Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 987 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 542 hozzászólás
16 838 156 letöltés
5 aktív felhasználó
1 401 egyedi látogató
3 293 letöltés
az elmúlt 24 órában
31 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
misi58(12 perce)
PetiW(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
PetiW
Ajánlott oldalak
Letöltések
Vízszivárgás az olajkályhán
T-Tomi 2009-09-23
T-Tomi - Don Tom
2007-05-20 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
Az oldal támogatója
Találkozószervező - házigazda (5., 7. találkozók)
18 cikk
1737 hozzászólás
2018-02-13 08:35 kor járt itt utoljára
Születésnap: december 03
Üzenetet írok neki
státusz: tag
Az oldal támogatója
Találkozószervező - házigazda (5., 7. találkozók)
18 cikk
1737 hozzászólás
2018-02-13 08:35 kor járt itt utoljára
Születésnap: december 03
Üzenetet írok neki
Sajnos megint nekem lett igazam(utálom amikor igazam van).Aki olvasta korábbi,más cikkekben írt soraimat,tudja miről beszélek.
Említettem volt,hogy miután a garázsban leállítottam az autót fagyálló szagot éreztem.Nézegettem a vízfogyasztást,de nem volt jelentős. 3-4 hónap alatt kb. fél litert töltöttem utána.Olajcsere alkalmával vette észre a szerelőm,hogy áll a "víz" a váltón.Mivel ez nem csak a Fordnál szokott előfordulni,a szerelőm rögtön a termosztátház tömítésének meghibásodására gondolt.Sajnos 100%-ig nem lehetett beazonosítani szivárgást,mivel elég zsúfolt a "géptér".
Valaki említette(bocs,hogy nem emlékszem a nevére),hogy egy cső is oka lehet a szivárgásnak,ami a motor mögül indul és a hűtőre csatlakozik.A termosztátház cseréje után is megmaradt a szivárgás,most jelenleg a cső is ki van szerelve,de azon sem látni semmit.
Ha minden igaz, holnap a munkahelyemen sikerül nyomás próbáznom a termosztátházat és kiderül,hogy kidobott pénz volt-e a cseréje vagy sem.
Rakok fel képeket majd csőről,roppant tanulságos.Idő kérdése volt csak,hogy máshol nem lyukadt ki.Egyébként még az önindítót is le kellett venni ahhoz,hogy le lehessen venni a csövet.Hiába,csak francia motor ez.
Csak nekem van ilyen problémám,vagy már másnak is voltak ehhez hasonló tünetei?
A jó hír talán az,hogy az alkatrész rendelésnél kérdezték a kocsi évjáratát,talán javítottak rajta valamit. 2006 januárjában volt a váltás.
Ez a cső egy időzített bomba.
Említettem volt,hogy miután a garázsban leállítottam az autót fagyálló szagot éreztem.Nézegettem a vízfogyasztást,de nem volt jelentős. 3-4 hónap alatt kb. fél litert töltöttem utána.Olajcsere alkalmával vette észre a szerelőm,hogy áll a "víz" a váltón.Mivel ez nem csak a Fordnál szokott előfordulni,a szerelőm rögtön a termosztátház tömítésének meghibásodására gondolt.Sajnos 100%-ig nem lehetett beazonosítani szivárgást,mivel elég zsúfolt a "géptér".
Valaki említette(bocs,hogy nem emlékszem a nevére),hogy egy cső is oka lehet a szivárgásnak,ami a motor mögül indul és a hűtőre csatlakozik.A termosztátház cseréje után is megmaradt a szivárgás,most jelenleg a cső is ki van szerelve,de azon sem látni semmit.
Ha minden igaz, holnap a munkahelyemen sikerül nyomás próbáznom a termosztátházat és kiderül,hogy kidobott pénz volt-e a cseréje vagy sem.
Rakok fel képeket majd csőről,roppant tanulságos.Idő kérdése volt csak,hogy máshol nem lyukadt ki.Egyébként még az önindítót is le kellett venni ahhoz,hogy le lehessen venni a csövet.Hiába,csak francia motor ez.
Csak nekem van ilyen problémám,vagy már másnak is voltak ehhez hasonló tünetei?
A jó hír talán az,hogy az alkatrész rendelésnél kérdezték a kocsi évjáratát,talán javítottak rajta valamit. 2006 januárjában volt a váltás.
Ez a cső egy időzített bomba.
Hozzászólások
válasz T-Tomi (#8) üzenetére
|
Szerkesztve: 2011-03-14 18:17
válasz T-Tomi (#7) üzenetére
|
válasz T-Tomi (#6) üzenetére
|
Szerkesztve: 2009-09-28 21:46
|
válasz JFR001 (#4) üzenetére
|
|
|
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
dzso80 2024-10-23 16:27
szita721031 2024-10-21 19:30
Leetábornok 2024-10-21 11:55
Kunhalek 2024-09-04 18:10
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
bandi1969 2024-06-28 08:24
dzso80 2024-06-19 17:14
Patrikpek 2024-06-18 20:42
dzso80 2024-05-25 19:32
Karolin 2024-05-22 19:13
Friss cikkek
Friss hozzászólások
PetiW 2024-11-21 11:39
Sumimus 2024-11-16 20:19
axelen 2024-11-10 09:40
dzso80 2024-10-28 14:58
dzso80 2024-10-26 15:04
szita721031 2024-10-06 09:38
bondcompany 2024-10-02 09:28
Haniszko 2024-08-31 17:33
deniss_ 2024-08-03 13:45
gejuhasz 2024-07-08 13:19
Kedvezmény
Látogatók