Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 992 621 letöltés

1 aktív felhasználó
1 215 egyedi látogató
3 072 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina

Ajánlott oldalak

Letöltések

Kuplung kinyomásakor leáll
mezi  2012-02-11
Sziasztok! Segítsetek!
2003-as évjáratú 95.000 km van benne.
Vízpumpa csere után mondja a szerelő, hogy kuplung kinyomásakor (visszaváltáskor) leáll az autó. Hibakód olvasás lambdaszonda hiba. Kicserélve. Kb. 70 km megtétele után kontroll lámpa ismét kigyulladt. Hibakód olvasó annyit írt, hogy dús keverék.Egy napra be a szervízbe azt mondták a lambdaszonda jó. Ezt egy másik szervíz is megerősítette. A hiba újra előjött, visszaváltásnál az autó leáll. A legutóbbi hibakód kiolvasás óta a kontroll lámpa egyenlőre nem világít, de hozzá teszem városi közlekedés azóta csak 120 km. Meghajtottuk a pályán, mert azt mondták, hogy "sz..." a benzin töltsünk bele injektortisztítót rá 100-as oktán számú benzint. Ami még jelentkezik, hogy indítás után az alapjárat ingadozik. Mi lehet a hiba. Segítsetek, mert el vagyok keseredve, hogy mi lehet a baja. Szeretem az autómat és szerettem volna még pár évig használni.
Előre is köszönettel.

Hozzászólások

#36  2012-04-04 10:58 Z.Boy
Szitu
A vezérműszíj az csak a vezérlést hajtja.
A főtengely végén van egy dupla ékszíjtárcsa,amire a 2db STECHY szíj megy fel.
Az egyik a csak a szervo szivattyút hajtja a/ rövidebb szíj/,a másik szíj a klíma kompresszort a generátort és a vízpumpát./A hosszabb szíj /

1,4 benzin
válasz szitu (#34) üzenetére

#35  2012-04-03 21:43 Makrocar
A főtengely ékszíjtárcsa valóban nincs ékelve és a vezérműtengelyek sincsenek.
Viszont nem is kúposak! Normál henger alakú kiképzéssel bírnak. A kerekek csak szorítva vannak a tengelyekre. Ezért kell a főteng. csavar és vez.teng. csavart is cserélni megbontás után!
Főteng.ékszíjtárcsa csavar meghúzási nyomaték 200Nm
Vez.teng.kerék csavar meghúzási nyomaték 75Nm
válasz mezi (#33) üzenetére

#34  2012-04-01 22:09 szitu
Amennyiben 1.4 benzinesről van szó, akkor az autószerelő haverjaim azt mondták, hogy ennél a típusnál nem a vezérműszíj hajtja a vízszivattyút. Ebből kifolyólag vagy neked nem mondtak igazat a fél fokkal, vagy nekem. Erről egyébként már annyi félét olvastam, egy szabad hétvégén szétszedetem a haverral, lefényképezem a munkafolyamatokat és pár A4-es oldallal lehet menni, a néphülyítő autószerelőkhöz.
Annyira idegesítő, hogy miket mondanak az embereknek!

#33  2012-04-01 21:13 mezi
Sziasztok!

Szóval a szerelők elmondása szerint a vízpumpa csere során nem nyúltak a vezérléshez, mert ki tudták cserélni úgy. Viszont a hiba rögtön azután jelentkezett, ahogy kipróbálták. Az a szerelő, aki végül megcsinálta (különben a nagyobb időszakos cseréket mindig ő csinálja az autómon csak ő sajna vidéken van, nem mindig tudjuk összeegyeztetni az időpontot, na meg egy bizonytalan autóval, hogy induljak neki, de végül ez történt)azt mondta, hogy vízpumpa cserénél nem szükséges megbontani a vezérlést (benzinesnél), de elég annyi neki, hogy a főtengelyen lévő ékszíjtárcsa csavarja csak fel van lazítva és vissza van húzva, ezzel már elmászhat a vezérlés fél foggal. Mivel az ékszíjtárcsa nem ékpályás, hanem kúpos. Na most már nagyon "okos" lettem.

Mindenkinek köszönet, remélem sűrűn nem kell erre az oldalra látogatnom, bár örülök, hogy ennyi segítőkész "emberke" van.

Üdv Nektek: Szilvia

Azért néha benézek, mert jó benneteket olvasni:)))
válasz Z.Boy (#10) üzenetére

#32  2012-03-22 07:58 Z.Boy
válasz lipu (#29) üzenetére

#31  2012-03-21 19:44 lipumár nem a mester
Tavaly előtt csinálták neki szerintem még 30000km-t se ment azóta!
válasz Makrocar (#30) üzenetére

#30  2012-03-21 19:31 Makrocar
Ha sor kerül a javításra, tapaszpalat leírást kérünk!

Ha kell a célszerszám (mégis ) szivesen adom ha én is ottlehetek

#29  2012-03-21 18:02 lipumár nem a mester
Én csak jó ismerősnek javitok,és hála a jó istennek csak egy benzines fordos van közöttük, az meg joebácsi, neki simán megcsinálom!
válasz Makrocar (#28) üzenetére

#28  2012-03-21 17:29 Makrocar
Lipu

Ha diesel akkor oké.

Én 12 éve szerelek Fordot és már nagyon sokszor hoztak olyan autót amit valahol szétszedtek és nem tudtak összerakni.
Csak jó tanácsként mondom hogy benzines Ford vez.szij cserét ne válaljál!
válasz lipu (#27) üzenetére

#27  2012-03-21 16:30 lipumár nem a mester
Szerkesztve:   2012-03-21 16:32
Diesel!!
Amúgy akarsz fogadni?Nem vagyok szerelő. Soha nem csináltam, de nem szoktam feladni!
válasz Makrocar (#26) üzenetére

#26  2012-03-21 13:07 Makrocar
Szerkesztve:   2012-03-21 13:08
Lipu

Ha benzines a Fusion nem ajánlom!
Nincsen ékelve semmi!!!!!!!!!!!!

Csak célszerszámmal tudod beálítani!!!!!!!!!!!

válasz lipu (#19) üzenetére

#25  2012-03-21 05:58 lipumár nem a mester
Te is olyan vagy mint a tesóm.Mindig csak akkor fog halat ha nem vagyok ott!!
válasz dudicukrasz (#22) üzenetére

#24  2012-03-20 20:59 dudicukrasztrollface
TERMÉSZETESEN!!!!!!/nem/
válasz Szaszu (#23) üzenetére

#23  2012-03-20 20:46 Szaszu
és ez kilóban mit jelent? az összes együtt eléri már a Lipu EGY (bármelyik) halának súlyát?

#22  2012-03-20 20:22 dudicukrasztrollface
na persze integetni azt tudsz,ahhoz nem kell tudomány.ja!a 11. pontynál tartok idén óhhh mester!
válasz lipu (#21) üzenetére

#21  2012-03-20 18:10 lipumár nem a mester
He! sssz! Tudod!
válasz dudicukrasz (#20) üzenetére

#20  2012-03-20 17:48 dudicukrasztrollface
még egy benyomott ajtót sem tudsz megcsinálni,vénember

#19  2012-03-20 16:28 lipumár nem a mester
Én azért magamnak fogom cserélni a vezérlést célszerszám nélkül!
Szerintem az a szerelő aki csak spec szerszámokkal tud dolgozni, az adja vissza a papirját!
Akitől én ellestem a szakmát az még tudott JAVÍTANI nem csak alkatrészt cserélni.
válasz Z.Boy (#18) üzenetére

#18  2012-03-20 10:08 Z.Boy
Szerkesztve:   2012-03-20 10:11
Azt tudom.
Én csak az én példámat tudnám elmesélni ,de majd személyesen egyszer elmesélem... sajnos Én sem fogom többet meglátogatni a szerelőmet... 2 napig cserélte ki a vezérműszíjat....
Ott álltam mellette,még Joebácsit is felhívtam hátha tud telefonban segíteni.. Nálunk más volt a probléma.
De egy biztos ,soha többet nem veszek utángyártott "strechy" /GATES/szíj készletet.Csak Gyárit!! Azt a SZ@pást nem kívánom senkinek. A vezérműszíj készlet mos DAYCO lett mert mást nem tudtam hirtelen behozatni a Cromaxhoz,de 2 nap alatt 15.000 forintot taxiztam el... Mások figyelmetlensége miatt. Ja és senkinek nem ajánlom a FRIDCAR-t
Akkora sutyerákok ,hogy csak üvöltözéssel tudtam visszakérni a pénzemet a rossz vezérműszíjkészlet miatt.20% csökkentett áron vették vissza.
A benzinesnél a vízpumpa szíjtárcsáját 4 db csavar fogja,a generátor,klímakompresszor tárcsája úgy láttam "ékpályán" csúszik.
Én azt tudom,hogy van egy célszerszám amit meg kellett rendelni a a szerelőmnek. Egy behornyozott vékony vasrúd-lap ,amit fel kell csavarozni a motorra,hogy lefikszálja a vezérlést. a főtengelyt és a többi kütyüt. Szerintem itt vétettek nagy hibát...
Qrvára kell figyelni egy ilyen cserénél..

Arról nem is beszélve ,hogy afőtengely rögzítőcsavarját ,úgy beragasztották a gyárban,hogy a légkulcs majdnem beletörte a csavar fejét a menetbe..
Ökrök
válasz lipu (#15) üzenetére

#17  2012-03-20 09:54 Z.Boy
Dehogy haragszom ne viccelj már))
válasz rakman (#14) üzenetére

#16  2012-03-20 06:40 dudicukrasztrollface
rendben,legalább sikerült,valószínűleg eleve szarul rakták fel a szíjat vízpumpacserekor,
válasz mezi (#8) üzenetére

#15  2012-03-20 06:00 lipumár nem a mester
Nem tud átugrani fél fogat, viszont ha a szíjtárcsák valamelyike fellazul akkor a vezérlés eltolódik.
Ez történt a faterom szuzukiján is.
Ezt nem könnyű megállapítani.Gratulálok a szerelőnek!
Én már csak hozzá hordanám az autót!

#14  2012-03-19 23:48 rakman
Gondoltam, de nem bírtam kihagyni, ne haragudj..
válasz Z.Boy (#13) üzenetére

#13  2012-03-19 11:35 Z.Boy
1 etlen 1x,nyomtam rá a hozzászólás gombra elhiheted.... . Nem vagyok "lüke" ,hogy 2x írjak meg egy kommentet.
válasz rakman (#12) üzenetére

#12  2012-03-19 09:45 rakman
Szerintem elsőre is meg fogja érteni.
Nem kell mindent 2x mondani.
Nem kell mindent 2x mondani.
válasz Z.Boy (#11) üzenetére

#11  2012-03-19 09:15 Z.Boy
Szilvi..
Vidd el máshova is az autód és nézesd meg,mert ez egy kicsit sok költség.
Ilyet mondani ,hogy 150-400 ezer forint.. látatlanban??
Azért mert "NŐ" vagy ne nézzenek már "Hülének".
Én krapek létemre felhúzom magam az ilyenen ..

#10  2012-03-19 09:11 Z.Boy
Ez számomra is érdekes???
Egy vezérműszíj ,hogy tud átugrani fél fogat....
itt valami nem stimmel.
válasz Makrocar (#9) üzenetére

#9  2012-03-18 19:36 Makrocar
A vezérlés hogyan tud fél foggal elmászni?
Erről a hiba megoldásról írhatnál kicsit többet

#8  2012-03-18 16:07 mezi
Sziasztok!

Mindenkinek nagyon köszönöm a tippeket. A hiba megoldódott, a vezérlés volt félfoggal elmászva. Ez okozta minden bosszúságomat. Különben voltam Ford szervízben, ahol azt mondták, hogy a kompresszió a második hengerben 40%-kal kevesebb. 150-400 e Ft között lehet a javítás, mivel szét kell szedni a motort és kitudja még mi jöhet ki belőle. Ez azért elég gáz, hogy így akarják lenyúlni az embert. Neves "szervíz". Na jó hát nő vagyok gondolták buta nő úgysem ért hozzá. De mentünk tovább. Így a költségem végül 6 eFt lett.
Mégegyszer köszönet.
Üdv: Szilvia

#7  2012-03-03 15:46 kosapeter
Szia!

Nekem az üzemanyag nyomástartó szelep szórakozott, és a reggeli induláskor majdnem leállt a motor, ingadozott az alapjárat. Kicserélték, azóta nincs baja.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók