Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 987 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 542 hozzászólás
16 837 915 letöltés
5 aktív felhasználó
1 362 egyedi látogató
3 116 letöltés
az elmúlt 24 órában
31 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
PetiW(> 60 perce)
misi58(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
PetiW
Ajánlott oldalak
Letöltések
Szervíz, de hogyan?
Priest 2007-05-24
Priest
2006-07-17 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
Az oldal támogatója
59 cikk
207 hozzászólás
2020-09-07 14:36 kor járt itt utoljára
Születésnap: december 02
Üzenetet írok neki
státusz: tag
Az oldal támogatója
59 cikk
207 hozzászólás
2020-09-07 14:36 kor járt itt utoljára
Születésnap: december 02
Üzenetet írok neki
Szerkesztve: 2007-05-24
Egy csomó kérdés merült fel bennem a Fruzsi szervizelésével kapcsolatban, aki tud, kérem válaszoljon:
1. A kiválasztott szervíz "jól jár" azzal, hogy odaviszem a kocsit, vagy csak "szívességet" tesz?
2. Amikor elviszem a szervízbe a kocsit, az észervételeimet, panaszaimat csak meghallgatják (ez elszáll, mint tudjuk..), vagy írásban is rögzítik, amiből kaphatok egy példányt?
3. A szervíz végén kapok e valamilyen papírt arról, hogy az észrevételeim közül mi oldódott meg és mi nem?
4. Ha nem tetszik valami a szervízzel, a javítással kapcsolatban, milyen lehetőségeim vannak (az ordibáláson kívül..)?
5. Milyen felettese van egy márkaszervíznek? Kik ők és lehet e ott tovább panaszkodni?
6. Az ügyfél által hozott motorolajjal történő olajcsere esetében, valahol rögzítik e, hogy azt az ügyfél hozta? Ugyanis ez a későbbiekben megalapozhatja a garancia megszűnését, ha komolyabb gond van.
Egyenlőre ennyi, ha még eszembe jut valami, akkor hozzáírom.
1. A kiválasztott szervíz "jól jár" azzal, hogy odaviszem a kocsit, vagy csak "szívességet" tesz?
2. Amikor elviszem a szervízbe a kocsit, az észervételeimet, panaszaimat csak meghallgatják (ez elszáll, mint tudjuk..), vagy írásban is rögzítik, amiből kaphatok egy példányt?
3. A szervíz végén kapok e valamilyen papírt arról, hogy az észrevételeim közül mi oldódott meg és mi nem?
4. Ha nem tetszik valami a szervízzel, a javítással kapcsolatban, milyen lehetőségeim vannak (az ordibáláson kívül..)?
5. Milyen felettese van egy márkaszervíznek? Kik ők és lehet e ott tovább panaszkodni?
6. Az ügyfél által hozott motorolajjal történő olajcsere esetében, valahol rögzítik e, hogy azt az ügyfél hozta? Ugyanis ez a későbbiekben megalapozhatja a garancia megszűnését, ha komolyabb gond van.
Egyenlőre ennyi, ha még eszembe jut valami, akkor hozzáírom.
Hozzászólások
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
dzso80 2024-10-23 16:27
szita721031 2024-10-21 19:30
Leetábornok 2024-10-21 11:55
Kunhalek 2024-09-04 18:10
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
bandi1969 2024-06-28 08:24
dzso80 2024-06-19 17:14
Patrikpek 2024-06-18 20:42
dzso80 2024-05-25 19:32
Karolin 2024-05-22 19:13
Friss cikkek
Friss hozzászólások
PetiW 2024-11-21 11:39
Sumimus 2024-11-16 20:19
axelen 2024-11-10 09:40
dzso80 2024-10-28 14:58
dzso80 2024-10-26 15:04
szita721031 2024-10-06 09:38
bondcompany 2024-10-02 09:28
Haniszko 2024-08-31 17:33
deniss_ 2024-08-03 13:45
gejuhasz 2024-07-08 13:19
Kedvezmény
Látogatók