Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
16 011 441 letöltés

2 aktív felhasználó
1 229 egyedi látogató
7 288 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina

Ajánlott oldalak

Letöltések

Vízszivárgás az olajkályhán
T-TomiDon Tom  2009-09-23
Sajnos megint nekem lett igazam(utálom amikor igazam van).Aki olvasta korábbi,más cikkekben írt soraimat,tudja miről beszélek.
Említettem volt,hogy miután a garázsban leállítottam az autót fagyálló szagot éreztem.Nézegettem a vízfogyasztást,de nem volt jelentős. 3-4 hónap alatt kb. fél litert töltöttem utána.Olajcsere alkalmával vette észre a szerelőm,hogy áll a "víz" a váltón.Mivel ez nem csak a Fordnál szokott előfordulni,a szerelőm rögtön a termosztátház tömítésének meghibásodására gondolt.Sajnos 100%-ig nem lehetett beazonosítani szivárgást,mivel elég zsúfolt a "géptér".
Valaki említette(bocs,hogy nem emlékszem a nevére),hogy egy cső is oka lehet a szivárgásnak,ami a motor mögül indul és a hűtőre csatlakozik.A termosztátház cseréje után is megmaradt a szivárgás,most jelenleg a cső is ki van szerelve,de azon sem látni semmit.
Ha minden igaz, holnap a munkahelyemen sikerül nyomás próbáznom a termosztátházat és kiderül,hogy kidobott pénz volt-e a cseréje vagy sem.
Rakok fel képeket majd csőről,roppant tanulságos.Idő kérdése volt csak,hogy máshol nem lyukadt ki.Egyébként még az önindítót is le kellett venni ahhoz,hogy le lehessen venni a csövet.Hiába,csak francia motor ez.
Csak nekem van ilyen problémám,vagy már másnak is voltak ehhez hasonló tünetei?
A jó hír talán az,hogy az alkatrész rendelésnél kérdezték a kocsi évjáratát,talán javítottak rajta valamit. 2006 januárjában volt a váltás.
Ez a cső egy időzített bomba.

Hozzászólások

#9  2011-03-15 10:52 Z.Boy
Ez ügyes.....
Le a kalappal ,hogy meg tudtad csinálni!
Én biztos nem vállakoztam volna rá.

Esetleg még az lehetett volna csinálni,hogy ott ahol a két cső kidörzsölte egymást,minkét csőre ráhúzni egy-egy "ABA" bilincset,finoman meghúzni.. Na azok dörzsöljék ki egymást...
Egy kérdés.. Most tulajdonképen csak a közbülső alkatrészek Pegueot cuccok,vagy a motor is amit a Ford bele tesz,mert például az új kis FORD Ka-ban FIAT motor tettek Fordos barátaink...
válasz T-Tomi (#8) üzenetére

#8  2011-03-14 16:40 T-TomiDon Tom
Szerkesztve:   2011-03-14 18:17
A történelem ismétli önmagát.Tegnap ismét kilyukadt egy csövem.Szerencse a szerencsétlenségben,hogy a célállomástól 1-2 km-re adta meg magát a cső,így csak miután megérkeztünk utána tűnt fel a tócsa az autó alatt.Így csak kb. 1 L vizet veszítettem.
Sikerült a helyszínen kiszerelnem és megragasztanom kerékpár defektjavító készlet segítségével.Megragasztottam és körbetekertem szigetelő szalaggal,biztos ami biztos alapon.Eddig 50 km-t mentem az autóval és olybá tűnik,hogy bírja az igénybevételt.






























válasz T-Tomi (#7) üzenetére

#7  2009-09-28 21:48 T-TomiDon Tom
Bocs,de nagyon hosszú lett és nem igazán áttekinthető,de ez van.Nem lehet a szöveget a kép mellé varázsolni?
válasz T-Tomi (#6) üzenetére

#6  2009-09-28 20:49 T-TomiDon Tom
Szerkesztve:   2009-09-28 21:46
Csináltam pár képet:
1, A ludas gumicső.
2, A lyukas cső.
3, Remélem látszik a dörzsölődés nyoma.
4, Ahol kék a cső ott a lyuk.
5, A termosztátház.
6, A termosztátház.
7, A termosztát.
8, Ez cső megy a termosztátházba.
9, Elég nagy a zsúfoltság.
10, Egy kicsit látszik a termosztátházalja.
11, A lemosott motor.
12, Nem bírtam kihagyni."Az égéstér".
13, A képen nem látszik,de lebuktak a franciák.
14, Érdekes megoldások a csatlakozásra....
15, Így csatlakozik a vízpumpára.
16, Így csatlakozik a termosztátházra.
17, Valamelyik szám az alkatrész kódja.
18, Na ez mi?
19, Jobb oldalon találtam, hátul.
20, Az üllőlap és a háttámla mellett.
Ma kész lett az autó,remélem most jó lesz!Sajnos a termosztátház árát le kellett nyelnem,de most nem fizettem munkadíjat.Viszont van két termosztátházam.Az egyik új a másik majdnem 4 éves. :-(
Az első képen látható gumicső csatlakozik a termosztátházra.Ez fölött és alatt megy el a 2-es képen látható cső.A 16-os képen látható csővég szintén a termosztátházra csatlakozik,méghozzá elég érdekes és egyszerű módon.Köszi Peugeot!
A fehér karikát kell benyomni és már lehet csatlakoztatni.Ez az lyukadt ki az első kanyar előtt,3-as kép.
Sajnos a termosztát meghibásodása esetén csak kompletten lehet cserélni,így viszont nem olcsó kb. 15e HUF.Egyébként a cserélt műanyag cső is kb. ennyibe kerül.
A 13.-ik képen szereplő vékony csövön jól látszik a Peugeot felirat.Nézzétek meg.

A lóerő legyen veletek!

#5  2009-09-28 06:06 T-TomiDon Tom
OK. megígértem,csak más programom volt,meg jelenleg még nincs kész a kocsi és az alkatrész sincs nálam.
válasz JFR001 (#4) üzenetére

#4  2009-09-27 20:30 JFR001
hello Tomi már beszéltünk tegyél fel képet légyszíves erről a csőröl köszi. nekem nem csöpög semmi a kocsiból de mintha fogyna a víz

#3  2009-09-24 15:33 Priest
Én írtam korábban arról, hogy érdemes megnézni és kitapogatni, hogy hol érnek össze a csövek. Erről egy Fiestás topic-ban olvastam korábban. Én amennyire hozzáfértem, kitapogattam és műa pánttal és szivaccsal tuszkoltam el egymástól a csöveket.

#2  2009-09-23 22:01 akos1979
Az enyémen a cső eresztett. Valószínű hogy amikor vízpumpát cseréltettem a "szaki" valahogy eltörte. Nem lehetett látni rajta semmit csak nyomás alatt (járó motor) szivárgott. Jó drága volt az a szar cső arra emlékszem pedig full műanyag.

#1  2009-09-23 21:06 zsolti bá'
Az én gépemnél(1.4 benzines) volt vízelfolyás, a mértéke nem volt jelentős. Valamelyik szorítóbilincs volt meglazulva a szervíz szerint. Nem voltam ott a javításnál(dolgoznom kellett), akkor cserélték a kuplung munkahengert is, alkatrészcsere papír szerint nem volt a munkahengeren kívül. De azóta nincs vele gond.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók