Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 987 felhasználó
2 233 cikk
56 kategória
40 542 hozzászólás
16 837 788 letöltés

5 aktív felhasználó
1 344 egyedi látogató
3 009 letöltés
  az elmúlt 24 órában

31 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
PetiW(> 60 perce)
misi58(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
TAZLACI(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
Viktor(> 60 perce)
peszentes(> 60 perce)
axelen(> 60 perce)
Kunhalek(> 60 perce)
robboy(> 60 perce)
Sumimus(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
PetiW

Ajánlott oldalak

Letöltések

Garanciális kérdések
Scuderia  2007-05-31
Szerkesztve: 2007-05-31
Segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni. 2 hét múlva jár le a 2 éves garancia. De ugye ott van még a 12 év rozsdásodás garancia. Gondoltam nem viszem el az autót szervízre, hanem csak átnézetem, hogy megmaradjon a 12 év gari. Viszont ez csak akkor lehetséges, ha mindig oda viszem az autót évente olaj, légszűrő, olajszűrő, stb. cserére, szervízre, különben a 12 év gari ugrik a rozsdásodásra. Ti is tapasztaltatok ilyet, vagy ez csak itt van FX Autóházban? Mi a tapasztalatotok? Van vkinek 2003-as vagy 2004-es Fusionja? Észlelt valaki már rozsdásodást vhol az autón? Két hátsó ajtónál belül a szigetelés mellett van 1-1 hely (ha tudok fényképezőgépet kölcsön kérni, akkor felrakok képet is) ahol nem tudjuk eldönteni, nem tökéletes a festés, vagy esetleg rozsda kezd megjelenni. (Garázsban tartott az autó) Tud valaki tanácsot adni a gari vagy a rozsda terén? Lehet garanciavesztést választjuk, de ha a 2 hátsó ajtónál nem festés probléma, hanem rozsda van, az elég gáz. Na és persze drága is.

Hozzászólások

#34  2007-07-30 09:57 Scuderia
Tisztelt Rácz Úr!

Erőteljesen csúsztatok? Írtam valahol, hogy nincs 1 ablak a szervíztér és a ügyfélváró között? Vagy írtam, hogy nincs vagy nem megfelelő az ügyfélváró? Nem emlékszem. (megjegyzem különben, maga a szalon tényleg nagyon kellemes és szép, modern, elismerem) Különben is, ma már szégyen, ha valamelyik autószalon nem rendelkezik a kettő közül valamelyikkel. Van a Renaultnak is, Nissannak, Citroennek, Skodának, Opelnak is, de volt a Kálmándyéknál is ilyen ablak, mégis az autó mellett lehettem - többi szalon felszereletségére nem emlékszem, azért nem sorolom fel, hol van még. (Tudom biztonsági okokból nem szeretnének szervíztérbe ügyfelet engedni, de nem mindenki olyan hülye, hogy a felemelt autó alatt várakozzon és a leeresztő gombot nyomogassa. Véleményem szerint különben annyit ér, mint halott ember bankszámláján a milliárdok. Transitot szervizelnek, az már elég sokat eltakar a látómezőből. Továbbá nem is célom, hogy feltartsam a szerelőket.) Mindezek ellenére mégis Önöknél végeztettem el az aktuális munkát.
Más: Leírtam egy novellában a korábbiakban, miért vagyok azon a véleményen, amin. Bárki mással kapcsolatban. Azt is leírtam, vakon senkiben sem bízom meg. Máshova vinném az autót, ott is végig mellette szeretnék lenni. A Ford és az én dolgom ez a rozsdásodási probléma. Leírtam, Önök a kapcsolat a Ford és köztem. Nem tehetek róla, hogy csak FX van a lakhelyem közelében. Még csak dolgozniuk sem kell a problémán, mert ha meg is lesz javítva, a Renaulthoz viszik majd, mint az összes karosszériás és fényezős munkát (megjegyzem, még ez esetben is ragaszkodnék az autó mellett álláshoz. Például szélvédő sötétítés alkalmával 4 órát álltam az autó mellett. Ilyen vagyok). Akkor meg mindezt miért veszik magukra? Van erre 1 nagy igazság: akinek nem inge... ne vegye magára...

Köszönöm, hogy többször is szánt időt válaszadásra. Sajnálom, hogy ennyi gondja akadt velem.

Tisztelettel:
Scuderia
válasz fxautohaz (#33) üzenetére

#33  2007-07-25 12:02 fxautohaz
Scuderia Úr!

Erőteljes csúsztatás amit ön ezen az oladlon művel.Munkatársaim minden esetben megkérik az ügyfeleket,hogy az ügyfélváróban várják meg a munkálatok végét.Ahol barátságos és kényelmes környzetben várakozhatnak.

Ahol 3x2 m-es üvegen keresztűl az emelőktől pár métere folyamatosan nyomon követheti a szervizelést.

,de ha ÖN kisérővel szeretne bemeni ,arra van lehetőség!Takargatni valónk nincs.tisztelettel:Rácz György


#32  2007-07-25 10:48 kockapac@enternet.hu
Sziasztok mindenkinek...

2005 novemberi Katka (2006-os modell), fullosan vettem Solymáron. Az első 2500 as szervíz után kezdődtek a problémák: szervócső eltört, olaj kifolyt, az autósegély javasolta vigyem be lábán úgy hamar kész lesz és kapok csereautót. Csereautóra nem jogosultam mert lábán vittem be... Mindegy alkatrész megrendelve, 1 hét és kész is lesz. Alkatrész megjött, de elírták, úgyhogy már csak 2 hetet vártam még pluszba, balhé kiver, csereautó van. Szervó kész, Horvátország, tél, tavasz minden okés. Egyszercsak tenném hátrába de bazira nem megy illetve recseg. Szervíz elvisz, kuplungcsere (mindez 20500 Kmnél), gariba belefér. Most olyan mint álom. Azon parázok, hogy most mi jöhet még amiután lejár a garancia. Valaki nyugtasson meg, a kuplung ugye csak anyaghiba lehetett. Nem nyüstölöm az autót, napi 25 km-et megyek vele, sík terepen, nem is hegyre, mélygarázsba stb. Ha tudom hogy ennyire kell kímélni akkor inkább veszek 75 eé' egy szakadt zsigulit, aminek a belét kihajtom, de nem 3 milláért egy fordot...

PLs Valaki írjon!

Köszi

Greg

#31  2007-07-24 13:46 Scuderia
Tisztelt Rácz Úr!

Szeretném először is leszögezni, hogy én nem terjesztem az Önök rossz hírét. Véleményem és tapasztalataimat osztom meg más személyekkel közösségi portálon. Előfordul, hogy valaki hasonló véleményen van, valaki ellenkezőn, valaki pedig nem foglalkozik vele. Önök a Ford és a köztem lévő kommunikációs csatorna részei, így kerültek a történetbe is (mivel csak Önök foglalkoznak Forddal városunkban).
Sajnálattal olvasom, hogy ismerőseitől hallott a dologról, és nem a munkatársaitól, alkalmazottaitól. Ezek alapján minden részletről tudomása van. Szeretném megjegyezni, hogy az Ön által megadott szervízfüzet 26. oldalán a gépkocsira vonatkozó adatok vannak. "A gyári leírások szerint(szervizfüzet 26.oldal) 14 éves koráig ill. 280.000 km-ig határozza meg a szervizek típusát." az adott oldalon nem található!
Továbbá: a 2-4-5 oldalon nincs olyasmi írva, hogy a 12 éves rozsdásodási garancia elveszne az éves nagyszarvíz hiánya nélkül. "Amenyiben a jármű eredeti karosszériájának bármely része rozsdásodás miatt perforálódik, az érintett rész(ek)et bármelyik hivatalos Ford márkakereskedés térítésmentesen megjavítja vagy kicsréli, a jármű tulajdonosának esetleges változásától függetlenül. Megjegyzés: A "perforáció" olyan lyukat jelent, amely átüt a karosszérián, s ami úgy keletkezett, hogy valamilyen gyártási hiba miatt belülről vagy alulról korrodálódott a felület." Tehát mivel Ön pontosan tud minden részletről, bizonyára azt is tudja, a rozsdafoltok az ajtó belső felén, még a szigetlésen túl van, tehát még csak víz sem érheti, csukott állapotban pedig a karosszérával érinktezik, így védve van elméletileg minden sérülés veszélytől. Ez elég érdekes, használatból kifolyólag vagy sérülés bekövetkezése miatt sem rozsdásodna, de mégis ott van. Ez megítélésem szerint a gyártási hiba kategóriába tartozik, főleg ha figyelembe vesszük, van más tulajdonos is, aki hasonló problémát tapasztalt autóján ugyanazon a helyen.
Az autó anno a Kálmándy kereskedéstől gördült ki. Nem említettek lehetőséget a rozsdásodás garancia elvesztéséről. Sőt! Első nagyszervíz alkalmával meg is kérdeztem, 12 éves garanciához csak a kasztnit kell átnézetni, vagy nagyszervízet is meg kell csináltatni. Válasz: elég a kasztnit átvizsgáltatni. Felhívtam Pesten a Ford ügyfélszolgálatot néhány hónapja. Erről olvashatott a lentiekben. Nem térek ki újból.
Szervizekkel kapcsolatos véleményem:
1. van olyan más autó márkakereskedés, ahol a szervízrészbe is bemehet a tulajdonos, s ezt piros vagy sárga csíkkal jelölik, meddig mehet az autó közelében.
2. Ez miért számít nekem? Kálmándy-éknál több látogatásom alkalmával is az autó mellett maradhattam!!! Ezek után megbíztam bennük, úgy gondoltam nem olyanok, mint egyes szervezik, hogy ahol lehet lehúzzák az embert. Nagyszervíz alkalmával úgy tájékoztattak, 3 órát kellen várni az autóra. Mivel a helyszínen jelentették be, és nem úgy készültem, a dolgomra kellett mennem, és otthagynom az autót. Jóval hamarabb elkészült az autó, még örültem is neki. Sajnos fizettem és eljöttem. 1 alkalommal az egyik klubtag érdeklődött a szervízárak iránt. Mikor megkerestem a számlát, és tételesen néztem, akkor vettem észre, felszámoltak ablakmosó folyadékot is. Azért érdekes, mert télen-nyáron ha használtam a folyadékból, megállás után mindig pótoltam. Rossz szokásom. Mikor vittem szervízbe, akkor is tele kellett lennie, anélkül nem indulnék el otthonról. Miért vagyok olyan hülye, hogy ezt felhozom? A bizalom. Utalólagosan nem tudom, tényleg lecserélték-e az olajakat, szűrőket, stb-t, vagy csak papíron lett lecserélve. Nem pedig az a 3-400 Ft-os veszteség bosszant. Ilyen tapasztalatok után Önöknél azt mondják, nem beszélhetek szerelővel, nem lehetek az autó mellett, akkor Ön megbízna a saját vagy mások szalonjában, ahol ilyet mondanak? S ez nem csak Önökre vonatkozik, ne tessék félreérteni. Bárhova vinném az autót, mellette akarok lenni!!!
Önöket a Ford állítja frontvonalba. Úgy, mint a Tesco a pénztárosokat. Ha nem annyiba kerül valami, amennyiért kiírták, akkor a vevő a pénztárost hibáztatja. Látja, tisztában vagyok ezzel, Forddal van problémám, Önökhöz fordulok először. Viszont amikor több különböző és egymással ellentétes információkat és tapasztaltokat szerez az ember, igenis gyanakodni fog. Ráadásul 6.000 km-enként nem dobok ki pénzt olyanra, amit lehet el sem végeznek. Hiszem ha látom, és akkor fizetek is. Nem vádolom Önöket, viszont vakon nem is bízom.
Ezen az oldalon csak Fusion tulajdonosok vannak jelen. A honlap létrehozójának célja a tapasztalatok, praktikák, kérdések és válaszok megosztása volt. Én a véleményem és tapasztalatom írom le. Ha ezt magára veszi, akkor lehet tényleg vannak némi problémák. Nem tudom, de nem is érdekel. A Forddal igenis le fogom vezetni ezt a dolgot, nem hagyom annyiban. Lehet emiatt még el kell viselniük engem, de az is lehet, hogy a Ford értelmesen meg tudja oldani. Elterveztem magamban, milyen úton haladok végig. Vagy sikerrel járok, vagy nem. De a jogaimat érvényesítem ameddig lehet.
Az invitálást köszönjük, a tagokkal még átbeszéljük a dolgot. Köszönöm, hogy időt szakított rám, ránk.
Tisztelettel:
Scuderia
U.i.: jut eszembe, ma is bent voltam Önöknél, de így is olyan hosszú regényt írtam, hogy legközelebbre hagyom

#30  2007-07-23 10:14 FORDOSDINI
Kedves Mindenki!

Először is semmilyen érdekem nem fűzödik az alábbi céghez,csak voltam már náluk szervizben és nagyon megvoltam elégedve a kiszolgálás minőségével.Íme egy kis adalék a témához és dolgok tisztán látásához.:(Kérdesem hallottam, hogy nem kötelező de ajánlatos 1500-2000 km-es szerviz olajcsere+átnézés ez valós vagy csak lóvé beszedésről van szó? Városi legenda szerint, ez némely kereskedésnél ingyibe van máshol fizetni kell érte ,szeretném, tudni, hogy ez mibe fog fájni? A Fruzsim még nincs meg augusztusra igérik.)

Üdv: FORDOSDINI

"Örömmel értesítjük Önöket, hogy a 19/2004 (II.13.) kormányrendelet értelmében, valamint a Ford Közép- és Kelet-Európai Kft. (korábban Ford Hungária) jóváhagyásával 2007. április 1-től a Cromax Kft. garancia időn belüli karbantartási tevékenységet végezhet. A Cromax Kft. az éves karbantartó szervizeket - amennyiben a Ford technológiai előírásait (E-TIS) betartja, és ezt a számlán feltünteti - pecsétjével igazolhatja.

A Ford gyári garancia ugyanis kizárólag gyártási vagy anyaghibából adódó meghibásodásra vonatkozik, és nem érvényes a normál karbantartások körébe tartozó tételek cseréjére. pl. olajok, gyertya, szűrők, fék súrlódó alkatrészei (féktárcsa, fékbetét), futómű (Mc Pherson) felfüggesztés, lengés- csillapítók, kipufogó rendszer, gumiabroncs, ékszíjak, lámpa izzók, biztosítékok, tengelykapcsoló súrlódó alkatrészei, ablaktörlő lapátok.

Azon alkatrészek tehát, amelyekre nem érvényes a Ford garancia, utángyártott alkatrészekkel is kiválthatóak. Ezekre az alkatrészekre a Fogyasztóvédelmi Törvényben meghatározott alkatrész-garancia érvényes.

A garancia alá tartozó alkatrészekkel kapcsolatos karbantartási munkák során kizárólag a Ford által engedélyezett alkatrészek kerülhetnek beépítésre, pl: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, porlasztócsúcs, vezérműszíj, vezérműszíj feszítő-, vezető görgők, tömítések, szimeringek, gyújtógyertyák.
Szeretettel várjuk,
Cromax Ford Szerviz"
www.cromax.hu

#29  2007-07-21 06:25 Julien
Ítélet és konkrét konklúzió nélkül: kicsit hadd beszéljek haza. Azért mégiscsak a pécsi FX az első "hivatalos" Ford hozzászóló. Én megköszönöm Rácz úrnak, hogy figyelemmel követte (követi) a fórumot és megosztotta velünk a hivatalos (legalább helyileg az) álláspontot. Az invitálást köszönjük; Axa, Scuderia kollegákkal sztem élni fogunk a lehetőséggel.
Azért a drágaszágot mégis Mohácsra viszem szervizeltetni...
válasz pistiapu (#28) üzenetére

#28  2007-07-20 22:20 pistiapufőnök
Köszönjük a szíves invitációt, elképzelhető, hogy pécsi, illetve Pécs-közeli tagjaink élnek majd vele.

A hozzászólásokban érintett egyéb témákat pedig mindenki maga értelmezze. Biztos vagyok benne, hogy mindenkiben hasonló álláspont fog kikristályosodni.
válasz fxautohaz (#27) üzenetére

#27  2007-07-20 09:57 fxautohaz
Tisztelt Uraim!

Nagyon belebonyolódtunk itt a szakmában,sajnos nem rendelkezem annyi idővel,hogy ezen a csatornán keresztűl
minden kérdésüket maradéktalanúl megválaszojam.
Azonban nagyon szívesen megmutatom önöknek egy egyeztett időpontban a szervizünkben található rendszereket,bízva abban hogy ez kielégítő válasszal szolgál majd problémáikra és elégedetten távoznak.
Tisztelettel:Rácz György


Munkatársam esetleges udvariatlan magatartásáért elnézését kérem.
Hozott olajproblémával kapcsolatosan pedig annyit tudnék mondani-elképzelhető, hogy megcsináltuk vele a szervizt ugyanis volt egy rövid átálási időszak,amikor ezt ügyfélpolitikai szempontok miatt még megtettük.

#26  2007-07-19 18:17 zsolti bá'
Tisztelt Fxautóház!
Az én az autómon nemrég végezték el a 20000km szervízt, érdekes módon nekem nem emlegettek sem technológiai lapot, nem számoltak fel fáradtolaj tárolási költséget sem, minden gond nélkül elfogadták azt, hogy az olajat én adom. Ellenőrízték azt, hogy megfelel-e a Ford előírásainak, és ezzel el volt intézve. Azt is megengedték, hogy a kocsi mellett legyek a műhelyben, mondván nekik nincs takargatni valójuk, a szervíz nyitott.
A másik észrevételem a következő: a garancialevélben nincs arra utalás, hogy az átrozsdásodási garancia a rendszeres, márkaszervízben elvégzett egyébb munkafolyamatokhoz kötődne. Annyi van leírva, hogy a kasztnit az előírt időpontokban a márkaszervízben át kell nézetni, és a vizsgálat által feltárt fényezési és egyébb hiányosságokat meg kell szüntetni(kőfelverődés, stb..), ahhoz, hogy a garancia megmaradjon.Tehát egy elhanyagolt, esetleg törött és ki nem javított kasztnira nem jár. A garikönyv még csak azt sem írja elő, hogy márkaszervíz legyen, elég ha a technológia megfelel a Ford előírásainak! Tehát elég egy, a Forddal szerződött karosszérialakatos is.
Én megértem azt, hogy a márkakereskrdők is pénzből élnek, de ezt a pénzt nem az autótulajdonosok nem megfelelő tájékoztatásával, hanem becsületes, korrekt munkával kellene megkeresni. Akkor az ember nem sajnálná azt az Ön által leírt órabért...

#25  2007-07-19 13:13 capa
Kedves Rácz György,

Elmondaná mi az összefüggés a rendszeres időközökben elvégzett garanciális olajcsere és az átrozsdásodás között? Ha pedig bontatlan csomagolásban viszek gyári szűrőt és olajat, nem tartom valósnak az erre vonatkozó lehetséges minőségi problémákat. (főleg, ha valószínűsítem, hogy mindkettőnk forrása ugyanaz lenne) Továbbá hozott anyagok esetén a szervizek beleírják a szervízfüzetbe, hogy hozott anyag és innentől kezek mosva. A fáradt olajra vonatkozó gondolatát kicsit kicsinyesnek érzem. Scuderia tagtársamat személyesen nem ismerem, de mielőtt ezen jegyzet írására szántam magam, 3x elolvastam bejegyzését és úgy vélem, nem kelti indokolatlanul az FX autóház negatív hirét, hanem érzelemmentesen tényszerően írja le saját szemszögéből, mi történt vele és mi a tapasztalata. Ajánlom figyelmébe a szervizek rovatunkat, ahol további negatív és pozitív példák vannak. És nem is feltétlen az anyagi oldaláról a dolgoknak. Személy szerint úgy gondolom az önönk embere maximális szakértelemmel és az eljárás szerint járt el. De ennyi, Hiányzott belőle az udvariasság a kedves vevő felé, illetve nem tájékoztatta a kedves vevőt, hogy mi az eljárás, mi után mi következik és mennyi időbe fog telni. Természetesen nem kell, hogy egyetértsünk üzletpolitikailag és én nem is vittem annyira, hogy egy üzletházat vezessek. Viszont én is egy kedves vevő vagyok, aki egyenlőre nincs meggyőzve arról, hogy legközelebb ne az előző szervízbe vigye az autóját.

Üdvözlettel:

Bartók Ákos
válasz fxautohaz (#24) üzenetére

#24  2007-07-19 08:24 fxautohaz
Tisztelt Szerkesztő!

A teljes szervizt el kell végezni.
Nincs külön szemrevételezésre lehetőség a technológia lapok szerint.

Tisztelettel:Rácz György






#23  2007-07-19 07:22 pistiapufőnök
Azt hiszem, mindannyiunk nevében mondhatom, hogy köszönjük ezt a kimerítő írást arról, hogy hogyan is számol a szervíz és miért is kellene szakszervízbe hordani az autót a garancia lejárta után is.
Tapasztalatom szerint viszont sokan választják a garanciális időszak lejárta után valamelyik márkafüggetlen szervízt, valószínűleg pusztán azért, mert ők olcsóbban végzik el a szükségessé vált munkákat.
Nem kétlem, hogy vannak eljárások, amiket a legmegfelelőbben egy szakszervíz tud elvégezni, de talán adhatunk annyi bizalmat egy márkafüggetlen szervíznek is, hogy a szokásos kenő- és szűrőanyagok cseréjét, illetve az autó szemrevételezését hasonlóan jó minőségben el tudják ők is végezni.
A kérdés viszont továbbra is az, hogy Ön szerint a garanciális időszak után csak akkor érvényesíthető az átrozsdásodási garancia, ha az autót folyamatosan és minden problémára kiterjedően márkaszervízben szervizeltetik, vagy elég csupán a karosszéria évente történő szemrevételezését és a karosszériában történő javításokat végeztetni szakszervízben?
Ha jól értettem, a kedves márkatársnak ezzel kapcsolatban merültek fel kérdései.
Mi ezzel kapcsolatban az Ön álláspontja?
válasz fxautohaz (#22) üzenetére

#22  2007-07-18 16:55 fxautohaz
Tisztelt Szerkesztő!

A gyári leírások szerint(szervizfüzet 26.oldal) 14 éves koráig ill. 280.000 km-ig határozza meg a szervizek típusát.
Nekünk a Ford gyári un.E-CAT rendszere add mindig naprakész információt-mikor mit kell elvégezni az autón.
Hiszen volt már rá példa (biztos Ön is hallott ilyenről),hogy az autó 5-7 vagy akár idősebb korában visszahívási akcióba esett.Ilyen esetben természetesen a szervízzel együtt azt is elvégezzük vagy súlyosabb hiba esetén azonnali értesítést küldünk.
A 13-14.évnek már nincs jelentősége a fentiekre.

2,.Fontosnak tartom még leírni a következőket!!!!!
Szervizünknek nem áll érdekében semmilyen jogos követelést visszautasítani, mivel teljesen megtérítik azt nekünk sőt elemi érdekünk,hogy rendezzük a problémákat hosszú távon újautó eladása múlik rajta.
Én semm vennék meg mégegyszer egy olyan terméket mellyel nem voltam elégedett és nem szolgáltak ki rendesen.
Továbbá a szerviz költségekről engedjen meg pár gondolatot.

Hogy is számol egy szerviz és mi van a számlán??????


A legtöbb becsületes szerviz gyári normaidő alapján számlázza le az elvégzett munkát.
Ugye van egy szerviz óradíj ami a mi esetünkben 5800Ft nettó-lehet soknak ,lehet kevésnek mondani ki melyik oldalon áll,de ez ma a piacon egy közepes árnak felel meg.Tehát számoljunk:pl:1 éves 20.000 km-es szerviz Fusion-nál 0,7 óra!!!!! ez azt jelenti,hogy 5800X0,7=4060Ft+Áfa munkadíj ehez jön hozzá az anyag.
AZ ANYAG:hozza-nem hozza????

Mi nem fogadjuk el a gépkocsi 2-3 éves koráig(motor ,fődarab garancia időn belül)a hozott anyagot.Miért?
Nekünk nem csak az anyagra ,de a munkánkra is garanciát kell vállalnunk,tehát ha egy hozott anyag következtében hibásodik meg az autó be kellene tudnom bizonyítani,hogy nem mi szereltük rosszúl az autót,henem az olaj vagy szűrővel,fékbetét. stb.. volt gond-ezt szinte lehetettlen kivételes esetekben talán.
-nem minden gyári ami a gyári dobozban van,tisztelet a kivételnek.
Aztán olaj:hozni szertné... és vinni???mármint a fáradt olajra gondolok,mert kidobni nem lehet az utcára!!!Mi borsos árakat fizetünk a fáradt olaj elszállításáért illetve benne van az általunk forgalmazott olaj árában,Van olyan szerviz aki un.veszélyes hulladék tárolási díjat számít 500-2000 Ft/l között,ha ezt kifizeti olaj minőségtől függően még rosszúl is járhat-mert úgy drágább.Pláne ha vidéki szervizbe megy,mert az üzemanyagot nem is számolják.


Maradok tisztelettel:Rácz György

#21  2007-07-18 15:54 pistiapufőnök
Kedves Rácz György!

Köszönjük, hogy oldalunkat megtisztelte regisztrációjával! Véleményünk szerint mindkét fél számára fontos, hogy rendezhessék a vitás kérdéseket. Ha ebben oldalunk segítséget nyújt, arra külön büszkék vagyunk és elismerésnek tekintjük.
Meglátásom szerint jelen esetben a félreértés abban a kérdésben húzódik meg, hogy az évenkénti szervíz csupán a karosszéria átvizsgálását foglalja magában, vagy egy mindenre kiterjedő éves szervízt olaj- és szűrőcserével stb.
A garanciális időszakban, ami 2-től 5 évig terjedő időszak, ez a kérdés vitán felül áll: teljes szervíz. A dilemma az utána következő időszakra vonatkozik.
Kérem vegye a fáradtságot és tisztázza a kérdéses pontot, mindannyiunk javára!

Köszönettel, a szerkesztő
válasz fxautohaz (#20) üzenetére

#20  2007-07-18 13:12 fxautohaz
Tisztelt Fusion Tulajdoos!


Ismerőseim hívták fel figyelmem az Ön panaszaira ,amire ezúton válaszolok,mint érintet.

Az autójára 12 év átrozsdásodási garancia van.Ez azt jelenti,ha a rozsda átüt a karosszérián az garanciában javítható.
Az Ön esetében fényezési garanciáról beszélünk ami 2 év.
Munkatársam autóját megvizsgálta és tájékoztatta Önt,hogy a Ford központtal jóvá kell hagyatnia a javítást.Erről azt érdemes tudni,hogy a szervizek egy bizonyos összeghatárig és a javítás függvényében jogosultak csak elbírálni az igényt ez pedig ilyen meghibásodás.
A kötelező szervizeket évente kell elvégeztettni,ez a gyár előírása és valóban csak akkor él az átrozsdásodás elleni garancia is.
Mivel az Ön autójának esedékes a 2 éves szervize ezt nekünk vagy más szerviznek el kell végeznie ahoz,hogy garanciális igénye jogos legyen.Mint már írtam gyári előírás.
(2,3 és akár 10 éves korában egyaránt)
A szervizfüzet 2.,4.,5., és 26.oldalán részletesen tájékozodhat ebben a kérdésben.
Bízom benne,hogy kielégítő választ kapott és megtisztel engem és munkatársaimat is azzal,hogy nem terjeszt rólunk alaptalan negatív hireket.

Tisztelettel:Rácz György
Márkakereskedés Vezető

#19  2007-06-05 22:42 Scuderia
Fejlemény: Ma bent voltam kicsikével. Mondtam szeretném átvizsgáltatni csak a kasztnit és fényezést. Miért? Há me mé ne? Van vmi baja autónak? Mondom mindha rozsdásodna. Kijön velem a srác az autóhoz. Megnézi, próbálja letörölni, lekaparni. Megfordul. 1 perc múlva újra megjelenik autó mellett fényképezőgéppel (szal ezek szerint rozsda lesz). Le lett kapva az összes, felküldik pestre képeket, munkalapot megírtuk. Várom az elbírálást. Amég nincs meg, nem ellenőrzik le a kasztnit és a fényezést (mármint nuku pecsét füzetbe). További fejleményekről majd még beszámolok.

#18  2007-06-04 21:43 Julien
Szerkesztve:   2007-06-04 21:54
Nekünk A "T" nem a tetőn van, hanem a hátsó szélvédő tetején, de a gép ezüstmetál... :-) Ha néha vadul megy a T betűs, akkor nem asszonyka vezet...Ezek szerint 06.17 yoo lenne egy pécsi szűk ismerkedő talira? Pl. az Árkád parkoló dél-nyugati sarkában, a parkolóiroda előtt: Ott mindig van szabad hely... :-))) Időpont?

Kéne egy új hírblokk a pécsieknek, hogy ne ezt a a témát terheljük...
válasz Scuderia (#17) üzenetére

#17  2007-06-04 20:29 Scuderia
Axa, Julien: Hol és mikor?

#16  2007-06-04 14:31 axa
Azta megvan a 3. pécsi madárka is... A T betü a kocsitok tetején van? Julien? Mert én olyat láttam....ami fent volt a kocsi tetején a hivatalos T betŰ.
Pécsitali OKÉ! De nekem csak juni 16-a után jó.. csinálhatunk pécsi PiknikPartit :)))

Scuderia hát csak kitartást.. és kiv. leszek a fejleményekre!!
De nekem ez a sérülés vagy mi inkabb tünik valami másnak... mintha valami gyanta szerü cucc lenne... a szuzukimon volt hasonló.. igaz az Istennek sem birtam leszedni...

#15  2007-06-04 11:27 Scuderia
Nem úgy T betűs, h friss jogsi v vmi hasonló és vigyázzanak rá, hanem h egy oktatónak van fusionja, amivel oktat. Nem láttad még? Metál szürke (ezüst) ha jól emlékszem.
válasz Julien (#14) üzenetére

#14  2007-06-04 11:21 Julien
T betűs, T betűs... Micsinyájjak, ha asszonykának még csak 3 hetes a jogsija és féltem a djágaszágot... :-) Mármint az asszonyt :-)))
Összefuthatnánk 1x mi, pécsiek...
válasz axa (#12) üzenetére

#13  2007-06-04 09:54 Scuderia
Axa: köszönöm tanácsot, átfontolom, de lehet megvan a megoldás. Ugyanis:

Ma reggel felhívtam a Ford ügyfélszolgálatot. (Jelentem: nehéz eset, mire vki végre felveszi azt a rohadt telefont! 4 számot hívtam percekig) A srác azt mondta, hogy vitán felüli garanciát csak úgy vállalnak, ha évente full szervízre viszed hozzájuk az autót. Mondta, elég a kasztnit átvizsgáltatni, de ha vmi probléma van, lehet emiatt vitatkozni fog a Ford. Ja, és mikor mondtam, hogy "erről semilyen írásos vagy szóbeli felvilágosítást nem adtak se a Fordtól, se a szervízektől..." akkor rögtön adott egy másik számot, amít hívjak fel, de természetesen ott se veszik fel a telefon.

Drága barátaim. Eddig különösebb bajom magával a Ford gyárral nem volt. De most azt hiszem tele van velük a ...... Ugyanis itt valami nagyon sántít. Alábbi döntést hoztam. Elviszem fx-be. Csak a kasztnit nézetem meg, illetve a képen látható rozsdának tűnő foltokat felvetetem írásos jegyzőkönyvbe, még a 2 éves gari lejárta előtt. Minden évben elviszem a kocsi Fordékhoz kasztnivizsgálatra. Ha bármi féle rozsda lenne, kérem őket, csinálják meg gariba. Ha arra hivatkoznak, az autó nem lett elvíve full szervízre hozzájuk, akkor irány a fogy.védelem, ugyanis félre tájékoztattak, valamint a szabad döntési jogomban korlátoztak azzal, hogy magukhoz kötöttek a full szervízzel, aminek most jártam utáni, h alkatrészeket megvásárolva ha máshol csináltatom, jóval fele annyiból kijön 1 szervíz, mint náluk. Igazság szerint, lehet, h még mostanában fordulok a fogy. védelemhez. Én ezt nagyon nem korrektnek érzem. Sehol nincs leírva, még a garifüzetbe sem (vagy csak hülye vak vagyok) hogy a kasztni garanciát el lehet veszíteni. (persze, lefestem más színre, egyértelműen elveszíti az ember, mert az már nem gyári) de ha nem csinálok vele semmit, csak el kezd rohadni (belülről) az igenis nem az én hibám

#12  2007-06-03 21:30 axa
Még 1 ötlet Scuderia. Nekem is nemrég ajálloták, mert ugyan én is FX-nél veszem, de asszem kcisit korán ugrottam bele, nem konzultáltam eleget más emberkékkel..DE ezek az emberkék pl Mohácsot ajállották. Állítolag olajat vihetsz! Hívd fel őket , és kérj 1 árajállatot... lehet olcsobban kijössz, még az úttal 1ütt is :)

És 1 kis off.
Jut eszembe Nem látlak a tagnévsorba.. vagy csak vak vagyok? :) Legalabb az 1ikk klubbos embert ismerjem fel ha már 1 helyen lakunk :)
Ugyanis már jópár Fruzsi szaladgál idelent is.. 1 taxit 1 T betüset is láttam már :)
válasz Scuderia (#10) üzenetére

#11  2007-06-02 14:11 pistiapufőnök
Szerintem hamar észhez fognak térni, ha látják, hogy tájékozott vagy és nem tudnak simán megvezetni.

#10  2007-06-02 13:00 Scuderia
Átgondoltam a dolgot és amiket tanácsoltatok.

Krampusz: belenéztem a papírokba és a ford hivatalos oldalába. Nem találtam olyant, hogy a rozsdagari elvészne ha nem szervizeltetem az autót. Tehát arra próbálok majd hivatkozni, hogy úgy értelmezhető a vásárló szemszögéből, hogy csak a kasztnit kell átvizsgáltatni 12 évig évente.

Zsolti bá: Hétfőn felhívom a fordot Pesten. Megkérdezem tőlük mi a helyzet.

Összegezve: a héten bemegyek, akár mi történik, felvetetem velük írásosan a problémámat, ha vesztem a garit, akkor legyen bizonyítékom, hogy még az első 2 évben szóltam a probléma miatt. Megpróbálom kiharcolni az éves kasztni vizsgálattal 12 év rozsdagarit, ha azt mondják, csak az autó teljes szervizelésével marad meg, akkor megyek fogyasztóvédelemhez írásos bejelentéssel (ha fogy.védelemhez mentek, mindig írásban adjátok le, azt nem tudják eltussolni)

Köszönöm mindenki segítségét. A fejleményekről majd még írok. Ha vkinek további ötlete van, szívesen várom.

#9  2007-06-01 22:43 krampusz
Én ugyanezt az első ajtóknál tapasztaltam. Ami kicsit bonyolítja dolgot, hogy lemosható. Egyéves szervíznél megmutattam nekik, és abban maradtunk, hogy várjunk még vele, mert nem igazán tudják, mi lehet ez, de ha rozsda, akkor még bőven van idő garanciaidőn belül rájönni. Ez mondjuk igaz:-)
Többek között ezért is furcsálom én is, hogy mi a bánat köze van az átrozsdásodásnak ahhoz, hogy hol szervízeled az autót. Ennyi erővel azt is mondhatnák, hogy csak akkor garanciális a futómű nem kopó alkatrésze, ha náluk veszed a gumit (remélem nem adtam tippet a sopianaeoknak). Szerintem csak megvezetés az egész. De majd átolvasom mégegyszer a garanciális feltételeket.

#8  2007-06-01 20:48 zsolti bá'
Ez rozsdának látszik, nálam a festési hiba színeltérésből(a sötétkék festés zöldes színben játszik), és az alapozó festék láthatóságából áll, ami fehér színű(ezt sem értem, a sötét színű kocsit fehér alapozóval festik!?). A gumigéder alatt, és annak környékén másoknak is voltak rozsdásodási gondjai.
válasz Scuderia (#6) üzenetére

#7  2007-06-01 20:19 Viktor
Csak 1 valakit tudok most kapásból akinek régebbi fuzsija van Dzs76. Ha esetleg hazajön akkor tőle megkérdezheted, hogy Ő mit tapasztalt.

#6  2007-06-01 20:07 Scuderia
Szerintetek festés hiba vagy rozsda?

#5  2007-06-01 20:05 Scuderia
Na, erről lenne szó, itt a kép


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dzso80 2024-10-23 16:27
 
szita721031 2024-10-21 19:30
 
Leetábornok 2024-10-21 11:55
 
Kunhalek 2024-09-04 18:10
 
dudicukrasz 2024-07-04 16:51
 
bandi1969 2024-06-28 08:24
 
dzso80 2024-06-19 17:14
 
Patrikpek 2024-06-18 20:42
 
dzso80 2024-05-25 19:32
 
Karolin 2024-05-22 19:13

Friss cikkek
 
Felnik
Felnik
 
felni
Felnik
 
 
 
Rádió kód
Az oldal használata
 
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 

Friss hozzászólások
 
PetiW  2024-11-21 11:39
 
Sumimus  2024-11-16 20:19
 
axelen  2024-11-10 09:40
 
dzso80  2024-10-28 14:58
 
dzso80  2024-10-26 15:04
 
szita721031  2024-10-06 09:38
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
bondcompany  2024-10-02 09:28
 
Haniszko  2024-08-31 17:33
 
deniss_  2024-08-03 13:45
 
gejuhasz  2024-07-08 13:19

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók