Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
16 011 441 letöltés
2 aktív felhasználó
1 229 egyedi látogató
7 288 letöltés
az elmúlt 24 órában
24 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina
Ajánlott oldalak
Letöltések
Vízszivárgás az olajkályhán
T-Tomi 2009-09-23
T-Tomi - Don Tom
2007-05-20 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
Az oldal támogatója
Találkozószervező - házigazda (5., 7. találkozók)
18 cikk
1737 hozzászólás
2018-02-13 08:35 kor járt itt utoljára
Születésnap: december 03
Üzenetet írok neki
státusz: tag
Az oldal támogatója
Találkozószervező - házigazda (5., 7. találkozók)
18 cikk
1737 hozzászólás
2018-02-13 08:35 kor járt itt utoljára
Születésnap: december 03
Üzenetet írok neki
Sajnos megint nekem lett igazam(utálom amikor igazam van).Aki olvasta korábbi,más cikkekben írt soraimat,tudja miről beszélek.
Említettem volt,hogy miután a garázsban leállítottam az autót fagyálló szagot éreztem.Nézegettem a vízfogyasztást,de nem volt jelentős. 3-4 hónap alatt kb. fél litert töltöttem utána.Olajcsere alkalmával vette észre a szerelőm,hogy áll a "víz" a váltón.Mivel ez nem csak a Fordnál szokott előfordulni,a szerelőm rögtön a termosztátház tömítésének meghibásodására gondolt.Sajnos 100%-ig nem lehetett beazonosítani szivárgást,mivel elég zsúfolt a "géptér".
Valaki említette(bocs,hogy nem emlékszem a nevére),hogy egy cső is oka lehet a szivárgásnak,ami a motor mögül indul és a hűtőre csatlakozik.A termosztátház cseréje után is megmaradt a szivárgás,most jelenleg a cső is ki van szerelve,de azon sem látni semmit.
Ha minden igaz, holnap a munkahelyemen sikerül nyomás próbáznom a termosztátházat és kiderül,hogy kidobott pénz volt-e a cseréje vagy sem.
Rakok fel képeket majd csőről,roppant tanulságos.Idő kérdése volt csak,hogy máshol nem lyukadt ki.Egyébként még az önindítót is le kellett venni ahhoz,hogy le lehessen venni a csövet.Hiába,csak francia motor ez.
Csak nekem van ilyen problémám,vagy már másnak is voltak ehhez hasonló tünetei?
A jó hír talán az,hogy az alkatrész rendelésnél kérdezték a kocsi évjáratát,talán javítottak rajta valamit. 2006 januárjában volt a váltás.
Ez a cső egy időzített bomba.
Említettem volt,hogy miután a garázsban leállítottam az autót fagyálló szagot éreztem.Nézegettem a vízfogyasztást,de nem volt jelentős. 3-4 hónap alatt kb. fél litert töltöttem utána.Olajcsere alkalmával vette észre a szerelőm,hogy áll a "víz" a váltón.Mivel ez nem csak a Fordnál szokott előfordulni,a szerelőm rögtön a termosztátház tömítésének meghibásodására gondolt.Sajnos 100%-ig nem lehetett beazonosítani szivárgást,mivel elég zsúfolt a "géptér".
Valaki említette(bocs,hogy nem emlékszem a nevére),hogy egy cső is oka lehet a szivárgásnak,ami a motor mögül indul és a hűtőre csatlakozik.A termosztátház cseréje után is megmaradt a szivárgás,most jelenleg a cső is ki van szerelve,de azon sem látni semmit.
Ha minden igaz, holnap a munkahelyemen sikerül nyomás próbáznom a termosztátházat és kiderül,hogy kidobott pénz volt-e a cseréje vagy sem.
Rakok fel képeket majd csőről,roppant tanulságos.Idő kérdése volt csak,hogy máshol nem lyukadt ki.Egyébként még az önindítót is le kellett venni ahhoz,hogy le lehessen venni a csövet.Hiába,csak francia motor ez.
Csak nekem van ilyen problémám,vagy már másnak is voltak ehhez hasonló tünetei?
A jó hír talán az,hogy az alkatrész rendelésnél kérdezték a kocsi évjáratát,talán javítottak rajta valamit. 2006 januárjában volt a váltás.
Ez a cső egy időzített bomba.
Hozzászólások
válasz T-Tomi (#8) üzenetére
|
Szerkesztve: 2011-03-14 18:17
válasz T-Tomi (#7) üzenetére
|
válasz T-Tomi (#6) üzenetére
|
Szerkesztve: 2009-09-28 21:46
|
válasz JFR001 (#4) üzenetére
|
|
|
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
péter60 2024-04-07 21:33
dzso80 2024-04-07 20:13
péter60 2024-04-07 14:48
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
Hpetya 2023-12-24 05:22
ferikenyh 2023-12-14 15:31
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
ferikenyh 2023-12-14 14:53
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
dzso80 2023-12-13 17:04
Friss cikkek
Friss hozzászólások
mikepapa911 2024-04-02 10:28
sagrath 2024-03-31 15:21
dzso80 2024-03-19 20:59
Ateg 2024-03-14 17:21
dzso80 2024-02-28 19:48
dzso80 2024-02-28 19:05
Csomesz 2024-01-13 10:06
dzso80 2024-01-08 22:46
dzso80 2024-01-06 16:04
Dylan 2023-11-11 18:12
Kedvezmény
Látogatók