Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 929 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 022 726 letöltés
5 aktív felhasználó
1 225 egyedi látogató
4 706 letöltés
az elmúlt 24 órában
25 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
szita721031(0 perce)
dzso80(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
bandi1969
Ajánlott oldalak
Letöltések
Hibák, hibák...
kosapeter 2008-07-23
kosapeter
2008-05-17 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
11 cikk
112 hozzászólás
2018-09-09 11:17 kor járt itt utoljára
Születésnap: november 15
Üzenetet írok neki
státusz: tag
11 cikk
112 hozzászólás
2018-09-09 11:17 kor járt itt utoljára
Születésnap: november 15
Üzenetet írok neki
Szerkesztve: 2008-07-23
Sziasztok!
Szeretnék megosztani néhány gondolatot veletek!
2008.március 31-én vettem át az első Fruzsimat.
Azóta minden héten viszem szervizbe szegényt. :(
Azzal kezdeném, hogy sok olyan probléma van rajta, ami inkább esztétikai, mint "fizikai".
- bal első sárvédő kiáll 3-4 cm-el,
- az ajtók feszülnek,
- az ajtók ablakvonala nem folytonos (az ajtók vége föláll),
- az illesztési távolságok eltérőek (el vannak tologatva az ajtók előre-hátra),
- az első szélvédő alján lévő vízelvezető műanyag nincs a helyén,
- a bal első ajtóról levált a díszcsík.
Ezeken kívül jönnek sorban az egyebek:
- nem hűt a klíma (feltöltötték),
- klímával nem megy,
- kopog a féltengely.
Ezidáig 3800 km van benne!
Koromhoz képest sok km van a lábamban(minibuszt vezettem 6évig, kb 6-700 ezer km, külföld-belföld).
Vigyázok az autómra, mint a szemem világára! (ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem ütöm-vágom!)
A karosszéria munkákat sikerült megközelítőleg 3 hónap alatt elvégeztetni, kivétel a vízelvezető, mert azt még nem tették helyre.
A klímát feltöltötték, de az autó még mindig erőtlen. Habár azon is javítottak. A szerviz szerint nem volt telepítve egy szoftver (!?), és az üzemanyag oktánszáma nem volt beállítva (!?) a motorvezérlésben.
A féltengely eleinte csak araszolás közben hallatszott, de miután meghúzták a futómű csavarokat, már recsegni kezdett. Majd 4 hónap után kicserélték. 14 napot vártam az új féltengelyre! Mikor beszerelték, kiderült, hogy nincs a gumiharangokhoz rögzítő bilincs! Most arra várok, hogy meghozassák Köln-ből!!!
2 db gumiharang rögzítő bilincset!!!!!!!!
Jelenleg kötegelővel van felfogatva! Márkaszerviz!?!
Kezdem elveszíteni a bizalmamat az autóban és a szervizben egyaránt...
Nyugtasson meg valaki, hogy ez csak egyedi eset, és nem kell 4000km-ként féltengelyt cseréltetni, és hogy jó ez az autó....
Szeretnék megosztani néhány gondolatot veletek!
2008.március 31-én vettem át az első Fruzsimat.
Azóta minden héten viszem szervizbe szegényt. :(
Azzal kezdeném, hogy sok olyan probléma van rajta, ami inkább esztétikai, mint "fizikai".
- bal első sárvédő kiáll 3-4 cm-el,
- az ajtók feszülnek,
- az ajtók ablakvonala nem folytonos (az ajtók vége föláll),
- az illesztési távolságok eltérőek (el vannak tologatva az ajtók előre-hátra),
- az első szélvédő alján lévő vízelvezető műanyag nincs a helyén,
- a bal első ajtóról levált a díszcsík.
Ezeken kívül jönnek sorban az egyebek:
- nem hűt a klíma (feltöltötték),
- klímával nem megy,
- kopog a féltengely.
Ezidáig 3800 km van benne!
Koromhoz képest sok km van a lábamban(minibuszt vezettem 6évig, kb 6-700 ezer km, külföld-belföld).
Vigyázok az autómra, mint a szemem világára! (ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem ütöm-vágom!)
A karosszéria munkákat sikerült megközelítőleg 3 hónap alatt elvégeztetni, kivétel a vízelvezető, mert azt még nem tették helyre.
A klímát feltöltötték, de az autó még mindig erőtlen. Habár azon is javítottak. A szerviz szerint nem volt telepítve egy szoftver (!?), és az üzemanyag oktánszáma nem volt beállítva (!?) a motorvezérlésben.
A féltengely eleinte csak araszolás közben hallatszott, de miután meghúzták a futómű csavarokat, már recsegni kezdett. Majd 4 hónap után kicserélték. 14 napot vártam az új féltengelyre! Mikor beszerelték, kiderült, hogy nincs a gumiharangokhoz rögzítő bilincs! Most arra várok, hogy meghozassák Köln-ből!!!
2 db gumiharang rögzítő bilincset!!!!!!!!
Jelenleg kötegelővel van felfogatva! Márkaszerviz!?!
Kezdem elveszíteni a bizalmamat az autóban és a szervizben egyaránt...
Nyugtasson meg valaki, hogy ez csak egyedi eset, és nem kell 4000km-ként féltengelyt cseréltetni, és hogy jó ez az autó....
Hozzászólások
|
válasz Tiksi (#6) üzenetére
|
|
válasz magabo (#7) üzenetére
|
|
Szerkesztve: 2008-07-24 11:35
válasz dzs76 (#5) üzenetére
|
|
Szerkesztve: 2008-07-24 08:25
|
|
|
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
péter60 2024-04-07 21:33
dzso80 2024-04-07 20:13
péter60 2024-04-07 14:48
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
Hpetya 2023-12-24 05:22
ferikenyh 2023-12-14 15:31
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
ferikenyh 2023-12-14 14:53
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
dzso80 2023-12-13 17:04
Friss cikkek
Friss hozzászólások
bandi1969 2024-05-01 08:58
mikepapa911 2024-04-02 10:28
sagrath 2024-03-31 15:21
dzso80 2024-03-19 20:59
Ateg 2024-03-14 17:21
dzso80 2024-02-28 19:48
dzso80 2024-02-28 19:05
Csomesz 2024-01-13 10:06
dzso80 2024-01-08 22:46
dzso80 2024-01-06 16:04
Kedvezmény
Látogatók