Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 929 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 021 932 letöltés
4 aktív felhasználó
1 194 egyedi látogató
5 577 letöltés
az elmúlt 24 órában
25 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
bandi1969(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
bandi1969
Ajánlott oldalak
Letöltések
1.4 TDCi 4.9/100 klímával 18.000 km-nél
tszk 2006-07-04
tszk
2006-05-21 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
1 cikk
10 hozzászólás
2009-11-13 00:21 kor járt itt utoljára
Születésnap: nincs megadva
Üzenetet írok neki
státusz: tag
1 cikk
10 hozzászólás
2009-11-13 00:21 kor járt itt utoljára
Születésnap: nincs megadva
Üzenetet írok neki
Jövő hónapban lesz egy éves, de egy hét múlva elérem a 20.000-et.
Legutóbbi fogyasztás 1600 km-en 4.9/100, átlag 3 személy + csomag. Országúton még két személlyel és klímával is el lehet érni a gyári fogyasztást. Az átlagot nagyon rontja az autópálya. Érvényes 5-ben a fordulat/500 szerinti fogyasztás, így 130-nál kb 3000/500=6l. És alapvetően nem a formája(légellenállás) miatt nő a fogyasztás, hanem mert 3000 körül már csökken a nyomaték. Szerintem a 68 le-nél is belefért volna még a 6. gang a váltóba, akkor 130-nál is meg lehetne állni 4,5-5l/100 szinten (6-ban 2200-2500 között lehetne a fordulat).
Hosszú távon az átlag így is nagyon jó, kevesebb autópályával még jobb.
Legutóbbi fogyasztás 1600 km-en 4.9/100, átlag 3 személy + csomag. Országúton még két személlyel és klímával is el lehet érni a gyári fogyasztást. Az átlagot nagyon rontja az autópálya. Érvényes 5-ben a fordulat/500 szerinti fogyasztás, így 130-nál kb 3000/500=6l. És alapvetően nem a formája(légellenállás) miatt nő a fogyasztás, hanem mert 3000 körül már csökken a nyomaték. Szerintem a 68 le-nél is belefért volna még a 6. gang a váltóba, akkor 130-nál is meg lehetne állni 4,5-5l/100 szinten (6-ban 2200-2500 között lehetne a fordulat).
Hosszú távon az átlag így is nagyon jó, kevesebb autópályával még jobb.
Hozzászólások
válasz capa (#5) üzenetére
|
|
válasz Tamesz (#3) üzenetére
|
|
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
péter60 2024-04-07 21:33
dzso80 2024-04-07 20:13
péter60 2024-04-07 14:48
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
Hpetya 2023-12-24 05:22
ferikenyh 2023-12-14 15:31
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
ferikenyh 2023-12-14 14:53
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
dzso80 2023-12-13 17:04
Friss cikkek
Friss hozzászólások
bandi1969 2024-05-01 08:58
mikepapa911 2024-04-02 10:28
sagrath 2024-03-31 15:21
dzso80 2024-03-19 20:59
Ateg 2024-03-14 17:21
dzso80 2024-02-28 19:48
dzso80 2024-02-28 19:05
Csomesz 2024-01-13 10:06
dzso80 2024-01-08 22:46
dzso80 2024-01-06 16:04
Kedvezmény
Látogatók