Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 933 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 062 940 letöltés

3 aktív felhasználó
889 egyedi látogató
5 884 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
Mokota(1 perce)
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
ada79(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
kboross(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Mokota

Ajánlott oldalak

Letöltések

traffipax...
kboross  2010-05-22
Szerkesztve: 2010-05-22
Sziasztok !

Mint tudjuk, a gyorhajtás büntetési rendszere megváltozott, és én ma lehet, hogy belefutottam ...
Vígasztaljatok már meg (, vagy szomorítsatok el) !
50es megengedett sebességnél (helyszíni bírságon kívül) a határ (68)-69 Km/ó.
Én figyelmetlenségből (de tényleg!) egy lámpától indulva pont belegyorsítottam a lesötétített sünvagon képébe, mire észbekaptam, hogy ez gyors lesz, ránéztem a sebességmérőre, kicsivel 70 alatt volt, és azonnal lassítottam. Aztán láttam, hgy ott áll a traffi.
Namármost a kérdésem: 70 körül a sebességmérő vajon mennyit csal ? Úgy tudom, fölé vannak kicsit állítva, azaz többet mutat, mint a valódi sebesség.
Ha ez így van, akkor kábé megúsztam...
Várom a mielőbbi válaszokat, KÖSZI, Karesz

Hozzászólások

#58  2011-06-26 17:13 dudicukrasztrollface
vicc az egész.
válasz Z.Boy (#57) üzenetére

#57  2011-06-26 16:29 Z.Boy
válasz dudicukrasz (#54) üzenetére

#56  2011-06-26 16:26 Z.Boy
Engem is néha a párom fog vissza... Elég hirtelen haragú vagyok... De lassan kezdek rájönni ,nincs értelme " DREDD BÍRÓ "-s kodni . Nincs kedvem önbíráskodásért bíróságra járni,na meg ott van az ,hogy mi van akkor ha kifogsz egy ilyen SZTOJKA félét... Már kerül is elő a szamurájkard..Aztán már pattannak is ki a "TÁSVÍREK" az AUDIBÓÓÓ.
Szép nyugiba menni, aztán ha nem tetszik neki megelőz, lehet lámpától lámpáig gyorsulgatni.. Az Ő üzemanyaga meg a fékje,fogy.. De itt Pesten hatványozottabban több az ökör.. Nem irigyellek titeket Buszsofőröket sem...
válasz Volán Peti (#53) üzenetére

#55  2011-06-25 14:37 HpetyaSzabotőr
Scania meg bírta volna nem?

#54  2011-06-25 12:37 dudicukrasztrollface
a tötymörgősek potenciálisan sokkal nagyobb veszélyforrást jelentenek mint a száguldozók.utálom őket.a bringások is csak ugatnak hogy az autósok semmibe veszik őket/nem alaptalanul lássuk be/de ugyanolyan lendülettel simán átmennek a piros lámpánál és a zebrán is áthajtanak zokszó nélkül.a 40-es és 50-es táblák még 30évvel ezelőtti kormányrendelet maradványai sok helyen,amikor skodával meg trabanttal nem tudott x távolságon megállni egy autó ha olyan volt a szituáció.mesterségesen lassítják a forgalmat sok helyen ami @rva idegesítő.főleg a nők meg a vén trottyok tökörésznek,képtelenek felvenni a forgalom ritmusát.közlekedési morál tekintetében a béka segge alatt vagyunk.az olaszoknál meg a románoknál láttam csak ennyi seggfejet egy rakáson.ez hatványozódik a külső behatásoktól is ha pl elkezd esni az eső stb.a közlekedési lámpák beállításai külön kategória,pedig külön minisztériumot fizetünk ezért.mellékutakról fél évig zöld főúton 5autó után átvált pirosra.a gyalogos jelzések sem nyugdíjasbarátok,mire lelépne már villog is hogy szaladjon aki nem rest!de hát ilyen ez az ország,ilyenek az emberek,a közlekedésünk miért lenne más?

#53  2011-06-25 11:49 Volán Peti
Nekem napi szinten vannak ilyen élményeim és nem egy,nem kettő :( A múltkor az egyiket én is majdnem kiszedtem,aztán rájöttem szolgálatban vagyok....
válasz Z.Boy (#52) üzenetére

#52  2011-06-25 08:16 Z.Boy
És csak egy adalék...
Múlt héten 400-nál is több baleset volt csak hét végén,és napok óta arról szól a híradó hogy kamionok+meg buszok egymás hátuljába',meg frontálisan ütköznek..
Szerintem az emberek manapság nem normálisak!!
Én múltkor a belső sávban álltam tök egyedül a párommal a három sávos úton a piros lámpánál az összes sáv tele volt.....,mögém ért egy fiatal gyerek és már 50 méterről nyomta a dudát hogy takarodjak előle,mikor mögém ért akkor váltott zöldre a lámpa... A fusion, nem egy verseny autó...valljuk be..lassan elindultam tök szabályosan... Erre kielőzött jobbról és úgy rám húzta a kormányt hogy majdnem lekúrta a kocsi bal elejét meg még @rvaanyázott is./kis hülye füves drogos feje volt/ Utána mentem valahol az Üllői úton fogtam meg a gyereket,kiszálltam a kocsiból, egyből lenyomta az összes gombot és a villamos sínen elhajtott...Az biztos ha kiszedem ott ölöm meg a motorháztetőn!!Ez a gáz,tök nyugodtan elidulsz otthonról egy hétvégi bevásárlásra és ezek mennek...
válasz Szaszu (#49) üzenetére

#51  2011-06-24 22:38 kboross
Egyetértek Veled Szaszu !
Mondjuk a kórházi tarifákat nem feltétlenül ismerem el, de alapjában még ez is jó meglátás...
válasz Szaszu (#48) üzenetére

#50  2011-06-24 22:35 kboross
Nem.
Úgy megyek, ahogy kell, és lehet.
Mivel a családom megélhetése, és esetlegesen az életem is függhet tőle, odafigyelek a szabályokra (is).
Meg egy "ez hülyeség, mi a f...nak ide ez a 60-as tábla című" apró kétség miatt nem akarok befizetni 30-45, vagy akár 300 darab ezrest...
válasz dudicukrasz (#47) üzenetére

#49  2011-06-24 20:32 Szaszu
ja és vessetek meg érte, de én a biztonsági övet sem csak önveszélyesnek gondolom. Gondolj bele: ha lefejeli valaki a szélvédőt és kórházi ápolásra szorul mondjuk 1-2 milláért (pár vizsgálat és műtét alatt simán összejön), akkor azt vajon ki fizeti? Biztos, hogy igazságos ez, ha direkt nem köti be magát? Azt a pénzt, költhetnék a kórházi szoba kifestésére, vagy a sulitej programszerű valamire is... Netán némelyik férfi avagy nő átoperáltatásának költségére - ha kéri. Na ez volt a vicc
válasz kboross (#46) üzenetére

#48  2011-06-24 20:22 Szaszu
vagy csak egyszerűen korrekten közlekedő

félreértés ne essék. az útépítés után régen kint felejtett 30-as, 40-es táblákat én is rühellem. (azonban lassítok, mert nem akarok fizetni, max. vesztek 1-2 percet).
Viszont az említett 40-esnél 75-re én is azt mondom, hogy megérdemli. A sima 50-nél sem megyek ennyivel, nem hogy a táblázott, lesgyanús helyeken. Gondolj bele, ha 75-el bemérték, óra szerint simán ment 80-at egy 40-es táblánál. Szerinted?

#47  2011-06-24 19:29 dudicukrasztrollface
tötymörgős vagy?

#46  2011-06-24 17:14 kboross
Szerintem meg megérdemli, ha jól megb....,akarom mondani sarcolják !
Ezek közül a bizt.öv ön-, a többi közveszélyes !
Úgyhogy tanuljon csak a maga kárán, és fizessen !
Báj
válasz ferikenyh (#42) üzenetére

#45  2011-06-24 06:58 brigi
Kméten is divat civilnek tűnő autóból trafizni, viszont nagyon sokan tudják,hogy éppen melyik a "menő" autójuk. Ha meg új autó tűnik fel, akkor azt egyből mindenki híreszteli, így kb. két nap alatt a városlakók tudják milyen autóra kell figyelni. A másik fele a dolognak, hogy olyan, mint a Taxi c. filmben....mindenki tudja, hogy melyik úton, utcában hol szoktak lenni:)
Fusionről meg annyit, hogy itt a közterületeseknek van ezüst színű - kettő is -, amikkel járják a város kűlsőbb részeit, és szép kamerás kis videót készítenek bárki autójáról, ha tilosba, füvön, vagy járdán parkol. Aki netán erre jár, az figyeljen oda. Van a kórháznál is kb. 50m-es szakasz, ahol tilos parkolni, és napjában többször is elnéznek arra, hogy hátha ezt sokan nem látják.

#44  2011-06-23 21:00 T-TomiDon Tom
Ez a sztori nekem is ismerős.
válasz Hpetya (#43) üzenetére

#43  2011-06-23 20:39 HpetyaSzabotőr
Mintha hallottam volna már ilyet egy alacsonyan szálló nyíregyi tagról

#42  2011-06-23 20:29 ferikenyhAutótörő
ruházza át egy ukrán emberkére h ő vezette! Kell egy közjegyzői kölcsönadási szerződés és egy ukrán ismerős aki hivatalosan vezette!! :) 10.000 .- ből megússza!

Aztán hajtsák be kintről!! Ez a szerény véleményem! :)
válasz Z.Boy (#41) üzenetére

#41  2011-06-23 20:26 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-06-23 20:29
Ma a Hősök tere felől jöttem,át a Dózsa György útra,Van ott egy Kapitányság az után meg egy éles kanyar 40 -es táblával Valami piac mellett... azt elhagytuk,és egy sima fehér 2003-as Suzukiból mértek..A legújabb az hogy ki van véve a fejtámla és annak a helyére rögzítik....

Július 1től pedig tudomásom szerint
-Piros lámpa
-Biztonsági öv
-ittas vezetés
300.000 ft...
A kollégám haverját 3 hete... lekapták velencére menet,aki ismeri,az tudja végig 40-es táblák....
Kapott egy 3-as kapcsolt tarifás büntetést a fotó alapján!!

Bizonsági öv nélkül,telefonálva, 40es táblánál 75-el
Ez szép lesz...
válasz ferikenyh (#39) üzenetére

#40  2011-06-23 17:32 dudicukrasztrollface
ez csak magyarországon létezik hogy lesből,civil autóból előre bejelentés nélkül sarcolják a pórnépet.sok országban jártam de sehol nem láttam ilyet.

#39  2011-06-23 16:59 ferikenyhAutótörő
nem tehetik! kötelezőben benne van hogy normál használat!!! a trafikolás belőle nem az! :) különleges használat!! biztosítónál feljelentve kellemes csekket kaphat a tulajdonos, üzembentartó!!!
válasz Zolar (#38) üzenetére

#38  2011-06-23 15:51 Zolar
Itt is "vadásznak" civil autóból, csak a Fusion volt új ebből a szempontból! Ma is láttam...
válasz szitu (#37) üzenetére

#37  2011-06-23 11:39 szitu
Nálunk (Békés megyében) már 2-3 éve így vadásznak.
válasz Zolar (#35) üzenetére

#36  2011-06-23 11:04 Volán Peti
Rendőr ismerős mondta, hogy mostanában civil autókból is mérnek. Saját autóval kimennek, hóvégén költségelszámolás, fizetéséhez hozzá löknek pár száz Forintot az üzemanyagra.

#35  2011-06-23 00:12 Zolar
Szerkesztve:   2011-06-23 00:13
Minap Pécsett haladtam a Verseny utcában. Az út mellett parkolt egy Fruzsi, a benne ülőkön akadt meg a szemem: a rend szigorú őrei kameráztak belőle...
Pécsen még nem tapasztaltam ilyet.

#34  2010-07-27 22:51 kboross
Brigi !

Épp' ezért írtam, hogy ha nagy összegről van szó, vagy egy jogvédelmi biztosító "szárnyai" alól fogadsz ügyvédet, mert ugye akkor a költségeket ők állják.
...és természetesen én sem játszanám meg szemtől-szembe és főleg nem rendszeresen és pláne nem itthon...
válasz brigi (#31) üzenetére

#33  2010-07-27 13:29 dudicukrasztrollface
brigivel értek egyet!hosszútávon nem éri meg okoskodni mert kibasznak majd veled úton-útfélen.csatát nyerhetsz,háborút szinte biztos hogy nem.

#32  2010-07-27 08:35 Z.Boy
Régebben 6 hónap volt minimum a türelmi illetve izgulási idő mire kijött a papír. Ha jól tudom a kreszmódosítás óta gyorsítottak az eljáráson.
Ezt mi sem bizonyítja jobban mint hogy közvetlen környezetemben itt pesten térfigyelő kamerákat helyeztek ki,és már két ismerősömnek is jött ki tilosban parkolásért bírság, a Vas-megyei központból,mivel ott egyesítették az ilyen eseteket.
Az ismerősöm pontosan 2 hét múlva már a kezében is tartotta a levelet,amiben egy 30.000 forintos felszólítás volt. Nagyon sokallom!!!
Most próbálkozik egy méltányossági elbírálás kérelmével levélben,mivel ilyen kihágása,és más sem volt még soha.
A gyorshajtáshoz ,már ha olyan traffipaxal kaptak le már GPS koordinátát is mellékelnek,,és a jobb készülékek sorozatképet is készítenek.
Láttam már ilyen fotót, a hölgynek és a párjának arca is tisztán kivehető volt(.....
válasz kboross (#23) üzenetére

#31  2010-07-27 08:03 brigi
Egyetértek, ebből hosszútávon kibaszás lesz!
Inkább haverokat szerzek a kékkabátosok között, mint ellenséget. Ha a lakhelyemen, vagy olyan helyen történne valami, ahol sűrűn járok, akkor inkább kifizetném, mintsem megjegyezzék az autómat maguknak örökre
Azonkívül szerintem mire ennyi mindent beszerez az ember, ki is fizetheti az adott bírságot.
De ez csak az én női logikátlan agyam
válasz Hpetya (#27) üzenetére

#30  2010-07-26 22:49 kboross
Szerkesztve:   2010-07-26 22:50
Szinte sajnálom őket (de tényleg...)
válasz ferikenyh (#29) üzenetére

#29  2010-07-26 20:43 ferikenyhAutótörő
köszi! nekem még kell tőlük a közterület tulajdonosának irásos engedélye a közterület nem annak rendeltetésszerű használatáról, a gépkocsi melyből mértek engedélyei, köztük a kötelező biztosításának kötvénye, melyben különleges használat módban fizetve nem normál felhasználás cimszó alatt. elkértem a fényképemhez hozzáférők névsorát a saját személyes adataim védelmében, megmég 1-2 cifra dolgot! de a lézer papirjai ezek után jönnek!:)
válasz magabo (#26) üzenetére

#28  2010-07-26 19:04 magaboa csapat fotósa
Benne van ez is. Igaz utólag is lehet kérni.

#27  2010-07-26 18:49 HpetyaSzabotőr
Szerintem ha ilyen papírokat kérsz tőlük akkor darabokra szedik a kocsidat is a helyszínen.Kibaszás az társasjáték

#26  2010-07-26 18:03 magaboa csapat fotósa
Megtaláltam.

"Ha valaki szeretne kötözködni a rendőrökkel, miután lakott területen belül 120-szal átment a vasúti átjárón.... -)) Íme a szükséges papírok listája, ami a rendőröknél kell, hogy legyen, LÉZERES RADAR-BEMÉRÉS esetén (hiteles forrásból): - A műszer száma, típusa, típusvizsgálati engedélye (ez náluk szokott lenni ált.ban) - OMH bizonyítvány száma, időpontja, érvényessége - Akkreditált kalibráló laboratórium kalibrációs jegyzőkönyve (v. legalább másolata), ennek időpontja, száma, érvényessége - Akkreditálás tanusítása a laboratórium részére a kalibráció elvégzésére - HIF engedély - Rádió engedély - Frekvencia kijelölési határozat, érvényesség frekvenciánként, típusonként külön - Elektromágneses összeférhetetlenségnek megfelelőség tanusítása (EMC Radarelvű berendezéseknél) - CE minőség tanusítása, ennek magyar nyelvű hiteles fordítása - Lézerosztály tanusítás - Munkvédelmi vizsgálati jegyzőkönyv megfelelősségi tanusítással. Ha mindezen papírok közül egy is hiányzik (általában a fele sincs meg), nem használhatják a készüléket, ergo nem kell aláírni semmit."
válasz ferikenyh (#25) üzenetére

#25  2010-07-26 17:46 ferikenyhAutótörő
ha megtalálálod szolj! kiváncsi lennék! nekem épp egy ügyem van velük! ORFK 05.25 ota űl rajta, miközben a vezetőjük elmondta h 30 napjuk van intézkedni 2. fokon!! Szeretnék még 1 adut a kezembe a másik 4 ász mellé! Köszi előre is
válasz magabo (#24) üzenetére

#24  2010-07-26 11:14 magaboa csapat fotósa
Erről én is halottam. Van erre egy lista, hogy a traffipax milyen papírjainak kell náluk lennie. Meg is volt nekem kinyomtatva csak elkallódott valamerre.

#23  2010-07-26 10:54 kboross
Noshátakkor...
Több mint két hónap telt el az "afférom" óta, eddig semmi...
Azt hiszem, talán megnyugodhatok.
Az okokat lehet keresni, mérési határok alá-föléállítása, műszerek pontatlansága, simán csak szerencse, vagy a rendőrök jóindulata...
Nem tudom, remélem nem jön a végén derült égből villámcsapás...
Mindenesetre hallottam még egy tippet, esetleg, ha valaki hozzá tud fűzni valamit, megvitathatjuk...
Tehát: Akinek nagy tételű bírságot szabnak ki, vagy esetleg jogvédelmet fizet (pl:DAS), érdemes ügyvédet fogadnia, és az akkor és ott használt mérőműszer hitelesítési papírjait leelenőriztetnie. Állítólag ezek nem nagyon szoktak naprakészek lenni (sokba kerülne..).
Nem tudom, higgyek-e ebben, igaz lehet-e, vagy lehet/szabad-e foglalkozni vele.
Hali

#22  2010-05-25 12:34 HpetyaSzabotőr
Igaz nem gyorshajtás miatt de öcsémet lejárt műszaki miatt csak 6ezer pénzre büntették.30ezer a plafon.

#21  2010-05-24 11:16 Tamy
Nekünk 205/55 R16-os gumik vannak fent. Az ismerős rendőrt kértem, hogy lessen rá, mennyit csal az óra. Egy régi cikkre emlékszem, mikor vita alakult ki, hogy milyen is a gyári gumiméret. Az eredmény "kézzel fogható" lett. A téli gumi mérete 195/60 R15, ott 6 km/h a csalás értéke. Tehát az 44-es tempónál 50 km/h-t mutat az óra. Ezzel szemben a nyári guminál 50 nél pontosan 50-et mutat az óra. Ami arra enged következtetni, hogy nem mindegy, hogy hol vetted az autót, és milyen gumival hoztad ki a szalonból. Joebácsi írta, hogy egyszerűen át lehet műszeresen állítani, hogy milyen gumimérethez igazodjon az óra. Ezért nem lehet biztosan állítani, hogy megúszod, vagy nem. A trafis koma azt mondta, ha ellenőrzés várható, akkor pontosan 58 a beállított érték, ha nem(hétvége, ünnepnap) akkor 65-70 a határérték. Arra a kérdésre, hogy TE megúszod-e, még Ő sem tudott biztosan válaszolni. Nem mindegy, hogy hol és mikor, és ki leskelődött!

#20  2010-05-24 08:48 szitu
Ez a tuti.

#19  2010-05-23 22:58 dudicukrasztrollface
ettől most nem lettél okosabb úgyhogy várdd a csodát! :-)
válasz kboross (#18) üzenetére

#18  2010-05-23 22:50 kboross
Oké, köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.
Bízom benne, hogy szerencsém lesz. (A melóban is szinte folyamatosan vezetek, és kínosan ügyelek a szabályok betartására, aztán ha hébe-hóba hibázok, akkor jön egy ilyen... Ez már sok...)
Ígérem, beszámolok a fejleményekről !
Sziasztok
Karesz

#17  2010-05-23 22:02 Z.Boy
Nekem is legalább 5-öt csal pluszban...
Ezért gondoltam én is ,hogy megússza szegény kolléga. A 6 hónapos verziót tényleg rendőr mondta ,de valószínű azóta változtattak.T-tomi is írta..És mondjak valamit? Lehet ,hogy még jobb is hogy nem ülnek rajta annyit..Hadd tudjam már ha tényleg hibáztam.
De kboross szerintem is megússza a 30 ropit'.
Kellemetlen szituáció mert sokszor nem is tehet róla az ember ,vagy figyelmetlen,a gyerek kajabál hátul vagy mittudomén...
Sokszor elég egy hülye nap bent a melóban ,vagy egy sz@r kelés reggel.....
válasz klarky (#16) üzenetére

#16  2010-05-23 21:01 klarky
Szerintem simán megúszod! És valóban, nekem 5-öt csal az óra pluszban, azaz, azt nyugodtan visszavonhatod.

És a 6 hónapos postázási idő nem igaz. HA jól rémlik nem oly rég változtatták meg a szabályt, h a rendőrség sem húzhatja az ügyet, mint a rétestésztát. Nyugi, ha bukó volt, gyorsan megkapod a csekket. De nem fogsz.

#15  2010-05-23 19:55 Szaszu
egy kis olvasni való

#14  2010-05-23 13:58 szitu
A trafi által mértből még levesznek 3 km/h-t a műszer hibája miatt. Egy kicsivel többet szokott mutatni az óra a valósnál, a 30eFt-os határ az 68 km/h. Legalábbis tudomásom szerint.
Nem lehetetlen, hogy megúszod.
Ha lesz konkrétum írd meg.
Én két éve majdnem két hónap után kaptam a levelet.
Bár azóta van egy gyorselbíráló-büntető ügyosztály azt hiszem Szombathelyen.

#13  2010-05-23 10:06 Z.Boy
Akkor ez új számomra...
A legutóbbi Árpád hídon való kirohanásomról megtudakoltam egy házban lakó sráctól ,lát -e valamit a rendszerben.
Több telefonjába került mert nem lehet csak úgy simán adatokat lekérdezni nekik sem.
Ha bármi van és nem tudom senkitől megkérdezni elvileg 6 hónapig járhatok gyomorideggel,hasmenéssel a toalettre))

Én is így jártam mikor a híd közebén hirtelen 50-es tábla befigyel olyan 60 méter hosszúságban.Úgy hogy végi 70km/h.. Képesek ott mérni...De hát ez van(
A hétvégén Szegedre kellett mennünk,és nem sok gyorshajtót látni,hozzáteszem én sem szoktam..Az egyedüli mikor gyorsabban megy az ember ha kamionsort kell előzni,és már hátulról tolnak..
De mikor 90-nel robogó kamion,95-el előz attól agybajt kapok!!!!
válasz T-Tomi (#12) üzenetére

#12  2010-05-23 09:02 T-TomiDon Tom
Manapság már gyorsabbak.A kollégám 1 hét múlva már meg is kapta.Cégautóval(Toyota Dyna),lakott területen 64 km-el mérték be.30 ropi,de elsírta magát (2 gyerek,1 kereset stb.,stb.),így csak 12-t kell neki fizetni(állítólag!!!!).
válasz Z.Boy (#11) üzenetére

#11  2010-05-22 23:00 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-05-22 23:03
Egy tagadás egy állítás.
Szerintem Megúszod.
Bocs az ellenkezőt állítóktól)
50-től 70-ig kb 30.000 a díjtétel.
De én drukkolok Neked ,hogy ne kapj.
Ha nagy mákod' lefelé csalt az órád. de szerintem is így van a GPS szerint sem megyek sohasem pontosan....


A levél kiérkezésének maximális várható ideje 6 hónap..

#10  2010-05-22 22:04 Joebácsialkatrészbótos
Csatlakozom... Szerintem is fizetős lessz... :(
válasz dudicukrasz (#9) üzenetére

#9  2010-05-22 21:41 dudicukrasztrollface
ez valszinű fizetős mutatvány lessz

#8  2010-05-22 20:54 T-TomiDon Tom
Nem akarlak elkeseríteni.....

#7  2010-05-22 18:51 pistiapufőnök
50-es táblánál 64-ig nincs semmi, csak helyszíni bírság, 65-től 80-ig 30eHUF, 81-tól 45eHUF, felette nem mondom.

Ha az órád 70 alatt volt, akkor van esélyed, hogy megúszd.

#6  2010-05-22 18:31 turbobacsi
igyvan, nemmondtam bocs, többet mutat picit...

#5  2010-05-22 18:29 ferikenyhAutótörő
70 nálad az ténylegesen 66-69 között van

#4  2010-05-22 18:21 magaboa csapat fotósa
Általában 4-5km-el többet mutat az óra mint a valos.

#3  2010-05-22 18:13 kboross
De merre, könyörgöm ??? :D
Úgy, ahogy tudtam ? Mert akkor meg vagyok mentve !
Köszi
válasz turbobacsi (#2) üzenetére

#2  2010-05-22 17:51 turbobacsi
pedig csal, igaz nem sokat, olyan 5km/h-t

#1  2010-05-22 17:25 Volán Peti
Az enyém gyári Continental gumikkal sem a GPS, sem az autó kompútere szerint nem csal.

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók