Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 986 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 541 hozzászólás
16 836 142 letöltés

4 aktív felhasználó
862 egyedi látogató
1 716 letöltés
  az elmúlt 24 órában

31 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
misi58(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
TAZLACI

Ajánlott oldalak

Letöltések

Megjött a Meriva-gyilkos Ford
pistiapufőnök  2011-02-28
Szerkesztve: 2011-02-28

A B-Max a kategória egyik legerősebb versenyzője lehet, tolóajtóval, középső tetőoszlop nélkül praktikusabb, mint bármelyik vetélytársa.

A mini-egyterűek piaca még a benépesülésnél tart: sok gyártó csak mostanság fedezte fel a kategóriát magának. Eddig azonban csak az Opel próbált valami eredetivel előállni, de a Meriva szembe nyíló ajtómegoldása nem tűnik különösen hasznosnak így, hogy a B oszlop bent maradt. A Ford azonban húzott egy merészet: a Genfben bemutatkozó B-Max, amely a Fiesta alapjaira épül, középső oszlop nélkül érkezik, hátul pedig tolóajtókat kapott, így egyetlen hatalmas nyílás hozható létre az autó oldalán.
Totalcar

Hozzászólások

#31  2011-04-01 13:20 Miki61
Hát úgy látszik nem lesz igazam és a sorozatgyártású modell is B oszlop nélküli lesz...
A második videó szerint a várható ára 12000 és 18000 Font között várható. Olcsó tényleg nem lesz.
Amúgy hol vannak a kilincsek? És az ajtózárak? Csak távirányítóval nyílik?
válasz Szaszu (#30) üzenetére

#30  2011-03-28 21:59 Szaszu
Szerkesztve:   2011-03-28 22:03
hát nem sok minden látszik az autóból. Talán ezen a videón jobban meg lehet nézni. Vagy ezen.

Ja és szerintem is baromi drága lesz.
válasz -zoli- (#27) üzenetére

#29  2011-03-28 21:12 dudicukrasztrollface
sztem drága lessz

#28  2011-03-28 20:07 T-TomiDon Tom
Feketében,nagy kerékkel,világos belsővel,lesötétítve,egy kis krómmal megvadítva, nagyon ütős lenne.Bár így is el tudnám képzelni a garázsomban.

#27  2011-03-28 11:02 -zoli-

#26  2011-03-14 09:26 pistiapufőnök
Nem olyan rossz az, csak csinálnak nála jobbat is. Kisebb sorozatban a BMW dízelek vagy Volvo D5 például. Nagyobb sorozatban Multijet vagy neadjisten HDI, de még a VW PDTDI sorozata is jobb volt, amíg volt. Az új Common Rail cuccaikról nincs nagy véleményem.
válasz Hpetya (#25) üzenetére

#25  2011-03-12 18:51 HpetyaSzabotőr
Nincs más
válasz Z.Boy (#23) üzenetére

#24  2011-03-12 14:10 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-03-12 14:13
Lazítsunk..)))

Egy kis francia Zene... Nem rossz..))

#23  2011-03-12 14:07 Z.Boy
Én tényleg nem vagyok Renault-fan.
De ha olyan rossz lenne ez a motor akkor miért teszik a
-Clio Campus
-Logan MCV
-Megane
-Sandero
-DUSTER
-be
és még sorolhatnám.
de ne vitázzunk ilyeneken.
Én rönoztam össze a "FORD" oldalt...((
bocsi((

válasz Hpetya (#21) üzenetére

#22  2011-03-11 19:51 dudicukrasztrollface
viszont nem is olyan elterjedt a versenyváltozat

#21  2011-03-11 19:06 HpetyaSzabotőr
Hát nem a hdi nyeri a dakart meg a le mans24-et.
válasz dudicukrasz (#20) üzenetére

#20  2011-03-11 17:57 dudicukrasztrollface
a világ legjobb dízelmotorja is francia ha jól tudom.

#19  2011-03-11 16:04 Z.Boy
A DACIA is Renault hisz tudjuk. De ettől függetlenül az 1,5 Dci szerintem ha nem is ehhez a kasztnihoz de nem rossz motor. Árulják a Dustert erősebb motorral is.Szerintem az új ráncfelvarrt Nissan Qashqai,nagyon pofás.Ami nem tetszik az az X-Tail.
de kinek a pap kinek a papné))
Francia autóért meg 10 egynéhány millát csak az ad ki akinek nincs ki a 4 kereke))

#18  2011-03-11 15:44 pistiapufőnök
Az új Daciákkal még mindig az a baj, hogy slaggal is nyugodtan lehet takarítani a belsejét, annyira igénytelen.

Na meg persze a Renault - Nissan házasságból mindenki azt hozta, ami a legrosszabb nála. A Nissan ronda lett, a Renault meg drága.
válasz Z.Boy (#16) üzenetére

#17  2011-03-11 15:24 HpetyaSzabotőr
Hát az az 1,5dci az nagyon kaki.Sok a baj vele.Meg adhatja akár 2 milláért is nem fogja venni a kutya se ahogy a többit se vette senki. Akkor már inkább Espace tizenakárhány milláér

#16  2011-03-11 14:05 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-03-11 14:09
A házunkban éppen most cserélte le egy középkorú pár a 2002-es Swiftjüket ,HONDA JAZZ-re. Reggel megsasoltam ,a parkolóban.Különben ahogy megvizsgáltam nem is olyan kicsi tényleg.De ahogy mondod Dudikoma 5 milláért már nem Jazz-t vennék.
Nem akarok össze vissza dumázni de,én Dacia Dusterrel simán kiegyeznék.




A németeknél jobban teljesített,mint a Volvo V70.
Simán elfurikáznék vele..

A Renault legjobb 1,5 DCi motorja ,és a Nissan hajtása..
És 5 millán belül van.
válasz dudicukrasz (#15) üzenetére

#15  2011-03-11 13:29 dudicukrasztrollface
ma már semmi nem szól a mini,egyterű "inkubátorok" mellett/JAZZ,FUSION,IGNIS,STB/.a motorok korszerűek lettek,az ősöm mondeója 2ezres dízel 140lóerő és nem eszik csak hatot és lássuk be más a komfortérzés..jó,talán drágább de ez is relatív.1.4 Executive honda jazz 5milla ujonnan.elgondolkodtató.de az ár relatív.

#14  2011-03-10 00:14 pistiapufőnök
Most viszont 75-25% arányban vezet a kellene a szavazásban. Ez elég jó arány.
válasz pistiapu (#4) üzenetére

#13  2011-03-09 20:53 Szaszu
én megnéztem-gyönyörű. Az ára viszont borzasztó
válasz Miki61 (#12) üzenetére

#12  2011-03-09 20:30 Miki61
Nem azt mondom, hogy nem tetszik, csak ezek jutottak eszembe, amikor először hallottam a B oszlop hiányáról. Ezt majd akkor tudom eldönteni, ha élőben is láttam és kipróbáltam. Lehet, hogy azt mondom majd, hogy szuper... Egyelőre az új C-Max-ot nézném meg élőben, mert azt már gyártják (igaz pénzem nincs erre, még a Fusiont is törlesztem)
válasz -zoli- (#10) üzenetére

#11  2011-03-09 09:44 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-03-09 09:59
Ha Ford akkor nálam ez az Ász))
Ford Kuga TDCi Individual

Sok-sok kaparós-sorsjegyet kell még vakargatnunk a pici párommal ezért,de ez a szín megy ahogy kinéz ez 10 pont!

Vagy egy Subaru Forester, A másik kedvencem))



Én osztom a sok hozzászóló véleményét a "B" oszlop hiánya miat!!!
Maga a B-max szerintem Q-rva jó,és OPELT-sosem vennék még ha pénzem is lenne rá!

Csak az a kérdés ,hogy a B-Max nál hogy oldották meg azt ,hogy például -20 fokban ne recsegjen ropogjon a kasztni,mert az egész kocsi váza az első "A" oszlop, a hátsó "C" oszlop,és a közbelső két ajtó...
De ettől még lecserélném a Fusionunk egy ilyen "B"-maxra.

Ja meg kéne a pici páromnak egy feláras "Park asszisztens"))) Meg nekem is jól jönne ha esetleg az OKTOGON-nál parkolok egy 3M-es helyre..((((

Üdv Z

#10  2011-03-09 08:51 -zoli-
Szerinted Kölnben erre nem gondoltak a Mérnök Urak. Minden autógyár az Euro NCAP csillagjaira hajt mostanság. Nem hiszem, hogy ezt elfelejtették. A beszállós sztorit is biztosan leszimulálták... Akinek nem tetszik mondja azt, nem kikezdeni...
Nekem tetszik...

-zoli-
válasz Miki61 (#9) üzenetére

#9  2011-03-08 21:54 Miki61
Azt én értem, hogy ezzel vág vissza a Merivának, de azon kívül, hogy sokkal elegánsabb, van-e értelme vagy gyakorlati haszna, azon kívül, hogy a karácsonyfát ezután simán be tudom oldalról tenni a kocsiba :)
Arra gondolok, hogy pl. ha az ember elől száll be, azt hiszi, hogy hűde sok hely van most és mi van ha közben a hátsó utas becsapja a tolóajtót és jól fejbe vágja az elől beszállni készülőt, aki szegény azt hitte, hogy mekkora tér van itt. Nincs B oszlop, ami egyfajta határ lenne. Ráadásul szerintem sokkal gyengébb lesz oldalütközésekkel szemben, vagy ha nem, hát sokkal drágább lesz. Persze lehet, hogy csak eltúlzom a dolgokat, majd kiderül milyen a gyakorlatban.
válasz -zoli- (#8) üzenetére

#8  2011-03-04 15:27 -zoli-
Ez a lényege, hogy nincs B oszlop. Ezzel alázza a Merivát. mert a Meriva szekrényajtó megoldás nem hozta a sikert.
válasz Miki61 (#7) üzenetére

#7  2011-03-04 14:21 Miki61
Szerintem ez csak egy tanulmányautó és szériában lesz B oszlopa. Elég látványos, de nem látom értelmét a B oszlop hiányának. Igaz, nekem a tolóajtó se tetszik.

#6  2011-03-01 22:32 dudicukrasztrollface
a felnije meg opel zafira opc így elsőre,a peugeot-os orral meg opel felnivel eléggé öszvér benyomást kelt.nem túl eredeti.

#5  2011-03-01 21:51 HpetyaSzabotőr
nagyon franciás az orra

#4  2011-03-01 21:40 pistiapufőnök
Nem lenne teljes hülyeség, mert hol lenne érdemes mutogatni, ha nem a FusionKlubban.

Viszont, ahogy látom, egy kicsit megosztó az új járgány.
válasz Szaszu (#3) üzenetére

#3  2011-03-01 19:51 Szaszu
Szerkesztve:   2011-03-01 19:53
ha sokan szavazunk, hogy "kellene", intézel egyet nekünk?
találkozókon jó lenne teszt autónak

#2  2011-03-01 06:48 Zolar
Mindenesetre nagyon tetszetős! :)


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dzso80 2024-10-23 16:27
 
szita721031 2024-10-21 19:30
 
Leetábornok 2024-10-21 11:55
 
Kunhalek 2024-09-04 18:10
 
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
 
bandi1969 2024-06-28 08:24
 
dzso80 2024-06-19 17:14
 
Patrikpek 2024-06-18 20:42
 
dzso80 2024-05-25 19:32
 
Karolin 2024-05-22 19:13

Friss cikkek
 
Felnik
Felnik
 
felni
Felnik
 
 
 
Rádió kód
Az oldal használata
 
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 

Friss hozzászólások
 
Sumimus  2024-11-16 20:19
 
axelen  2024-11-10 09:40
 
dzso80  2024-10-28 14:58
 
dzso80  2024-10-26 15:04
 
Kriszti  2024-10-14 20:22
 
szita721031  2024-10-06 09:38
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
bondcompany  2024-10-02 09:28
 
Haniszko  2024-08-31 17:33
 
deniss_  2024-08-03 13:45
 
gejuhasz  2024-07-08 13:19

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók