saját,sem más autóját.....
93.000 Km az szép futásteljesítmény!
Csak gratulálni tudok.
A 3,5 mm önmagában nem sok.
Ha kell lehet állítani 4 ponton a kocsi alvázánál.
Mivel attól ,hogy merev tengely figyel hátul attól még állítható a dolog.
Megosztottam egy dolgot ,hogy mire figyeljetek...
Hogy nem a saját hanem más kárán tanuljatok...
Ezért van az oldal.
Kifogni egy problémás autót az bárkinek megadatik...

válasz Tibszi (#23) üzenetére

#24  2010-04-25 20:07 Volán Peti
Ha nem Te vagy az első tulaj és használtan vetted, tuti, hogy törött.Én mielőtt a Fusion megvettem előtte néztem sima Fókákat, C-Maxot és Fusiont is.... amire külsőre is megmondtam, hogy törött, egy kivételével mindegyiknek hasonló volt a kormánya... picit elfordítva ment egyenesen az autó.

Autószerelő akit mindig vittem magammal, erre csak annyit mondott, hogy ilyen szempontból jó a Ford, mert ezt a büdös életbe nem rakják helyre ahogy kell, vagy elmászik egy idő után.
válasz Z.Boy (#17) üzenetére

#23  2010-04-25 19:08 Tibszi
Már megbocsáss a kérdésért, de első tulaja vagy ennek az autónak? Az a 3,5mm-el hátrébb lévő első kerék gyanús, nem volt törve ez az autó? Mármint arra gondolok, hogy lehet hogy akkor sérült a vízpumpa is...
Az enyémben 93ezer, de még semmi sem utal arra hogy cserélni kellene. Kopp.kopp.
válasz Z.Boy (#20) üzenetére

#22  2010-04-24 06:43 Z.Boy
Köszi))
Már sajnos meg kellett vennem....
Nem rosszak az áraik!
válasz Szid (#21) üzenetére

#21  2010-04-23 20:55 Szid
Szia!

http://mindenford.hu/product_info.php/ cPath/57_482_492_493/products_id/3019? osCsid=16c2a5250150642de5a5b739ac2af6e d

Ezt nézd meg!

Üdv: Szid.

#20  2010-04-22 06:26 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-04-22 06:40
Na tehát!
A Vízpumpa csere megtörtént.Még elképzelhető 1 db generátor csere is a távoli jövőben,mivel mikor a szerelőm szétszedte a kocsit megpörgette a generátort is,és nem olyan hangot adott a csapágy sem mint kellett volna.......A Nagyautónál 40.000ft ha leadom a régi generátort,ha nem, akkor +15.000ft. tehát 55.000ft.
Mivel a cég Gyári/felújítottként majd tuti tovább adja...........
A "Csörgés", megszűnt.A vízpumpám túlfolyóinál jól látszik ,hogy kifolyt a rózsaszínű Ford fagyálló/hűtővíz.A szerkezet erősen csapágyas!!!!!Még kézzel is nehézkes megforgatni a tengelyt.
Mindez 50.000 Km -nél!......
Teszek fel pár db képet.
A tanulság.
Nem valószínű, hogy a következő autóm FORD lesz!!!
A totalcar Népítéletben nem írok cikket,de egy biztos,nem helyénvaló ha egy ilyen fiatal autóra ennyit kell költeni....
A csere ma önmagában.
-vízpumpa Nagyautó 20.600 ft.
-szerelés 10.000 ft
- a taxi oda vissza 2x-er a szerelőhöz mert nem járt oda busz.. 6000ft

tehát 36.600 ft,és nem márkaszervízben,hanem a legolcsóbban próbáltam kihozni...
Nem tudom megérte-e.......
Tapasztalatnak mindenképp!!((((((

#19  2010-04-14 19:29 Z.Boy
semmi más nem volt a közelében ami arra utalt volna hogy valami nem ok... Ez volt az egyetlen..Első körben ezt kicseréltetem mert ez a sz@r ,és ha más is csinálja akkor kiderül.Azért nem fogok szivárgó,tömítőszelence hibás v ízpumpával járni nincs kedvem gallyra vágni mást is...
De két szerelővel ott álltunk és ők azt mondták ,hogy nagyon más nem lehet ami jelenleg így lefogná a motort..
Víz folyik ,hangot ad, KUKA!!
oszt majd kikönyököl más is..
válasz dudicukrasz (#18) üzenetére

#18  2010-04-14 19:20 dudicukrasztrollface
most akkor mi csörgött végül is?

#17  2010-04-14 18:30 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-04-14 18:36
Na tehát valószínű kiderült sajnos mi a probléma!((

Elmentem a CROMAX-hoz hogy beállíttassam a futóművet a kormánnyal együtt,mivel a másik futóműves egy fabatkát sem ért.
Közben alámentem még egyszer és mondtam hogy csörög valami.Levette a kocsi alján levő burkolatot,ami a szíjakat és a görgőket védi,és valami a fejére folyt.Mondtam neki biztos esővíz...

Jah persze mondja .Akkor mitől rózsaszínű.
Szerelőlámpával megnéztük,hát és ott figyelt megszáradva a vízpumpa alján a rászáradt fagyálló.
A hűtővíz tartálya minimum jelzés alatt..
Utána töltötte..

Végkifejlet.....

Egy ismét beállított futómű,aminél a kormány egyenesfutásnál jobbra ferde picit,és senki nem tudja beállítani.
-Egy 3,5 miliméterrel hátrébb levő jobb első kerék,amit nem lehet beállítani mert nincs sajnos a futóművünkben kutyacsont, -vagyis keresztlengőkar.
-Egy darab vízpumpa aminek az ára 25.000. forint,CROMAX szerelés esetén munkadíjjal együtt 49.870 lenne....
Múlt héten egy futóműállítás 6000ft
Ma mégegy 5500ft,és ugyanolyan szar de legalább tudom hogy így is fog maradni..


Kezd elegem lenni!.....

#16  2010-04-12 22:46 Z.Boy
Megírom Peti.
A motorcsörgés' dolog az más... Tudom mire gondoltok... az gyorsításoknál hallatszik,ha alacsony tartományban váltunk...
Azt még akkor is hallod ha CARRERA-t tankolsz.
Ez tök más dolog.
Szerdán majd kiderül.
Remélem...
válasz Volán Peti (#15) üzenetére

#15  2010-04-12 11:36 Volán Peti
Nekem is ilyen....
válasz Tibszi (#13) üzenetére

#14  2010-04-12 09:34 Z.Boy
Hasonló nálam is ahogy írtam....
Szerdára kaptam időpontot legelőbb a Ford bontós-szerelőkhöz,előbb nem sajnos.
Remélem kikönyököl majd a probléma..
Ha megtudok' valamit megírom,ha nem azt is aztán megyek tovább máshova'...

#13  2010-04-11 18:39 Tibszi

Nálam is ugyan ez van
Szerintem ez inkább valami üzemanyag befecskendezési hang, mert nálam legalábbis csak akkor jelentkezik, ha kövér gázzal gyorsítok alacsony fordulatszámról, és csak olyan 1700-ig szól. Máskor nem.
Mondjuk valami rezonancia még lehet...
Írd meg ha van fejlemény!
válasz magabo (#3) üzenetére

#12  2010-04-10 22:29 dudicukrasztrollface
Szerkesztve:   2010-04-11 21:08
a generátorral sosem volt bajom!hehe,a többi stimmel.azért kiváncsi vagyok mi a zörgés oka majd írd meg.ha nincs nagyteljesítményű hifi a kocsidban,sztem nem generátorcsapágy,valami egyszerübb.de majd megmondod.a saab egy más világ,te ezt nem értheted amíg nem birtokoltál és vezettél évekig 1 ilyet
válasz Z.Boy (#11) üzenetére

#11  2010-04-10 19:49 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-04-10 20:02
Igen persze!!!!
Most tették be a kínaiak Svédországba a lábukat.../vagy a Volvot vagy a SAAB-ot vették meg asszem/ Nemrég a Hummert vették meg.Köszi inkább maradjanak az Édes-savanyú mártásnál...
Amúgy 7 évesen már egy F@stalicska.. Kell a francnak egy ilyen benzinzabáló..)))Egy ismerősömnek volt és csak a szélvédője nem volt azt hiszem kicserélve.Tudom Neked az volt!! De most akkor is fusionnal jársz))
válasz dudicukrasz (#9) üzenetére

#10  2010-04-10 19:34 lipumár nem a mester
Ha az lesz a baj talán tudok rendezni egy felujjitott cseredarabot,és a talin kicserélem neked.
válasz Z.Boy (#8) üzenetére

#9  2010-04-10 19:33 dudicukrasztrollface
vegyél egy saabot az jobb

#8  2010-04-10 17:42 Z.Boy
Értem,és meg is köszönöm a jótanácsot.
De addig mivel járok((Hidd el megcsináltatnám,mert ha még csapágyas is,egy új SKF -el még simán elmenne.de amíg elkészül...
Naponta 60-70 km a munkábajárás teljesen rapszódikus munkabeosztással...
A generátor amúgy is csak egy esetleges verzió volt,remélem hétfőn vagy kedden már tisztábban látom.
Én sem vagyok a pénztárcám ellensége..
Ha esetleg generátor probléma akkor meg is kereslek ,hogy ajánlj valami megoldást.
Visszakanyarodva ismét ,amúgy új árat nem is találtam sehol,mindenhol csak bontott volt a keresés végén az oldalakon. ... Az meg ugye kitudja milyen??(
válasz Benvik (#7) üzenetére

#7  2010-04-10 14:26 Benvik
Hali!

Ha a generátorod sz@r,akkor csináltasd meg,sokkal olcsóbb,mintha vennél egy másikat.Kivéve,ha bontottat veszel,de az meg zsákbamacsek!
Villanyász-autószerelő vagyok,hidd el jót akarok! De különben csinálsz ,amit akarsz...

Pá!
válasz Z.Boy (#6) üzenetére

#6  2010-04-10 12:55 Z.Boy
Köszi!!
Ez nem is jutott eszembe. De ahhoz hogy produkáljam neki a problémát,nem is kell menni vele.Álló helyzetben ,is csinálja ha olyan dolgot csinálok ami leterheli a motort..A jövő héten elviszem mert már 7végén nem nő fű sehol sem ilyenkor.
Meg is nézem a Cromax oldalán mennyi esetleg egy generátor is. Csak miheztartás végett.
De jövő héten egy másik brigádhoz megyek,azok csak Fordokat bontanak,meg szerelnek is..Hátha....
Ha Ők sem akkor marad a lehúzásos csapat-MÁRKASZERVÍZ((
válasz lipu (#5) üzenetére

#5  2010-04-10 05:42 lipumár nem a mester
Szerintem a generátor csapágy.
Én úgy kezdeném a hibakeresést,hogy levenném az ékszíjat,úgy is el lehet menni pár kilómétert.
válasz Z.Boy (#4) üzenetére

#4  2010-04-10 05:13 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-04-10 05:19
Magabo-Tamy...
Fogalmam sincs..
A srác aláfeküdt,megnézett meghallgatott mindent... de semmire nem jöttünk rá.(
Még ilyen orvosi fonendoszkóp szerű cuccal is meghallgatta az összes csapágyat.. és semmi.
Nem nyugszom mert idegesít.
A dolog nyitott motorháztetőnél is ,és kimondottan az anyós ülés felöli oldalról a motor jobb oldaláról jön. Ha szemben állunk akkor bal oldalról a görgők,generátor,szervópumpa,vízpumpa oldalról...
és nem csak kuplungolásnál hanem akkor is ha a motor szabadon fut,és csak az abalakemelő motort nyomom ütközésig...
Meg kellene nézetnem akkor aknára állva is ,ha hővédő lemez..
a hang 100% ,hogy előlröl jön.
A vízpumpa ára olyan 25.000 jómagyar' forint. Remélem hogy nem az......



#3  2010-04-09 22:39 magaboa csapat fotósa
Én nem is csörgésnek mondanám, inkább kerregő hangja van egy bizonyos alacsony fordulaton. Bár akkor lehet hogy nem egyre gondolunk.

#2  2010-04-09 22:35 Tamy
Nekünk 1750nél a műanyag díszrács reszket elöl. A szervizben sikeresen eltörték, és azóta nyomja. A másik hangadót likvidáltuk. A motorháztető kitámasztó vas rázkódott, kopogott, de alá lett téve 1 szivacsdarab. Azóta csendben van. Próbáld meg, tegyél alá valamit, hátha csak ez a kínja.

#1  2010-04-09 20:26 magaboa csapat fotósa
Ez van nekem is, alacsony fordulaton. Vízpumpa nem lehet mert az nekem új. 1.4 benzin
Esetleg kipufogó, hővédő lemeze rezonál be?


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók