Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 987 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 542 hozzászólás
16 838 293 letöltés

4 aktív felhasználó
1 409 egyedi látogató
3 371 letöltés
  az elmúlt 24 órában

31 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
misi58(50 perce)
PetiW(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
PetiW

Ajánlott oldalak

Letöltések

Nem hűt!
KPeti  2011-07-16
Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy miért lehet az, hogy hosszabb idő után nem hűt rendesen a klíma?
Autópályán mentem és nem hűtött már úgy mint induláskor. Megálltam egyik pihenőnél (motor leállít) és szinte folyt ki a kondenzvíz! Nagy tócsa a kocsi alatt és amerre lejt a parkoló!
Kb. 10 perc pihi után megint jól hűt egy darabig.
Ismét pihi és megint jó! Lehet nagyobb tempónál nem tud kifolyni a víz, vagy csak tölteni kell?
Köszi!

Hozzászólások

#25  2011-07-27 19:51 lipumár nem a mester
Én előtte is mentem klímával és szerintem nem vészes a dieseleknél!!!
T-Tomival beszéltük már akkor is hogy mintha jobban menne ha bekapcsoljuk a klimát!!!
Mondjuk a dieseleknek majdnem kétszerese a nyomaték mint az 1.4 benzinesé.
Nekem a tuning óta nem változott a fogyasztásom /előtte sem voltam megelégedve vele/, nemrég voltam Pesten és produkált a járgány egy 7.2-es fogyasztást, másnap kiderült hogy a szivósori nyomásérzékelő érinkezése nem volt jó. Azóta 5,5-t eszik, mundjuk nem is 150-nel járok.
Ennyi!!!!
válasz Z.Boy (#24) üzenetére

#24  2011-07-27 16:59 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-07-27 17:00
Na jól van Bátyám de neked ott a TUNNING is)))
Az is sokat számít ám az a plusz jónéhány lóerő..
Fogyasztásban mit vettél észre a beavatkozás óta ,többlet fogyasztásod adódott a kisebb átalakításból....??
válasz lipu (#23) üzenetére

#23  2011-07-27 16:50 lipumár nem a mester
Hát ott biztos nem veszed észre azt a 7-8 lóerővesztést
amit a klima elvesz!!!!
Az én 1.4 dieselem is észreveszi ha be van kapcsolva a klíma, de csak indulásnál.Utána már nem engedem 2000rpm alá és így simán lehet előzni.
válasz Volán Peti (#22) üzenetére

#22  2011-07-27 12:16 Volán Peti
280 LE, de(!) 10,8 tonna.
válasz lipu (#15) üzenetére

#21  2011-07-21 15:37 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-07-21 15:38
Sajnos ((Előzéseknél Én is kikapcsolom a klímát......
Ha belátom a megtehető távolságot
Nincs kedvem meghalni csak azért,mert a motor gyenge... ha meg úgy adja a szituáció,nem előzök......
válasz klarky (#17) üzenetére

#20  2011-07-21 12:03 Joebácsialkatrészbótos
lehet hogy meglepődne...
válasz klarky (#19) üzenetére

#19  2011-07-21 11:21 klarky
Akkor az autódokit el kell vinni egy körre, mert ő rendre mást állít. :-)

Én is agyaltam már rajta, de lebeszéltem magam...
válasz Joebácsi (#18) üzenetére

#18  2011-07-21 11:01 Joebácsialkatrészbótos
háát, a tapasztalat mást igazol...

#17  2011-07-21 10:54 klarky
Igen, megnyugodhatsz ez ilyen. Ennek ez a teljesen normális állapota.

Amúgy a megtorpanáshoz klíma használat közben: számomra teljesen érthetetlen, hogy miért nincs úgy megcsinálva a rendszer (ez nagyon egyszerű dolog lenne pedig), hogyha megy a klíma, és nyomok egy padló gázt (mert mondjuk előzni akarok) abban a pillanatban oldjon a klímakompresszor kuplungja és engedje el a motor.

Ehhez az ég világon semmi nem kellene pluszban, viszont irtó sokat segítene a gyengécske motornak. E helyett lehet nyomogatni a klíma off gombját ha előzni akarsz, pláne hegyen felfelé.

/A sportlégszűrő és a sportgyertya használata kb. annyit ér (pláne e tekintetben), mintha V power pluszt tankolnál, azaz nagyjából semmit. Nem akarok flame wart, mindenki arra költi a pénzét amire akarja, de ezt már az autódoktor is 100x leírta a TC-n./
válasz péter60 (#12) üzenetére

#16  2011-07-21 10:01 péter60
Köszönöm az infót, a hír nem túl jó de legalább megnyugodtam hogy ez így normális a mi autónknál.
Még egyszer Köszönöm: Péter.

#15  2011-07-20 17:57 lipumár nem a mester
Hány lóerős az a busz????
válasz Volán Peti (#14) üzenetére

#14  2011-07-20 15:48 Volán Peti
Szerkesztve:   2011-07-20 15:51
Nekem is ilyen... én meg inkább hosszabb távokon használom a klímát. Én pl. 5-ösben megyek 90-100--at pörög a motor 2500-3000 között, egyszercsak azt veszem észre, hogy megtorpan a kocsi egy 2-3 másodpercre, mintha elvenném a gázt egy kicsit egy pillanatra... rohadtul idegesítő és azt szeretem, amikor vissza 4 és előznék, de előzés kellős közepén így visszafogja magát az autó... :(

Amúgy hozzáteszem, pl. a buszon teljes utastér klíma van a vezetőtér mellett és csak emelkedőn lehet észrevenni egy kicsit... amúgy semmi megtorpanás, és erőtartalék is marad benne.

A Fusionnak szerintam alapból egy kaki a computere is... :(

#13  2011-07-20 11:40 Joebácsialkatrészbótos
Sajnos ennyire megfogja a motort, nincs mit tenni..
Nekem 1.6benzin van, még ezt is fogja-fogta rendesen.
Ha egy kicsit "megtuningolod" a motort (sportlégszűrő + sportgyertyák, ezek kb. 23-25000ft-ba kerülnek, és 5-8%-ot jelent teljasítményben) akkor kevésbé fogod ezt tapasztalni.
Az alapjárat emelkedés is normális dolog klímás autónál.

#12  2011-07-20 10:50 péter60
Egy kicsit más, de ez is klíma.
Tisztelt klubtársak az lenne a kérdésem, hogy létezik az, hogy a klíma használat annyira fogja az autót, hogy az gyorsításnál komoly problémát okoz, illetve ami még meglepet, hogy piros lámpánál való várakozásnál, ezerre emelkedett az alapjárati fordulat.
Kérlek, ne nevessetek, ki de nekem ez az első klímás autóm, igaz már több mint két éves viszont szinte kizárólag városban használom. Tegnap viszont volt egy hosszabb vidéki utam ahol végig ment a klíma és közben a fent leírtakat tapasztaltam.
Egy kis megerősítést szeretnék tőletek hogy ez normális így vagy nem.
1.4 benzines, Durashift EST váltó.
Előre is köszönöm, ha válaszoltok: Péter.

#11  2011-07-18 21:52 Z.Boy
Azaz!! Szárítószűrő ezt mondta a srác .. Neki klímatöltés után mondták,meg miután bemérték ,hogy milyen lett,meg megvan-e az elég gáznyomás. A Norautónál mondták neki, ezt a 4 évet,de nem engedte nekik ,hogy hozzányúljanak/ és hogy kicseréljék.....
válasz Joebácsi (#8) üzenetére

#10  2011-07-18 18:51 Benvik
Semmi...
válasz T-Tomi (#6) üzenetére

#9  2011-07-18 17:58 lipumár nem a mester
A gáz vagy elszökik vagy nem!! A klimahütőt le kell takaritani kivülről!!! Biztos hogy tele van bogárral!!!!
Ráadásul 40 fokban nem tud 10 fokot csinálni!!
Ez a klima csak hőkülömbséget tud csinálni!
Az enyémet most töltötte a barátom, és 38-fokban csak 20 fokra tudott hüteni a maximális gázmennyiség mellet is.

#8  2011-07-18 09:45 Joebácsialkatrészbótos
Az a csattogás a klímakompresszor ki-be kapcsolgatása, normális jelenség.
Igaz, szokták cserélni, szárító szűrőnek híják, egy henger alakú tartály, ami általában a klímahűtőn van, vagy közvetlen mellette. De hogy 4 évente cserélni kéne, én még ilyenről nem hallottam, de éppen nem lehetetlen..
válasz Z.Boy (#7) üzenetére

#7  2011-07-18 08:26 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-07-18 08:27
Azt még nem vettem észre ,hogy nem hűtene álló helyzetben..,de ez az állandó ki-bekapcsolgatás amit hallok ,hogy kattog valami előlről...??Ezt nem tudom miért csinálja....Amúgy én néha inkább be sem kapcsolom városban,sajnos ez az 1,4 es motor+ klíma olyan lomhává teszi a kocsit a mögöttem jövők idegrohamot kapnak......
KPeti
Visszatérve a problémára,szerintem is valami más lehet a probléma. Mivel hűteni hűt csak nem mindig,a gázod nem szállhatott el ez valami más lehet..
És arról tud valaki valamit,hogy magán a klímán belül van valami szűrő,amit cserélni kell 4 évente kb?? A kollégámnak mondták a Norautónál...
válasz T-Tomi (#4) üzenetére

#6  2011-07-17 22:50 T-TomiDon Tom
?
válasz Benvik (#5) üzenetére

#5  2011-07-17 22:24 Benvik
Ebben az esetben igencsak redvásnak és vizesnek kellene lennie ott mindennek...

#4  2011-07-17 21:23 T-TomiDon Tom
A hőcserélő lamellái között megfagy a kondenzvíz és így nem tud rendesen átáramlani rajta a levegő.
Nem vetted észre,hogy megváltozott a ventilátor hangja?
Nekem a Mondeo csinált így.
Azt észrevette már valaki,hogy nem hűt a klíma ha az autó nem halad?
válasz KPeti (#3) üzenetére

#3  2011-07-17 12:00 KPeti
Számomra azért trükkös, mert egy ideig jó, ha egyből nem lenne jó akkor már kb tudnám mi baj!

#2  2011-07-16 19:06 Zolar
Ez mitől trükkös hiba? Vidd el szervizbe vagy klímáshoz, és megcsinálják...

#1  2011-07-16 13:32 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-07-16 13:33
Menj el a Norautóhoz,és nézesd át a Klímádat....
A kollégám is megnézette náluk,időpontot kért,és most Fa@a a klímája...
NORAUTO Klíma diagnosztika

Neki elég volt az alap csomag....


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dzso80 2024-10-23 16:27
 
szita721031 2024-10-21 19:30
 
Leetábornok 2024-10-21 11:55
 
Kunhalek 2024-09-04 18:10
 
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
 
bandi1969 2024-06-28 08:24
 
dzso80 2024-06-19 17:14
 
Patrikpek 2024-06-18 20:42
 
dzso80 2024-05-25 19:32
 
Karolin 2024-05-22 19:13

Friss cikkek
 
Felnik
Felnik
 
felni
Felnik
 
 
 
Rádió kód
Az oldal használata
 
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 

Friss hozzászólások
 
PetiW  2024-11-21 11:39
 
Sumimus  2024-11-16 20:19
 
axelen  2024-11-10 09:40
 
dzso80  2024-10-28 14:58
 
dzso80  2024-10-26 15:04
 
szita721031  2024-10-06 09:38
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
bondcompany  2024-10-02 09:28
 
Haniszko  2024-08-31 17:33
 
deniss_  2024-08-03 13:45
 
gejuhasz  2024-07-08 13:19

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók