Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 929 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
16 013 562 letöltés

4 aktív felhasználó
1 164 egyedi látogató
3 219 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
bandi1969(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
bandi1969

Ajánlott oldalak

Letöltések

Szuperteszt - Autó Magazin
putyor  2006-08-23
Szuperteszt az Autó Magazinban Fusionnal és másik három hasonló autóval


Ford Fusion

Renault Modus

Skoda Roomster

Nissan Note

<a href="http://www.combase.hu/others/Fus ion_cikk.PDF">Itt a cikk </a>

Hozzászólások

#11  2007-01-24 16:33 pistiapufőnök
Azt tudtátok, hogy a hátsó ülés támláját gyakorlatilag síkba lehet fordítani, ha lehajtjátok? Van egy rudazat, ami tartja, de azon tud ám mozogni is. Tehát a mellékelt képpel ellentétben majdnem tökéletesen sík padlót lehet csinálni a kocsi hátuljában. Tessék megnézni mondjuk a Note-ot ezen a téren! Rémálom.

#10  2007-01-24 16:30 pistiapufőnök
Elolvastam megint a cikket. Nagyon tetszett, hogy a Nissan Note alapára 3 399 000, de azért a tesztelt autó csupán 2 970 000-be került. Ezzel szemben a Fusion simán listaáron számolandó, miközben lejön róla 350 000. Ráadásul nem tudom, hogy mit rakhattak még a Fusionbe, hogy olyan elképesztően drágát csináltak belőle. (3 630 000)

#9  2007-01-23 15:49 filogyorgy
Leszólták a minőséget, azt saját tapasztalatból tudom, hogy a 8 millás Renault Espace-on a kormány 100.000-nál majdnem elmorzsolódott, az extra kárpit széthullott, az anyagok elszineződtek, az elektronika pedig istencsapása. A skodánál szétestek a kapcsolók, az ülések kikoptak és hullott a belsejük, a motor pedig olyan mint a csiga. Nissanhoz nem volt még szerencsém, de a parkolóban álltam mellette, mint a kiscsoportos óvodás méretre az iskoláshoz viszonyítva. Nálunk a családban eddig a Vectra volt a legkisebb autó, de most is jól elférünk, a fiam 193 én 188 cm. magasok vagyunk.

#8  2007-01-22 14:15 Viktor
Hát tök humbuk amiket írtak a teszteben. Pl. hol 3,2 mill az alapára? mikor extrákkal nem mentem 3 milla fölé. Hol tartozik az alapba a ködlámpa? Mert szerintem sehol. És amit a menetstabilitásról írtak az pedig a legnagyobb kamu. Csak csatlakozni tudok a többiekhez. Volt Kb. 2hete egy meleg helyzetem. Lakott területen előztem 1 hókotrót és 1 autós kikanyarodott elém. Muszáj volt magam bepréselni a kotró elé magam. Hát kb 70nél nem volt egy egyszerű dolog. és nem dobta meg a farát és még elég könnyű volt az úton is tartanom.Igaz a szívem majd ki ugrott, annyira megijedtem és a párom is,de le a kalappal az autó előtt. Hát nem vezettem még a tesztben szereplő többi autót, de nem tudom viselkednének e ennyire jól hasonló szituban.

#7  2007-01-22 14:13 Viktor
Hát tök humbuk amiket írtak a teszteben. Pl. hol 3,2 mill az alapára? mikor extrákkal nem mentem 3 milla fölé. Hol tartozik az alapba a ködlámpa? Mert szerintem sehol. És amit a menetstabilitásról írtak az pedig a legnagyobb kamu. Csak csatlakozni tudok a többiekhez. Volt Kb. 2hete egy meleg helyzetem. Lakott területen előztem 1 hókotrót és 1 autós kikanyarodott elém. Muszáj volt magam bepréselni a kotró elé magam. Hát kb 70nél nem volt egy egyszerű dolog. és nem dobta meg a farát és még elég könnyű volt az úton is tartanom.Igaz a szívem majd ki ugrott, annyira megijedtem és a párom is,de le a kalappal az autó előtt. Hát nem vezettem még a tesztben szereplő többi autót, de nem tudom viselkednének e ennyire jól hasonló szituban.

#6  2007-01-22 12:07 capa
Nekem nincs nagycsaládom, nagy csomagtér kellett kis autóban. azért vettem. De érdekes, hogy egy szeptemberi cikben kazettás magnó, mikor a júliusi 1-i modellévváltás óta cd-s van benne alapból. De egyébként az tényleg gáz volt előtte. Stabilitási gondjai tényleg vannak az autónak, már aki nem szokta meg a magas felépítést. Az már más kérdés, hogy szerintem az ebből adodó problémák meg kell hogy legyenek a többinél is. Arról meg nem beszélt a cikk, hogy egyedül a fusion nézz ki valahogy ebben a kategóriában, a többi ocsmány. Meg nem csak a LE-t kellene nézni, hanem a NM-is. Na meg, hogy Diesel Fusiont tudsz venni annyiért, mint egy alap benzines Note-ot.

#5  2006-08-26 23:18 LXIX
Még két furcsaságot megemlítenék a cikkel kapcsolatban:
- Nem láttam még olyan Fordot, amelyiken Hankook gumi lett volna.
- A &quot;felár nélkül sem kapható függönylégzsák&quot; a miénkben van.

#4  2006-08-25 16:39 Balage
Szerintem is ez a teszt a Skodának volt reklám és a legnagyobb ellenfelet kellet lenyomni, azaz a Fusion-t, mivel nagyon sokat vesznek.
1. leszólták a variálhatóságot, holott csak a Fusionban lehet előredönteni a jobb első ülést, csak a Fusionban van a jobb első ülés alatt tárolórekesz, a Fusioné a legnagyobb kesztyűtartó.
2. leszólták a stabilítást holott a Fordok futóműve köztudottan a legjobb a kategóriában, lásd Totalcar teszt 2003-ban. Egyébként mint rally fanatikus már próbálgattam az autót és kezesbárány még meleg helyzetben is (a Corsa és a Polo is lecsúszott a pályáról). Úgyhogy nem tudom kik vezettek a tesztben????
3. egy szó sem esett a világbajnok váltóról amiről a Fabia-s!! haverom csak szuperlatívuszokban beszélt. Gondolom a Roomsterben is u.a. váltó van.
4. kényelem, a négy autó közül a legszélesebb, mellesleg szélesebb mint az egy kategóriával feljebb lévő Corolla, mégis azt írták, hogy hátul kevés a hely, a Nissan Note keskenyebb is és rövidebb is viszont magasabb, mégis a legstabilabb, na ezt fejtsék meg a fizikusok:)). Szóval valószínüleg a Skodának akarnak piacot szerezni csak ehhez nem biztos, hogy a másikat alaptalanul le kell fikázni. Azt hiszem a Ford nem fizetett azért, hogy jókat mondjanak az autóról. Végül pedig a második helyen végzett Nissan Note hibásan került forgalomba, nem volt védve az oldalütközések ellen, mellesleg a Ford nem keveset fordít a biztonságra (erről láttam egy dokumentumfilmet). Bocs, hogy ilyen hosszú voltam de teljesen kiakadtam a cikk láttán.
Jó Fruzsizást mindenkinek&amp;#8230;

#3  2006-08-24 22:33 zsolti bá'
1, a skoda majd' felborul, két kerékre áll de ..
2, a modus csomagtartója kicsi, rosszul tervezett a műszerfal, de..
3, a nissan keskeny és szűk, hátul három embernek kényelmetlen, azért...
4,a Fusion szerizköltsége, újraeladhatósága a legjobb, de...
De ezek ellenére is a a Ford a legrosszabb autó! Amúgy az utolsó mondatok mindent elmondanak:a teszteket Csehországban, Mala Blodeslav(a skoda főhadiszállása) mellet tartották!

#2  2006-08-24 10:51 Priest
Nekem úgy tűnik, hogy a cikkben elsősorban Roomsternek csináltak reklámot. Ami nem tetszett, hogy a Fusion esetében a menetstabilitást úgy leszólták. Nekem eddig erre nem volt panaszom, sőt!!!!! (bár lehet, hogy a tdci másként viselkedik, mint a benzines)
Priest

#1  2006-08-23 23:33 pistiapufőnök
Régi teszt lehet:
&quot;alapáron kazettás rádió&quot;

Ráadásul alapárral számolnak, miközben a Fordnál állandó a majdnem fél millás akció.

Engem nem győzött meg. A túlkormányzottság gondolom erősen forszírozott helyzetben érvényes, abba meg normális ember sohasem kerül. Főleg nem a családosok. Márpedig főleg azok vesznek &quot;buszlimuzint&quot;.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók