Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 451 felhasználó
2 175 cikk
56 kategória
39 949 hozzászólás
12 247 593 letöltés
6 aktív felhasználó
704 egyedi látogató
2 345 letöltés
az elmúlt 24 órában
55 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik

ferikenyh(1 perce)
Zsozsi(> 60 perce)
zzoli87fusion(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Fari76(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Mate777(> 60 perce)
rakman(> 60 perce)
koverferi67@gma(> 60 perce)
JoeYi(> 60 perce)
grik(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
sza
Ajánlott oldalak
Letöltések
EAC FAIL
Fari76
2017-08-29 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
1 cikk
11 hozzászólás
2021-01-18 18:33 kor járt itt utoljára
Születésnap: szeptember 28
Üzenetet írok neki
2020-12-20
Fari76


státusz: tag
1 cikk
11 hozzászólás
2021-01-18 18:33 kor járt itt utoljára
Születésnap: szeptember 28
Üzenetet írok neki

Sziasztok!
Tegnapi élmény. Van egy 2004-es 1.6 benzines autónk. Egy véletlen lefullasztás (ami a munkahelyi parkolóban történt) utáni indítás során az alapjárat felment 3000-re. Többszöri próba, eredmény ugyanaz. Hazafele menet az óracsoport mind két kijelzője villogott a jobboldalin EAC FAIL üzenet. A fordulatszámot kb. 1800-2200 között engedte vagy tartotta. 2200 fölött rángatott, 3-ba kicsit húzatva aztán üresben gurulva amíg a fordulat le nem esett, sikerült hazaérni. Reggeli feltárás során egyből kiderült, hogy a kartergázcső lecsúszott a szívósor csonkjáról. Visszadugás után rögzítés kötegelővel amíg veszek valami bilincset rá. Első indításkor még kellet kis idő amire összeszedte az alapjáratot de utána már jól működött. Remélem így is marad. Tanulság, kis hibának is lehet furcsa vagy ijesztő következménye.
Üdv mindenkinek!
Tegnapi élmény. Van egy 2004-es 1.6 benzines autónk. Egy véletlen lefullasztás (ami a munkahelyi parkolóban történt) utáni indítás során az alapjárat felment 3000-re. Többszöri próba, eredmény ugyanaz. Hazafele menet az óracsoport mind két kijelzője villogott a jobboldalin EAC FAIL üzenet. A fordulatszámot kb. 1800-2200 között engedte vagy tartotta. 2200 fölött rángatott, 3-ba kicsit húzatva aztán üresben gurulva amíg a fordulat le nem esett, sikerült hazaérni. Reggeli feltárás során egyből kiderült, hogy a kartergázcső lecsúszott a szívósor csonkjáról. Visszadugás után rögzítés kötegelővel amíg veszek valami bilincset rá. Első indításkor még kellet kis idő amire összeszedte az alapjáratot de utána már jól működött. Remélem így is marad. Tanulság, kis hibának is lehet furcsa vagy ijesztő következménye.
Üdv mindenkinek!
Hozzászólások
![]() | |
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
FordDanielFusion08 2021-01-11 12:28
Dylan 2021-01-10 18:18
FordDanielFusion08 2021-01-07 19:43
dzso80 2021-01-05 20:26
Fordur! 2021-01-05 10:44
dzso80 2020-12-13 20:53
dzso80 2020-12-13 20:44
regolas 2020-12-12 23:33
dzso80 2020-12-06 13:48
dudicukrasz 2020-12-05 18:13
Friss cikkek
Friss hozzászólások
dgucsi 2021-01-16 15:23
csipi87 2021-01-04 21:13
dzso80 2021-01-04 19:45
dzso80 2020-12-23 11:35
dzso80 2020-12-22 14:00
TJAti2 2020-12-20 17:45
Dylan 2020-12-06 21:13
Baxi 2020-12-05 06:05
dzso80 2020-11-29 21:41
dunaip 2020-11-26 16:55
Kedvezmény
Látogatók
