Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 929 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 021 853 letöltés
4 aktív felhasználó
1 175 egyedi látogató
5 692 letöltés
az elmúlt 24 órában
25 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
bandi1969(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
bandi1969
Ajánlott oldalak
Letöltések
Mit tegyünk, ha kifogy az üzemanyag? Mirért van a szervíz?
atex 2008-01-05
atex
2007-11-04 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
4 cikk
43 hozzászólás
2010-05-30 10:18 kor járt itt utoljára
Születésnap: nincs megadva
Üzenetet írok neki
státusz: tag
4 cikk
43 hozzászólás
2010-05-30 10:18 kor járt itt utoljára
Születésnap: nincs megadva
Üzenetet írok neki
Szerkesztve: 2009-01-30
1.4 tdci Tettem egy próbát, meddig elég 1 tank üzemanyag és mire számíthatok, ha nulla a még megtehető km.
auchan oil adat: 854km után állt le a motor, először csak a fordulata nem akart emelkedni, erőtlenné vált. Időben kb 10másodperc lehetett. sebesség függő. A lényeg: 0 km megtehető kijelzés után 12km tudtam még könnyűszerrel megtenni. A probléma csak ezután jelentkezett. Pont egy buszmegállóba sikerült leállnom. Laza mozdulattal, mosoly az arcon, 6liter üzemanyag betölt, motorháztető kinyit
/DRASZTIKUS elb...sz.ott francia találmány/pumpa kifeszítve helyéről, majd pumpa---pumpa mig kemény nem lesz. Sötét volt, telefon prüttyögésig lemerült állapotban, igy világítás nélküli feladattal néztem szembe. feladat elvégezve, vigyor arcon/1-2perc után /indítás. Autó indul, majd leáll....Levegős megint...légtelenítés újra, próba, eredmény ugyanaz. 1óra megfeszített beindítási kísérlet fájó ujjak kíséretében, eredménytelen helyzet állt elő. Szervíz felhív:
mi ekkor a teendő? Válasz: Vontassa be a legközelebb eső szervíz állomásra, ott elvégzik a légtelenítést!!!!! Nekem nem jó:(( Mi ekkor a teendő?
- A szervíz javaslatok a következők voltak:
6 liter üzemanyag nem elég ilyen esetben!!! Tessék???????
Nem éri el az üzemanyag szívó cső az üzemanyagot!
mi?????? Gyanús válasz ez nekem.
Kérdezem én: Mi van akkor, ha már használat közben kevés van a tank aljában akkor beleér? Válasz: Nagy nyomás van, a rendszerben.
Kérdem mi ilyen esetben a teendő?
- még 4 liter üzemanyag kell hogy beleérjen a szívócső az üzemanyagba!./átvert vele miután meghoztam a végén rájöttem./
-motorház felnyitás,légtelenítés pumpa....pumpa..
Újabb hosszú küzdelem után kezdtem feladni. Hazamentem másik autóért, elszántam magam a vontatásra:( Zseblámpát azért már hoztam vissza magammal. Még egyszer fény mellett is megpróbálkoztam a légtelenítéssel/ agyonhasználttá téve a pumpát és az ujjaimat körömbetöréssel egybekötve. Eredmény: fény mellett láttam, hogy felpumpálás után indításkor a motor azonnal visszaszívta a levegőt. Egyszerűen képtelenség volt elvégezni. Teljes kétségbeesés után jött a gondolkozás/nem akartam a lökhárítón takaró kupakot lefeszíteni/ Levettem a tanksapkát, ezután csodák csodája megszűnt a túlnyomás a tankban, a levegő távozott a rendszerből, 1-2 perc után járt a motor. Több mint 2 órámba került ez a kísérlet. Hasznos segítséget, információt sem a kezelési kézikönyvből, sem a szervíz munkatárstól nem kaptam!!!!!! Ami hozzá tartozik nem az első diesel autóm eddig egyiknél sem kellett a tanksapkát eltávolítani. Mindegyiken normálisan használható légtelenítő berendezés található. (üzemanyag szűrő cseréknél gyakran használni kell.)
A pumpa miatt nem vagyok büszke a francia mérnökökre. de a szervizesekre sem!!!
auchan oil adat: 854km után állt le a motor, először csak a fordulata nem akart emelkedni, erőtlenné vált. Időben kb 10másodperc lehetett. sebesség függő. A lényeg: 0 km megtehető kijelzés után 12km tudtam még könnyűszerrel megtenni. A probléma csak ezután jelentkezett. Pont egy buszmegállóba sikerült leállnom. Laza mozdulattal, mosoly az arcon, 6liter üzemanyag betölt, motorháztető kinyit
/DRASZTIKUS elb...sz.ott francia találmány/pumpa kifeszítve helyéről, majd pumpa---pumpa mig kemény nem lesz. Sötét volt, telefon prüttyögésig lemerült állapotban, igy világítás nélküli feladattal néztem szembe. feladat elvégezve, vigyor arcon/1-2perc után /indítás. Autó indul, majd leáll....Levegős megint...légtelenítés újra, próba, eredmény ugyanaz. 1óra megfeszített beindítási kísérlet fájó ujjak kíséretében, eredménytelen helyzet állt elő. Szervíz felhív:
mi ekkor a teendő? Válasz: Vontassa be a legközelebb eső szervíz állomásra, ott elvégzik a légtelenítést!!!!! Nekem nem jó:(( Mi ekkor a teendő?
- A szervíz javaslatok a következők voltak:
6 liter üzemanyag nem elég ilyen esetben!!! Tessék???????
Nem éri el az üzemanyag szívó cső az üzemanyagot!
mi?????? Gyanús válasz ez nekem.
Kérdezem én: Mi van akkor, ha már használat közben kevés van a tank aljában akkor beleér? Válasz: Nagy nyomás van, a rendszerben.
Kérdem mi ilyen esetben a teendő?
- még 4 liter üzemanyag kell hogy beleérjen a szívócső az üzemanyagba!./átvert vele miután meghoztam a végén rájöttem./
-motorház felnyitás,légtelenítés pumpa....pumpa..
Újabb hosszú küzdelem után kezdtem feladni. Hazamentem másik autóért, elszántam magam a vontatásra:( Zseblámpát azért már hoztam vissza magammal. Még egyszer fény mellett is megpróbálkoztam a légtelenítéssel/ agyonhasználttá téve a pumpát és az ujjaimat körömbetöréssel egybekötve. Eredmény: fény mellett láttam, hogy felpumpálás után indításkor a motor azonnal visszaszívta a levegőt. Egyszerűen képtelenség volt elvégezni. Teljes kétségbeesés után jött a gondolkozás/nem akartam a lökhárítón takaró kupakot lefeszíteni/ Levettem a tanksapkát, ezután csodák csodája megszűnt a túlnyomás a tankban, a levegő távozott a rendszerből, 1-2 perc után járt a motor. Több mint 2 órámba került ez a kísérlet. Hasznos segítséget, információt sem a kezelési kézikönyvből, sem a szervíz munkatárstól nem kaptam!!!!!! Ami hozzá tartozik nem az első diesel autóm eddig egyiknél sem kellett a tanksapkát eltávolítani. Mindegyiken normálisan használható légtelenítő berendezés található. (üzemanyag szűrő cseréknél gyakran használni kell.)
A pumpa miatt nem vagyok büszke a francia mérnökökre. de a szervizesekre sem!!!
Hozzászólások
|
|
válasz szitu (#6) üzenetére
|
|
válasz AgentOrange (#3) üzenetére
|
|
|
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
péter60 2024-04-07 21:33
dzso80 2024-04-07 20:13
péter60 2024-04-07 14:48
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
Hpetya 2023-12-24 05:22
ferikenyh 2023-12-14 15:31
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
ferikenyh 2023-12-14 14:53
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
dzso80 2023-12-13 17:04
Friss cikkek
Friss hozzászólások
bandi1969 2024-05-01 08:58
mikepapa911 2024-04-02 10:28
sagrath 2024-03-31 15:21
dzso80 2024-03-19 20:59
Ateg 2024-03-14 17:21
dzso80 2024-02-28 19:48
dzso80 2024-02-28 19:05
Csomesz 2024-01-13 10:06
dzso80 2024-01-08 22:46
dzso80 2024-01-06 16:04
Kedvezmény
Látogatók