Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 936 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 083 976 letöltés

0 aktív felhasználó
882 egyedi látogató
2 991 letöltés
  az elmúlt 24 órában

26 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
Lali-bá(> 60 perce)
Hpetya(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szocsr(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Lali-bá

Ajánlott oldalak

Letöltések

Vegyek-e még garanciát?
dunaip  2008-11-19
Sziasztok

Lassan egy éves lesz az autónk, és ugye addig még el lehet dönteni vegyek-e plusz garit.
A +1 év/60000-es nekem biztos nem jó mert már most 23e km van benne. Kérdés igazából csak annyi lenne, hogy kinek milyen nagyobb hiba jött elő 2-4 éves kora között az autónak, érdemes-e venni plusz Garit?

(Nekem már cserélni kellett a fél müszercsoportot mert nem jelzett vissza az index, de akkor kb fél éves volt)

Hozzászólások

#19  2008-11-23 11:20 klarky
Sejtettem, hogy valami ilyesmire gondolsz, de ha jól tudom az autós műszaki terminológiában a szinkronizált/szinkronizáltatlan váltó fogalma másra van lefoglalva. A szinkronizálatlan váltó ugyanis olyan, hogy bármely sebességbe is kapszolsz (ez előre menetben is igaz) mindíg 2x kell kuplingolni menet közben is. Ilyen azért a Fruzsiban nem fordul elő, így ennek (szerintem) a váltója szinkronizált. Amit a hátramenetbe kapcsolásról írsz az valóban előfordul, de szerintem az autók nagyrészében lehet ilyen kis bibivel találkozni.

A hátsó tárcsafékhezt meg csak annyit, hogy kétségtelen, hogy nagyon jól néz ki, de lássuk be, a Fruzsi teljesítményéhez és tömegéhez ez úri huncutság lenne. Az csak a nagyteljesítményú autók sajátja (kivéve talán a nagypolszki), ott van értelme, itt szerintem semmi, nekem semmi bajom a fékkel. És azt sem hiszem, hogy sok olyan van, aki napi szinten mássza meg a Tátrát, a Kárpátokat vagy az Alpokat a Fusionjával.

Viszont most, hogy rakattam át a kerekeket körülnéztem az autó alatt és meglepve láttam, hogy elöl belső hűtésű a tárcsa. Ennek nagyon megörültem, ez jó dolog....
válasz pori (#16) üzenetére

#18  2008-11-22 09:59 Joebácsialkatrészbótos
Ez nekem is szúrta a szemem, mármint a dobfék hátul, és meg is oldottam. Most már 1 éve hogy csillog a 4 tárcsa ha a nap megsüti!!! ;)

#17  2008-11-22 09:18 T-TomiDon Tom
Nekem a 2000-es Mondeo (benzines 136 Le)kombim alatt sem volt hátul tárcsafék,pedig fullos volt.
válasz pori (#8) üzenetére

#16  2008-11-22 00:23 pori
Szerkesztve:   2008-11-22 00:28
Amikor a hátramenetet kapcsolom akkor vagy benyomom a kuplungot és várok pár másodpercet, vagy bereccsen a váltó .tipus hiba nincsenek szinkronba a fogaskerekek fiesta , fusion és 1,6 -os mondeo-ig ez a váltó van beépítve.esetek 50%-ban nem állnak összhangban a fogak és ez a hejzet.
válasz klarky (#15) üzenetére

#15  2008-11-21 21:19 klarky
Szinkronizált váltó? Ez alatt mit értesz?

#14  2008-11-20 23:43 pori
Én nekem a mazda 3 tetszik nagyon

#13  2008-11-20 20:43 mester76
Szerkesztve:   2008-11-20 20:50
Tökéletesen igazad van,használt dieselt én csak ismerőstől vennék vagy télen -15 fokba.A suzuki motorok pedig nagyon-nagyon eltalált motorok ha szabad ilyet írni ezen az oldalon.Ja a td-és corsámat is hiba nélkül adtam el 386.000km-rel a háta mögött.Persze ismerősnek.
válasz brutus20 (#12) üzenetére

#12  2008-11-20 20:33 brutus20
Szerintem is így van: egy autó meghálálja ha "törődnek" vele. Szóval nagyrészben függ a tulajtól is, hogy meddig bírja alatta a kocsi hiba nélkül.

Kis kitérő: ha használtan kellene autót vennem akkor csak benzinest választanék, azok jobban bírják a gyötrődést,( hidegen pörgetés, nem kell foglalkozni a turbó "visszahűtésével"), nem egy olyan esetről tudok, hogy az újfajta 2.0 Pdtdi passat motorcserés lett pár év alatt. Sőt a benzinesek strapabíróságára egy másik eset: egy 1.0-ás Swiften tanultam vezetni pár éve, és a kocsiban 340 ezer km volt (hiba nélkül), az oktató büszke is volt rá! :)
válasz mester76 (#10) üzenetére

#11  2008-11-20 20:20 brutus20
Kicsit azért vitatkoznék...Hátra ebben a kategóriában nem nagyon tesznek tárcsaféket. (Sx4-hez, G és H Astra-hoz sem jár). Egyébként persze én is hiányolom, (előző kocsinkon 4 tárcsa volt), de szerintem "hétköznapi" autózáshoz tökéletesen elég a dob hátul, legfeljebb esztétikum szempontjából jönnének jól a tárcsák. (főleg nyáron, mikor az alukerekek vannak fent)

#10  2008-11-20 20:19 mester76
Igazából a régi diesel motorokra sem igaz.Sőt..Ha az olajcseréken nem spórolsz,nem tankolsz bele mocskot,nem gyorsulási versenyekre használod és nem melegíted meg hidd el a te diesel fruzsid még akkor is "keregni" fog amikor a benyás márka társait már sokadszorra járta át a műhely szag.Lehet hogy van benne egy kis elfogultság is de ez a tapasztalatom.
válasz dunaip (#7) üzenetére

#9  2008-11-20 18:25 turbobacsi
"Viszont száguldásra nem éppen stabil , mivel magas a súlypontja" <--- arra találták ki pl. a BMW X3-at....

#8  2008-11-20 17:44 pori
Szia
Megvagyok elégedve a ford fusionnal,csak azért lehetne jobb is ennyi pénzért .Amit hiányolok , és hasonló árfekvésű kocsiba benne van. Hátsó tárcsafék , szinkronizált váltó /amit nagyon hiányolok , és bosszant /,mp3 -as rádió / 90 000 Ft volt ez a rádió ami mellesleg @-r /
Nem bántam meg összességében ,jól lehet pakolni , kényelmes vezetni és egy fürge kis jószág . Mivel magas az autó alja vidéken és városban is előnyt jelent . Viszont száguldásra nem éppen stabil , mivel magas a súlypontja .
válasz Guszti (#5) üzenetére

#7  2008-11-20 10:36 dunaip
Szerkesztve:   2008-11-20 10:38
turbo-val senkinek nem volt baja? vagy a digit klimával, vagy ilyen drágábban szerelhető alkatrészekkel?

jah igen talán az is fontos hogy tdci a gép, talán a dieselnél több esély van a meghibásodásra. vagy ez már rég nem igaz a mai motorokra?
válasz szitu (#3) üzenetére

#6  2008-11-20 08:00 turbobacsi
énis lecserélem 4-6 évesen, de csak azért, mert akkor már érdemes....de valószinü maradok a márkánál

#5  2008-11-20 07:08 Guszti
Szia
Azt írod:
"Én személyszerint szeretném lecserélni 5 évessen ,de hogy nem fordra az is biztos ."
Ezek szerint csalódtál a Fusionban?
válasz pori (#4) üzenetére

#4  2008-11-20 04:13 pori
szia
Nincsen tapasztalom benne mert másfél éves,de a kuplung ami tönkre mehet szerintem ,de az nem is garis . vagyis nem minden része,ami drágább az nem garis mert kopó alkatrész :(
Én személyszerint szeretném lecserélni 5 évessen ,de hogy nem fordra az is biztos .

#3  2008-11-19 20:50 szitu
Szerintem ha ennyit lefutott hiba nélkül nem érdemes. Ami esetleg elromlik, abból a pénzből amit garira fordítottál volna 99%, hogy megoldható.

#2  2008-11-19 19:40 dunaip
igen. aszzem 3 fajta van

1. +1év/60e km 30ezer ft körül
2. +1év/100e km 50ezer ft körül
3. +2év/150e km 90ezer ft körül


válasz burgi (#1) üzenetére

#1  2008-11-19 19:00 burgi
Hello.
Nekünk szeptemberben volt egy éves, akkor hosszabítottuk a garit.
Akkor azt mondták, hogy van 60000 és 100000-es hosszabbítás is. Valamivel drágábban.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók