Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 986 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 541 hozzászólás
16 836 693 letöltés
4 aktív felhasználó
1 172 egyedi látogató
2 215 letöltés
az elmúlt 24 órában
31 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
misi58(12 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
TAZLACI
Ajánlott oldalak
Letöltések
Autóalkatrészekkel Foglalkozom...
Joebácsi 2009-03-27
Joebácsi - alkatrészbótos
2007-06-01 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
Az oldal támogatója
Találkozószervező - házigazda (10. találkozó)
10 cikk
997 hozzászólás
2024-08-01 06:24 kor járt itt utoljára
Születésnap: szeptember 28
Üzenetet írok neki
státusz: tag
Az oldal támogatója
Találkozószervező - házigazda (10. találkozó)
10 cikk
997 hozzászólás
2024-08-01 06:24 kor járt itt utoljára
Születésnap: szeptember 28
Üzenetet írok neki
Szerkesztve: 2009-03-27
Egy pár napja bukkantam eme nagyon érdekes cikkre. Megmosolyogtatja az embert, de nekem (aki a pult mögött ül) minden napra kijut 2-3 ilyen ember.
Tehát a cikk:
Alkatrészekkel foglalkozom, nagyjából 14 éve. Ha úgy tetszik, "autósboltos" vagyok. Ráadásul az a fajta, aki szereti, amit csinál, sőt, szereti a vevőit is. Hogy ez vajon ritka, vagy gyakori állatfajta, nem tudom, ritkán vásárolok ugye másnál.
Azonban van néhány dolog, amit nekem is nehéz megszoknom még ennyi év után is. Ezért kérlek titeket, azok nevében is, akikhez ti jártok: könnyítsük meg egymás dolgát!
- Ha nem tudod, milyen autód van, nem tudok hozzá alkatrészt adni. Legalább egy forgalmival felszerelkezve érkezz, és még akkor is lehet, hogy lesznek zavarbaejtő kérdéseim.
- Ha nem tudod, mit szeretnél, akkor bajban leszünk. Sok autót láttam már, de egy félbetört vékony fekete műanyag biz-baszt még a leggyakoribb típusokon is nehéz beazonosítani, ha a tenyeredben fekszik, és nem tudod, honnan esett le.
- Nem vagyok távdiagnoszta! Hiába meséled el, milyen hangja van, ha hidegen, letekert ablakkal enyhe fékkel kanyarodsz - ebből nem fogom tudni kitalálni, mit kell vásárolnod, még akkor sem, ha félelmetesen életszerű hangutánzó szavakat ismersz. Ha volt is valaha ilyen tudással rendelkező ember, azt a szervízek titkos tanácsa már régesrég lekaszabolta egy életlen kalapácsnyéllel. Én egy egyszerű kereskedő vagyok, a hiba megállapítása az autószerelők feladata.
- Autósbolt van a cégtáblán, nem pedig alkatrész-kölcsönző! Nem örülök neki, ha az autó adatai híján az összes szóba jöhető alkatrészt elvinnéd, majd ami nem kell, visszahoznád. Annak pláne nem vagyok híve, hogy megfelelő hibakeresés helyett különböző dolgokat szeretnél sorra cserélgetni, hogy meglásd, mitől szűnik majd meg a hiba. Ha más megoldás nincs, van megoldás - de ne a lustaság legyen az ok.
- Ne használj olyan kifejezéseket, amit a marketingesek vertek a fejedbe!
A Twinport, Ecotec, Energy, GLS, CDi, LSD és hasonló kifejezéseket a te butításodra találták ki a marketingesek, nem pedig az autó azonosítására. Arra csak a motorkód alkalmas.
- Ne oszd meg velem az örömöd! Nagyon klassz dolog, hogy a szomszédod, a taxis rájött, hogy Volkswagen-motor van az Seatodban, vagy hosszas netes túrkálás után rájössz, hogy a Peugeot 807-be a Citroen Jumpy kuplungbovdene is jó - de hidd el, mi, akik évek óta alkatrészekkel, autókkal foglalkozunk, ezzel tisztában vagyunk. Ráadásul ezel így vannak a gyártók is, tehát ha a Seat alkatrész cikkszámán nem létezik valami, akkor a Volkswagenen sem fog, hiszen a cikkszám is azonos.
- Nincs olyan kifejezés, hogy MIND EGYFORMA! Hidd el, egy VW Golf első fényszóró számos verzióban létezik, és Toyota Corolla olajszűrőjéhez is kelleni fog minimum egy motor és egy évjárat. Ha pedig egy "MIND EGYFORMA" Suzuki Swifthez kérsz valamit, akkor tuti, hogy a tied egy kanadai gyártású, amerikai piacra készült turbós, ezres, automata kabrió lesz, és a fagyállón és rendszámkereten kívül az égvilágon semmi sem egyezik majd meg.
- Esküszöm, nem vagyunk egy világméretű összeesküvés részei a szerelőkkel és a gyártókkal együtt. Nekem sem jó, hogy az autódat tízféle, azonosíthatatlan generátorral szerelték, sem pedig, hogy azonos autón azonos évjáratban hatféle csapátmérővel létezik alsó gömbfej.
- Ha igényes vagy, ne add alább! Ha ragaszkodsz a minőséghez vagy legalábbis ezt a látszatot akarod kelteni, és kizárólag az általad ismert kétféle gyártótól vagy hajlandó vásárolni, légy következetes, és a végén ne a negyedannyiba kerülő noname távolkeleti alkatrésszel távozz!
- Ha énektanár vagy, ne akarj autószerelő lenni! Értem, hogy tájékozott vagy, határozott véleménnyel rendelkezel, azért kérdezed, milyen gyártmányú alkatrészt tudok adni neked - ám ennek ellentmond a csodálkozó, bizonytalan arckifejezés, amikor neves, ismert gyártók neveit sorolom...
- Nem tudok neked alkatrészt gyártani! Ha olyan büntetőautód van, amelyhez már nincs, vagy soha nem is volt alkatrész-ellátás, vagy ha mégis, kellemetlenül vaskos pénzért, ne engem utálj érte ! Ha Daihatsut, Tata Telcoline-t, Tavriát, Alekot, FSO Truckot, Talbot Samba Cabriót vagy Asia Rocstát vásárolsz, készülj fel rá, hogy a legtöbb alkatrész vagy beszerezhetetlen, vagy embertelenül drága, vagy iszonyatosan sokáig kell rá várni. Ha igazán balszerencsés vagy, mindez egyszerre jöhet: sok pénzért lassan érkezik, ÉS nem lesz jó hozzá. Ezek mind nagyon jó autók, de megszállott autóbuziknak valók, akiket nem vág földhöz, ha két-három hétig áll az autó alkatrészre várva.
- Néhány apró filléres gyösz egyszerűen nem létezik külön alkatrészként! Értem, hogy a visszapillantó tükröd állítószerkezetében található finombeállítócsavar biztosítórugója egy 0.01 cent értékű apróság, és ezért kár lenne komplett tükröt ezerszer akkora összegért megvásárolni. Te viszont azt értsd meg, hogy rajtad kívül még soha senkinek nem volt ilyenre szüksége. Ráadásul ha az összes ilyen fiszfasz hülyeséget külön raktározná a gyártó és az importőr, hatszor akkora raktárra volna szükségük, jelentősen megugranának a logisztikai költségek, ami sajnos rajtad csapódna le. Így a jelentéktelen kis rugód a rárakódó költségekkel együtt 20 Euro lenne, a komplett tükröd pedig, a rárakódó nem oszható költségterhek miatt duplájába kerülne.
Kedves vásárlóm, vagy bárki más vásárlója! Néhány kivételtől eltekintve mi abból élünk, hogy megoldást nyújtunk számodra, számotokra. Nekünk se jó, ha neked se jó, és nem fogsz minket szeretni, mert nem hozod hozzánk a pénzed, és nekem nem lesz fizetésem.
Hidd el, szeretünk hosszú távon gondolkodni, és azt szeretnénk, ha Kovács úr 50 év múlva megveszi másik autóját, ahhoz is nálunk vegye majd az ablaktörlőjét. Ehhez viszont Kovács úrnak is partnernek kell lennie.
És hogy miért írtam ide ezt a cikket? Gondolom már kitaláltátok. Minden kedves klubtag részére egyedi kedvezményt próbálok biztosítani. Helyileg Nyíregyházán vagyok, de Pest sem gond.
Ha úgy érzitek hogy tudok segíteni keressetek privát üzenetben, vagy akinek megvan a számom telefonon.
UI.: Van már egy lökhárító amit keresek egy kedves klubtagnak, itt jegyzem meg hogy nem felejtettem el, csak nem találtam még neki olyan színűt... (pocok5)
Tehát a cikk:
Alkatrészekkel foglalkozom, nagyjából 14 éve. Ha úgy tetszik, "autósboltos" vagyok. Ráadásul az a fajta, aki szereti, amit csinál, sőt, szereti a vevőit is. Hogy ez vajon ritka, vagy gyakori állatfajta, nem tudom, ritkán vásárolok ugye másnál.
Azonban van néhány dolog, amit nekem is nehéz megszoknom még ennyi év után is. Ezért kérlek titeket, azok nevében is, akikhez ti jártok: könnyítsük meg egymás dolgát!
- Ha nem tudod, milyen autód van, nem tudok hozzá alkatrészt adni. Legalább egy forgalmival felszerelkezve érkezz, és még akkor is lehet, hogy lesznek zavarbaejtő kérdéseim.
- Ha nem tudod, mit szeretnél, akkor bajban leszünk. Sok autót láttam már, de egy félbetört vékony fekete műanyag biz-baszt még a leggyakoribb típusokon is nehéz beazonosítani, ha a tenyeredben fekszik, és nem tudod, honnan esett le.
- Nem vagyok távdiagnoszta! Hiába meséled el, milyen hangja van, ha hidegen, letekert ablakkal enyhe fékkel kanyarodsz - ebből nem fogom tudni kitalálni, mit kell vásárolnod, még akkor sem, ha félelmetesen életszerű hangutánzó szavakat ismersz. Ha volt is valaha ilyen tudással rendelkező ember, azt a szervízek titkos tanácsa már régesrég lekaszabolta egy életlen kalapácsnyéllel. Én egy egyszerű kereskedő vagyok, a hiba megállapítása az autószerelők feladata.
- Autósbolt van a cégtáblán, nem pedig alkatrész-kölcsönző! Nem örülök neki, ha az autó adatai híján az összes szóba jöhető alkatrészt elvinnéd, majd ami nem kell, visszahoznád. Annak pláne nem vagyok híve, hogy megfelelő hibakeresés helyett különböző dolgokat szeretnél sorra cserélgetni, hogy meglásd, mitől szűnik majd meg a hiba. Ha más megoldás nincs, van megoldás - de ne a lustaság legyen az ok.
- Ne használj olyan kifejezéseket, amit a marketingesek vertek a fejedbe!
A Twinport, Ecotec, Energy, GLS, CDi, LSD és hasonló kifejezéseket a te butításodra találták ki a marketingesek, nem pedig az autó azonosítására. Arra csak a motorkód alkalmas.
- Ne oszd meg velem az örömöd! Nagyon klassz dolog, hogy a szomszédod, a taxis rájött, hogy Volkswagen-motor van az Seatodban, vagy hosszas netes túrkálás után rájössz, hogy a Peugeot 807-be a Citroen Jumpy kuplungbovdene is jó - de hidd el, mi, akik évek óta alkatrészekkel, autókkal foglalkozunk, ezzel tisztában vagyunk. Ráadásul ezel így vannak a gyártók is, tehát ha a Seat alkatrész cikkszámán nem létezik valami, akkor a Volkswagenen sem fog, hiszen a cikkszám is azonos.
- Nincs olyan kifejezés, hogy MIND EGYFORMA! Hidd el, egy VW Golf első fényszóró számos verzióban létezik, és Toyota Corolla olajszűrőjéhez is kelleni fog minimum egy motor és egy évjárat. Ha pedig egy "MIND EGYFORMA" Suzuki Swifthez kérsz valamit, akkor tuti, hogy a tied egy kanadai gyártású, amerikai piacra készült turbós, ezres, automata kabrió lesz, és a fagyállón és rendszámkereten kívül az égvilágon semmi sem egyezik majd meg.
- Esküszöm, nem vagyunk egy világméretű összeesküvés részei a szerelőkkel és a gyártókkal együtt. Nekem sem jó, hogy az autódat tízféle, azonosíthatatlan generátorral szerelték, sem pedig, hogy azonos autón azonos évjáratban hatféle csapátmérővel létezik alsó gömbfej.
- Ha igényes vagy, ne add alább! Ha ragaszkodsz a minőséghez vagy legalábbis ezt a látszatot akarod kelteni, és kizárólag az általad ismert kétféle gyártótól vagy hajlandó vásárolni, légy következetes, és a végén ne a negyedannyiba kerülő noname távolkeleti alkatrésszel távozz!
- Ha énektanár vagy, ne akarj autószerelő lenni! Értem, hogy tájékozott vagy, határozott véleménnyel rendelkezel, azért kérdezed, milyen gyártmányú alkatrészt tudok adni neked - ám ennek ellentmond a csodálkozó, bizonytalan arckifejezés, amikor neves, ismert gyártók neveit sorolom...
- Nem tudok neked alkatrészt gyártani! Ha olyan büntetőautód van, amelyhez már nincs, vagy soha nem is volt alkatrész-ellátás, vagy ha mégis, kellemetlenül vaskos pénzért, ne engem utálj érte ! Ha Daihatsut, Tata Telcoline-t, Tavriát, Alekot, FSO Truckot, Talbot Samba Cabriót vagy Asia Rocstát vásárolsz, készülj fel rá, hogy a legtöbb alkatrész vagy beszerezhetetlen, vagy embertelenül drága, vagy iszonyatosan sokáig kell rá várni. Ha igazán balszerencsés vagy, mindez egyszerre jöhet: sok pénzért lassan érkezik, ÉS nem lesz jó hozzá. Ezek mind nagyon jó autók, de megszállott autóbuziknak valók, akiket nem vág földhöz, ha két-három hétig áll az autó alkatrészre várva.
- Néhány apró filléres gyösz egyszerűen nem létezik külön alkatrészként! Értem, hogy a visszapillantó tükröd állítószerkezetében található finombeállítócsavar biztosítórugója egy 0.01 cent értékű apróság, és ezért kár lenne komplett tükröt ezerszer akkora összegért megvásárolni. Te viszont azt értsd meg, hogy rajtad kívül még soha senkinek nem volt ilyenre szüksége. Ráadásul ha az összes ilyen fiszfasz hülyeséget külön raktározná a gyártó és az importőr, hatszor akkora raktárra volna szükségük, jelentősen megugranának a logisztikai költségek, ami sajnos rajtad csapódna le. Így a jelentéktelen kis rugód a rárakódó költségekkel együtt 20 Euro lenne, a komplett tükröd pedig, a rárakódó nem oszható költségterhek miatt duplájába kerülne.
Kedves vásárlóm, vagy bárki más vásárlója! Néhány kivételtől eltekintve mi abból élünk, hogy megoldást nyújtunk számodra, számotokra. Nekünk se jó, ha neked se jó, és nem fogsz minket szeretni, mert nem hozod hozzánk a pénzed, és nekem nem lesz fizetésem.
Hidd el, szeretünk hosszú távon gondolkodni, és azt szeretnénk, ha Kovács úr 50 év múlva megveszi másik autóját, ahhoz is nálunk vegye majd az ablaktörlőjét. Ehhez viszont Kovács úrnak is partnernek kell lennie.
És hogy miért írtam ide ezt a cikket? Gondolom már kitaláltátok. Minden kedves klubtag részére egyedi kedvezményt próbálok biztosítani. Helyileg Nyíregyházán vagyok, de Pest sem gond.
Ha úgy érzitek hogy tudok segíteni keressetek privát üzenetben, vagy akinek megvan a számom telefonon.
UI.: Van már egy lökhárító amit keresek egy kedves klubtagnak, itt jegyzem meg hogy nem felejtettem el, csak nem találtam még neki olyan színűt... (pocok5)
Hozzászólások
|
válasz Joebácsi (#5) üzenetére
|
|
|
válasz magabo (#4) üzenetére
|
|
válasz zozi (#2) üzenetére
|
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
dzso80 2024-10-23 16:27
szita721031 2024-10-21 19:30
Leetábornok 2024-10-21 11:55
Kunhalek 2024-09-04 18:10
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
bandi1969 2024-06-28 08:24
dzso80 2024-06-19 17:14
Patrikpek 2024-06-18 20:42
dzso80 2024-05-25 19:32
Karolin 2024-05-22 19:13
Friss cikkek
Friss hozzászólások
Sumimus 2024-11-16 20:19
axelen 2024-11-10 09:40
dzso80 2024-10-28 14:58
dzso80 2024-10-26 15:04
Kriszti 2024-10-14 20:22
szita721031 2024-10-06 09:38
bondcompany 2024-10-02 09:28
Haniszko 2024-08-31 17:33
deniss_ 2024-08-03 13:45
gejuhasz 2024-07-08 13:19
Kedvezmény
Látogatók