Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 986 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 541 hozzászólás
16 836 287 letöltés
4 aktív felhasználó
964 egyedi látogató
1 854 letöltés
az elmúlt 24 órában
31 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
misi58(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
TAZLACI
Ajánlott oldalak
Letöltések
Ford Terjéki Jászberény
TomRider 2006-07-13
TomRider
2006-07-13 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
1 cikk
10 hozzászólás
0000-00-00 00:00 kor járt itt utoljára
Születésnap: nincs megadva
Üzenetet írok neki
státusz: tag
1 cikk
10 hozzászólás
0000-00-00 00:00 kor járt itt utoljára
Születésnap: nincs megadva
Üzenetet írok neki
Írtátok, hogy nem reklámból figyeltetek fel a Fusion-ra. Mi sem. Apu akar autót venni, én megnéztem a Suzuki Benkőnél a gépeket és lehetőségeket, és mivel van céges kedvezmény ezt preferáltam. Aztán megnézte ő is, majd a Skoda Fabia-t, aztán "na nézzünk be a Fordhoz" kerültünk a Terjékihez Berényben. Meglátni és megszeretni. Ez történt. Pénteken kipróbáltuk az 1.4 TDI-t, szombaton megrendeltük. Hurrá! Az értékesítő azt mondta, van az országban illetve raktáron moondust silver fresh, 1.4 benzines. Rendicsek. Szerinte 1-2 hét, de azért az előszerződésre 3-4 hetet ír.
Eltelik 3 hét, azt mondja pénteken, h köv. héten hétfőn érkezik a szalonba. Hétfőn érdeklődünk, megdöbbenésünkre azt a kijelentést teszi, h az autó sérülten érkezett, és ő nem vette át. Eszébe nem jutott neki megkérdezni, h mi lenne ha kijavíttatná a hibát, átvennénk-e? Nos inkább azt mondta, h az előre megrendelt gyártásúakból fog egyet lekötni. Ez kb. 2 azaz kettő hét. Ő majd folyamatosan figyeli az adatbázist és szól, amikor legyártották.
Nekem már itt eldurrant az agyam. Megkerestem a Ford honlapon a kommunikációs igazgató emiljét, és kérdéseket tettem fel. Másnap reggel már válasz is volt rá, sőt a levelet továbbította az ügyfélszolgálat vezetőjéhez, illetve a kereskedésbe. Sejthetitek mennyire meglepődött a srác. Jön a tela tőle, h ne levelezzünk már a vezetésen keresztül, mert az nem igazán jó pont neki. Kegyetlenül leteremtettem. Köpni nyelni nem tudott. Elsődlegesen azt nehezményeztem, h nem képes a fejleményekről beszámolni. Nincs tájékoztatás. Az a véleményem, h nem is volt semmiféle autó, csak beetetés volt az egész. Én fizetek 1 szolgáltatásért, ami nagyon gyatra. Szóval elnézést kért, és azt ígérte két hét, meglesz a verda. A magyarázat az volt, h a gyárban szerelik az új tranzit gyártósorát, ezért csúszik a gyártás. Mi a fene köze van a két gyártósornak egymáshoz? Számomra rejtély.
Telnek múlnak a hetek. Kitaláltam, h szétnézek mi a helyzet máshol. Bementem a Petrányihoz a Kerepesi útra. Kiderül, a cég ráált a dízel változatra, mert tavaly abból adtak el többet. A gáz csak az, h idén mégis csak a benzines a kelendőbb. Ezért némi gyártási nehézség adódott. Aztán kiderül, h van 1 jeans színű autó a vámterületen, 2.987.000 HUF-ért elvihető cirka 3 héten belül. Na gondoltam a 100.000 HUF előlegnek annyi, de legalább lesz kocsi. Sajnos apunak nem jött be szín, ezért nem lett megrendelve. Azt viszont sikerült kiderítenem, hogy a gyártási hónapokat betűvel jelölik, mint pld. január=A ... június=F.
Tehát megtudtam, a mi autónk F-es. Júniusi. Na de más problémám volt. Nem értettem hogyan jött ki az ár a Petrányinál. Azzal indított, h -450.000 HUF központi kedvezmény, plusz az üzembehelyezésnél -20.000 HUF. Namost. A Terjéki-nél leperkáltunk 100.000 HUF előleget, 150.000 HUF a beszámított 20 éves Ford, és még nekünk kell vinnünk 2.925.000 HUF-ot. Értitek? Kell a régi verda, adtunk előleget, aztán össz-vissz 60.000 HUF-al kevesebb az ár.
Újabb emil. Tényleg létezik a 450.000 HUF központi kedvezmény, ami fordítható extrákra, kp kedvezményre, v. magasabb használt kocsi kedvezményre. Akkor h is van ez? Kezdtem megint ideges lenni. A kereskedő srác egy mukkot nem szólt erről. Mármint a Terjéki-nél. Osztottunk szoroztunk, míg végül tényleg kijött a 450.000 HUF. Na akkor kicsit megnyugodtunk.
Következő magyarázat a késésre: az olasz piac akkora mennyiséget rendelt, h a közép kelet európai régiót parkoló pályára tették. Az agyvizünk megint kezdett emelkedni. Akkor megint megkerestük a srácot, és megkérdeztük: ti tényleg ennyire primitívnek nézitek az ügyfeleket? Nem hisszük el, h ti nem tudtatok május közepén a várható csúszásokról. Azt állította nem tudtak róla. Szerintem meg igen. Megint csak az fáj, h nem hívott, nem értesített, megvárta amíg megtudunk vmit, és mi keressük meg. Most már nyeregben éreztük magunkat: akkor szépen kérünk alufelnit a kocsira. Hát jó, valszeg megoldható - volt a válasz. Aztán megint múltak a hetek, és megtaláltam a fórumot. Ekkor mondtam apunak: most lemegyünk és falra szegezzük a csókát.
Megijedt a srác, amikor meglátott bennünket. Szóval röviden: Fogalma sincs mikor lesz autó. Ok. Akkor most már riasztó is legyen az autóban. Szóval élből már volt egy ajándék vonóhorog, aztán abban maradtunk, h van riasztó is, és a fair play-ből adódóan, azt mondtuk neki, hogyha augusztus 15-ig nics átadás akkor rajta lesz az alufelni is. Hát itt tartunk.
Erre varrjatok gombot! :-(
Eltelik 3 hét, azt mondja pénteken, h köv. héten hétfőn érkezik a szalonba. Hétfőn érdeklődünk, megdöbbenésünkre azt a kijelentést teszi, h az autó sérülten érkezett, és ő nem vette át. Eszébe nem jutott neki megkérdezni, h mi lenne ha kijavíttatná a hibát, átvennénk-e? Nos inkább azt mondta, h az előre megrendelt gyártásúakból fog egyet lekötni. Ez kb. 2 azaz kettő hét. Ő majd folyamatosan figyeli az adatbázist és szól, amikor legyártották.
Nekem már itt eldurrant az agyam. Megkerestem a Ford honlapon a kommunikációs igazgató emiljét, és kérdéseket tettem fel. Másnap reggel már válasz is volt rá, sőt a levelet továbbította az ügyfélszolgálat vezetőjéhez, illetve a kereskedésbe. Sejthetitek mennyire meglepődött a srác. Jön a tela tőle, h ne levelezzünk már a vezetésen keresztül, mert az nem igazán jó pont neki. Kegyetlenül leteremtettem. Köpni nyelni nem tudott. Elsődlegesen azt nehezményeztem, h nem képes a fejleményekről beszámolni. Nincs tájékoztatás. Az a véleményem, h nem is volt semmiféle autó, csak beetetés volt az egész. Én fizetek 1 szolgáltatásért, ami nagyon gyatra. Szóval elnézést kért, és azt ígérte két hét, meglesz a verda. A magyarázat az volt, h a gyárban szerelik az új tranzit gyártósorát, ezért csúszik a gyártás. Mi a fene köze van a két gyártósornak egymáshoz? Számomra rejtély.
Telnek múlnak a hetek. Kitaláltam, h szétnézek mi a helyzet máshol. Bementem a Petrányihoz a Kerepesi útra. Kiderül, a cég ráált a dízel változatra, mert tavaly abból adtak el többet. A gáz csak az, h idén mégis csak a benzines a kelendőbb. Ezért némi gyártási nehézség adódott. Aztán kiderül, h van 1 jeans színű autó a vámterületen, 2.987.000 HUF-ért elvihető cirka 3 héten belül. Na gondoltam a 100.000 HUF előlegnek annyi, de legalább lesz kocsi. Sajnos apunak nem jött be szín, ezért nem lett megrendelve. Azt viszont sikerült kiderítenem, hogy a gyártási hónapokat betűvel jelölik, mint pld. január=A ... június=F.
Tehát megtudtam, a mi autónk F-es. Júniusi. Na de más problémám volt. Nem értettem hogyan jött ki az ár a Petrányinál. Azzal indított, h -450.000 HUF központi kedvezmény, plusz az üzembehelyezésnél -20.000 HUF. Namost. A Terjéki-nél leperkáltunk 100.000 HUF előleget, 150.000 HUF a beszámított 20 éves Ford, és még nekünk kell vinnünk 2.925.000 HUF-ot. Értitek? Kell a régi verda, adtunk előleget, aztán össz-vissz 60.000 HUF-al kevesebb az ár.
Újabb emil. Tényleg létezik a 450.000 HUF központi kedvezmény, ami fordítható extrákra, kp kedvezményre, v. magasabb használt kocsi kedvezményre. Akkor h is van ez? Kezdtem megint ideges lenni. A kereskedő srác egy mukkot nem szólt erről. Mármint a Terjéki-nél. Osztottunk szoroztunk, míg végül tényleg kijött a 450.000 HUF. Na akkor kicsit megnyugodtunk.
Következő magyarázat a késésre: az olasz piac akkora mennyiséget rendelt, h a közép kelet európai régiót parkoló pályára tették. Az agyvizünk megint kezdett emelkedni. Akkor megint megkerestük a srácot, és megkérdeztük: ti tényleg ennyire primitívnek nézitek az ügyfeleket? Nem hisszük el, h ti nem tudtatok május közepén a várható csúszásokról. Azt állította nem tudtak róla. Szerintem meg igen. Megint csak az fáj, h nem hívott, nem értesített, megvárta amíg megtudunk vmit, és mi keressük meg. Most már nyeregben éreztük magunkat: akkor szépen kérünk alufelnit a kocsira. Hát jó, valszeg megoldható - volt a válasz. Aztán megint múltak a hetek, és megtaláltam a fórumot. Ekkor mondtam apunak: most lemegyünk és falra szegezzük a csókát.
Megijedt a srác, amikor meglátott bennünket. Szóval röviden: Fogalma sincs mikor lesz autó. Ok. Akkor most már riasztó is legyen az autóban. Szóval élből már volt egy ajándék vonóhorog, aztán abban maradtunk, h van riasztó is, és a fair play-ből adódóan, azt mondtuk neki, hogyha augusztus 15-ig nics átadás akkor rajta lesz az alufelni is. Hát itt tartunk.
Erre varrjatok gombot! :-(
Hozzászólások
|
Szerkesztve: 2007-11-24 20:02
|
|
Szerkesztve: 2007-11-24 19:32
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
dzso80 2024-10-23 16:27
szita721031 2024-10-21 19:30
Leetábornok 2024-10-21 11:55
Kunhalek 2024-09-04 18:10
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
bandi1969 2024-06-28 08:24
dzso80 2024-06-19 17:14
Patrikpek 2024-06-18 20:42
dzso80 2024-05-25 19:32
Karolin 2024-05-22 19:13
Friss cikkek
Friss hozzászólások
Sumimus 2024-11-16 20:19
axelen 2024-11-10 09:40
dzso80 2024-10-28 14:58
dzso80 2024-10-26 15:04
Kriszti 2024-10-14 20:22
szita721031 2024-10-06 09:38
bondcompany 2024-10-02 09:28
Haniszko 2024-08-31 17:33
deniss_ 2024-08-03 13:45
gejuhasz 2024-07-08 13:19
Kedvezmény
Látogatók