Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
16 009 827 letöltés

2 aktív felhasználó
1 204 egyedi látogató
7 302 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina

Ajánlott oldalak

Letöltések

Gáz, de egy kicsit mégis más!
lipumár nem a mester  2012-03-27
Szerkesztve: 2012-03-28
Bizonyára sokan hallottatok már a hidrogén generátorokról.én kb 3,5-4 éve kezdtem a kísérletezést ebben a témában, de sajnos mindig azzal problémával szembesültem,hogy az anyagminőség nem megfelelő és ezáltal a szerkezet működése nem volt hosszú életű.
Most végre megtaláltam azt a komplett egységet amit bátran merek bárkinek ajánlani és a gyártó-forgalmazó garanciát is vállal az anyagminőségre és a működésre is.
Rábeszéltem Joebácsit /nem volt nagyon nehéz/ hogy szerezzük meg a Szabolcs-megyei forgalmazásra az engedélyt a gyártótól.
Ezennel jelentem: Megnyitottuk a Sáska HHO SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG MEGYEI KÉPVISELET-ét.
Víz az üzemanyaghoz
Ha bárkinek kérdése van ezzel kapcsolatban szívesen válaszolunk a kérdésekre,de a honlapon szinte minden megtalálható.

Hozzászólások

#49  2016-09-19 06:17 Szaszu
Szia!

Küldj privátot Lipunak, ő szereli személyesen. Megéri, nekem is ő csinálta.
válasz axelen (#48) üzenetére

#48  2016-09-18 14:21 axelen
Üdv! Én nemrég vagyok az oldalon.Olvasom ezt a hidrogén generátort,hogy milyen jól működik.Érdeklődnék ez jelenleg mennyibe kerűl, a beépítése, hol lehet hozzájutni, miket kelll módosítani?Köszi
Ja!1,4 benzines a járgány.
válasz lipu (#20) üzenetére

#47  2012-12-13 13:25 hjozef
Bocsi,de mi az a KOH nem vagyok otthon a kémiában?
válasz MCevola (#46) üzenetére

#46  2012-12-04 16:30 MCevola
Nekem Ford fusion 1.4 tdci dízel autóm van most már 8 éves.Én is foglalkoztam HHO generátorokkal.Így magam építettem egyet.Valóban csak nagyon jó minőségű anyagokból érdemes építeni, mert másképpen havonta cserélhetjük a vizet a barna mocskos üledék miatt.Tehát titán ötvözetből készítettem egy 21 lemezes un. száraz cellás generátort ami kb 5%-os koncentrátumú KOH-oldatból fejleszti a gázt.A generátort felmágneseztem egy egyenáramú elektromágnessel ahogy ezt némelyik szakkönyv leírta.Nem tudom van e jelentősége, mert anélkül nem is próbáltam,hogy van e különbség.Mondhatom ,hogy nagyon jól sikerült.Én magam is meglepődtem,milyen nagy mennyiségű gázt tudok termelni kb 8-10 amperen.Valójában nem is kell sok gáz mert úgysem csak ezzel megy,hanem gázolajjal.20-25 ampernél többet ne nagyon vegyünk le mert nagyon megviseli az akkumulátort.Feltétlenül használjunk P W M-et. Most már egy éve használom az első 1-2 ezer km nem tapasztaltam semmilyen változást.Azonban most már kezd beállni a rendszer.Az eddigi 5-6 literes fogyasztás lecsökkent 4-4,5 literre a kocsi sokkal lendületesebb,hiszen tökéletesebb lett benne az égés.A fogyasztás további növelését úgy lehet elérni,be kell csapni a vezérlő számítógépet,hogy szegényebb keveréket állítson be.Valamint megnövelni a bevitt gázmennyiséget.Nálam a légmennyiségmérő jelét kellene módosítani.Négyszög jelet kell módosítanom,hogy így egy kicsit nehezebb lesz,de mindenképp megcsinálom.Tehát összevetve mindenképpen megéri alkalmazni a gázfejlesztőt mert nem csak ,hogy kevesebbet fogyaszt,dinamikusabb lesz,de a motort is nagy mértékben kíméli.Azonban hosszabb leálláskor mindig szellőztessük ki a motort gáz nélküli járatással,hogy a vízpára nehogy tönkretegye a motort.
 3 tagnak  tetszik

#45  2012-08-13 20:14 ferikenyhAutótörő
1000 km felett járok...fogyasztásjavulást nem tapasztaltam, sőt..... de majd a tudósok megaszondják... a teljesítmény érdemben sokkal jobb. a 10 % megvan..... később folytatom....

#44  2012-07-25 22:19 ferikenyhAutótörő
nah még nem értem el a bűvös 1000 km-t de olyan 850 km-nél járok, és eddig még semmi változás. a teljesítmény érezhetően jobb, de a fogyasztás nem változott... de lassan remélhetőleg javul már...
válasz Szaszu (#43) üzenetére

#43  2012-07-13 06:31 Szaszu
azért egy kis időt adj neki, amíg a rendszer kitisztul. Kb. 1000 km után már számolgathatsz
válasz ferikenyh (#42) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#42  2012-07-12 18:12 ferikenyhAutótörő
NAH! elmentem vele eddig 200 km-t... eddig semmi érdemi változást nem tapasztaltam fogyasztás terén, a gyorsulás 100 km/h felett érezhetően jobb... eddig ennyi....
válasz ferikenyh (#41) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#41  2012-07-09 17:56 ferikenyhAutótörő
Szerkesztve:   2012-07-09 17:56
Nah! beszerelés megtörtént! ma megközelítőleg 11 óra magasságában elmondás szerint sör mellett 40 percig tartott a művelet! :)
Első tapasztalat, de nem reprezentatív: 100 km/h felett kicsit mintha intenzívebb és hamarabbi lenne a gyorsulás, viszont fogyasztásilag is több...:)
de ez csak 1 nézőpont, a későbbiekben az átlagos nehezéket helyezem a lábamra és meglátjuk mi történtik... csodát nem várok, termelni nem fogja az üzemanyagot, de remélem felére sem szivja a tankom kapacitását a vákuum, hogy már benzingőzzel kelljen mennem.... folyt.köv...
válasz ferikenyh (#38) üzenetére
 5 tagnak  tetszik

#40  2012-07-07 13:56 dudicukrasztrollface
igen van 3000es dízelmotor.üdv
válasz lipu (#39) üzenetére

#39  2012-07-07 12:18 lipumár nem a mester
hogy is van ez??
Egy jó félévvel ezelőtt te mondtad hogy a haverodnak van és hogy jó, most meg placebó?
válasz dudicukrasz (#35) üzenetére

#38  2012-07-06 20:15 ferikenyhAutótörő
kétlem Dudi! ahogy korábbi hozzászólásomban is írtam, én nem feccölök egyenlőre bele... csak próbahónapra kapom, így nem fűződik érdekem ahhoz hogy nem valós adatot adjak meg, vagy ámítsam magam.....
ha valóbban beválik beruházok, persze ha gazdaságosan megtérül... ha nem válik be akkor, akkor jön a kritika....
Ez eldől érdemben kb 1 hónap múlva
válasz dudicukrasz (#37) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#37  2012-07-06 19:21 dudicukrasztrollface
ezaz hogy próba nincs,vagy beleteteted vagy nem,
vagy hiszel vagy nem,de az ember ugye önérzetes,senkitől nem hallottam még hogy "bakker ez nem szuperál" inkább mindenki nikkelezi a dolgot ha már megvette.a kutya itt van elásva.még mindíg vegyész vagyok és még mindíg nem hiszek a csodákban,de látatlanban lefogadom hogy Neked is literekkel kevesebbet fog enni
válasz ferikenyh (#36) üzenetére

#36  2012-07-06 16:13 ferikenyhAutótörő
nem nyilatkozom! csak tapasztalat után! az én lábam elég változó, de mostanság olyan 6,3 -6,6 között változik a fogyasztás, ha ez változik (jobb esetben csökken) akkor érdemes betenni, persze kalkulálva a megtérülést...

#35  2012-07-06 12:50 dudicukrasztrollface
placebo hatást fog max
válasz Szaszu (#34) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#34  2012-07-05 22:42 Szaszu
kíváncsi vagyok benzinesnél mit mutat
válasz ferikenyh (#33) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#33  2012-07-05 21:08 ferikenyhAutótörő
Nah ha minden igaz, akkor jövö hétfőtől lesz egy kis próbautam ezzel a szerkezettel, hála egy igazi ezermesternek! :) amig én dolgozom, a kocsim átesik egy kis műtéten! :) Kíváncsi vagyok! eredmények hamarosan...!

#32  2012-05-22 21:10 Szaszu
a minap úgy jártam, hogy a nagy rohanásban elfelejtettem a vizet pótolni.
Érzem, hogy csak nem megy úgy, nem halad a gép, hiába előznék. Nos, néha a vizet is pótolni kell, mert a technika hiányát megérzi az ember, ha már hozzászokott a jóóóóhoz.

#31  2012-04-21 07:32 dudicukrasztrollface
2liter/100km -es benzinfogyasztás mellett ezt azt értéket kaptam
válasz lipu (#30) üzenetére

#30  2012-04-20 20:44 lipumár nem a mester
akkor neked autód sincs!
válasz dudicukrasz (#29) üzenetére

#29  2012-04-20 06:48 dudicukrasztrollface
nekem megtérülési időt 97hónapot írt ki
válasz lipu (#28) üzenetére

#28  2012-04-20 05:41 lipumár nem a mester
Szerkesztve:   2012-04-20 05:49
Itt mindenki megnézheti mennyi idő alatt térül meg a HHO generátor Számítás
Ez pedig egy mai hír az üzemanyagokról

érdemes elolvasni

#27  2012-04-08 21:27 Szaszu
köszönöm, idegen volt még nekem e táj
válasz pistiapu (#26) üzenetére

#26  2012-04-08 20:57 pistiapufőnök
Utólagos engedelmeddel átírtam a linket úgy, hogy tényleg a kocsid adataira vigyen.
válasz Szaszu (#25) üzenetére

#25  2012-04-08 20:25 Szaszu
Szerkesztve:   2012-04-08 20:56
Nagy, hatalmas, széles mosoly. Ezen a linken látszik az elmúlt pár tankolásom, és az átlagfogyasztás.Mindíg akkor tankoltam, amikor elkezdett világítani (kb.10-15 km eltéréssel), illetve szó szerint csurig tankoltam.

Szerintem kiráááály! Látszik, hogy folyamatosan csökken a fogyasztás. Köszönet Lipunak és Joebácsinak, hogy megismertettek ezzel a technológiával
Mielőtt valaki csak az utolsó értékre koncentrálna elárulom, hogy abból a km mennyiségből kb. 500km az autópálya, ami nem barátja ennek a gépnek és még így is jónak mondható.

#24  2012-04-06 05:23 szita721031
Nem vagyok képben.
válasz szitu (#23) üzenetére

#23  2012-04-05 21:44 szitu
A "jobb egybe"?
válasz szita721031 (#1) üzenetére

#22  2012-04-05 12:29 Joebácsialkatrészbótos
Berakhatod mellé, semmi gondot nem okoz!!
válasz szitu (#21) üzenetére

#21  2012-04-05 09:24 szitu
Kár, hogy nem jött hamarabb a hír, február közepén lett LPG-s a gép. Pedig ez is szimpatikus.

#20  2012-04-04 17:51 lipumár nem a mester
Megkaptuk a választ a gyártótól!
Engedélyezték, hogy a klubtagoknak mi szereljük be a hidrogéngenerátort, ha valaki mégis csak úgy dönt hogy kell neki, és még meg is bízik bennünk.
E mellet mivel nem lehet kedvezményt adni az árakból, ezért saját költségünkre minden megrendelőnek egy szervizhez anyagot (olaj, olajszűrő, levegőszűrő)
vissza adunk, esetleg beszereléskor meg is csináljuk.

#19  2012-04-03 12:46 Joebácsialkatrészbótos
Az ablakmosó tartály mellett van az egyik, a másik pedig a nyúlvány végére van erősítve. Ez így van a FUSIONnál. Minden típusnál meg kell keresni az optimális helyét.
válasz byo (#18) üzenetére

#18  2012-04-03 10:24 byo
Szerkesztve:   2012-04-03 10:25
A tartályok hova kerülének elhelyezésre?

#17  2012-03-28 21:47 szita721031
1.4 dieselnél 20% fogycsökkel számolva kb. 35-40 ezer km. alatt megtérül. (145e +39150 áfa= 184150 ft) osztva 5ft /1km-el =36830km Ebbe benne van a desztvíz is. Annyira nem vészes de azért megvárom a véleményeket. A hosszútávúakat. Kérek mindenkit aki beszereltette, ossza meg velünk tapasztalatait.

#16  2012-03-28 20:27 dudicukrasztrollface
Én nem azt mondtam hogy a szöcske höhö nem fejlesztette tökélyre azt amit az autógyártó multicégeknek évtizedek óta nem sikerült,hanem hogy nincsenek csodák.Várom a tapasztalatokról a beszámolókat,főleg benzines kollégáktól,meg amúgy mindenkitől itt.
válasz lipu (#15) üzenetére

#15  2012-03-28 19:15 lipumár nem a mester
Szerkesztve:   2012-03-28 19:16
Azért azt elmondom, hogy nekem is be van szerelve ( addig nem adták meg a képviseletet amíg nem tudunk a saját tapasztalatokról is beszélni)!
Akik ismernek tudják nem szeretek lassan menni, és nem vagyok megelégedve az autóm fogyasztásával sem.
Amióta beszereltem azóta 1900km-t mentem, összesen 104 litert tankoltam, még van 180-190 km megtehetőm.
Az eddigi 6-6.3 liter/100km fogyasztásom javult, úgy hogy közben nem kíméltem a járgányt.
Persze lehet azt mondani hogy azért dicsérem mert el akarom adni.
Ez csak részben igaz! A mai napon kérvényeztük a gyártótól, hogy a klubtagoknak, ha Ők akarják mi szerelhessük be, ugyanis más megyében lakóknak csak előzetes engedélyükkel lehet.
Példa: Ha mondjuk Villamos Misinek kellene Ő csak a debreceni képviseleten kérhetné a beszerelést a jelen állapot szerint!
Ha valaki mégis kételkedik tudunk telefon számokat adni, olyan emberekét akik már régen használják a hidrogéngenerátort,lehet kérni információt.
válasz dudicukrasz (#14) üzenetére

#14  2012-03-28 18:45 dudicukrasztrollface
A gázszett sem tuti,hamarosan "atyáink" megtalálják rá a megoldást hogy azt se érje meg beszerelni,ebben biztos vagyok lásd bioetanol.annál is megvárták amíg kifejlődik a teljes lefedettség kúthálózat szempontjából,aztán rögtön olyan árra nyomták fel hogy még véletlenül se kelljen elgondolkodnod azon hogy beszereltesd e az átalakítót.Ez a vizes cucc még gyerekcipőben jár,de ahogy fejlődik majd olyan ütemben gyűri majd maga alá az olajlobby ezt is,erre mindenki mérget vehet.
válasz Z.Boy (#11) üzenetére

#13  2012-03-28 18:39 dudicukrasztrollface
Én neked szurkolok,írj majd milyen.
válasz Szaszu (#10) üzenetére

#12  2012-03-28 17:17 Z.Boy
Csak a tisztán látás miatt
Hormuzi-szoros

#11  2012-03-28 17:14 Z.Boy
Szaszu-Dudi..
Most néztem utána a dolgoknak Én is..
Ha gáz-szettet szereltetnék be a kocsiba az 245.000 FT-lenne
A benzin hónapokon belül 500,és december körül 600 ft lesz...
Ez nem duma-hanem egy benzinkutas haverom,USA-ban élő testvére adta neki az infókat.....
A Válság "JAVA" még csak most kezdődik!!!
Ma mentem tankolni-és egy tele tankért 15.998 Ft ot fizettem
OMW kút.....
Hamarosan felszökik az euro.
És ha IRAN nem viselkedik az embargo -val, szemben................ és az Usa -vagy izrael betámadja Őket az európai olaj vezeték miatt akkor itt háború lesz...
A SHELL fizetne de nem tud-Embargo

#10  2012-03-28 15:52 Szaszu
Szerkesztve:   2012-03-28 15:55
Jól látod. Elsősorban valóban azoknak éri meg, akik sokat mennek, mert hamarabb megtérül. Értelemszerűen ki-ki kitudja számolni a saját futásteljesítménye alapján, hogy mikor fordul át plusszba. Abban is igazad van, hogy a dízeles nem fog hanyatt esni a fogyasztáscsökkenéstől, mert százalékosan a kisebb fogyasztásból kisebb spórolható meg. (a benzinesek jobban járnak ugyanakkora befektetéssel.)nem elfelejteni, hogy az üza. előbb-utóbb 500 Ft lesz és bizony 100 km-ként kb. 500 Ft megtakarítás nem olyan rossz...

Ugyanakkor számomra óriási előny a rendes gázbeszereléssel szemben, hogy nem kell engedélyeztetni sok pénzért, illetve ha eladom az autót kiveszem belőle és átrakom egy másikba, tehát viszem magammal ezt a befektetést, nem úgy mint a gáznál.
válasz dudicukrasz (#9) üzenetére

#9  2012-03-28 10:34 dudicukrasztrollface
Hát beleástam magam a témába,az én véleményem az hogy mindenki ki-ki döntse el áldoz e rá.Meglehetősen vegyes képet mutatnak a statisztikák és a tapasztalatok.Egy kis olajkályha 5l-es fogyasztását figyelembe véve ha a fogyasztáscsökkenés mondjuk 20% mert ugye az 50 az mese,legalábbis ha nem kamion/gondolom ott érhető el ilyesmi horroráron,talán/,az ugye 1l 100km-eren,ehhez azért elég sokat kell menni hogy megtérüljön a 150rugó.Lássuk be csodák nincsenek,én inkább vegyész szemmel próbáltam olvasgatni a fizikához kevesebbet konyítok,de nagyon kíváncsi leszek a véleményekre és a tapasztalatokra akik ilyet szereltetnek majd be.

#8  2012-03-28 08:52 Joebácsialkatrészbótos
Nem vizsgaköteles, mert a gázt nem tároljuk, és nem változtatjuk meg az autó üzemanyagrendszerét!!
válasz turbobacsi (#6) üzenetére

#7  2012-03-28 08:52 Joebácsialkatrészbótos
Szerkesztve:   2012-03-28 08:54
1500cm3-ig MINDEN belsőégésű motorba beszerelhető!
Átépítés csak az adott egységhez tartozó cm3-ig lehetséges, és hogy a 3 év garancia megmaradjon, nekünk kell megcsinálni, minden esetben a szerelés díját ki kell fizetni, ebben benne vannak az esetlegesen felmerülő plussz anyagköltségek is, ami a terméket illeti (csövek, csatlakozók, stb.)!
Az ár nettó ár (120.000ft a készülék, 25000ft a beszerelés).
Folyadékot kell bele tölteni, aminek költsége nyáron 20fillér/km, télen 70fillér/km. Egyszerűbben: nyári folyadék 5literes 1000ft (kb. 5000km-re elég), téli folyadék 3500ft (szintén kb. 5000km-re elég)
Garancia feltételei:
1: Csak az általunk forgalmazott folyadékkal lehet üzemeltetni.
2: Nem szabad hozzápiszkálni a készülékhez!
3: Évi egyszeri ingyenes átvizsgálás a beszerelőműhelyben.
válasz Moki111 (#5) üzenetére

#6  2012-03-28 07:13 turbobacsi
mit szólnak hozzá műszaki vizsgán?

#5  2012-03-28 07:10 Moki111
Szerkesztve:   2012-03-28 07:14
Sziasztok,

Engem az érdekelne, hogy mennyire univerzális az alapkészülék?. Bármelyik autóhoz pl 1500 cm3 alatt ugyanaz az alapkészülék jár (gondolom a szerelvényekben azért lehet eltérés)?
Azért érdekel, mert ha tegyük fel beszereltetem "A" típusú autómba, de az autó eladásakor kiszerelem, ugyanaz beépíthető-e egy "B" típusú autóba (hamár a cikk szerint annyira tartós)?

További kérdéseim - az ár beszerelten, számlával és garival 145000 Ft?
Mennyire szervíz igényes a dolog és annak milyen költségei vannak?

A válaszokat előre is köszönöm,
M

#4  2012-03-28 05:55 lipumár nem a mester
Szerkesztve:   2012-03-28 05:58
Pontosabban 1500cm3-ig 145000 ft
Szabott árak vannak, nem adhatjuk se olcsóbban se drágábban.
Ugyanennyiért kapod az összes képviseleten és a gyártónál is.

#3  2012-03-27 22:01 Szaszu
Szerkesztve:   2012-03-27 22:06
köbcenti függő, az 1.4-esé 145.000Ft.

Nekem már beszerelte Lipu mester,( ) rövidesen beszámolok a várt mellékhatásokról

elöljáróban annyit, hogy érezhetően jobban megy a gép, már tapasztalom az üzemanyag-csökkenést, de még csak jegyzetelő stádiumban vagyok, konkrét eredményekről később szívesen

#2  2012-03-27 21:38 Joebácsialkatrészbótos
Hány cm3 az autód?

#1  2012-03-27 21:23 szita721031
Mennyibe kerül egy ilyen készülék? Persze beszereléssel. Csak nehogy leessek a székről.

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók