Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 927 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 962 011 letöltés

4 aktív felhasználó
937 egyedi látogató
3 243 letöltés
  az elmúlt 24 órában

28 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
szita721031(4 perce)
dzso80(43 perce)
Big64(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
szvori00(> 60 perce)
Leetábornok(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
mikepapa911

Ajánlott oldalak

Letöltések

Xenon Fusion-ba
kofy  2007-06-19
Szerkesztve: 2007-06-19
Valaki próbálta már xenonnal Fruzsit?

Xenon alatt nem az "1000Ft-os" xenongázzal töltött normál izzókat értem, hanem az 50-100eFt-os trafós, "valódi" xenon kiteket. Kérdésem igazán arra irányul, hogy nagyon szóródik-e a fény, vagy jól kijön a tompított fénycsóva.

Az okosok szerint ugyanis abba az autóba lutri betenni xenont, aminek a fényszóróját halogénhez tervezték (kivéve ha projektoros...)

Minden vélemény, tapasztalat stb. érdekelne.

Hozzászólások

#81  2011-11-30 20:38 Z.Boy
Huuuha Dudi...)) Szerinted Engem mennyire érdekel ,hogy megkaptam.. Pont Le@arom..))
válasz dudicukrasz (#80) üzenetére

#80  2011-11-29 23:26 dudicukrasztrollface
Ezt most megkaptad
válasz Z.Boy (#76) üzenetére

#79  2011-11-29 20:03 szitu
Pont ez az a hozzáállás ami miatt itt tartunk. Sajnos nem csak a közlekedésben.

#78  2011-11-27 22:13 pistiapufőnök
Erre ugye az a válasz, hogy attól, hogy más helytelenül cselekszik, neked még nem kötelező, maradhatsz rendes ember is. De az vesse az első követ, aki maga sosem vétkezett. Ráadásul újabban "menő" dolog szembemenni a szabályokkal. Sajnos. Azt hiszem, ez is az ellopott rendszerváltás miatt van. "Tetszettek volna forradalmat csinálni..." RIP A. J.

#77  2011-11-27 00:52 dudicukrasztrollface
nem kell hogy az legyen de fogadd el a kritikát akkor is ha nem tetszik.családban,vagyis klubban marad

#76  2011-11-26 22:11 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-26 22:12
Jaj... Dudi.Boy..))))))))))
Hagyjad már ezt a "szabatos" dumát..
Nem felel meg... És??

Más kopogó-le-fel ugráló lengéscsillapítókkal jár.. Fékhatásuk NULLA..
Más Fél fényszórókkal..,szanaszét rohadó küszöb lemezekkel.....
Olajtól füstölő kipufogókkal-ami le is van szakadva,és traktor hangot ad... Index nélkül járkálók, Rokkant kártyák BMW X6-osokban, ML- GL Mercikben, Audi A4-A6-A8 asokban..amikkel tele az Aréna pláza parkolója...
Nehogy már lelkiismeret furdalásom legyen Tesókám)))??
válasz dudicukrasz (#74) üzenetére

#75  2011-11-26 22:10 szitu
pistaapu kedvenc mondatai:

"Ha csak ködben kapcsolod, akkor nincs kifogás, arra való. Viszont sajnos sok embernek csak az agyában van köd, de az sűrű."


:-)


Egyébként az tetszik, hogy mindenki beindult. Egy nap alatt 26 hozzászólás! Gyerünk, ne maradjon bent semmi!

#74  2011-11-26 20:08 dudicukrasztrollface
Járműved nem felel meg a közlekedés szabályainak,allíthatod akárhová a magasságot,ezt próbálták sugallani.Ettől azért még szeretünk....

#73  2011-11-26 19:36 Z.Boy
Nem értem miért kell ilyen hülyeség miatt szabadkoznom.. Elmagyaráztam ,hogy lejjebb van állítva a fényszóróm.. De remélem utoljára.....Senki nem villog szembe..Lassan úgy érzem magam mintha,egyfolytában magyarázkodnom kéne nektek. Én használom a Xenont-mert szeretem.,a ködlámpát pedig,nem.
Tilos nem tilos van olyan vizsgahely ahol 5000ftért kiveszik és vissza is teszik.Ott helyben..Csak mert ilyen is van....
Már ha így "rövidrezártad" a témát, saját kérdésedre,hogy . Ennyi...
Ennyi.. Hiába is ollózod ki a hozzászólásomat... bizonyítékul..
válasz pistiapu (#67) üzenetére

#72  2011-11-26 19:18 magaboa csapat fotósa
A ködlámpa pont hogy nem szúrófény, hanem terítő. Szúrófényt tilos közúton használni.
válasz pistiapu (#68) üzenetére

#71  2011-11-26 18:46 lipumár nem a mester
És sokan nem tudják, hogy a gyári ködlámpákat is be kell állítani!!!!

#70  2011-11-26 18:41 turbobacsi
persze, csak ködben!

#69  2011-11-26 18:23 dudicukrasztrollface
kb ennyi..........

#68  2011-11-26 17:54 pistiapufőnök
"első ködlámpától mitől vakulnának meg? (nagyon alul van) egyáltalán nem zavaró, én pl. lyól látom az út állapotát: száraz, nedves, lyeges... (persze csak ködben kapcsolom be)"


Szúrófény. Az a dolga, hogy erősebben világítson, mint a tompított. Szerintem ettől vakít, meg attól, hogy megvakulok tőle. Ha csak ködben kapcsolod, akkor nincs kifogás, arra való. Viszont sajnos sok embernek csak az agyában van köd, de az sűrű.
válasz turbobacsi (#56) üzenetére

#67  2011-11-26 17:52 pistiapufőnök
"Azt megértem,hogy zavaró lehet szemből,a xenon,de hulla fáradtan 12 óra után hagy ne keljen már vakoskodnom"

Azt megértem, hogy 12 óra után hulla fáradt vagy, de attól még a szembejövőt nem kell elvakítani. Egyébként a helyzet baromi egyszerű. Tilos az utólagos xenon vizsga nélkül? Igen. Akkor ennyi.
válasz Z.Boy (#64) üzenetére

#66  2011-11-26 14:45 magaboa csapat fotósa
Halogénnél nincs trafó, a lámpa kibontása nélkül is kilehet cserélni az izzókat. A kékkel az a baj hogy esőbe elveszik a fénye, igaz a fényvisszaverős dolgok jobban láthatóak (aszfalt felfestés, táblák). Most 90% vagy 50% erősebb a fénye?

Z.Boy
Én nem a xenonra értetem hanem a ködlámpára, nekem is volt xenonom tudom milyen. Abban viszont igazad van hogy nem sűrűn kell a ködlámpa, egy pár kiegészítő fényszóróval többre megy az ember.
válasz Foglak (#65) üzenetére

#65  2011-11-26 13:58 Foglak
Helló!
Egy hónapja éget ki a bal első égő. Elmentem venni bele Cromax-nál ,ott kérdeztem,hogy van -e erősebb a gyári izzoknál! Adtak bele Halogen mega light ultrat. Neon fénye van kékes,olyan mint a Xenon és 90%al nagyobb a fénye,és a fényerő plusz 50%. Nagyon jó olyan erős és már tompitotba is közel olyan mint a távolsági. Ködbe is hatékony , a ködlámpa sehol sincs. A dobozba kettő van 60/55W H4-es 2690 ft-ba kerül. A piros dobozu.Mert van kék dobozu az gyengébb.
Semmit nem kell másat cserélni,trafo meg vezeték. . . Mert ugyan olyan az energia felvétele és nem nyirja ki a trafot.Én még vettem hozzá a helyzetjelző izzokat mert ,ha már szerelem akkor azt is cserélem.80 ft volt darabja. Amugy azok is elég feketék voltak. A komlett két lámpa bontással 40 perc alatt megvoltam.Szerintem kár kockáztatni a xenonnal,ez is nagyon jó.

#64  2011-11-26 04:14 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-26 04:15
Én így vezetek már jóideje".. és sosem volt ilyennel gondom.. Ha még egyszer autóm lenne nem is kellene bele ködlámpa. Én nagyon ritkán használom. Persze mindenkinek a saját megszokásai a döntőek.
Lassabban vezetek,és nem kapcsolom be a reflektort sem,mert akkor aztán tényleg "0" a látótávolság...
Azt is elmagyaráztam lentebb,hogy nem vagyok "lüke.." és lejjebb van állítva a gyári értéknél a fényszóró magasság...ennél többet nem tudok tenni.
Azt megértem,hogy zavaró lehet szemből,a xenon,de hulla fáradtan 12 óra után hagy ne keljen már vakoskodnom ,a korom sötétben.. Amit meg én nem kedvelek az az mikor szemből jönnek,és össze vissza állnak a fényszórók ,az egyik lent,a másik fent.és amíg el nem megy mellettem éjjel addig kifolyik a szemem.A rosszabbik ha a visszapillantóba nézem kilométereken át.. Most reggel például pont így jártam..Úgyhogy a sima H4-es izzó is lehet zavaró... Nem kicsit..
válasz magabo (#63) üzenetére

#63  2011-11-25 21:13 magaboa csapat fotósa
Nem értek veled egyet, párszor már voltam úgy hogy lekelet kapcsolnom a tompítottat mert nem láttam az utat a tompítót fénycsóvájától, csak ködlámpa égett így már lehetett látni igaz így is csak 30-cal tudtam menni. A gyári xenon is ugyan olyan zavaró bizonyos körülmények között, sőt a halogén is.
válasz Z.Boy (#57) üzenetére

#62  2011-11-25 18:57 Z.Boy
Dudi)
Mikor semmit nem látni bekapcsolom a ködlámpámat.
Első,hátsó..
Lelassítok. De ha mögöttem valaki arcoskodik" tőlem mehet 90-nel országúton "VAKON" letojom... Ha meg akar halni hát szíve rajta....

Lehet ,hogy furmányosan fogalmaztam,de a lényeg az,mikor városban valaki hátsó ködlámpát használ... Az tényleg zavaró...
Mert mikor mögé érek a piros lámpánál kifolyik tőle a szemem...
Én városban csak a sima fényszórót használom,és semmi ködlámpa... Városban amúgy is tilos a ködlámpa használata,csak ha a közúti viszonyok indokolják,akkor szabad használni...Nem hiányzik egy több 10.000-es bírság.. hajnalban.... / Tudom a "SUFNI"xenont sem szabadna használni.../.......--- ezt Dudinak üzenem)))
válasz dudicukrasz (#60) üzenetére

#61  2011-11-25 18:56 turbobacsi
tutti film :)
válasz Z.Boy (#59) üzenetére

#60  2011-11-25 18:41 dudicukrasztrollface
az első nem zavaró én csak azt mondtam hogy pampoghat érte a fakabát ha akar.ZÉBOLNYNAK üzenném hogy a második strófa valóban necces

#59  2011-11-25 18:36 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-25 18:42
Nincs ellentmondás. Én akkor kapcsolom be a ködlámpát, ha már tényleg "2"-ig nem látni... De ami a lényeg a hátsó ködlámpa......... Hogy engem lássanak hátulról. Viszont le is kapcsolom ahogy a városba érek!
Lelassítok ködben,mert nem szeretnék senkit hátulról telibevágni.
De itt egy RÉGI KEDVENC Videó..1986 -ból..
Kissé "Retro feeling".. de tök értelmesen elmond mindent... 2.00 percél kezd értelmezhetővé válni a videó...

#58  2011-11-25 17:58 turbobacsi
Szerkesztve:   2011-11-25 17:58
Zoli, a 2. bekezdésedben ellentmondást vélek felfedezni!

#57  2011-11-25 17:40 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-11-25 17:44
Srácok..
Én a legkomolyabban mondom. A ködlámpának a világon semmi értelme. Én szinte 100%-ban éjjel vezetek,és ami hasznos az a hátsó ködlámpa.. Az elsőt Én személy szerint a 6 év alatt 3-szor kapcsoltam be...
Az első ködlámpát az használja,akinek kidurrant mindkét tompított fényszóró izzója,vagy a SUZUKI SWIFT-es helyzetjelző+ködlámpa/kisebbségi komplexus/.. Vagy a Skoda OCTAVIA-sok..
Amitől falnak megyek az a legújabb...
"Kanyarfénynek" a kanyarodás irányának megfelelően.. világító ködfényszóró.. Fiat-ok,Mercedesek..-nél látom újabban..

A lényeg. "Tejföl"ködben nem megyek gyorsabban 50-nél. /ha nem tetszik .. megelőz,mert 1 életem van/Engem nem érdekel ki jön mögöttem.. a hátsó ködlámpát bekapcsolom,és ahogy beérek lakott területre,és feloszlik a köd mindent kikapcsolok...Csak a tompítottal megyek../Xenon/
Akinek meg világít a hátsó ködlámpája azt megölném,ha nem indokolt.. Kifolyik a szemem a 21W-os / vagy LED izzójától... Arról nem beszélve,hogy mikor félrenézek éjjel a Piros szín helyett a szemembe beleég a fényszórója kontúrja "ZÖLD" színben....

Próbáljátok ki.. Az előttetek levő autó piros izzóját lesitek,és után a zöldet láttok....)))

Én még most is azt mondom,hogy magyarországra,az útviszonyokhoz,és a vezetési morálhoz egy "ALAP Dacia Duster" illik..Lehet ütni vágni Kibír mindent,és nincs ködfényszórója sem elöl)
DACIA DUSTER

Volt lehetőségem is vezetni.. Full fapad,még az ablakot is kézzel tekertem,de semmi nem recsegett,ropogott.. Úgy ment át a Könyves Kálmán körúton a síneken,hogy meg sem kottyant neki!

#56  2011-11-25 15:16 turbobacsi
Szerkesztve:   2011-11-25 15:20
első ködlámpától mitől vakulnának meg? (nagyon alul van) egyáltalán nem zavaró, én pl. lyól látom az út állapotát: száraz, nedves, lyeges... (persze csak ködben kapcsolom be)
Tegnap lyöttem haza melóhejről: a szembelyövő kocsik 30%-ak égett az első ködlámpálya, teljesen rendben volt, aztán utolértem egy vadbarmot, aki nem kapcsolta le a hátsó vörösét, na az volt a zavaró!
válasz pistiapu (#55) üzenetére

#55  2011-11-25 14:51 pistiapufőnök
Lehet, hogy neked jó, de én pl látom a tompított fényt is, nem kell ködlámpával kiszúrni a szemem. Te sem látsz ködlámpával többet, a többiek is megvakulnak tőle. Mire is jó, hogy használod?
válasz turbobacsi (#54) üzenetére

#54  2011-11-25 14:10 turbobacsi
én az elsőt sokat használom (nekem is jó, engem is látnak szemből), a hátsót CSAK akkor, ha nincs mögöttem senki -> ezt sokan elfelejtik!
válasz szitu (#53) üzenetére

#53  2011-11-25 13:53 szitu
Mindkettőre. Bár az első nem annyira zavaró.

#52  2011-11-25 12:51 magaboa csapat fotósa
Lehet rajt állítani.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók