Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 987 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 542 hozzászólás
16 838 102 letöltés

5 aktív felhasználó
1 392 egyedi látogató
3 259 letöltés
  az elmúlt 24 órában

31 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
PetiW(> 60 perce)
misi58(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
PetiW

Ajánlott oldalak

Letöltések

Ford Fusion 1.4 TDCI (2006,89000 km) menet közben megáll
Józsa László  2017-11-20
Szerkesztve: 2017-11-20
A segítségeteket szeretném kérni az ügyben, hogy egyik napról a másikra az autó megállt. Elindítást követően kiszámíthatatlan időn belül egyszer csak megáll. Ez lehet három másodperc, de akár fél óra is. Amikor megáll csak a motor áll le és minden más (világítás illetve többi elektronika) ugyanúgy működik tovább,szóval nem áramszünetről van szó csak valami letiltja a motort, mint hogyha nem kapna üzemanyagot. Hidegen és melegen is ugyanezt produkálja. Gázolaj szűrőt cseréltem, üzemanyag tisztítót próbáltam,de mindhiába. Ha a gyújtást ráadom a nagynyomású szivattyú működik. Az összes érintkezőt illetve üzemanyagcsövet ellenőriztem és mind jók voltak, akkumulátor hibátlan állapotban van. EGR szelepet,fojtószelepet,mindent kitisztítottam, de a hiba továbbra is fennáll. A hibatároló ki lett olvasva, ám nincs benne semmi hiba. Pótkulccsal is próbáltam, gyújtáskapcsoló betétet cseréltem, de sajnos még mindig rossz. A hiba egyébként kb. 2 hete jelentkezett és azóta is folyamatosan csinálja. Az autó egyébként hibátlanul működik, ,a motor nem kopog, az alapjárat tökéletes. Van esetleg valami ötletetek?
Előre is köszönöm szépen.

Hozzászólások

#5  2017-11-28 16:42 Józsa László
Üdv!
Két hét szerelést követően úgy fest jó lett az autó(kopp,kopp), legalábbis 4 napja hibátlanul működik.
A nagynyomású szivattyús ötletet többektől is megkaptam beleértve a ford szervizet és sikerült is beszereznem egyet barátságos áron, ám még mielőtt belefogtam volna ebbe a szivattyú cserébe ami nem olyan egyszerű, illetve 90.000km-nél egy picit gyanús lett volna, egy falubeli autószerelő javaslatára kicseréltem a főtengely felső holtpont jeladót kedvezménnyel 4500Ft és a cseréje sem annyira bonyolult csak az ékszíjtárcsát kell levenni ami lejött némi izomerőnek egy villáskulcsnak és egy szíjas olajszűrő leszedő ellentartásának köszönhetően és láss csodát az autó megjavult. Akkor már mondom szétszedem ezt a jeladót, mert mi tud ebben elromlani. Hőlégfúvó és néhány csavarhúzó segítségével kicsit lebontottam és meglepő módon a lábkivezetés túloldalán a panelon korróziót találtam, de kérdem én hogy kerül oda korrózió mikor ki van öntve az egész érzékelő? Na mint egy is a lényeg, hogy működik az autó.
 5 tagnak  tetszik

#4  2017-11-26 13:10 forgonyt
A magasnyomásúszivattyún van két szelep azokat kell kicserélni.
 1 tagnak  tetszik

#3  2017-11-23 18:05 Józsa László
A levegőszűrőházat leszedve járó motornál néztem az üzemanyagcsövet és nem levegős.
válasz hanjan43 (#2) üzenetére

#2  2017-11-23 15:19 hanjan43
Üzemanyag ellátó rendszer nem levegős, mert az is produkálhat ilyen hibát. Nálam legalábbis egy kikopott, szivárgó üzemanyagcsövön keresztül levegősödött le a rendszer. A legváratlanabb pillanatokban állt le a motor.

#1  2017-11-21 20:28 dzso80
Hát első körben dugulásra tippeltem volna, vagy a csövekben, vagy a gázolajszűrőnél, ezt kizártad.
Aztán a szivattyú jutott eszembe, ez is kizárva.
Ha megy, akkor minden ok, tehát elvileg az üzemanyag ellátás, vezérlés oké.
Marad az indításgátló az tilthatja le az üzemanyag ellátást, mivel mindegyik kulcs esetén ugyanaz a hiba, így talán nem érzékeli valamiért jól a kulcsot (Azt nem tudom, hogy csak az indítás idején nézi-e, vagy folyamatosan, ha csak indításkor, akkor ez is zsákutca, meg a gyújtáskapcsoló csere miatt is valószínű) Esetleg még egy kulcs újraprogramozást meg lehet próbálni, ha nem tetted meg ezt is rég.
Más ötletem nem maradt mint, hogy az a relé van beégve, vagy a szelep szar ami az üzemanyagot letiltja.
Szivattyú ha kihagy néha szerintem attól se áll le azonnal (hacsaknem a szivattyú áll le valamitől) Levegőt megint nem tudom, hogy szívhatna meg honnan....
Sajna semmi okosság nem jut eszembe, nem is vagyok túlságosan nagy hozzáértő, de ha sikerül meglelni a bűnöst, majd írd meg légyszi. Kíváncsi vagyok mi szivathatja ennyire az embert.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dzso80 2024-10-23 16:27
 
szita721031 2024-10-21 19:30
 
Leetábornok 2024-10-21 11:55
 
Kunhalek 2024-09-04 18:10
 
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
 
bandi1969 2024-06-28 08:24
 
dzso80 2024-06-19 17:14
 
Patrikpek 2024-06-18 20:42
 
dzso80 2024-05-25 19:32
 
Karolin 2024-05-22 19:13

Friss cikkek
 
Felnik
Felnik
 
felni
Felnik
 
 
 
Rádió kód
Az oldal használata
 
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 

Friss hozzászólások
 
PetiW  2024-11-21 11:39
 
Sumimus  2024-11-16 20:19
 
axelen  2024-11-10 09:40
 
dzso80  2024-10-28 14:58
 
dzso80  2024-10-26 15:04
 
szita721031  2024-10-06 09:38
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
bondcompany  2024-10-02 09:28
 
Haniszko  2024-08-31 17:33
 
deniss_  2024-08-03 13:45
 
gejuhasz  2024-07-08 13:19

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók