Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 987 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 542 hozzászólás
16 837 384 letöltés

5 aktív felhasználó
1 272 egyedi látogató
2 644 letöltés
  az elmúlt 24 órában

31 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
PetiW(> 60 perce)
misi58(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
PetiW

Ajánlott oldalak

Letöltések

1.4 TDCI üzemanyagcső csere és szűrő vízleeresztő működés
erdan  2014-05-12
Szerkesztve: 2014-05-13
Sziasztok!

Viszonylag új vagyok itt.1,5hónapja olvasgatom a fórumot, most én is kérdeznék,hátha van valakinek tapasztalata erről is.
Cseréltem üa.szűrőt az autóban.Gyári Ford (Mecafilter) került bele. Láttam hogy több helyen kikezdte a légszűrőház az üzemanyagcsövet. Szig. szalaggal és pici szivacsos anyaggal megvédtem ezeken a helyeken.Valahol azonban elmaradhatott, mert 2 hétre rá egyre több levegő kerül a csőbe egy-egy több órás állás után.
-Az lenne a kérdésem, hogy valaki cserélt-e már csövet csak az egyes szakaszokon?
Sima benzincső megfelel? (Gondolom az bírja a gázolajat is?)
A komplett készletnek elég húzós ára van a
Cromaxban (45ezerFt).
-A másik kérdés: Az normális ,hogy ha a szűrőn kilazítom a víztelenítő csavart, akkor szürcsölve teljesen fellevegősödik? Ha kiveszem, akkor pedig csak nagyon kevés gázolaj jelenik meg a helyén.
Előre is köszönöm!

Hozzászólások

#15  2015-12-27 16:25 csipi87
Szerkesztve:   2015-12-27 20:53
Sziasztok!

Nálam is levegős a pumpa alatti átlátszó üzemanyag cső, de én nem tapasztaltam üzemanyag szivárgás nyomait. Ti hogyan orvosoltátok a problémát? Hol kerülhet levegő a rendszerbe?
Nálam ez a levegősödés 1800-2000-es fordulaton okoz teljesítmény ingadozást.

#14  2015-11-20 09:22 Max
Tudjátok ezeket, vagy okostojáskodjak?
válasz Max (#13) üzenetére

#13  2015-11-20 09:17 Max
Ha légszűrőt cseréltek, a fedél jobb sarkában alul lévő üzemanyagcsővet elnyírhatja a rázkódástól a fedél. Nálam is már megkezdte, szigszalaggal betekertem a sérült részt és visszapattintottam a helyére, mert a fedélben alulról lenne helye, csak sokan nem veszik észre és ha a fedél és a cső külön mozog, akkor van a baj.
válasz biku (#12) üzenetére

#12  2015-03-09 08:20 biku
Ha a csatlakozók között normális vezetékre cseréled, plusz a kis bordás műanyagra rátolod a csövet és egy kis csőbilinccsel megszorítod, nem lehet semmi baja. nem hiszem, hogy a gyári cső jobban tömít. Egy szoros illeszkedés csőbilinccsel, nem engedhet a rendszerbe levegőt. Butaság a gyári szettet megvenni egy csődarab miatt. Nekem bevált.

#11  2014-12-06 10:02 MeMphiS
Ha lett megoldás a problémára megoszthatnád velünk. Úgy néz ki nálam is cső bajok vannak.A pumpa alatt látok üzemanyag folyásokat.
válasz erdan (#10) üzenetére

#10  2014-05-22 22:26 erdan
Azt olvastam itt a fórumon, hogy üzemanyagszűrő ki, új be néhány pumpálás, és kész.
Hát nekem nem jött be.(Igaz, tankot is pucoltam, és talán a csövek is levegősek lettek.) Vagyis csak két hétig. (Amit egyébként most sem értek.) Mindenesetre most feltöltöttem a szűrőt (és a tank felől jövő csövet) gázolajjal, és mostmár sokkal kevesebb bubi van a csőben, és nem folyamatosan. Alapjárat még néha nem egyenletes, de az már lehet hogy más téma. Főleg hogy hidegen egyenletesen zakatol. Mintha csak 2 henger menne. De ezt mintha hamarább abbahagyná ("félmelegen"), amióta OMW premium-ot kapott. De ez is kifogyott. Ma kapott OMW gázolajat + "Common Rail Diesel System Clean & Protect"-et. Szerintem halkabb és erősebb lett. Remélem a "hidegen dadogós" járáson is segít majd idővel. Amiben egyébként nekem az a fura, hogy indítás után 900 körüli fordulaton viszonylag szépen jár, de néhány másodperc után (szerintem túl hamar) visszaesik 750 körülre és akkor "traktoros" a járása.
Apropó buborék, hosszabb út után mintha vákuum lenne a tankban. Lehet hogy rossz a szellőzés és azért szív be a gázolajcsőbe egy idő után némi levegőt?
...Háát egyenlőre tesztüzem, megfigyelés és mások tapasztalatainak megismerése....

#9  2014-05-22 21:57 erdan
És gondolom azt nem mondták, hogy akkor lehet hogy kifizetik az "okozott kárt", hiszen fölöslegesen fizettél ki egy vagyont.
Az nem munka, hogy ők találgatnak, te meg fizetsz, hanem rablás.
válasz egricsa (#8) üzenetére

#8  2014-05-22 07:36 egricsa
Sziasztok!

Nekem is ez volt a hiba, kicserélték az összes csövet, és a gázolaj szűrőt a Petrányinál és
kifizettem potom 140000 Ft.-ot persze a műtét nem sikerült, most meg azt mondja a szakszerviz, hogy lehet hogy adagolós, de az is lehet , hogy a nagynyomású pumpa.....
Most mit csináljak, ha szerviz sem tud segíteni, vagy csak le akarnak húzni?

#7  2014-05-15 20:34 erdan
Köszönöm a lehetőséget!
Ha minden jól megy, hétvégén utána járok, hol kerül be a levegő.
Nem bánnám, ha nem esne az eső...
válasz Szaszu (#6) üzenetére

#6  2014-05-15 19:42 Szaszu
vedd meg az én használtamat 15.000-ért. Amikor betegeskedett a Fusion akkor pl. ezt is kicserélték 40.000-ért, aztán kiderült, hogy nem ez volt a hiba. Bár a Cromax-nál visszavették volna, úgy voltam vele, hogy nem kísérletezek, mert ez is típushiba és nem örülnék ha a határ mellett jut eszébe tönkremenni. Így most van egy nekem valahol.
Ha megküldöd privátba hol laksz, még az sem kizárt, hogy házhoz viszem
válasz erdan (#5) üzenetére

#5  2014-05-15 15:31 erdan
A pumpa alatti 2 átlátszó csőben mennek néhány pumpálás erejéig. Ha nem pumpálok indulás előtt, akkor akadozva/rángatva megy. Hosszú állás után inkább nagyobb buborékok, használat után inkább sok kicsi van("habos").
Tönkre tehet valamit néhány buborék?
(Vagy csak akkor gond ha hosszabb ideig ilyen?)
Nem merem így használni.
válasz szita721031 (#3) üzenetére

#4  2014-05-15 08:31 Öregtom
Nekem cserélték darabolható univerzális csövekre. Pár hónap múlva újra jelentkezett a hiba, végülis bele kellett tenni a gyári szettet, azóta jó.
Ha nem vagy szerelő és jót akarsz, ne állj neki szerintem.

#3  2014-05-14 18:52 szita721031
Hol látod a buborékokat?
válasz erdan (#2) üzenetére

#2  2014-05-14 10:24 erdan
Köszönöm a választ!
Ha van egy kis időd, fejtsd ki kérlek!
Nem lett jó a végén? Mi volt a gond?
Csak csövet cseréltek a csatlakozók közt?
Jól gondolom, hogy ha egyszer kipumpáltam a buborékokat, akkor pár km. vagy óra múlva nem szabadna egynek sem lenni benne újra?
Nem szeretnék kísérletezni, azért puhatolózom, hogy rendesen meg tudjam csinálni.
Köszi!

#1  2014-05-13 22:32 Öregtom
Nagyon kényes, ne kísérletezz. Nekem cserélték darabonként, nem nyerő.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dzso80 2024-10-23 16:27
 
szita721031 2024-10-21 19:30
 
Leetábornok 2024-10-21 11:55
 
Kunhalek 2024-09-04 18:10
 
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
 
bandi1969 2024-06-28 08:24
 
dzso80 2024-06-19 17:14
 
Patrikpek 2024-06-18 20:42
 
dzso80 2024-05-25 19:32
 
Karolin 2024-05-22 19:13

Friss cikkek
 
Felnik
Felnik
 
felni
Felnik
 
 
 
Rádió kód
Az oldal használata
 
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 

Friss hozzászólások
 
PetiW  2024-11-21 11:39
 
Sumimus  2024-11-16 20:19
 
axelen  2024-11-10 09:40
 
dzso80  2024-10-28 14:58
 
dzso80  2024-10-26 15:04
 
szita721031  2024-10-06 09:38
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
bondcompany  2024-10-02 09:28
 
Haniszko  2024-08-31 17:33
 
deniss_  2024-08-03 13:45
 
gejuhasz  2024-07-08 13:19

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók