Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 987 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 542 hozzászólás
16 837 470 letöltés
5 aktív felhasználó
1 288 egyedi látogató
2 714 letöltés
az elmúlt 24 órában
31 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
PetiW(> 60 perce)
misi58(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
PetiW
Ajánlott oldalak
Letöltések
Szmogriadó Budapesten
pistiapu 2009-01-11
pistiapu - főnök
2006-05-01 óta regisztrált felhasználó
státusz: moderátor
Az oldal támogatója
Találkozószervező - házigazda (8. találkozó)
187 cikk
2781 hozzászólás
2021-12-30 16:48 kor járt itt utoljára
Születésnap: szeptember 08
Üzenetet írok neki
státusz: moderátor
Az oldal támogatója
Találkozószervező - házigazda (8. találkozó)
187 cikk
2781 hozzászólás
2021-12-30 16:48 kor járt itt utoljára
Születésnap: szeptember 08
Üzenetet írok neki
Szerkesztve: 2009-01-11
Immár hatvan perce érvénybe lépett Budapest első újkori szmogriadója.
Tudom, ez majdhogynem helyi érdekű probléma, de azért mégiscsak közérdekű, hiszen nem csak a fővárosban élőket érinti, hanem majdhogynem mindenkit, elvégre a legtöbb embernek közülünk időnként el kell látogatnia Budapestre.
A hivatalos álláspont szerint a naptári páros napokon csak a páros végződésű rendszámú autók közlekedhetnek, míg a páratlanokon a páratlanok.
A rendszer jó, több nyugati nagyvárosban működik már régóta, nálunk is szükség van egyfajta korlátozásra, de van pár buktatója a dolognak:
* nincs olyan kommunikációs csatorna, ahol az információt a szmogriadóval kapcsolatban minden autóshoz el lehetne juttatni
* nincs megoldva a város értelmes elkerülése a tranzit számára
* nincs infrastruktúra, ahol a városba érkező autósok elhelyezhetnék autóikat a város határában
* a közösségi közlekedés nincs felkészülve arra, hogy azok az autósok, akik ilyenkor nem használhatják autóikat szintén igénybe veszik a szolgáltatást (kapacitás, járatsűrűség, szolgáltatás minősége)
* nincs elég hivatalos személy a rendelkezés betartásának ellenőrzésére
Nem ad megnyugtató választ a következő problémákra:
* még a szmogriadó előtt elhagytad a várost autóval, de most nem tudsz visszatérni otthonodba
* a közösségi közlekedés szolgáltatási idején kívül kell eljutnod akár városon, akár országon belül valahová (városon belül nyilván taxi, de országosan?)
Ma van az első napja, de holnap lesz az első olyan nap, amikor valóban erősen érinteni fogja a városi közlekedést a rendelkezés. Kíváncsian várom a fejleményeket.
Neked erről mi a véleményed?
Tudom, ez majdhogynem helyi érdekű probléma, de azért mégiscsak közérdekű, hiszen nem csak a fővárosban élőket érinti, hanem majdhogynem mindenkit, elvégre a legtöbb embernek közülünk időnként el kell látogatnia Budapestre.
A hivatalos álláspont szerint a naptári páros napokon csak a páros végződésű rendszámú autók közlekedhetnek, míg a páratlanokon a páratlanok.
A rendszer jó, több nyugati nagyvárosban működik már régóta, nálunk is szükség van egyfajta korlátozásra, de van pár buktatója a dolognak:
* nincs olyan kommunikációs csatorna, ahol az információt a szmogriadóval kapcsolatban minden autóshoz el lehetne juttatni
* nincs megoldva a város értelmes elkerülése a tranzit számára
* nincs infrastruktúra, ahol a városba érkező autósok elhelyezhetnék autóikat a város határában
* a közösségi közlekedés nincs felkészülve arra, hogy azok az autósok, akik ilyenkor nem használhatják autóikat szintén igénybe veszik a szolgáltatást (kapacitás, járatsűrűség, szolgáltatás minősége)
* nincs elég hivatalos személy a rendelkezés betartásának ellenőrzésére
Nem ad megnyugtató választ a következő problémákra:
* még a szmogriadó előtt elhagytad a várost autóval, de most nem tudsz visszatérni otthonodba
* a közösségi közlekedés szolgáltatási idején kívül kell eljutnod akár városon, akár országon belül valahová (városon belül nyilván taxi, de országosan?)
Ma van az első napja, de holnap lesz az első olyan nap, amikor valóban erősen érinteni fogja a városi közlekedést a rendelkezés. Kíváncsian várom a fejleményeket.
Neked erről mi a véleményed?
Hozzászólások
|
|
Szerkesztve: 2009-01-11 20:43
|
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
dzso80 2024-10-23 16:27
szita721031 2024-10-21 19:30
Leetábornok 2024-10-21 11:55
Kunhalek 2024-09-04 18:10
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
bandi1969 2024-06-28 08:24
dzso80 2024-06-19 17:14
Patrikpek 2024-06-18 20:42
dzso80 2024-05-25 19:32
Karolin 2024-05-22 19:13
Friss cikkek
Friss hozzászólások
PetiW 2024-11-21 11:39
Sumimus 2024-11-16 20:19
axelen 2024-11-10 09:40
dzso80 2024-10-28 14:58
dzso80 2024-10-26 15:04
szita721031 2024-10-06 09:38
bondcompany 2024-10-02 09:28
Haniszko 2024-08-31 17:33
deniss_ 2024-08-03 13:45
gejuhasz 2024-07-08 13:19
Kedvezmény
Látogatók