Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 987 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 542 hozzászólás
16 838 024 letöltés

5 aktív felhasználó
1 379 egyedi látogató
3 199 letöltés
  az elmúlt 24 órában

31 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
PetiW(> 60 perce)
misi58(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
PetiW

Ajánlott oldalak

Letöltések

1,4 tdci 6000 km után, hááááááát???
Priest  2007-01-29
Nem is tudom, hol is kezdjem. Lehet, hogy kéne indítani egy rovatot, hogy "Megmondom az öszintét" v. ilyesmi. Na szóval, fél éve vettem egy 1,4-es tdci fresh-t, amibe mostanság 6e km körül van. Nekem ez az első új autóm, nem volt semmi tapasztalatom, hogy hogy kell menni egy új autónak. Persze volt előtte a szalonautóval próbaút, meg mindenki nyugtatgatott, bejáródik és ég és föld.
Idáig úgy öregurasan elautózgattam, de nem jöttem rá hol és hogy húz igazán, de nem is nagyon izgatott. Most a napokban sietnem kellett és először autópályán 140-150 körül mentem gond nélkül. Beérve a városba igyekeztem tolakodni, v. legalábbis nem beengedni a pofátlanokat és hát tiszta égés. Nem ugrik, hörög, ha odalépek, fordulatnál a váltás akadozik, ordít a motor. Van módom időnként más autókat is vezetni és csodák csodájára, a 14 éves Suzi és a 7 éves csupasz diesel Kangoo ezerszer jobb. A tiétek is ilyen sz@r, vagy csak az ényém ilyen? Lehet, hogy ilyennek kell lennie?

Hozzászólások

#12  2009-02-05 21:27 ugrinsubi
Miért, miért! De tényleg miért? Csak mert az egyel nagyobb kategória?? Szemetek!:)) Van valaki közöttünk aki már javított ezen a komfortérzeten?
válasz T-Tomi (#11) üzenetére

#11  2009-01-30 23:42 T-TomiDon Tom
Vajon miért????????
válasz ugrinsubi (#10) üzenetére

#10  2009-01-30 19:16 ugrinsubi
Nekem 1.2-es Fiat Brava volt előtte, no ahhoz képest vadállat előzéseknél!:) (1.4Tdci) De vezetek Opel Astrát, 1.6-ost, szerintem azelőtt sem kell szégyenkezni. Én a hangszigetelését keveslem, most ez kapirgálja a fejem belülről. A barátom 1.6-os dízel Fókusza sokkal csendesebb. Az a motor viszont vadabb is:)

#9  2009-01-30 15:53 AgentOrange
Én egy 2001-es 1.4 es fókáról váltottam 1.4TDCi Fruzsira, hát, egy rakéta a fókához képest a nyomaték miatt, végsebessége kb. ugyanott van.

#8  2007-02-06 01:18 Zsugabubus
Üdvözlöm a T. Tagságot. Új manus a járgánnyal, 1,4-es TDCi. Én azt kaptam, amire vártam. KA-val kezdtem valamikor (ma is a szívem csücsk, 1,6-os benzines FOCUS-szal folytattam, majd 6 évig gyötörtem egy 1,8-a TDi-s FOCUS-t. Szándékosan választottam az 1,4-es dieselt, mert számomra elég, amit tud. A bejáratásához türelem és idő kell. El kell döntened, hogya kategóriájában "ugró", vagy jó fogyasztású kocsit akarsz a végén. Én is csak javasolni tudom,hogy a kezdetektől fogva minden sebességben ki kell pörgetni a motort - persze érzékkel. Az elő 10000 km-ben nem szabad a fogyasztással foglalkozni, mert az úgy is a lábadtól fogg függeni. A járgány 2006-12-20.-i, 1600 km van benne. Tankolásonként 0-ázom és vezetem a fogyasztást az átlag km/óra függvényében. A jelenlegi átlag sebesség 48 km/óra, az átlag fogyasztás 4,7 l/100 km. A fogyasztás szerintem nagyon jó, de még nagyon nyers és - emiatt is - lomha még a kicsike. A többi tapasztalatról később.

#7  2007-01-31 11:03 capa
Nagyon jó a diesel-el játszani, mert alacsonyan megvan a nyomaték, nem kell visszakapcsolni stb. Én ezért vettem, de az 1.6-ost. Nekem földúton kettesben alapjáraton gyorsul a gép.

#6  2007-01-30 17:40 kissa27
Szintén 1.4 Tdci gazdája vagyok, 2006. jun. 30-tól, most 14000 km-nél járok, capa hozzászólásával maximálisan egyet értek, de 68 pacitól ne várd, hogy örjöngő vadálattá válik. A nyomaték sokat jelent de nem fogsz 100 paci felettieket alázni.
Nekem 2 gyerekkel bőven elég dinamikus, játszani meg nem dieselt vennék.

#5  2007-01-30 17:25 tszk
Ha településen belül dinamikusan akarsz vezetni, akkor váltogass a 2-es és 3-as fokozat között a 10-50 km/h közötti tartományban. A 4-es fokozatban csak 50 km/h felett kezd jól húzni. Ne hasonlítsd össze a turbo nélküli motorral.
Én elég sokszor otthagyom a benyásokat lámpánál. Persze így a városi fogyasztás nem áll meg 6l alatt :))

#4  2007-01-30 10:58 Viktor
Hát nem tudom Én 1 öreg 1.3 kadettet vezettem ezelőt és egy 1.8 jettat. Hát amikor megvettük a Fuzsit akkor tudtam hogy nem lessz 1 villám, de meglepett kellemesen amikor odaléptem neki párszor. Én kellemesen csalódtam benne. Ha kell tud ez az autó menni, de szerintem senki ne várja el egy 80LE. motortól hogy röpítsen egy 1100kg. autót.

#3  2007-01-30 09:56 horeee
Nekem is 1.4 benzós van, én is 6k-nál járok már. Nekem a bejáratás után kicsit fürgébb lett mint a legelején volt, de a különbség nem egetrengető.
Az enyém 80LE, azt adja ami egy 80 lovas, magaskasznis, nehéz autótól várható. Nemsokat. De nem is vártam többet...

#2  2007-01-30 08:33 capa
Az 1.4 Tdci-nél 1800-as fordulatszám körűl kapcsol a turbó. Dinamikusan úgy lehet vezetni, hogy min 3000-ig kipörgeted hogy visszaváltáskor ne essen 2000 alá a fordulatszám. Ebben az esetben az autónak főleg városi környezetben dinamikusnak kell lennie. Egyébként 2000 alatt megkapod a turbólukat és erős szívdobogást hogy a néni a járókerettel leelőz. Javaslom próbálj ki egy másik 1.4 tdci-t, hogy olyan -e mint a tiéd.

#1  2007-01-29 22:28 pistiapufőnök
Benyásom van, túl hatezren. 1.4-es.
Nekem nem csalódás, bár tény, hogy nem egy rakéta, de tisztában voltam vele, amikor megvettem. Ráadásul egy lassabb-gyengébb kocsiból ültem át. Nem pattogok vele, de azért sávot elég sűrűn váltok, ha sietek. :)


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dzso80 2024-10-23 16:27
 
szita721031 2024-10-21 19:30
 
Leetábornok 2024-10-21 11:55
 
Kunhalek 2024-09-04 18:10
 
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
 
bandi1969 2024-06-28 08:24
 
dzso80 2024-06-19 17:14
 
Patrikpek 2024-06-18 20:42
 
dzso80 2024-05-25 19:32
 
Karolin 2024-05-22 19:13

Friss cikkek
 
Felnik
Felnik
 
felni
Felnik
 
 
 
Rádió kód
Az oldal használata
 
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 

Friss hozzászólások
 
PetiW  2024-11-21 11:39
 
Sumimus  2024-11-16 20:19
 
axelen  2024-11-10 09:40
 
dzso80  2024-10-28 14:58
 
dzso80  2024-10-26 15:04
 
szita721031  2024-10-06 09:38
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
bondcompany  2024-10-02 09:28
 
Haniszko  2024-08-31 17:33
 
deniss_  2024-08-03 13:45
 
gejuhasz  2024-07-08 13:19

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók