Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 927 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 983 758 letöltés

5 aktív felhasználó
1 115 egyedi látogató
5 556 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
mikepapa911

Ajánlott oldalak

Letöltések

A rángatás cikkhez
otibá  2019-12-27
Szerkesztve: 2019-12-27
Üdv Mindenkinek!
Aki olvassa azoknak BÚÉK!

Tudom, hogy ezt fület sokan olvassák, ezért írok ide egy kisebb rémtörténetet, hogy más is okulhasson a példámból ahol nem én vagyok a szeplőtelen szűz de azért mégis. 1 évvel ezelőtt rugótörés "álmában" engem is elért. Tudom,tudom párban illett volna én mégis csak azt cseréltettem ki amelyik eltört. 20000 volt a vége örültem. Szó sem volt bármi másról ennyi.
Na majd most dec. elején a másik, ez is állásában.Szerencsére.De a folytatás az igazi érdekesség.Szerelőhöz tréler,1 éves a bal rugó,cserélje ki a másikat,oké,de majd azért megnézzük a toronycsapágyakat is.Mivel előzőleg ez nem volt kihangsúlyozva én nyugodtan távoztam azzal,hogy nézzék meg,az esős, párás időben nem indul egy henger problémát is ha már itt vagyok.Oké.Majd hívjuk.Persze nem.Én telefonálok, kész az autó, mennyit vigyek--106000--kár,hogy nem birkóztam,mert lementem hídba.
Végeredmény: 2 db rugó-egyet kértem -28000
2 db toronycsapágy-egyet sem kértem-29000
1 db gyújtókábelköteg-17000+ munkadíj.
Hbakódolvasás szerint 4. hengeren gyújtáshiba-gyertyaellenőrzés 0,végül kivettem a gyertyát én,repedt porcelán.De biztos egyszerűbb volt a köteget kicserélni ,mint kivenni a gyertyát megnézni-ÉS MENNYIVEL NAGYOBB PÉNZ!Hozzátenném, hogy ide járok 28 éve,korrekt volt.Volt.Hozzátenném hogy annak idején a Bánki Donátban mintha azt oktatták volna,hogy egy hibafeltárást az egyszerűbbtől kell kezdeni,nem a tankot kell először kicserélni.Még egy,a légszűrőházat csak rárakták a motor tetejére becsavarták a két hatos csavart oszt jó van az úgy hadd rezegjen.Hát ennyi.

Otibá




Hozzászólások

#2  2019-12-31 15:12 otibá

Szervusz Zsoltibá!
Ez amit írtál mind rendben is van,igen akkor az első törésnél gagyista voltam. De azokat a dolgokat találom gusztustalannak,hogy odajárok 30 éve, és nem hív fel, hogy mi van, hanem cserél.Arról nem is beszélve, hogy nem hívott fel, hogy mit tapasztal.Meg mennyi. Más.Az interneten egy Bremi kábelköteg/gyújtó/ 10 rugó,ez 17 volt,úgy,hogy az ember tudja kb.hol szerzi be.Ez érvényes az összes többire is. Aranyba voltak ezek mártva?

Üdv, és BÚÉK : Otibá
válasz zsolti bá' (#1) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#1  2019-12-27 20:20 zsolti bá'
Akkor a tippekből, amit adtam, a gyertya bejött-). A szerelő védelmében: vannak dolgok, amit sztenderd cserélni szoktak bizonyos hibáknál. Például rugó cserénél a toronycsapágy is cserés, mert nem nagy összeg és így nem kell ezért még egyszer munkadíjat fizetni. Ezt a tanulópénzt egyszer már kifizetted, amikor csak egy rugót cseréltettél ki, most meg még egyszer tréler stb...
Ellene: a döntés a tied, szólnia kellett volna, ha nem akarod, úgy kellett volna hagynia.
A csapágy ára elég húzósnak tűnik, anno nekem 6 rugó körül volt darabja, komplett.
A gyertya hibát észre kellett volna vennie.
Jó szerelőt sajnos nehéz találni. Ráadásul egy idő után mind elkurvul, amint sokasodnak az ügyfelek. A legtöbb csak olajcserét szeretne csinálni, hamar meg van, nem kell gondolkodni, ohne problem.
Ha ennél több van, akkor nehéz lenyomni az ügyfél torkán a munkadíjat, szerszám kell hozzá, foglalja az emelőt a kocsi. Erre készülj, ezekkel az autókkal egyre több gond lesz, egyre szebb összegekkel. Én az enyémre az utóbbi fél évben 300E forintot költöttem, úgy, hogy kb.6000 km-t ment. Kuplung, önindító, váltóbowden, hátsó főtengely szimmering, féltengely tartócsapágy, kipufogó, új gyertyák...És én vagyok az első tulaj, vigyáztunk rá, de ami elkophat.. És nincs még vége: vár még egy alváz-és üregvédelem(szépen megindult a rozsda az alján),lassan vezérlés csere,ropog a kormánymű. Van benne 290E km.,de mostanában keveset megy, az asszony jár vele, az én járós autóm már egy másik gép.
Ez van, sajna.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók