Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 987 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 542 hozzászólás
16 837 777 letöltés
5 aktív felhasználó
1 342 egyedi látogató
2 997 letöltés
az elmúlt 24 órában
31 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
PetiW(> 60 perce)
misi58(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
PetiW
Ajánlott oldalak
Letöltések
Hűtővíz probléma
metamorf85 2017-08-27
metamorf85
2017-08-11 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
4 cikk
10 hozzászólás
2019-11-21 12:23 kor járt itt utoljára
Születésnap: január 23
Üzenetet írok neki
státusz: tag
4 cikk
10 hozzászólás
2019-11-21 12:23 kor járt itt utoljára
Születésnap: január 23
Üzenetet írok neki
Kedves Tagok!
Segítséget kérnék tőletek, hát ha valaki találkozott már ilyennel. Fordom már életem során volt s e még Fusion om nem. Most vásároltam egy 2003as 1.4 tdci. Augusztus elején. Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve mint fogyasztás mint kényelmi szempontból. Egy használt autó kereskedésből hoztam a kicsikét persze mindent kipucoltak belülről kívülről. Motortér minden. Amit észre vette miután ephoztam egy 250kmes út után a hűtő vízem nagy része eltűnt és a bal oldali vagyis az a tartály feletti torony ossze volt fröccskölve fagyálós vízzel. Ezt perdze nem vettem volna észre ha koszosan kaptam volna meg de igy eléggé szemet szúrt. Aztán amit még észre vettem az hogy egy hosszabb út után van egy kis sziszegés a tartjá zár környékén, akár mennyire is tekerem rá. Elvittem szerelőhöz aki persze egyből hengerfej tömítést kezdte magyarázni. De nem habosodik az olaj. Nem rosszalkodik a motor vagyis Szép az alapjárat. És a hűtő vízem se gázolaj szagú. Azóta is el el illan 1-2 dl . Ma ismét egy nagyobb 300 kmes utra indultam előtte feltöltöttem max alá. Körbe raktam fehér ruhadarabbal. Majd az út felén megnéztem és már megint rózsaszínű volt a fehér ruhadarab és semmi folyadék nem volt a tartályban. Óvatosan kinyitottam ahogy keresztődött belőle a vizgőz hirtelen ismét lett benne folyadék és egy keveset kellett utána önteni. Amit még észre vettem hogy 140kmes tempóval tartósan és folyamatos légkondi mellett elkezdett felmenni a vízhőfokom magas szintre még a piros jelző fény is felvillant. Ekkor ahogy visszavettem a sebességem 130ra és a légkondit lekapcsoltam egyből vissza állt a normál közepére. Nem tudom mi lehet a gond nekem kicsit lehúzásnak tűnik a szerelőm véleménye. Valakinek valami ötlete tanácsa?
Segítséget kérnék tőletek, hát ha valaki találkozott már ilyennel. Fordom már életem során volt s e még Fusion om nem. Most vásároltam egy 2003as 1.4 tdci. Augusztus elején. Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve mint fogyasztás mint kényelmi szempontból. Egy használt autó kereskedésből hoztam a kicsikét persze mindent kipucoltak belülről kívülről. Motortér minden. Amit észre vette miután ephoztam egy 250kmes út után a hűtő vízem nagy része eltűnt és a bal oldali vagyis az a tartály feletti torony ossze volt fröccskölve fagyálós vízzel. Ezt perdze nem vettem volna észre ha koszosan kaptam volna meg de igy eléggé szemet szúrt. Aztán amit még észre vettem az hogy egy hosszabb út után van egy kis sziszegés a tartjá zár környékén, akár mennyire is tekerem rá. Elvittem szerelőhöz aki persze egyből hengerfej tömítést kezdte magyarázni. De nem habosodik az olaj. Nem rosszalkodik a motor vagyis Szép az alapjárat. És a hűtő vízem se gázolaj szagú. Azóta is el el illan 1-2 dl . Ma ismét egy nagyobb 300 kmes utra indultam előtte feltöltöttem max alá. Körbe raktam fehér ruhadarabbal. Majd az út felén megnéztem és már megint rózsaszínű volt a fehér ruhadarab és semmi folyadék nem volt a tartályban. Óvatosan kinyitottam ahogy keresztődött belőle a vizgőz hirtelen ismét lett benne folyadék és egy keveset kellett utána önteni. Amit még észre vettem hogy 140kmes tempóval tartósan és folyamatos légkondi mellett elkezdett felmenni a vízhőfokom magas szintre még a piros jelző fény is felvillant. Ekkor ahogy visszavettem a sebességem 130ra és a légkondit lekapcsoltam egyből vissza állt a normál közepére. Nem tudom mi lehet a gond nekem kicsit lehúzásnak tűnik a szerelőm véleménye. Valakinek valami ötlete tanácsa?
Hozzászólások
válasz dzso80 (#13) üzenetére
1 tagnak
tetszik
|
1 tagnak
tetszik
|
2 tagnak
tetszik
|
válasz Volán Peti (#10) üzenetére
|
válasz metamorf85 (#9) üzenetére
|
|
|
válasz metamorf85 (#6) üzenetére
|
|
|
válasz metamorf85 (#3) üzenetére
|
|
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
dzso80 2024-10-23 16:27
szita721031 2024-10-21 19:30
Leetábornok 2024-10-21 11:55
Kunhalek 2024-09-04 18:10
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
bandi1969 2024-06-28 08:24
dzso80 2024-06-19 17:14
Patrikpek 2024-06-18 20:42
dzso80 2024-05-25 19:32
Karolin 2024-05-22 19:13
Friss cikkek
Friss hozzászólások
PetiW 2024-11-21 11:39
Sumimus 2024-11-16 20:19
axelen 2024-11-10 09:40
dzso80 2024-10-28 14:58
dzso80 2024-10-26 15:04
szita721031 2024-10-06 09:38
bondcompany 2024-10-02 09:28
Haniszko 2024-08-31 17:33
deniss_ 2024-08-03 13:45
gejuhasz 2024-07-08 13:19
Kedvezmény
Látogatók