Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 987 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 542 hozzászólás
16 838 182 letöltés
4 aktív felhasználó
1 404 egyedi látogató
3 314 letöltés
az elmúlt 24 órában
31 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
misi58(16 perce)
PetiW(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
PetiW
Ajánlott oldalak
Letöltések
Murphi szerint a baj sosem jár egyedül...
zsolti bá' 2013-06-02
zsolti bá'
2006-07-08 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
Találkozószervező - házigazda (2. találkozó)
23 cikk
385 hozzászólás
2024-08-02 13:09 kor járt itt utoljára
Születésnap: szeptember 20
Üzenetet írok neki
státusz: tag
Találkozószervező - házigazda (2. találkozó)
23 cikk
385 hozzászólás
2024-08-02 13:09 kor járt itt utoljára
Születésnap: szeptember 20
Üzenetet írok neki
Szerkesztve: 2013-06-02
Üdv Mindenkinek!
Ahogy a említettem a baj nem jár egymagában, és legalább három jár együtt.
1 probléma: Klímahűtő.
Ezzel kezdődött a sorozat. Tavaly szezonkezdetkor nem indult a klíma. Elvittem szerelőhöz, megnyugtatott, egy hat éves kocsinál már ez előfordul, feltöltötte, jó lett 8000 Huf. Egy hónap múlva megint rossz. Másik szerelő, hibafeltárás, két kisebb meg egy nagyobb lyuk a klímahűtőn. Vélhetően kavicsfelverődés okozta. Csere. Klímahűtő 22000 Huf; hibafeltárás 3000 Huf; munkadíj 10000 Huf; ebben benne volt a gáz is, meg az én segítségem. Csak a fél autót kellett szétbontani.A további kavicsfelverődést megakadályozására ponthegesztett háló(0,5*0,5) lett belülről feltéve a hűtömaszkra.
2 probléma: termosztátház.
Két héttel a klímajavítás után tócsa az autó alatt. Mivel meg lett mozgatva a hűtő és a csövek a radiátor cserekor, azt hittem, hogy fellazult valami,ott ereszt. Nem volt szerencsém. Elkaptuk a Ford betegséget, egy ezer forintos gumigyűrű ment tönkre a termosztátház alatt. De ha már meg lett bontva a rendszer, akkor mindent cseréltünk ami ott van, a termosztát kivételével. Termosztát ház(gumigyűrűvel együtt)2000 Huf; a termosztát tömítése 2000 Huf; a munkadíj 8000 Huf; baráti áron, mert 2,5 órát tornázott a szerelő. Le kellett venni a klímakompresszort, másként nem fért hozzá a házhoz, meg a folyadék le, vissza és a légtelenítés. Mindez egy 1000 forintos tömítés miatt!
3 probléma: gumi
Őszre az egyik Conti oldalfalán megjelent egy kis dudor, jelezve, hogy már nem akar sokáig szolgálni. Mivel már elérkezett a téli gumi ideje, felraktam azokat, tavaszig elodázva a dolgot. Egy hónapja vettem két új gumit(Aurora a Hankook csoport gyártja) felraktam őket hátra, a két régi Contit meg meghagytam elől, azzal, hogy egy-két hónapon belül lecserélem azokat is.
4 probléma: kerékcsapágy A gumicsere után nem sokkal egyre erősödő búgó hang hátulról, én azt hittem, hogy az új gumival van valami. Terheléstől függően változó morgó hang.. Ma meghallgatta egy autószerelő ismerős, szerinte csapágy... holnap viszi hibafeltárni..Ez sem lesz kis összeg(csapágy kb 9000/db munkadíj kb 4000/darab és ha már megbontja úgyis cseréltetem mind a kettőt). Franciskának szó szerint még a kipufugója is ki van nyalva, rendszeresen megkapja a szervizeit, még csak hét éves és 90000km van benne..Egy éven belül már negyedjére tol ki velem. Mi jöhet még?
Ahogy a említettem a baj nem jár egymagában, és legalább három jár együtt.
1 probléma: Klímahűtő.
Ezzel kezdődött a sorozat. Tavaly szezonkezdetkor nem indult a klíma. Elvittem szerelőhöz, megnyugtatott, egy hat éves kocsinál már ez előfordul, feltöltötte, jó lett 8000 Huf. Egy hónap múlva megint rossz. Másik szerelő, hibafeltárás, két kisebb meg egy nagyobb lyuk a klímahűtőn. Vélhetően kavicsfelverődés okozta. Csere. Klímahűtő 22000 Huf; hibafeltárás 3000 Huf; munkadíj 10000 Huf; ebben benne volt a gáz is, meg az én segítségem. Csak a fél autót kellett szétbontani.A további kavicsfelverődést megakadályozására ponthegesztett háló(0,5*0,5) lett belülről feltéve a hűtömaszkra.
2 probléma: termosztátház.
Két héttel a klímajavítás után tócsa az autó alatt. Mivel meg lett mozgatva a hűtő és a csövek a radiátor cserekor, azt hittem, hogy fellazult valami,ott ereszt. Nem volt szerencsém. Elkaptuk a Ford betegséget, egy ezer forintos gumigyűrű ment tönkre a termosztátház alatt. De ha már meg lett bontva a rendszer, akkor mindent cseréltünk ami ott van, a termosztát kivételével. Termosztát ház(gumigyűrűvel együtt)2000 Huf; a termosztát tömítése 2000 Huf; a munkadíj 8000 Huf; baráti áron, mert 2,5 órát tornázott a szerelő. Le kellett venni a klímakompresszort, másként nem fért hozzá a házhoz, meg a folyadék le, vissza és a légtelenítés. Mindez egy 1000 forintos tömítés miatt!
3 probléma: gumi
Őszre az egyik Conti oldalfalán megjelent egy kis dudor, jelezve, hogy már nem akar sokáig szolgálni. Mivel már elérkezett a téli gumi ideje, felraktam azokat, tavaszig elodázva a dolgot. Egy hónapja vettem két új gumit(Aurora a Hankook csoport gyártja) felraktam őket hátra, a két régi Contit meg meghagytam elől, azzal, hogy egy-két hónapon belül lecserélem azokat is.
4 probléma: kerékcsapágy A gumicsere után nem sokkal egyre erősödő búgó hang hátulról, én azt hittem, hogy az új gumival van valami. Terheléstől függően változó morgó hang.. Ma meghallgatta egy autószerelő ismerős, szerinte csapágy... holnap viszi hibafeltárni..Ez sem lesz kis összeg(csapágy kb 9000/db munkadíj kb 4000/darab és ha már megbontja úgyis cseréltetem mind a kettőt). Franciskának szó szerint még a kipufugója is ki van nyalva, rendszeresen megkapja a szervizeit, még csak hét éves és 90000km van benne..Egy éven belül már negyedjére tol ki velem. Mi jöhet még?
Hozzászólások
|
válasz huzoro (#22) üzenetére
1 tagnak
tetszik
|
2 tagnak
tetszik
|
|
|
válasz klarky (#17) üzenetére
|
|
|
|
válasz Öregtom (#12) üzenetére
1 tagnak
tetszik
|
válasz zsolti bá' (#10) üzenetére
|
|
Szerkesztve: 2013-06-07 09:15
válasz dudicukrasz (#8) üzenetére
|
|
|
válasz pistiapu (#4) üzenetére
|
|
válasz Volán Peti (#3) üzenetére
|
válasz Szaszu (#5) üzenetére
|
|
|
Szerkesztve: 2013-06-02 21:15
|
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
dzso80 2024-10-23 16:27
szita721031 2024-10-21 19:30
Leetábornok 2024-10-21 11:55
Kunhalek 2024-09-04 18:10
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
bandi1969 2024-06-28 08:24
dzso80 2024-06-19 17:14
Patrikpek 2024-06-18 20:42
dzso80 2024-05-25 19:32
Karolin 2024-05-22 19:13
Friss cikkek
Friss hozzászólások
PetiW 2024-11-21 11:39
Sumimus 2024-11-16 20:19
axelen 2024-11-10 09:40
dzso80 2024-10-28 14:58
dzso80 2024-10-26 15:04
szita721031 2024-10-06 09:38
bondcompany 2024-10-02 09:28
Haniszko 2024-08-31 17:33
deniss_ 2024-08-03 13:45
gejuhasz 2024-07-08 13:19
Kedvezmény
Látogatók