Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 929 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 021 853 letöltés

4 aktív felhasználó
1 175 egyedi látogató
5 692 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
bandi1969(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
bandi1969

Ajánlott oldalak

Letöltések

Mit tegyünk, ha kifogy az üzemanyag? Mirért van a szervíz?
atex  2008-01-05
Szerkesztve: 2009-01-30
1.4 tdci Tettem egy próbát, meddig elég 1 tank üzemanyag és mire számíthatok, ha nulla a még megtehető km.
auchan oil adat: 854km után állt le a motor, először csak a fordulata nem akart emelkedni, erőtlenné vált. Időben kb 10másodperc lehetett. sebesség függő. A lényeg: 0 km megtehető kijelzés után 12km tudtam még könnyűszerrel megtenni. A probléma csak ezután jelentkezett. Pont egy buszmegállóba sikerült leállnom. Laza mozdulattal, mosoly az arcon, 6liter üzemanyag betölt, motorháztető kinyit
/DRASZTIKUS elb...sz.ott francia találmány/pumpa kifeszítve helyéről, majd pumpa---pumpa mig kemény nem lesz. Sötét volt, telefon prüttyögésig lemerült állapotban, igy világítás nélküli feladattal néztem szembe. feladat elvégezve, vigyor arcon/1-2perc után /indítás. Autó indul, majd leáll....Levegős megint...légtelenítés újra, próba, eredmény ugyanaz. 1óra megfeszített beindítási kísérlet fájó ujjak kíséretében, eredménytelen helyzet állt elő. Szervíz felhív:
mi ekkor a teendő? Válasz: Vontassa be a legközelebb eső szervíz állomásra, ott elvégzik a légtelenítést!!!!! Nekem nem jó:(( Mi ekkor a teendő?
- A szervíz javaslatok a következők voltak:
6 liter üzemanyag nem elég ilyen esetben!!! Tessék???????
Nem éri el az üzemanyag szívó cső az üzemanyagot!
mi?????? Gyanús válasz ez nekem.
Kérdezem én: Mi van akkor, ha már használat közben kevés van a tank aljában akkor beleér? Válasz: Nagy nyomás van, a rendszerben.
Kérdem mi ilyen esetben a teendő?
- még 4 liter üzemanyag kell hogy beleérjen a szívócső az üzemanyagba!./átvert vele miután meghoztam a végén rájöttem./
-motorház felnyitás,légtelenítés pumpa....pumpa..
Újabb hosszú küzdelem után kezdtem feladni. Hazamentem másik autóért, elszántam magam a vontatásra:( Zseblámpát azért már hoztam vissza magammal. Még egyszer fény mellett is megpróbálkoztam a légtelenítéssel/ agyonhasználttá téve a pumpát és az ujjaimat körömbetöréssel egybekötve. Eredmény: fény mellett láttam, hogy felpumpálás után indításkor a motor azonnal visszaszívta a levegőt. Egyszerűen képtelenség volt elvégezni. Teljes kétségbeesés után jött a gondolkozás/nem akartam a lökhárítón takaró kupakot lefeszíteni/ Levettem a tanksapkát, ezután csodák csodája megszűnt a túlnyomás a tankban, a levegő távozott a rendszerből, 1-2 perc után járt a motor. Több mint 2 órámba került ez a kísérlet. Hasznos segítséget, információt sem a kezelési kézikönyvből, sem a szervíz munkatárstól nem kaptam!!!!!! Ami hozzá tartozik nem az első diesel autóm eddig egyiknél sem kellett a tanksapkát eltávolítani. Mindegyiken normálisan használható légtelenítő berendezés található. (üzemanyag szűrő cseréknél gyakran használni kell.)
A pumpa miatt nem vagyok büszke a francia mérnökökre. de a szervizesekre sem!!!

Hozzászólások

#9  2012-04-10 16:56 Melak44
Na ezt ki próbálom már a falat kaparom hogy miért nem szívja fel a tetüje.Erre nem is gondoltam :)
Köszi a tippet :)

Ui:24 órás szoli után már nem megy a gyors gondolkozás :(

#8  2009-02-01 14:21 mester76
A tesztet én is ugyan így megcsináltam annyi különbséggel hogy amikor le állt az autó és a tartalék gázolajat bele öntöttem akkor én egyből a slusszkulcshoz nyúltam.Semmi pumpa légtelenítés stb.Könnyen beindult és kidolgozta a levegőt kb 1 perc után tökéletes volt és tűz tovább.A teszt eredmények mindenképpen megnyugtatóak voltak.

#7  2009-02-01 13:55 Benvik
Másrészt az üzemanyag,ez esetben a gázolaj keni a nagynyomású rendszert....Nem igazán tesz jót a 2mikronra illesztett alkatrészeknek a kenés nélküli állapot!!!
válasz szitu (#6) üzenetére

#6  2009-02-01 12:45 szitu
1. A teszt előtt azért én megkérdeztem volna egy autószerelő ismerőst.
2. Azért mert te olyat csinálsz ami nem tartozik a normális üzemvitelbe, nem biztos hogy a tervező a hibás.
3. Dieselekből már régen sem illett kifogyasztani az üzemanyagot, mert ilyen problémákhoz vezetett az adagoló - legyen az bármilyen - tulajdonságai miatt.
4. A fedélzeti computer pontos.
5. Legközelebb vigyél magaddal egy Uri Geller kazettát v. CD-t játszd le a gépnek a "Múkodj!!!" mondatot, hátha az segít.

ui.: bocs az idétlen viccért.

#5  2009-01-30 23:40 T-TomiDon Tom
Amikor én átvettem a szalonban 3 km-t írt ki.
válasz AgentOrange (#3) üzenetére

#4  2009-01-30 20:39 dzs76
Nekem egyszer emelkedőn felfelé állt le. Kb 10 perc állás után (véletlenszerűen) újra megpróbáltam beindítani. Én is meglepődtem, de sikerült! Akkor érdekesnek találtam és azóta nem fogyott ki még egyszer. Megpróbáltam vigyázni rá. :)

#3  2009-01-30 15:41 AgentOrange
Használati útmutatóban ki van emelve, hogy véletlenül sem szabad üresre járatni az 1.4TDCi-t, én amikor vettem, egy éve állt a kocsi (banki visszavett 2007/6 havi, 23e Km) üres volt, a kereskedő tett bele benyát (nem 6 litert mert 30 megtehető km-t mutatott) aztán olyan 10 indítás-leállás-pumpálás után már szépen ketyegett a jószág, akkor elmentem a közeli kútra, telenyomtam azóta semmi probléma (leállás, vagy indítási nehézség), igaz ez tegnapelőtt volt:):) Szóval friss tulaj vagyok.

#2  2008-01-16 23:18 steinbacher
Köszi a beszámolót, remélem nem lesz rá szükségem, de megjegyeztem.

#1  2008-01-06 21:07 pöttöm
Szeva!

Hát.... gondolom te sem így tervezted..
egyszerre tanulságos és vicces... (bocsi, vizuális tipus vagyok)
Asszem maradok a benyásnál.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók