Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 929 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 021 243 letöltés

4 aktív felhasználó
1 102 egyedi látogató
5 939 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
bandi1969

Ajánlott oldalak

Letöltések

Akku, vagy generátor? eselteg valami más?
dunaip  2012-04-03
Szerkesztve: 2012-04-03
Sziasztok!

Hozzáértő segítségetekre lenne szükségem!

Tegnap délután hazafelé menet egyszercsak kigyulladt a műszerfalon a piros akksi, és a sárga (ABS) ikon. Kis túlzással kb, de sokkot kaptam. Dogó, M3, belső sáv, szóval gyorsan kievickéltem a szélére, félreálltam, leállítottam, hátha egy restart után elmúlik a hiba jelzés.
Hát nem múlt el, sőt, nem is indított vissza. (meg se forgatta). Fasza, gondoltam megpurcan az akku akkor az 20-30es kiadás lesz. telefon bratyónak jöjjön menteni. eltelt 10 perc, próbálok indítani, és berántja. Minden figyelmeztetés elaludt, széles vigyorral a képemen, hívóm a megmentésemre indulókat, hogy sztornó. Még le sem teszem a telefont, és megint ugyanaz a két ikon.

Szóval megyek tovább haza, ahogy teljesen ürül ki az akku, úgy lesz egyre halványabb minden belső fény. kezdek izgulni. utolsó kanyarnál, már hiába nyomom a gázt nem reagál(elektromos, gondolom kevés volt neki a kraft). világítást gyorsan levettem, így az még magához tért és a maradék 1,5km-re elég volt.

egész éjjel töltőn volt, reggel pöcre indult, de a piros akku nem aludt ki!

ja és 1.4 dízel.

Segítsetek!



Hozzászólások

#19  2012-04-19 07:35 KPeti
Köszi szépen!

#18  2012-04-18 15:59 magaboa csapat fotósa
Ennyi van meg:
válasz KPeti (#16) üzenetére

#17  2012-04-17 07:25 magaboa csapat fotósa
Keres rá fent van elvileg, de ha lesz erőm felteszem ami megvan.

#16  2012-04-17 07:17 KPeti
Nincsen valakinek leírása, hogy melyik kód mit jelent teszt üzemmódban?
Előre is köszönöm!

#15  2012-04-16 08:13 dunaip
Szóval a vége az lett, hogy a szabályzó megúszta.
összesen fizettem 25ezret. Gyorsan megvoltak vele, azóta tölt rendesen. Néztem a tesztmenüben is, szépen ott van a 14,4 volt

#14  2012-04-04 21:51 magaboa csapat fotósa
Szerintem keres olyat aki erre szakosodót, vagy bontót.
válasz dunaip (#11) üzenetére

#13  2012-04-04 21:38 Moki111
- OFF -
Az sem rossz!
Nekem zárszerkezetet akartak cserélni az egyik márkaszervízben 36000 ft + 1 óra munkadíjért (szerintük gyári új).
Végül bele is mentem, mikor felhívtak, hogy sajnos az a zárszerkezet ami náluk raktáron van nem jó az enyémhez (bal első zárszerkezetről volt szó egyébként).
Érdekelt, így megkérdeztem, hogy miért nem jó azt a választ kaptam, hogy jobb kormányos autó bal első zárszerkezete van raktáron. Elkönyveltem, hogy hibáztak, de akkor sem értettem mit keres Magyarországon jobb kormányos autó alkatrésze.
Kerestem a neten bontottat harmad áron és visszamentem hozzájuk amelyet be is szereltek(végül teljesen korrektek voltak, mert 1 óra munkadíjért beszerelték).
De nem ez a lényeg, hanem közben lett 1 teóriám (ami nem feltétlenül igaz, de érdemes rajta elgondolkodni).
Mialatt keresgéltem a bontókban rengeteg jobb kormányos autó roncsot láttam, amelyeknek alkatrészei nagy részben kompatibilisek a balossal.
Gondolom az abból maradhatott...
- ON -
válasz rakman (#12) üzenetére

#12  2012-04-04 21:17 rakman
Ez a nem semmi!
Ott hagyod a régit, felújítják, majd tovább adják kb 55 ezerért...

#11  2012-04-04 13:08 dunaip
Beszéltem azért egy márka szervizzel is:
-Nem javítják, cserélik
-munkadij kb 10-15e
-generátor kb 55e + 14 ezer ha nem hagyom ott a régit

#10  2012-04-04 12:21 dunaip
Na most hívtak. szétkopott a generátorban az egyik csúszógyűrű. Ezt biztosan cserélni kell(12e). A fesz szabályzó ha megúszta akkor bingó ha nem akkor plusz 17e.

#9  2012-04-04 11:46 dunaip
feltétlen írni fogok. Már a körmöm rágva várom a telefonhívást!

#8  2012-04-04 10:23 Priest
A megoldásról és a szerviz tapasztalatokról mindenképpen számolj be!
válasz dunaip (#7) üzenetére

#7  2012-04-04 08:01 dunaip
Szerkesztve:   2012-04-04 08:02
Hát szereztem közben egy multimétert, így már nem kellett a teszt üzem. Egyértelműen nem tölti az akkut. Tegnap este leadtam szervízbe, mert elég sürgős, hogy legyen autó alattam.

A csatlakozót, meg a kábelt is megnéztem, de nem láttam rajta sérülést.

Elvileg ma kiderül pontosan mi a baja.

Köszönöm a hozzászólásokat!

#6  2012-04-03 21:56 Makrocar
A generátorra rámegy egy csatlakozó asszem három vezetékes.
A csatitól kb 10-15cm-re el szokott törni a vezeték! Nézd meg! Tudom van rajta egy fekete cső de azt le tudod húzni-vágni talán hasított.
Ha a vezeték eltört megforrasztod és kész is.

#5  2012-04-03 20:53 goodness
Nekem már olyan sok gondom volt a Fúzióval, hogy nehéz lenne felsorolni. Mondjuk nekem ez már a második vas.

Többek között a generátorral is megadta magát.
7000 km után cserés volt.



#4  2012-04-03 17:47 magaboa csapat fotósa
Teszt mód.:A belépéshez be kell helyezni az indítókulcsot, megnyomni a napi km nullázó-gombját, majd miközben a gombot nyomva tartjuk, elfordítani a kulcsot gyújtás állásba. Kb 5 mp múlva az LCD kijelzőn megjelenik a TEST felirat, ekkor elengedhetjük a nullázó-gombot. Az motort ezután akár be is indíthatjuk, a kijelző a gyújtás elvételéig teszt üzemmódban marad.

A nullázógomb ismételt nyomogatásával válthatunk a különböző teszt-üzemmódok között.
Keresd a: bxxx kijelzést ez kiírja az aksi feszültséget.
válasz dunaip (#2) üzenetére

#3  2012-04-03 16:22 dunaip
illetve nem tudom hogy fizikailag ez mennyire hozzáférhető helyen van, de gyanakszom a kutyára.
Pár napja megrágta a rendszámtartó keretet. félek, hogy a kocsi alá is befért, és lakmározott egy kis kábelt is. Alá is nézek mindjárt a kocsinak

#2  2012-04-03 16:19 dunaip
Hát az sajnos nincs.
Azóta viszont próbáltam egy kölcsön akkuval, de azzal is világít a piros ikon. Este megy egy jó kis fusi műhelybe és majd jól megnézik mi lehet a baj.
válasz magabo (#1) üzenetére

#1  2012-04-03 16:02 magaboa csapat fotósa
Hát inkább a generátor környékén keresd a hibát.
Ha van multimétered mérjél rá az aksira mikor áll a motor meg amikor megy, vagy kicsit pörgetve van.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók